سبد خرید
کتابهای صوتی جودیسپنزا

با مطالعه کتابهای صوتی جودیسپنزا متحول شوید

شما هم دوست دارید به مغزتون شکل بدید؟

علاقمندید زندگی تون را متحول کنید

دوست دارید بتونید ذهن تون را کنترل کنید و خالق دنیاتون باشید

دوست دارید عادت هاتون تغییر کنه؟

شما هم نمی خواهید یک زندگی تکراری و عادی داشته باشید؟

ما به شما مطالعه  کتابهای صوتی جودیسپنزا را پیشنهاد می‌کنیم. با مطالعه کتابهای صوتی جو دیسپنزا شما تکنیک های متعددی را می آموزید که می تونید با اونا زندگی تون را متحول کنید. یکی از این تکنیک‌های مراقبه است.

مراقبه آسان است، اما ساده نیست. همه چیز در مورد نفس کشیدن عمیق شکم از طریق بینی و آرام آرام نفس کشیدن از طریق دهان است. شما به نفس‌های خود توجه می‌کنید، زیرا آنها شما را در لحظه نگه می‌دارند (هوشیار). به طور پیش فرض، شما مراقب هستید زیرا نمی‌توانید نفس قبلی رو بکشید، و نمی‌توانید در آینده نفس بکشید. می توانید بی سر و صدا مدیتیشن کنید. می توانید یک مراقبه صوتی هدایت شده باشید. هنگام خوابیدن هم می‌توانید مدیتیشن کنید. می توانید با یک گروه مدیتیشن(مراقبه را تمرین) کنید. روش یا “نوع” مراقبه مهم نیست. انجام مدیتیشن مداوم، منظم و مهم است. همه ما به دنبال درک یا حقیقت در دنیای خود هستیم. پس از نوعی مراقبه که برای شما راحت است، استفاده کنید. چه در این کار تازه کار باشید و چه سالهاست که آن را تمرین می کنید ، مسیر صحیح را برای پیشرفت یادگیری و تمرین خود کشف کنید تا به ماورالطبیعه دست پیدا کنید آن زمان هست که می بینید مغز شما شگفت انگیزترین وسیله موجودیت شماست.

 

تحول با مطالعه کتابهای صوتی جودیسپنزا

معرفی اجمالی جو دیسپنزا

جو دیسپنزا یک متخصص مغز و اعصاب ۵۹ ساله آمریکایی، نویسنده، مربی سخنران و یکی از بهترین معلمان مراقبه است که نسل ما همیشه خواهد داشت. وی یک متخصص مغز و اعصاب و دارای دکترای علوم اعصاب است. پزشکی از آن نوع که روح انسان را پس از برخورد با یک حادثه مطالعه کرده است. این حادثه باعث شد تا او پتانسیل خود را کشف کند و مغز خود را آموزش دهد و خودش به دارونما تبدیل شود. در حالی که او ادعا نمی‌کند جنبه‌های جسمی بیماری نامرئی را بهبود می‌بخشد، پیام او هنوز در بسیاری از افراد در جامعه بیماری های نامرئی طنین انداز است. چرا؟ زیرا او به شما می‌آموزد که از قدرت ذهن خود استفاده کنید و تمام جنبه های زندگی را کنترل کنید. در سکوی پرتاب می‌توانید به راحتی و ارزان به کتابهای صوتی جودیسپنزا دسترسی داشته باشید.

OverDrive گوش دهید:

با اتصال به اینترنت فعال، کتاب صوتی را در مرورگر خود پخش کنید. برای گوش دادن به کتاب‌های صوتی OverDrive Listen، هیچ نرم افزار یا بارگیری لازم نیست. پیشرفت گوش دادن و نشانک‌ها در ابر ذخیره می‌شوند، بنابراین شما همیشه می‌توانید از هر دستگاهی که دارید، مکان خود را انتخاب کنید.

OverDrive Listen گزینه‌های زیادی برای شخصی‌سازی تجربه گوش دادن شما دارد.

آشنایی بیشتر با جو دیسپنزا : جو دیسپنزا کیست؟

 

دکتر جو دیسپنزا

نظر جو دیسپنزا درباره زندگی موفق و تمرین مراقبه

برخی باورهای جو درباره زندگی موفق در کتابهای صوتی جودیسپنزا را بشنوید یا در فایلPDF او بخوانید:

  • او معتقد است ما در واقع خود را مشروط کرده ایم که همه چیز را باور داشته باشیم که لزوماً درست نیست – و بسیاری از این موارد تأثیر منفی بر سلامتی و خوشبختی ما دارند.
  • مراقبه وسیله ای است که شما می توانید فراتر از ذهن تحلیلی خود حرکت کنید تا بتوانید به ضمیر ناخودآگاه خود دسترسی پیدا کنید. این مهم است، زیرا ناخودآگاه جایی است که تمام عادت ها و رفتارهای بد شما که می خواهید تغییر دهید در آن ساکن هستند.
  • اگر ما در مورد چیزی اعتقادات خیلی محکمی داشته باشیم، شواهدی بر خلاف آن می تواند درست در مقابل ما قرار بگیرد اما ما ممکن است آن را نبینیم زیرا آنچه که ما درک می کنیم کاملاً متفاوت است.
  • یادگیری در حال شکل گیری اتصالات جدیدی در مغز است و حافظه آن را حفظ می کند.
  • هر وقت فکر می کنیم، یک ماده شیمیایی درست می کنیم. اگر فکر خوبی داشته باشیم، مواد شیمیایی می سازیم که باعث می شود احساس خوبی داشته باشیم.و اگر افکار منفی داشته باشیم، مواد شیمیایی درست می کنیم که باعث می شوند دقیقاً همان تصور را داشته باشیم که فکر می کنیم.
  • ما نمی توانیم آینده جدیدی را ایجاد کنیم، اگر هنوز بخواهیم احساسات گذشته مون رو حفظ کنیم.

دکتر جو دیسپنزا ۱۰ قانون برتر برای موفقیت در زندگی بیان کرده است:

  1. خالق دنیای خود باشید
  2. روی خودتان سرمایه گذاری کنید
  3. در ناشناخته ها راحت باشید
  4. سبک زندگی خود را بهبود ببخشید
  5. خود گذشته خود را رها کنید
  6. ماورا الطبیعی شوید
  7. بهانه نگیرید
  8. واقعاً حاضر باشید
  9. ادامه بده
  10. فراتر از محیط خود فکر کنید
کتاب های صوتی جو دیسپنزا

راز فروش موفق کتابهای صوتی جودیسپنزا

جو پس از بهبودی مهره های شکسته فقط با استفاده از قدرت ذهن خود و بازیابی کامل بدن در کمتر از ۳ ماه، جو تصمیم گرفت که بقیه عمر خود را صرف مطالعه ارتباط ذهن و بدن کند تا بتواند به افراد مختلف از سراسر جهان آموزش دهد. جهان قدرت ذهن آنها را درک کرده و از آنها استفاده می‌کند تا تحولات معجزه آسایی در زندگی آنها ایجاد کند، کاری که او انجام داد. این رمز موفقیت فروش بی نظیر کتابهای صوتی جودیسپنزا است.

با شنیدن کتابهای صوتی جودیسپنزا چه تغییری در زندگی‌تان می دهید؟

در کتابهای صوتی جودیسپنزا  یاد می‌گیریم که فقط با تفکر متفاوت می توانیم مغز خود را تغییر دهیم. اگر بتوانیم ایده ای را حفظ کنیم، شروع به شکل دادن به مغز خود می‌کنیم. ما در طی یک روز بین ۶۰،۰۰۰ تا ۷۰،۰۰۰ فکر می‌کنیم. افکار شما فوق العاده قدرتمند هستند. خود را عاقلانه انتخاب کنید. افکار آگاهانه که اغلب به اندازه کافی تکرار می شوند، به فکر ناخودآگاه تبدیل می شوند. بسته به آنچه فکر می‌کنیم و احساس می‌کنیم، حالت وجودی خود را ایجاد می‌کنیم.

آنچه در مورد آن فکر می کنیم و انرژی یا شدت این افکار مستقیماً روی سلامتی ، انتخاب هایی که می کنیم و در نهایت کیفیت زندگی ما تأثیر می گذارد.

 درون همه ما، ما دارای سطحی از خودآگاهی هستیم که می‌تواند تفکر ما را مشاهده کند. ما باید یاد بگیریم که چگونه از این برنامه‌ها جدا باشیم و وقتی این کار را می‌کنیم، می‌توانیم عمداً بر آنها تسلط داشته باشیم. در نهایت، ما می‌توانیم بر افکارمان کنترل داشته باشیم. با این کار، ما از نظر عصب شناختی افکاری را که در مغز ما سخت شده‌اند از هم جدا می‌کنیم و می‌توانیم آن را تغییر بدیم و زندگی مون تغییر کنه.

معرفی کتاب ماورای طبیعی شدن اثر دکتر جو دیسپنزا : کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن

کتاب های صوتی جو دیسپنزا
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران