سبد خرید
پاکسازی ذهن

چگونگی پاکسازی ذهن و اتمسفر ِشخصی

پاکسازی ذهن به معنای پاک کردن aura (ترجمه: هاله یا اتمسفر شخصی) است. یکی از عادت های بد در زندگی داشتن افکار بد، منفی، تلخ، سیاه و سایر موارد مشابه است. افکار می توانند مانند بذری آماده رویش در ذهن ما بمانند، رشد کنند و کل آن را تحت تاثیر قرار دهند. اجازه ی جولان دادن به افکار منفی آسان است، کار شما وقتی سخت می شود که بخواهید آنها را از ذهنتان دور کنید. اما در این مطلب سکوی پرتاب قصد نداریم راه کار های معمول و رایج را به شما تحویل دهیم. در اینجا برای پاکسازی ذهن و روح تلاش می کنیم و در مورد آنها صحبت خواهیم کرد؛ چرا که وقتی برای پاکسازی ذهن تلاش کنید به طور متقابل پاکسازی روح و جسم را هم تجربه خواهید کرد.

پاکسازی ذهن

تغییر زبان بدن برای پاکسازی ذهن

زمانی را اختصاص دهید و رفتار بدن تان را زیر نظر بگیرید. آیا بدن تان همیشه حالت بسته دارد یا باز؟  مثلا اگر منفی باف باشید اغلب صورتی اخم کرده دارید و فُرم بدن تان به شکل بسته خواهد بود. زبان بدن نامناسب اغلب عزت‌نفس شما را کاهش می دهد و به کمبود اعتماد به نفس در حالت عاطفی منجر می شود بنابراین طبیعی است که افکار بد در ذهن خود داشته باشید که به خمودگی بدن و روح تان دامن بزند.

خلاق باشید

خلاق بودن یک حالت دستوری یا امری ندارد که کسی بخواهد آن را به شما القا کند تا به آن دست پیدا کنید. اما برای پاکسازی ذهن می بایست خلاقیت را در زندگی تان بگنجانید تا بتوانید از افکار منفی و سیاه خلاص شوید. یکی از انواع پاکسازی ذهن، این است که وقتی ذهن تان نیاز به تمیز شدن و غبار روبی دارد آن ها را بنویسید. نقاشی بکشید یا چیزی را رسم کنید؛ یا به طور کلی هر کاری که نیاز به فکر کردن دارد.

در خلاق بودن، برای پاکسازی ذهن چه چیزی نصیب شما می شود؟ در اصل شما با کمک خلاقیت می توانید روحیه خود را refresh و احیا کنید. همچنین می توانید احساس آزادی داشته باشید. وقتی (حس خود را) از طریق هنر بروز می دهید، افکار عادی تان را می شکنید و به خودتان کمک می کنید تا آرام تر شوید. انجام این کار همچنین باعث می شود به خودتان کمک کنید تا درک بهتری از افکارتان به دست آورید و برای پاکسازی ذهن تلاش کنید.

هر چیز ارزشمندی که در زندگی خود دارید را فهرست کنید

آیا همه‌ی چیزهایی که در زندگی تان دارید و ارزشمند و مثبت هستند را فراموش کرده اید؟ می توانید برای پاکسازی ذهن از آنها استفاده کنید. برای پاکسازی ذهن و روح، پاکسازی عمیق ذهن باید تک تک آنها را لیست کنید؛ فارغ از اینکه چقدر بزرگ یا چقدر کوچک هستند. آنها می توانند تاثیر مفیدی روی زندگی تان بگذارند. گاهی همه ی چیز های خوب ِزندگی مان روبه رویمان هستند ولی ما چشمِ دیدن آنها را نداریم و نسبت به آنها بی توجه هستیم.

مطالب بیشتری که بهتر است مطالعه کنید:

پاکسازی غده پینه آل چگونه صورت می گیرد؟

انواع پاکسازی ذهن

مدیتیشن با گیاهان مناسب برای پاکسازی ذهن و روح

برخی گیاهان و ابزار ها وجود دارند که برای پاکسازی ذهن و روح مفید هستند. شما می توانید با کمک سوزاندن گیاهانِ مخصوص در حین انجام مدیتیشن مانند ۱) اُرس یا وُرس یا سرو کوهی یا Juniper ، ۲) مریم گلی یا white Sage و ۳) اسطوخودوس یا Lavender به خلوص ذهنی دست پیدا کنید و احساس بهتری داشته باشید. این گیاهان در کنار انجام مراقبه انرژی های منفی را از محل زندگی شما، ذهن و روح تان و اطراف تان پاک می کنند. البته چگونگی انجام مراقبه هم در این روش اهمیت دارد. در این روش، شما می توانید با القا و تلقین به خود و متمرکز کردن ذهن تان بر روی یک موضوع، به آرامش برسید و پاکسازی ذهن تان را نیز انجام دهید. مدیتیشن باعث دور شدن شما از انرژی های منفی می شود.

سخن نهایی

برای اینکه به پاکسازی ذهن و روح دست یابید باید همواره یک راهنمای کامل و جامع در اختیار داشته باشید. راهنمایی که به شما کمک کند بدون نیاز به جستجوی بیشتر در مورد پاکسازی روح و جسم، همواره به آن مراجعه کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از کتاب شکست عادتهای کهنه است. نسخه ی صوتی این کتاب در سایت ما در دسترس است؛ با خوانش آقای امیر سیاهی. شما می توانید با پرداخت هزینه بسیار کم، این راهنمای ویژه را در اختیار داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران