سبد خرید
موفقیت در زندگی

موفقیت در زندگی با قدرت ذهن

دستیابی به موفقیت یکی از بزرگ ترین اهدافی است که بدون شک تمامی انسان ها به دنبال آن می باشند. بسیاری از افراد تمام دوران جوانی خود را کار می کنند تا در سنین پیری به موفقیت برسند و برخی دیگر احساس می کنند که موفقیت تنها برای عده خاصی در دنیا تعریف شده است. شاید افرادی را دیده باشید که تا چند سال پیش شب ها هم کار می کردند، اما امروزه نمی توان ثروت آن ها را محاسبه نمود.

قطعا اگر فرد ناامیدی باشید، این موضوع را شانسی می دانید. بهتر است بدانید که برای دستیابی به موفقیت در زندگی تلاش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اما به تنهایی کافی نیست. عوامل مختلفی وجود دارند که برای رسیدن به موفقیت در زندگی باید از آن ها استفاده نمایید. یکی از مهم ترین و موثرترین عواملی که می تواند به شما کمک کند تا در زندگی به فرد موفقی تبدیل شوید، قدرت ذهن شما است. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با تاثیرگذاری قدرت ذهن جهت دستیابی به موفقیت در زندگی به طور کامل آشنا کنیم.

موفقیت در زندگی با قدرت ذهن

از قدرت ذهن تا دستیابی به موفقیت در زندگی

اگر برای دستیابی به موفقیت در زندگی خود از کتاب و یا توصیه های افراد موفق کمک گرفته باشید. قطعا با واژه قدرت ذهن آشنا شده اید. بنابراین نمی توان این قدرت را بی تاثیر دانست و یا آن را نادیده گرفت. فراموش نکنید که شما به چیزهایی دست پیدا می کنید که به آن ها فکر کرده اید. زمانی که اهداف خود را در ذهن مرور می کنید و آن را به تصویر می کشید. انگیزه شما برای دستیابی به آن افزایش می یابد.

همچنین ذهن انسان مانند یک سلاح بسیار قوی تمامی انرژی های مثبت را به سمت شما می کشاند تا بتوانید به خواسته خود دست پیدا کنید. بنابراین از این سلاح پرقدرت و با ارزش برای دستیابی به موفقیت در زندگی خود استفاده نمایید. برای درک بهتر این موضوع به مثال زیر توجه نمایید و به طور کامل آن را تصور کنید.

موفقیت در زندگی با قدرت ذهن

گله گذاری را کنار بگذارید

فردی را در نظر بگیرید که حدود ده سال پیش او را دیده اید و در آن سال ها او در یک کافه گارسون بوده و برای داشتن جای خواب، مجبور می شده شب ها نیز در کافه بماند. اما هر زمان با او صحبت می کردید، به جای گله گذاری از زندگی شما را به روزهایی وعده می داده که کسب و کار خود را دارد و ثروت زیادی به دست آورده است. قطعا هنگامی که با او صحبت می کردید، او را فردی رویاپرداز و خوش باور تصور می کردید.

امروز پس از ده سال او را دیده اید که به کارآفرینی موفق تبدیل شده و به ثروت زیادی دست پیدا کرده است. دلیل این موفقیت دقیقا همان خوش باوری است که شما به او نسبت داده اید. او به قدری در ذهن خود موفقیت و ایجاد کسب و کار خود را به تصویر کشیده که به باوری قوی تبدیل شده است. سپس این باور به او کمک کرده با برای رسیدن به موفقیت در زندگی خود تلاش نماید و به آن دست پیدا کند.

موفقیت در زندگی با قدرت ذهن

تغییر ذهنیت برای دستیابی به موفقیت در زندگی

باورهای محدود کننده و ذهنیت منفی می تواند بزرگ ترین مانع برای موفقیت شما در زندگیتان باشد. زمانی که دائما در ذهن خود تکرار می کنید که نمی توانید و نمی شود. نباید توقع داشته باشید که به موفقیت در زندگی دست پیدا کنید. تغییر این باورها و شکست عادت های کهنه و قدیمی می توانید اول و بزرگ ترین قدم شما به سمت موفقیت باشد. قطعا هیچ کاری بدون تلاش به نتیجه نخواهد رسید.

کارهایتان را به تعویق نیاندازید

اگر عادت دارید دائما کارهای خود را به تعویق بیندازید، باید برای رسیدن به موفقیت این عادت را تغییر دهید. اگر هنگامی که در حال تلاش برای رسیدن به خواسته خود هستید، در ذهن خود مرور می کنید که نمی توانید و تلاش خود را متوقف می نمایید، باید ذهنیت خود را تغییر دهید.

تمرینات تغییر باور می توانند به شما کمک نماید تا این ذهنیت را تغییر دهید. از بهترین و موثرترین تمرینات برای تغییر باور می توان به نوشتن و تصویرسازی اشاره نمود. بهتر است خواسته های خود را به طور دقیق و با جزئیات بنویسید و آن ها را تصور نمایید. تماشای عکس نیز می تواند به شما برای تصویرسازی بهتر کمک نماید. به طور مثال عکس ماشین مورد نظر خود، خانه ای که می خواهید به آن برسید و … را در گوشی موبایل خود ذخیره نمایید و روزانه چند بار آن را تماشا کنید. این کار تصویر ذهنی قوی تری ایجاد می نماید و می تواند به شما در ساخت باور جدید کمک کند.

برای شما پیشنهاد ویژه ایی داریم:

کتاب صوتی شکست عادتهای کهنه

موفقیت در زندگی با قدرت ذهن

از قدرت شکرگزاری برای موفقیت در زندگی غافل نشوید!

یکی از بزرگ ترین کارهایی که می تواند به تقویت قدرت ذهن و دستیابی به موفقیت در زندگی کمک نماید، شکرگزاری است. شکرگزاری فرآیندی سرشار از انرژی مثبت است که می تواند تمامی انرژی های مثبت در کائنات را به سمت شما معطوف نماید.

بنابراین اگر می خواهید قدرت ذهن خود را تقویت نمایید و به موفقیت دست پیدا کنید، بهتر است از قدرت شکرگزاری غافل نشوید. این قدرت می تواند پیام های مثبت و موفقیت آمیز بسیار زیادی را به ناخودآگاه شما منتقل نماید، که این پیام ها در افزایش انگیزه شما برای رسیدن به موفقیت در زندگی تاثیر بسیار زیادی دارند. شکرگزاری و قدردانی می تواند پیام مثبت بسیار قدرتمندی از طرف شما به سمت کائنات باشد و این پیام به قدری توانمند است که انرژی مثبت را به سوی شما باز می گرداند.

موفقیت در زندگی با قدرت ذهن

توصیه های سایت سکوی پرتاب برای دستیابی به موفقیت در زندگی

قطعا ذهن قدرتمند به صورت ارثی به شما انتقال پیدا نمی کند. بنابراین خودتان هستید که باید برای ساخت ذهن قدرتمند تلاش کنید و از آن برای رسیدن به موفقیت در زندگی استفاده نمایید. برای دستیابی به موفقیت در زندگی از طریق قدرت ذهن باید با ویژگی های ذهن قدرتمند آشنایی پیدا کنید و آن ها را در خود تقویت نمایید. از مهم ترین ویژگی های ذهن قدرتمند که می توانند به موفقیت در زندگی منجر شوند، می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • از افراد منفی نگر دوری کنید.

    این افراد دائما به شما یادآوری می کنند که نمی توانید به موفقیت در زندگی دست پیدا کنید. بنابراین به مرور زمان این باور را در شما ایجاد می کنند که قادر به موفقیت نخواهید بود. فراموش نکنید که این افراد سمی می توانند بزرگ ترین مانع برای رسیدن به موفقیت شما باشند.

  • از شکست ها درس بگیرید.

    زمانی که در زندگی به مشکل برخورد می کنید و یا با شکست مواجه می شوید، به جای سرزنش کردن خود، از آن درس بگیرید. بررسی کنید که دقیقا چه جایی اشتباه کرده اید و آن را تصحیح نمایید.

  • بخشنده باشد.

    بخشندگی به این معنا است که دیگران را راحت ببخشید و از آن ها کینه ای به دل نگیرید. فراموش نکنید که بخشندگی به معنای اجازه سوء استفاده نمودن دیگران از شما نیست. اجازه ندهید دیگران و کارهایشان آینده شما را تحت تاثیر قرار دهد. احساسات منفی و کینه می تواند موجب تصورات منفی در ذهن شما شود و در نهایت شما را از مسیر درست منحرف نماید.

  • به هیچ عنوان خودتان را با دیگران مقایسه نکنید.

    زمانی که خودتان را با افرادی که در سطح بسیار بالاتری از شما قرار گرفته اند مقایسه می کنید، دچار سرخوردگی می شوید. بنابراین بهتر است به جای حسرت خوردن آن ها را الگو قرار دهید و تلاش کنید تا بتوانید به اندازه آن ها و حتی بیشتر از آن ها موفق شوید. بهتر است خودتان را تنها با خود دیروزتان مقایسه کنید و تلاش کنید از دیروز خود بهتر باشید. این تنها مقایسه ای است که می تواند منجر به موفقیت در زندگی شود.

  • تنبلی را کنار بگذارید.

    افراد موفق به هیچ عنوان تنبل نیستند و برای انجام دادن هیچ کاری به دنبال بهانه نمی باشند. تا به حال برایتان پیش آمده که بگویید وقت ندارم ورزش کنم، یا نمی توانم به موقع در محل کارم حاضر شوم و … ؟؟؟ شاید متوجه نشوید که این ها تنها بهانه هایی هستند که موجب می شوند تا کارهای خود را به تعویق بیندازید. اگر می خواهید به موفقیت در زندگی دست پیدا کنید، باید برنامه ریزی داشته باشید و سرسختانه از آن پیروی نمایید.

موفقیت در زندگی با قدرت ذهن

بهترین کتاب برای دستیابی به موفقیت در زندگی

به طور کلی اگر می خواهید از طریق قدرت ذهن به موفقیت در زندگی دست پیدا کنید. می توانید از کتاب های نوشته شده توسط افراد موفق استفاده نمایید. این کتاب ها به شما کمک می نمایند تا در ابتدا به خودشناسی کامل برسید. سپس می توانید با شناختی که از خود پیدا کرده اید، مهارت های خود را بشناسید و آن ها را تقویت نمایید. از طرفی راهکارهای موثری را به شما ارائه می دهند تا بتوانید با دنیای اطراف خود به خوبی ارتباط برقرار نمایید.

به طور مثال کتاب قدرت باور نوشته جو دیسپنزا یکی از برترین کتاب هایی است که می تواند به شما کمک کند تا از طریق قدرت باور به موفقیت در زندگی خود دست پیدا کنید. اگر زمان کافی برای کتاب خواندن ندارید، می توانید از فایل های صوتی تهیه شده این کتاب استفاده نمایید. این فایل ها را می توانید به راحتی از سایت سکوی پرتاب تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران