سبد خرید
راز موفقیت زندگی

۳ راز موفقیت زندگی که کمتر کسی به آن توجه می کند.

رموز موفقیت زندگی

راز موفقیت زندگی افراد با یکدیگر متفاوت است. اما یکسری فرمول ها و کلیات وجود دارد که در زندگی ِهمه ی ما نقش مهمی ایفا می کند. این رازها عمومی هستند و هر کس که از آنها باخبر نباشد، عملا نیمی از زندگی خود را باخته است. هک کردن بدن و ذهن به واسطه عامل موفقیت در زندگی بسیار ساده است چرا که به موجودیت شما این امکان را می دهد تا برای موفقیت در زندگی بدون تلاش مضاعف پیش بروید. برای درک بهتر با این مطلب از سکوی پرتاب همراه باشید. بعد از بیان چند راه موفقیت در زندگی برای شما پیشنهادات جذابی خواهیم داشت.

موفقیت

تعیین اهداف به صورت درست و دقیق یک راز موفقیت زندگی است.

مهم است که بدانید از زندگی تان چه می خواهید. اینکه هر روز صبح را بی هدف آغاز کنید چندان جالب به نظر نمی رسد و اصلا عجیب هم نیست که به آنچه می خواهید نرسید، جرا که در اصل چیزی وجود ندارد که شما بخواهید به آن دست یابید و تنها روز را به شب میرسانید. برای اینکه راز موفقیت زندگی به ساده ترین شکل ممکن پیش رویتان قرار بگیرد باید بدانید که نوشتن اهداف، ایجاد یک سیستم قوی برای آن و سرمایه گذاری روی شخصِ خودتان بسیار مهم است. وقتی بدانید قرار است که در زندگی چه چیزهایی را به دست آورید، چه کاره شوید و به کجا برسید ناخودآگاه کل ِ روز خود را طبق آن برنامه ریزی خواهید کرد. بدیهی است که با شروع صبح ذهنتان با انرژی کافی برای شروع آماده خواهد بود. البته، اگر انرژی لازم را نداشته باشید به مرور و با تکرار عادت ها به ذهن تان القا خواهید کرد که قوی باشد و شروعی پر انرژی داشته باشد. این مسئله یک راز موفقیت زندگی است که همه نمی دانند و طبعا به آن هم عمل نمیکنند. برای امید به موفقیت در زندگی حتما اهداف خود را با جزئیات داخل دفترچه موفقیت تان بنویسید.

اصلی ترین راز موفقیت زندگی، قوی کردن باور ها است.

همه ی ما باور هایی در زندگی داریم اما آیا همه ی آنها قوی و هوشمند هستند؟ یک درخت یا بهتر بگوییم یک نهال در ابتدا می تواند آنقدر قوی باشد که در مقابل تند باد ها مقاوم بایستد؟ اهداف شما و باور هایتان در زندگی باید قوی باشند تا در مقابل تند باد حوادث محکم و پایدار بایستند و این میسر نمی شود مگر اینکه خودتان برای این راز موفقیت زندگی، تلاش کنید. باور هایتان را صریح بیان کنید، اگر اینگونه نباشد، یعنی نسبت به آنها شک داریم. اگر قرار است خلاف جهت آب با باورهایتان شنا کنید هراسی نداشته باشید، به خودتان اعتماد کنید چرا که این راز موفقیت زندگی، به شما کمک خواهد کرد. با باور هایی که قوی نیستند تصمیم ها و اهداف درستی نمی توان داشت و دست یابی به آنها میسر نخواهد بود.

راز موفقیت زندگی

راز موفقیت زندگی، خود شما هستید، با خود تکرار کنید: به موفقیت میرسم.

اگر تا به اینجای مطلب دقت کرده باشید به خوبی متوجه شده اید که راز موفقیت زندگی اول و آخر به شما بستگی دارد. پس باید روی خودتان سرمایه گذاری کنید. هیچ کس جز شما از موفقیت تان خوشحال نخواهد شد و صاحب آنچه دوست دارد نیز، نخواهد شد. بنابراین سعی کنید با توجه به هدفی که دارید، خودتان را اولویت قرار دهید و ببینید که باید چه کارهایی انجام دهید تا این راز موفقیت زندگی تان بیشتر جلوه کند. سعی کنید برای سرمایه گذاری روی خودتان اول به سلامت جسمی، روحی تان اهمیت دهید و کم کم برای رشد باور ها و آرزوهایتان تلاش کنید.  به گفته ی وارن بافت تنها سرمایه ی عظیم و بزرگی که انسان می تواند داشته باشد، خویشتن است. در شرایطی که به خودتان رسیدگی نکنید، در واقع راز موفقیت زندگی را به درستی درک نکرده اید.

این موارد تنها چند گام موفقیت ساده بودند که راز موفقیت زندگی نام داشتند. شما برای اینکه به دیدِ بهتری از این موضوع برسید می توانید کتاب های صوتی شکست عادت های کهنه و یا ماوراء طبیعی شدن اثر جو دیسپنزا (کتاب صوتی جو دیسپنزا) را با صدای آقای امیر سیاهی در داخل سایت سکوی پرتاب تهیه نمایید. موفقیت در انتظار شماست.

چند گام موفقیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران