سبد خرید
موفقیت در زندگی

راههای رسیدن به موفقیت در زندگی

انسان ها در تمام طول عمر خود تلاش می کنند تا بتوانند به موفقیت در زندگی دست پیدا کنند. بسیاری از آن ها سالیان سال تلاش می کنند و در نهایت به خواسته خود نمی رسند. برخی دیگر از آن ها در سنین بالا متوجه می شوند که مسیر را اشتباهی رفته اند. گروهی دیگر نیز در اوج جوانی به موفقیت در زندگی خود دست پیدا می کنند. به نظر شما تفاوت میان این افراد در چیست؟ آیا هر سه گروه به یک اندازه تلاش کرده اند؟ یا اینکه مسیر یکسانی را برای دستیابی به موفقیت انتخاب نموده اند؟

این سه گروه کاملا با یکدیگر متفاوت اند. گروه اول مسیر را اشتباه رفته اند و پس از سال ها هنوز متوجه اشتباه خود نشده اند. گروه دوم نیز مسیر اشتباهی را برای دستیابی به موفقیت انتخاب نموده اند و پس از چندین سال تازه متوجه اشتباه خود شده اند. اما گروه سوم افرادی هستند که با کمک گرفتن از تجربه های افراد موفق، توانسته اند در سنین جوانی بهترین مسیر دستیابی به موفقیت در زندگی را پیدا کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن به آن دست پیدا کنند. اگر شما نیز می خواهید جزو گروه سوم باشید، بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در نهایت متوجه خواهید شد که به چه چیزهایی برای دستیابی به موفقیت در زندگی نیاز دارید.

راههای رسیدن به موفقیت در زندگی

تغییر باورهای ذهنی برای دستیابی به موفقیت در زندگی 

برای اینکه بتوانید به موفقیت در زندگی خود دست پیدا کنید، باید باورهای اشتباه قبلی خود را فراموش کنید. تغییر دادن باورهای ذهنی می تواند به شما کمک کند تا مسیر جدیدی را برای دستیابی به موفقیت انتخاب نمایید. از طرفی این کار تاثیر فوق العاده ای در افزایش قدرت تمرکز شما خواهد داشت. از آنجایی که حواس پرتی یکی از اصلی ترین دلایل شکست در زندگی است. شما باید بتوانید ذهن خود را به گونه ای تربیت نمایید که، به راحتی روی موضوع و هدف مورد نظرتان تمرکز کنید. بنابراین اگر می خواهید به موفقیت دست پیدا کنید، ابتدا باید باورهای ذهنی قدیمی و اشتباه خود را تغییر دهید. سپس به ساخت باورهای جدید ذهنی بپردازید. در نهایت نیز می توانید با تمرکز بالا برای رسیدن به خواسته خود تلاش نمایید.

۳ راز موفقیت زندگی که کمتر کسی به آن توجه می کند.

راههای رسیدن به موفقیت در زندگی

شاید با خودتان بگویید که تغییر باورهای ذهنی کار سخت و زمانبری است. دقیقا درست است، برای تغییر باورهای خود نمی توانید یک روزه به نتیجه برسید. اما تکنیک های موثری وجود دارند که می توانند به شما کمک نمایند تا در مدت زمان کمتر و راحت تر باورهای خود را تغییر دهید. تمرینات تغییر باور در کتاب شکست عادت های کهنه و یا قدرت باور به نویسندگی جو دیسپنزا می تواند به شما در این مسیر کمک نماید تا به راحتی و کاملا اصولی باورهای منفی و اشتباه خود را تغییر دهید. برای دستیابی به این کتاب ها می توانید به سایت سکوی پرتاب مراجعه نمایید و به راحتی تمامی کتاب های این نویسنده فوق العاده را در زمینه موفقیت در زندگی و تغییرات باور را تهیه نمایید.

راههای رسیدن به موفقیت در زندگی

راههای رسیدن به موفقیت به سبک جو دیسپنزا

جو دیسپنزا یکی از نویسنده های بسیار موفق و باتجربه در زمینه تغییر باورهای ذهنی و راهکارهای موثر برای دستیابی به شادی و موفقیت در زندگی است. او سالیان سال تجربه خود را در کتاب های متعدد در اختیار شما قرار داده است و شما می توانید به راحتی از این تجربیات چند ساله در کوتاه ترین زمان ممکن در زندگی خود بهره ببرید. در ادامه به بررسی چند راهکار جو دیسپنزا برای دستیابی به موفقیت در زندگی خواهیم پرداخت.

  • تعیین اهداف

    : برای اینکه بتوانید به موفقیت در زندگی خود دست پیدا کنید، ابتدا باید اهداف خود را به طور کامل تعیین نمایید. برای این کار می توانید تمامی هدف های خود از زندگی را روی یک کاغذ بنویسید. فراموش نکنید که به ممکن یا غیرممکن بودن آن ها فکر نکنید و هر آنچه که دوست دارید به آن دست پیدا کنید را روی کاغذ بنویسید. این کار انگیزه شما را برای تلاش و دستیابی به خواسته هایتان افزایش می دهد. بنابراین بدون هیچگونه ترس و نگرانی از شکست تمامی خواسته های خود را بنویسید.

  • تجسم رویا

    : باور انسان از قدرت فوق العاده ای برخوردار است. به همین دلیل ساخت باورها می تواند قدم بزرگی برای دستیابی به موفقیت در زندگی باشد. اگر شما نیز قصد دارید به دنبال موفقیت بروید، بهتر است با تجسم نمودن رویاها و اهدافتان، باورهای جدید و قدرتمندی بسازید و آن ها را جایگزین باورهای منفی قدیمی کنید. قدرت ذهن به شما کمک می نماید تا با تصویرسازی خواسته هایتان سریع تر آن ها را به باور تبدیل کنید. این کار هیچ ضرر و یا هزینه ای برای شما ندارد، بنابراین با ترس و تردید این کار را انجام ندهید. با ایمان قلبی و احساسی لذت بخش به تجسم اهدافتان بپردازید.

راههای رسیدن به موفقیت در زندگی

  • دور کردن افکار منفی و کسل کننده

    : باورهای انسان به دو دسته باورهای یاری رسان و باورهای محدود کننده دسته بندی می شوند. باورهای محدود کننده همان صداهایی هستند که مدام در ذهنتان به شما می گویند که نمی توانید به اهدافتان دست پیدا کنید. آدم ضعیفی هستید. هیچ راهی برای دستیابی به خواسته هایتان وجود ندارد. غیر ممکن است که به هدف برسید و …

این باورها افکار منفی و کسل کننده ای هستند که شما را ترغیب می کنند تا از تلاش برای رسیدن به خواسته هایتان، منصرف شوید. بنابراین این افکار و باورها را از خود دور کنید. اجازه ندهید که باعث شکست شما در زندگی شوند و شما را از موفقیت باز دارند. همانطور که گفته شد با تغییر باورهای ذهنی خود و شکست عادت های کهنه می توانید این افکار را از خود دور کنید و باورهای یاری دهنده و مثبت را جایگزین آن ها نمایید. به یاد داشته باشید که باورهای محدود کننده مانع بسیار بزرگ و قوی برای دستیابی به موفقیت در زندگی شما است. به همین دلیل تغییر دادن آن ها و از بین بردنشان لازمه رسیدن به موفقیت است.

راههای رسیدن به موفقیت در زندگی

تکنیک های موثر برای دستیابی به موفقیت در زندگی

به طور کلی اگر می خواهید به موفقیت در زندگی دست پیدا کنید. بهتر است تعلل نکنید و از همین حالا برای آن اقدام کنید. از دیگر تکنیک های موثر برای دستیابی به موفقیت در زندگی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • بدون وقفه تلاش کنید

    : قطعا نمی توانید در رختخواب خود دراز بکشید و توقع داشته باشید که به فرد موفقی در زندگی تبدیل شوید. برای اینکه بتوانید به موفقیت در زندگی خود دست پیدا کنید، باید بی وقفه و با انگیزه تلاش نمایید. موانع زیادی بر سر راه شما قرار خواهند گرفت که با تلاش و باور قوی می توانید آن را به راحتی از سر راه خود بردارید. بنابراین به منظور کاهش این موانع بهتر است از محیط و افراد استرس زا و منفی نگر دوری نمایید. سعی کنید در کنار کسانی قرار بگیرید که انگیزه شما را برای تلاش افزایش می دهند.

  • تنها روی خودتان حساب باز کنید

    : اگر می خواهید تا انتهای مسیر موفقیت در زندگی مطمئن و با خیالی آسوده قدم بردارید، تنها روی خودتان حساب باز کنید. رئیس شرکت، همسر، دوست و … ممکن است به هر دلیلی در اواسط راه شما را تنها بگذارند و یا به دلایل مختلفی نتوانند به موفق در کنار شما قرار بگیرند. بنابراین هیچ کسی جز خودتان نمی تواند تا انتهای مسیر در کنارتان قرار بگیرد و به شما برای رسیدن به اهدافتان کمک نماید.

  • سلامت جسمی و روحی خود را حفظ نمایید

    : اگر می خواهید به موفقیت در زندگی دست پیدا کنید و از آن لذت ببرید، به سلامت جسمی و روحی خود اهمیت دهید. فراموش نکنید که مریضی های جسمی و یا افسردگی و … می تواند لذت دستیابی به موفقیت را در شما کاهش دهد و یا از بین ببرد. بنابراین در طول مسیر زندگی ورزش کنید، کتاب بخوانید، تغذیه مناسبی داشته باشید، خواب کافی و مفید داشته باشید، با انسان های مثبت وقت بگذرانید و …

راههای رسیدن به موفقیت در زندگی

  • برنامه ریزی داشته باشید

    : برنامه ریزی یک از مهم ترین تکنیک هایی است که تمامی افراد موفق به آن پایبند هستند. قطعا برای اینکه بتوانید هر کاری را به موقع و درست انجام دهید، نیاز دارید تا زمان مناسب برای انجام آن را تعیین نمایید. به همین دلیل پس از تعیین اهداف و خواسته های خود، زمان انجام کارهای ضروری برای دستیابی به آن ها را نیز تعیین نمایید. این گونه می توانید کارهایی که باید در آینده انجام دهید را سریع تر و بدون فراموشی کوچک ترین کار انجام دهید. علاوه بر برنامه ریزی طولانی مدت، یک برنامه ریزی روزانه نیز داشته باشید که تمامی کارها از جمله استراحت، خواب و … را نیز در آن مشخص نموده اید.

  • از دیگر تکنیک های موثر برای دستیابی به موفقیت در زندگی

  • به تمامی اهداف و تعهدات خود پایبند باشید و هرگز از ادامه مسیر منصرف نشوید.
  • تمرکز خود را از روی نتیجه بردارید و به کاری که در حال انجام آن هستید توجه نمایید.
  • برای انجام کارهای درست و کامل، به خود هدیه دهید.
  • خیلی مهربانانه و بالطافت با خود برخورد نکنید. گاهی اوقات نیاز است تا با خودتان برای انجام کارها جدی تر برخورد نمایید.

از خودتان به اندازه توانتان کار بکشید و خود را از کار افتاده نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران