سبد خرید
آموزش مراقبه تبرک مراکز انرژی به روش دکتر جو دیسپنزا

آموزش مراقبه تبرک مراکز انرژی به روش دکتر جو دیسپنزا

مراکز انرژی در بدن ما در غدد و اندام‌های مختلف بدن و سیستم مراکز عصبی قرار دارند. بر عکس مدیتیشن که فرد برای رسیدن به وضعیت آرامش بدن و ذهن خود، ذهن را خالی از افکار و دغدغه‌های روزانه می‌کند. مراقبه تبرک مراکز انرژی یعنی فرد ذهن خود را محدود به یک چیز نکند و همه تمرکز خود را روی آن نگذارد یا آن را آنقدر رها نکند که ذهن خالی از چیزی شود.

در مراقبه تبرک مراکز انرژی می‌توان با یک نیت مشخص، فرکانس‌های بدن و ذهن را با یکدیگر هم راستا کرد و روی آن‌ها تاثیر گذاشت و در نتیجه در دو بعد مادی و غیر مادی تغییرات بزرگی را به وجود آورد.

دکتر جو دیسپنزا یک پزشک، عارف و دانشمند است که به وسیله حوزه‌های مختلف مثل بیولوژی مولکولی، فیزیک کوانتومی، نوروکاردیوگرافی و اپی ژنتیک به شاخه‌ای از دانش دسترسی یافته که به کمک آن به ما می‌آموزد تا بتوانیم طوری زندگی کنیم که دوست داریم.

با توجه به آموزه‌های او درباره مراقبه تبرک مراکز انرژی و روش مراقبه دیسپنزا که ارائه داده‌ است، با تجربه قدرت بزرگتر، می‌توانیم آن قدرت را در زندگی خود به کار برده و برای مدیریت زندگی روزمره به کار ببریم.

با تجربه موضوعی در زندگی که زمانی آن را غیر ممکن می‌ پنداشتیم و یا مشاهده آن در فرد دیگری، باورهای ناممکن رها شده و می‌توانیم بر محدودیت‌هایی که در زندگی مادی می‌ پنداشتیم غلبه کنیم.

در آموزش‌های دکتر دیسپنزا روش‌های گوناگون مراقبه، مراقبه ضمیر ناخودآگاه، اصول مراقبه را مشاهده می‌نماییم.

دکتر دیسپنزا و همکارانش در مرکز تحقیقاتی خود، نمونه‌های متفاوتی از افراد را مورد بررسی و آزمایش قرار دادند و روی آن‌ها تحقیقاتی را به عمل آوردند که اسکن‌های مغزی، تغییرات امواج مغزی و انرژی افراد را قبل از مراقبه و بعد از آن را نشان دهند.

با مراقبه تبرک مراکز انرژی، افراد می‌توانند بیماری‌ های خود را شفا دهند، با مراقبه می‌توانند عملکرد مغز خود را بهبود بخشند، ژن‌های خود را تحت تاثیر قرار دهند، می‌توانند باعث تغییر باورهای خود شوند و در نهایت می‌توانند باعث تغییرات بزرگی شوند.

در مراقبه تبرک مراکز انرژی، به میدان انرژی متصل شده و به تک تک مراکز انرژی که در بدن خود دارید آگاهی پیدا کرده و توجه می‌کنید.

آگاهی از فضای درون و فضای اطراف مرکز انرژی، شما را یا به حالت بیداری مغز و خواب بدن می‌رساند یا به حالتی می‌رساند که سرعت امواج مغز کاهش می‌یابد.

با مورد توجه قرار دادن هر مرکز، احساساتی را به میدان انرژی مخابره می‌کنیم.

احساساتی از قبیل: شکرگذاری، مهربانی، گذشت، سخاوت و آزادی. بعد از مراقبه تبرک مراکز انرژی باید خود را با سبک جدید زندگی که می‌خواهیم تطبیق دهیم و نتیجه را به هوش برتر و ماورایی بسپاریم.

تمرین تنفس جو دیسپنزا در مراقبه تبرک مراکژ انرژی

تمرین تنفس جو دیسپنزا در مراقبه تبرک مراکژ انرژی

ما درون ذهن خود یک بدن داریم که در مغزمان ترسیم شده و همچنین در بدن خود یک ذهن داریم.

دکتر رنه دکارت تا حدودی این دو را از یکدگیر تفکیک کرده است، اما هیچ زمانی نیست که بدن، ذهن را تحت تاثیر قرار ندهد و بر عکس ذهن، بدن را تحت تاثیر قرارندهد؛ در حقیقت آن‌ها یکی هستند.

اکثر افراد به احساسات خاصی مرتبط هستند که مراکز هورمونی خاصی را در بدن تحت تاثیر قرار می‌دهند.

مثلا اگر فکر خشمگینی داشته باشید، مواد شیمیایی خاصی را آزاد خواهید کرد که سیستم آدرنالین را فعال می‌کند، سپس سیستم تلاش برای بقا را فعال می‌کند.

اگر احساس رنج و درد و گناه داشته باشید، واکنش بیوشیمیایی خواهید داشت که در مراکز هورمونی متفاوتی فعال می‌شوند.

پس افکار و احساسات بیشتر مردم انرژی آن افکار را می‌گیرد و آن را در اولین مراکز انرژی بدن ذخیره می‌کند که به آن‌ها چاکرا می‌گوییم.

جو دیسپنزا در کتاب خود به نام ماورای طبیعی شدن، درباره تکنیک تنفس صحبت کرده است و بیان کرده است که تمرین‌ها از نظر فیزیکی بر مغز موثر است.

با مراقبه تبرک مراکز انرژی و تمرین تنفس جو دیسپنزا می‌توان ذهن و بدن را تغییر داد.

در مراقبه تبرک مراکز انرژی و روش تنفس دیسپنزا، اگر عضلات داخلی را منقبض کرده و توجه را به بالای سر معطوف کنید و نفسی آرام و یکنواخت بکشید، با این کار مایع نخاعی را از ستون فقرات به تا غده صنوبری و سمت مغز آورده و وقتی این مایع به داخل مغز رسید غده صنوبری و بدن را فعال می‌کند.

غده صنوبری بخشی از سیستم غدد درون ریز است که اندازه نخود بوده کاجی شکل است و بین نیمکره راست و چپ در مرکز مغز قرار دارد.

این غده وظیفه تنظیم رشد و متابولیسم را دارد و غده ملاتونین که ماده ضد پیری است را تنظیم می‌کند. وظیفه دیگر این غده کمک به خواب بوده و عملکرد نادرست آن تعادل هورمونی را به هم می‌ریزد.

این مایع بعد فعال کردن غده صنوبر و بدن، یک میدان الکترو مغناطیسی قابل اندازه گیری ایجاد می‌کند که سه بعدی است.

پس هنگام تنفس باید نیت بالا بردن انرژی باشد و باید اراده کنید که یک هیجان محدود را به یک هیجان متعالی تبدیل کنید. در نهایت ذهن از حالت بقا به حالت آفرینش و عرفانی تبدیل می‌شود.

با مراقبه تبرک مراکز انرژی و انجام تکنیک تنفس، هنگام دم وقتی انرژی به حرکت در می‌آید جریانی در بدن ایجاد می‌شود که آن را احساس می‌کنید.

بیرون کشیدن ذهن از بدن همان چیزی است که به آن تغییر انرژی می‌گوییم و چیزی قدرتمندتر از به دست گرفتن کنترل زندگی خود و زندگی در لحظه نیست.

با انجام روزانه این تکنیک، شاهد تغییرات زندگی خود خواهید بود.

روش مراقبه تبرک مراکز انرژی

روش مراقبه تبرک مراکز انرژی 

مراقبه تبرک مراکز انرژی اولیه، مراکز تلاش برای بقا هستند و زایش و زوال و جنگ و گریز که بیشتر مردم در طول زندگی با آن‌ها زنده ماندند.

به عبارت دیگر حالت تلاش برای بقا زمان مناسبی برای باز شدن مرکز انرژی قلب نیست.

در حقیقت افراد تلاش می‌کنند مرکز انرژی قلب خود را آزاد کنند اما افکار و احساساتشان مراکز انرژی پایینی را فعال می‌کند و بیشتر انرژی بدن در این مراکز پایینی ذخیره می‌شود.

پس بیشتر انرژی ذخیره شده در بدن باید آزاد شود و به مغز برگردد. به همین دلیل این تنفس را انجام می‌دهیم تا ذهن را از بدن بیرون کشیده یا انرژی بفرستیم.

این تنفس باعث کنترل خودآگاه زیادی روی ماهیچه‌های میانی بدن می‌شود. در این تنفس ماهیچه‌ها میانی منقبض، ماهیچه‌های پشتی و جلویی که برای دفع از آن‌ها استفاده می‌شود.

ماهیچه‌های زیر شکم که وقتی بینی هوا را داخل می‌کشیم، آن‌ها را منقبض می‌کنیم. در حقیقت داریم آن انرژی را از مراکز پایینی به سمت مغز می‌فرستیم.

وقتی به شکل طبیعی هوا را به داخل می‌فرستیم، شکاف‌های جمجمه باز می‌شوند و مایع نخاع جریان پیدا می‌کند. در واقع دم و بازدم یک موج ایجاد می‌کند.

ماهیچه‌هایی که برای دفع از آن‌ها استفاده می‌کنید، در جلو و عقب منقبض کنید و آن‌ها را بالا بیاورید. با این کار ماهیچه‌های میان دو راه را بالا میاورید و این‌ها ماهیچه‌هایی هستند که برای انقباض انرژی مربوط به مرکز اول از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

اگر شکمتان را داخل ببرید و نافتان را به سمت ستون فقرات ببرید دومین مرکز انرژی را منقبض می‌کنید و انرژی را از مرکز دوم خارج می‌کنید.

اگر بالای شکمتان را منقبض کنید، ماهیچه‌هایی را منقبض می‌کنید که به سومین مرکز انرژی مربوط هستند.

وقتی ماهیچه‌ها را منقبض کردید، با بینی هوا را به آرامی داخل بکشید، این کار باعث می‌شود انرژی به بالای سرتان برود.

در مرحله بعد انگشت را روی سر بگذارید و فشار دهید سپس انگشت را بردارید. می‌توانید توجهتان را آنجا نگه دارید.

توجهتان هر جا باشد، انرژی‌تان همان جا است. پس ایده این است که چشمانتان را ببندید و عمل دم انجام دهید و همزمان آن ماهیچه‌ها را داخل ببرید، با قصد اینکه ذهن را از بدن بیرون بکشید، انرژی آزاد کنید و آن را به سمت مغزتان ببرید.

یک دم آرام انجام دهید و آن را وقتی از ماهیچه‌های میان دو راه به سمت پایین شکم و بعد به بالای شکم، سینه، گلو و سپس به مغز به سمت بالای سرتان می‌رود، دنبال کنید.

وقتی به بالای سرتان می‌رسد، نفستان را نگه داشته و ستون فقرات را صاف کنید و حالا آن ماهیچه‌ها را کمی بیشتر منقبض کنید.

آن مایع را به سمت بالای سرتان فرستاده و آن جا نگه دارید. بعد بازدم انجام دهید و آرام باشد و حس کنید.

در ابتدا هر چیزی را که می‌خواهید یاد بگیرید باید آن را تمرین کنید. اما با مراقبه تبرک مراکز انرژی و تمرین روش مراقبه دیسپنزا درونی‌تر شده و کمتر لازم است که مرحله به مرحله انجام دهید.

هنگام انجام این روش پیشنهاد می‌شود موسیقی بدون کلم پخش کنید که درام داشته باشد یا کلا بتوانید آن را به شکل حرکت انرژی تعبیر کنید. اگر انرژی به مغزتان رسید نترسید.

هنگامی که این اتفاق افتاد چشمانتان را ببندید و دوباره به مدت چند دقیقه تکرار کنید.

این تنفس باعث نظم در مغز می‌شود و انرژی درون مغز را افزایش می‌دهد، دستگاه عصبی خودگردان را فعال می‌کند و غده پینه آل را تحریک می‌نماید.

مراقبه ضمیر ناخودآگاه

مراقبه ضمیر ناخودآگاه

هنگامی که فکر یا کاری را مدام تکرار می‌کنیم، ذهن و بدن شرطی می‌شود و ناخودآگاه کارهای قبل را برابر همان مسائل انجام می‌دهد.

با مراقبه تبرک مراکز انرژی، برنامه ریزی و مراقبه ضمیر ناخودآگاه و تلاش می‌توان همانند گذشته زندگی نکرد و اطلاعات جدیدی را بایگانی کرده، تغییرات بزرگی را در زندگی با تغییر در ذهن و بدن به وجود آورد و در نتیجه آینده‌ای متفاوت داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران