سبد خرید
زندگی موفق

اولین و اساسی ترین لازمه زندگی موفق چیست؟

لازمه ی داشتن یک زندگی موفق و کسب اعتماد به نفس تغییر است. وقتی در مطالب این سایت یعنی سکوی پرتاب جستجو کنید و تک تکِ آنها را بخوانید زیاد از تغییر صحبت می شود و این لغت را بارها و بارها خواهید دید. دلیل تکرار زیاد این لغت، وام گرفتن و الهام گرفتن مطالب از کتاب شکست عادتهای کهنه اثر جو دیسپنزا است که در جای جای کتاب اذعان دارد.

اگر قصد داشتن زندگی موفق را دارید، اگر عزت نفس تان دچار مشکل است، اگر خودتان را به هر دلیلی دوست ندارید، اگر نیاز به تغییر زندگی دارید و باید برنامه ریزی برای داشتن زندگی موفق را در عادت های روزمره تان بگنجانید، باید و باید کلمه تغییر را به اولین و مهم ترین و پررنگ ترین کلمه در ذهن تان تبدیل کنید. بدون تغییر نه موفقیتی حاصل می شود و نه در جهان ِکوچک ِشما، اتفاقی رخ می دهد.

اعتماد به نفس بالا، پاداش غلبه بر نفس

به عنوان مثال، برای باریدن باران باید حتما وضعیت ِهوای آفتابی و صاف به ابری تغییر کند، باید شرایط آماده و محیا شوند تا باران ببارد. اگر شما هم برای تغییر آماده نباشید و سفت و سخت به گذشته یا یکسری اصول از پیش تعیین شده اکتفا کنید، معلوم است که دائما هوای آفتابی بدون لکه ابر را مشاهده خواهید کرد. این پارادوکس در مثال باعث می شود تا درک بهتری از این داشته باشید که اصل اولیه داشتن زندگی موفق چیست.

زندگی موفق

برای داشتن زندگی موفق باید چهره ای دقیق و درست از خودتان داشته باشید.

ما همه یک ایده آل در زندگی از خود داریم. به هر دلیلی این ایده آل برای کسب شدن، نیازمند اختصاص وقت و زمان کافی است. یک نفر به دنبال هیکل ِایده آل است، دیگری به دنبال دریافت مدرک از یک دانشگاه خارجی است، شخصی دیگر به دنبال تغییر اخلاق و خلق و خوی خود می باشد، کس دیگری به دنبال پول و ثروت فراوان است و غیره. همه ی این موارد نیازمند تغییر هستند تا بتوانیم عنوانِ «زندگی موفق» را روی آنها قرار دهیم.

چگونه با تغییر احساسات به زندگی شادتر و بهتری برسم؟

ذهنیت شما از خودتان

اما ذهنیتی که از خود داریم تا به آنها برسیم، بسیار اهمیت دارد. من باب مثال یک نفر در عین داشتن وزن زیاد گمان می کند که چندان وزن بالایی ندارد، بنابراین زمانی که برای ورزش و کم کردن چربی ها و ساختن عضلات اختصاص می دهد بسیار کمتر از حد لازم است.

با این تفسیر، آیا این شخص به هیکل و وزن دلخواه خواهد رسید؟ در زمان لازم؟ به اندازه ی کافی؟ خیر! در نتیجه او کم کم بعد از گذشت مدت زمانی خاص گمان می کند که رسیدن به وزن دلخواه امکان پذیر نیست و در نتیجه عاداتی که جهت تغییر و رسیدن به زندگی موفق برای خود چیده بود را کنار میگذارد.

در انتها چه خواهد شد؟ هیچ تغییری حاصل نشده و پروژه ی زندگی موفق نیز به ثمر ننشسته به بن بست می خورد. بنابراین بدانید که کجا هستید و دقیقا در حال انجام چه کاری، آیا تصورتان از خودتان حقیقی است یا رویایی یا نادرست؟

تغییر زندگی

ایجاد واقعیت جدید یا نو

برای داشتن زندگی موفق و پیگیری اصول زندگی موفق، یا برنامه ریزی برای داشتن زندگی موفق باید کاستی های گذشته را کنار گذاشت و به واقعیت کنونی رضایت داد تا برای تغییر و ایجاد ِواقعیتی که قرار است در آینده نصیب شما شود، به نتیجه برسید. پذیرفتن، نیمی از مشکلات شما را حل خواهد کرد.

افکار بسیار بر زندگی شما تاثیر گذارند و از اثر گذاری ِجالب توجه آنها نمی توان غافل ماند. درست تا زمانی که تغییر افکار ممکن نشوند، (طبق مثالی که در چند خط قبل زده شد) شما نمی توانید به زندگی موفق ِرویایی که در ذهنتان پرورش می دهید دست پیدا کنید. اجازه دهید علاوه بر روبرو شدن با واقعیت و حقیقت، افکار نو و جدید نیز به ذهن تان وارد شوند؛ شما ابدا متحمل ضرر نخواهید شد. بلکه می توانید تجربه های جدید خلق کنید و از زندگی لذت ببرید.

یادگیری مسائل جدید

برای ساختن یا ورود افکار جدید نیاز به مطالعه و یادگیری مسائل و مفاهیم جدید دارید. نیاز دارید تا تجربه های بکر و هرگز انجام نشده (برای شخص خودتان) داشته باشید. برای القای مفاهیم جدید پیشنهاد می شود که حتما کتاب شکست عادتهای کهنه را مطالعه کنید.

داخل این کتاب به شما کمک شده است تا با یادگیری مفاهیم جدید، پلی تازه به سوی افکار و عادات جدید بزنید. خرید این کتاب به صورت صوتی با صدای امیر سیاهی در سایت سکوی پرتاب، به راحتی امکان پذیر می باشد.

برای داشتن زندگی موفق چند گام مهم باید برداشته شود. آنها کدام یک هستند؟

  1. شور و شوق اصلی زندگی تان را بیابید:

چیزی را پیدا کنید که شما را سرشوق می آورد. اگر موضوع یا مطلب یا هدفی برای دوستان یا آشنایان ِشما مهم است و شما را ترغیب نمی کند، پس به دنبال آن چیز هایی بروید که برای شما جذاب هستند. هر پیگیری ِتازه در زندگی میتواند اعتماد به نفس تان را افزایش دهد و زندگی موفق را نصیب تان کند.

  1. فرآیند مهم تر از ایده‌آل بودن است.

زمان خاصی از وقت خود را به آنچه که بابتش شوق و ذوق دارید اختصاص دهید. مهم نیست که این  زمان بسیار زیاد باشد یا بسیار محدود. مهم پروسه‌ای است که صرف ِآن می کنید تا به هدفتان برسید و زندگی موفق را رقم بزنید.

زندگی موفق

  1. توجه کنید!

اینکه توجه خود را به چه چیزی معطوف می دارید، بسیار اهمیت دارد. به جای اینکه بر روی نتایج موفقیت هایی که کسب کرده اید تمرکز کنید، بر روی گام های کوچکی تمرکز کنید که قرار است برای داشتن زندگی موفق و رسیدن به کامیابی طی کنید. نگران نتیجه نباشید.

  1. در مسیر زندگی موفق خوش بگذرانید، زجر نکشید.

خیلی از مردم به اشتباه فکر می کنند که برای داشتن زندگی موفق باید در کل مسیر یادگیری و آموزش و گذراندن سختی ها از تفریح و نشاط دوری کرد و کاملا عذاب کشید. از این خبرها نیست! ملاقات با افراد جدید، یادگیری چیزهای جدید، انجام تفریحاتی که شما را به هیجان وا می دارد باعث می شود مسیر زندگی تان جذاب تر و روشن تر شود.

  1. مثبت فکر کنید.

باور داشته باشید که به اهداف خود می رسید و به تفکر مثبت خود تکیه کنید. این کار باعث می شود سطح انرژی و توان تان برای پیمودن این راه، آسان تر و بهتر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران