سبد خرید
موفقیت در زندگی

موفقیت در زندگی با غلبه بر زمان

یکی از عناصر بسیار مهم برای دستیابی به موفقیت در زندگی، زمان است. افراد موفق به خوبی از اهمیت زمان مطلع هستند و برای زمان خود ارزش بسیار زیادی قائل می باشند. یکی از دلایلی که افراد موفق معتقد هستند که به گذشته نباید فکر کرد، همین موضوع می باشد. آن ها معتقدند که زمان انسان از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و نباید آن را صرف فکر کردن به گذشته نمود. بنابراین برای دستیابی به ثروت و موفقیت در زندگی بهتر است با راهکارهای غلبه بر زمان و اهمیت آن در زندگی به طور کامل آشنایی پیدا کنید.

موفقیت در زندگی با غلبه بر زمان

برنامه ریزی زمانی برای دستیابی به موفقیت در زندگی

فکر کردن به گذشته علاوه بر اینکه موجب می شود زمان زیادی را در طول روز از دست بدهید و از کارهای روزمره خود عقب بمانید. می تواند با یادآوری شکست و ناکامی های گذشته این باور را در شما ایجاد نماید که دیگر قادر به موفقیت در زندگی خود نمی باشید و نمی توانید به خواسته هایتان دست پیدا کنید. فراموش نکنید که برای رسیدن به موفقیت نیاز است تا این باور را در خود ایجاد نمایید که توانایی رسیدن به خواسته هایتان را دارید و می توانید به جایگاه ویژه ای در زندگی دست پیدا کنید.

به یاد داشته باشید که قدرت باور می تواند مانند یک اهرم بسیار قدرتمند شما را به سمت موفقیت در زندگی هدایت نماید. بنابراین اگر جزو افرادی هستید که دائما می گویند “نمی توانیم و نمی شود”. بهتر است با تغییر ذهنیت خود باورهای محدود کننده را در ذهن خود از بین ببرید. اما چگونه می توان باورهای ذهنی خود را تغییر داد و زمان را کنترل نمود؟ برنامه ریزی بهترین و موثرترین تکنیک هایی است که می توانید برای دستیابی به موفقیت در زندگی و کنترل زمان از آن استفاده نمایید.

موفقیت در زندگی با غلبه بر زمان

اما برنامه ریزی اصولی چیست؟ چگونه می توان با استفاده از برنامه ریزی بهترین بهره را از زمان برد؟ مدیریت زمان چقدر می تواند در موفقیت ما موثر باشد؟ اگر شما نیز با این سوالات روبرو هستید، بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. به طور کلی یکی از مهم ترین و معمول ترین کارهایی که افراد موفق در زندگی خود به آن پایبند هستند، برنامه ریزی زمانی است. این افراد با توجه به آگاهی نسبت به ارزش وقت، سعی می کنند از وقتی که در اختیار دارند به بهترین نحو استفاده نمایند. به همین دلیل اگر می خواهید به موفقیت در زندگی دست پیدا کنید، در ابتدا بهتر است برای زمان خود برنامه ریزی دقیق داشته باشید و کاملا به آن پایبند باشید.

موفقیت در زندگی با غلبه بر زمان

کتاب جو دیسپنزا برای موفقیت در زندگی با غلبه بر زمان

جو دیسپنزا نیز با بررسی ویژگی های افراد موفق و راه های دستیابی به موفقیت در زندگی، کتاب شکست عادت های کهنه را تالیف نموده است. که در این کتاب به طور کامل و جامع در رابطه با تمام ویژگی های افراد موفق و همچنین راهکارهای دستیابی به موفقیت، به طور کامل صحبت نموده است. یکی از فصل های این کتاب به طور اختصاصی به اهمیت غلبه بر زمان می پردازد.

در این بخش او نیز تاکید دارد که از فکر گذشته رهایی پیدا کنید. زیرا این کار تنها منجر به کاهش زمان شما برای رشد و موفقیت می شود. همچنین می تواند انگیزه شما را برای دستیابی به موفقیت در زندگی، با یادآوری شکست های گذشته کاهش دهد. بنابراین بهتر است افکار منفی و هر آنچه که موجب انرژی منفی در شما می شود را از خود دور نمایید. برنامه ریزی زمانی یکی از بهترین تکنیک های غلبه بر زمان است. زیرا تمرکز شما را برای کارهایی که قرار است در طول روز انجام دهید، افزایش می دهد. به خصوص زمانی که برنامه روز پیش روی خود را قبل از خواب تنظیم می نمایید. هنگام خواب آن را مرور نموده و همین موضوع موجب افزایش تمرکز و انگیزه شما برای انجام کارهایتان می شود.

اگر می خواهید به موفقیت در زندگی دست پیدا کنید و بتوانید با کنترل ذهن و زمان خود به خواسته هایتان دست پیدا کنید. بهتر است حداقل یک بار این کتاب را بخوانید. در صورتی که زمان کافی برای خواندن این کتاب را ندارید. به راحتی می توانید کتاب صوتی جو دیسپنزا را از سایت سکوی باور تهیه نمایید و در زمان هایی که کاری برای انجام دادن ندارید، مانند پشت ترافیک، در حال پیاده روی و … به راحتی این کتاب را نیز بشنوید.

موفقیت در زندگی با غلبه بر زمان

توصیه های سایت سکوی پرتاب برای دستیابی به موفقیت در زندگی

همانطور که گفته شد زمان از اهمیت فوق العاده بالایی برای دستیابی به موفقیت در زندگی برخوردار است. به همین دلیل نمی توانید بدون داشتن برنامه ریزی مشخص و کنترل نمودن زمان خود به موفقیت دست پیدا کنید. از مهم ترین توصیه های موثر برای کنترل زمان به منظور موفقیت در زندگی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • اولویت بندی داشته باشید

    یکی از ابتدایی ترین تکنیک های برنامه ریزی و غلبه بر زمان، اولویت بندی نمودن کارها است. به طور مثال زمانی که می خواهید برای فردا برنامه ریزی کنید. بهتر است کارهایی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند، زمان کمی برای انجام آن ها دارید، ضروری می باشند، سخت تر از باقی کارها هستند را در اولویت اول قرار دهید. فرض کنید کاری را باید تا قبل از ظهر تحویل دهید. از طرفی کار دیگری وجود دارد که انرژی بسیار زیادی برای انجام آن نیاز دارید. برای اولویت بندی نمودن این کارها، کاری که باید تا پیش از ظهر تحویل داده شود، اولویت اول و کاری که انرژی بالایی نیاز دارد، اولویت دوم زمانبندی شما است.

  • کارهای خود را به موقع و مطابق با برنامه ریزی انجام دهید

    به هیچ عنوان کارهای خود را به تعویق نیندازید. به تعویق انداختن کارها یکی از اصلی ترین موانع غلبه بر زمان و موفقیت در زندگی است. این کار موجب می شود تا زمان شما به راحتی هدر رود و حجم کارهایی که باید انجام دهید، دائما در حال افزایش باشد. بنابراین به هیچ عنوان کاری را که در برنامه روزانه خود قرار داده اید را به زمان دیگری موکول نکنید.

موفقیت در زندگی با غلبه بر زمان

  • رویه کاری مشخصی داشته باشید: یک برنامه کاری مشخصی را به صورت روزانه تنظیم نمایید. در این برنامه کارهایی که به صورت روتین در تمامی روزها انجام می دهید را لیست کنید. به طور مثال صبح ساعت ۶ از خواب بیدار می شوید. تا ساعت ۶ و نیم ورزش می کنید. پس از آن دوش می گیرید و در ادامه صبحانه مفصل میل می نمایید. سپس ساعت ۷ و نیم خانه را به سمت محل کارتان ترک می کنید. این یک رویه مشخص از برنامه هر روز شما است. که تکرار آن موجب می شود تا به عادت شما تبدیل شود.
  • استراحت کردن را فراموش نکنید: یکی از مهم ترین دلایلی که موجب می شود تا شما مطابق با برنامه ریزی زمانی خود پیش نروید و یا کارهای خود را به تعویق بیندازید، عدم توجه به استراحت در برنامه ریزی شما است. فراموش نکنید که سلامتی بزرگ ترین و مهم ترین دارایی شما است و برای موفقیت در زندگی به آن نیاز دارید. از طرفی انسان ها نیاز به تفریح و استراحت دارند، تا بتوانند بازدهی خود را افزایش دهند و انرژی از دست رفته خود را باز یابند. به همین دلیل حتما در طول برنامه ریزی زمان هایی را برای استراحت در نظر داشته باشید.

کتاب پیشنهادی سکوی پرتاب:

کتاب صوتی قدرت باور از جو دیسپنزا

موفقیت در زندگی با غلبه بر زمان

راههای رسیدن به موفقیت

از دیگر راهکارهای دستیابی به موفقیت در زندگی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • انجام مراقبه و استفاده نمودن از قدرت شکرگزاری به شما کمک می نماید تا انرژی مثبت درون خود را افزایش دهید. از طرفی افرادی که از این قدرت در زندگی خود استفاده می نمایند، انسان های شاداب تر و قدرتمندتری هستند. به همین دلیل می توانند روی کارهای خود تمرکز بیشتری داشته باشند. کمتر دچار استرس و افسردگی شوند و …
  • یکی دیگر از راه های دستیابی به موفقیت در زندگی شناخت خود است. خودشناسی به معنای شناخت عادت ها، افکار مثبت و منفی، علایق، استعدادها، مهارت ها، عواطف و … می باشد. که به شما کمک می نماید تا بتوانید مسیرهای موفقیت در زندگی خود را بهتر بشناسید و از تمامی ویژگی های مثبت خود در جهت موفقیت در زندگی استفاده نمایید. همچنین می توانید با شناخت نقاط ضعف خود آن ها را از بین ببرید.
  • تقویت نمودن ذهن و ایجاد باورهای مثبت نیز از دیگر راهکارهای دستیابی به موفقیت در زندگی است. که می تواند انگیزه شما را برای رسیدن به خواسته هایتان به میزان قابل توجهی افزایش دهد. همچنین قدرت باور و ذهن شما می تواند مانند یک حامی بزرگ شما را به مسیر دلخواهتان هدایت نماید. یا اینکه مانند مانعی قوی شما را از رسیدن به خواسته هایتان بازدارد. بنابراین بهتر است با تقویت نمودن ذهن خود، باورهای منفی را از بین ببرید و باورهای مثبت را در ذهن خود ایجاد نمایید.
  • همچنین بهتر است از افراد منفی نگر که می توانند مانعی برای رشد و پیشرفت شما باشند، دوری نمایید. این افراد مانند زهر به آرامی در ذهن شما نفوذ می نمایند و آن را مسموم می کنند. بنابراین برای رسیدن به موفقیت بهتر است از این انسان ها دوری نمایید. سعی کنید با افراد موفق بیشتر در ارتباط باشید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران