سبد خرید
پاکسازی چاکراه

معرفی روش های پاکسازی چاکراه

روش های پاکسازی چاکراه

پاکسازی چاکراه یکی از راههای رسیدن به موفقیت و سلامتی به حساب می آید. شما با استفاده از چاکراه و پاکسازی آن می توانید انرژی های کثیف درون بدن خود را پاک کنید. انرژی های کثیف در اثر مشکلات درونی و بیرونی در بدن ایجاد می شود. منظم کردن احساسات و افکار مانع از ورود هر نوع آلودگی به بدن خواهند شد.  زمانی که چاکراهای ما با مشکل مواجه می‌شوند سرعت آنها کاهش پیدا می‌کند. البته در حالت عادی چاکراها به آرامی حرکت می کنند. شما باید با  فعال سازی چاکراهای بدن می توانید سرعت چرخش آن ها را افزایش  دهید.

از فواید پاکسازی چاکراها این است که احساساتی که سبب ایجاد بیماری و یا اختلال در بدن می شوند به بیرون فرستاده می‌شوند. زیرا بیماری قبل از اینکه در بدن به وجود آیند در چاکراهای بدن ظاهر می شوند. بنابراین از فواید پاکسازی چاکراها این است که اختلال و بیماری در بدن ایجاد نخواهد شد. با استفاده از چاکراه می توانیم بدن خود را همیشه سالم نگه داریم. در بدن تعداد زیادی چاکرا وجود دارد. در برخی کتاب ها به چند هزار چاکرا اشاره شده است. اما تعداد چاکراهای مهم بدن بین ۷ الی ۱۱ عدد می باشد.

پاکسازی چاکراه

روش های پاکسازی چاکراه

تاریخچه چاکراه از جایگاه ویژه ای در فلسفه باستانی هند برخوردار است. زمانیکه از یوگا برای تمرین ذهن و بدن استفاده می کردند. افرادی که به دنبال قانون جذب هستند می توانند فرکانس پاکسازی چاکراها را افزایش دهند. افراد با تجسم چرخش چاکرا ها و رنگ ها و با ایجاد تصورات مثبت می توانند سطح ارتعاشات زمانی و سرعت چرخش چاکراها را افزایش دهند. یکی از راه‌های کنترل چاکراه احساسات خوب، افکار خوب و تجسم های خوب است. روش های مختلفی برای پاکسازی چاکراهای بدن وجود دارد شما با استفاده از روش های فیزیکی و ذهنی می‌توانید چاکراهای بدن را پاکسازی کنید.

استفاده از چاکراه

از آنجایی که چاکراها رنگ های مختلف دارند بنابراین با مدیتیشن رنگ ها می توانید پاکسازی چاکراه را انجام دهید. شما برای رسیدن به نتیجه خوب از پاکسازی چاکراها باید برنامه ریزی ذهنی منظم و دقیقی داشته باشید. شما باید علاوه بر بخش های مختلف بدن بر روی ذهن خود هم کار کنید. یکی از کتاب های معروف جو دیسپنزا کتاب ماورا طبیعی شدن است.

در این کتاب ها می توانید از طریق تغییر باورهای ذهنی و برنامه ریزی ذهن به موفقیت در زندگی دست پیدا کنید. فعال سازی چاکراهای بدن برای انرژی درمانی و برطرف کردن مشکلات جسمی و ذهنی بسیار موثر می باشند. شما با خواندن این کتاب صوتی جو دیسپنزا می توانید با استفاده از چاکراه و بکارگیری روش های پاکسازی چاکراه به سطح انرژی بالایی دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران