سبد خرید
تغییر بدن با ذهن

تغییر بدن با ذهن و رسیدن به موفقیت

بسیاری از افراد گمان می کنند که تغییر بدن با ذهن ممکن نیست چرا که تصور عموم بر این اساس است که تغییر بدن با ذهن مانند تاثیرگذاری روح بر جسم است و میسر نمی شود. در حالی که به قول دکتر جو دیسپنزا ما در خلاء و بدون هیچ واکنشی در بدن فکر نمی کنیم و هر بار فکر کردن یک فرآیند یا واکنش شیمیایی در بدن رخ می دهد و بین مغز و بدن ارتباط برقرار می شود تا دریافت این فکر به تایید توسط مغز برسد.

همه ی فکر های ما علاوه بر تغییرات در بدن مان مسبب حال خوب، تغییر باور و در نهایت رسیدن به موفقیت می شوند. در این مطلب سایت سکوی پرتاب، با توجه به گفته های ارزشمند دکتر جو دیسپنزا در کتاب شکست عادتهای کهنه سعی داریم تا ذهنیت شما را در مورد «تغییر بدن با ذهن» به سمت و سوی دُرُست رهنمون کنیم.

حال خوب

هر سیگنال خاص، پیامی به بدن برای موضع گیری است.

تغییر بدن با ذهن، فرآیند شگفت انگیزی است که از زمان روی کار آمدن دانش و کسب آگاهی در مورد تاثیر ذهن روی بدن، خود را نشان داده است. احساس بدن و تاثیر حال خوب و حتی حال بد روی آن قابل چشم پوشی نیست. وقتی تصمیم می گیرید یا احساس خشم را تجربه می کنید، دقیقا چند ثانیه قبل از آن اتفاق یا رویداد یا موضوعی باعث شده اند این حس به بدن منتقل شود و شما برای نبرد و جنگیدن با شخصی دیگر یا یک عامل خارجی آماده شوید. این حالت، برای کلیه احساسات دیگر مانند مهربانی، حال خوب، ناراحتی، عشق و غیره نیز چنین است.

چرخه ای به نام فکر و احساس مبدا تغییر ذهن با بدن است!

همیشه تاثیر افکار در موفقیت یا عبور از آن و تجربه شکست روی بدن و ناراحتی ها یا خوشحالی ها غیر قابل انکار بوده اند. به گفته دکتر جو دیسپنزا ما یک چرخه افکار و احساسات داریم که حالت دورانی دارد. فکر به تولید مواد شیمیایی برای تولید احساسات منجر می شود و بعد از دریافت این حس، به آن دائما و پیوسته فکر خواهید کرد. این فکر مداوم و چرخه ای که یک لحظه متوقف نمیشود، به حالت وجودی معروف است. حالت وجودی شما چیست؟ آیا در پی تغییر آن هستید؟

حتما این مطلب را بخوانید : خرید کتابهای صوتی جو دیسپنزا

احساس تان به خودتان چیست؟

احساسِ همیشگی تان به خودتان چیست؟ من همیشه مضطربم، من موفق نمی شوم هرگز، من تنبل هستم، من اعتماد به نفس بالایی دارم، من عجول هستم، من زیبا نیستم! همه این احساسات در همه افراد وجود دارند اما نباید از تاثیر ذهن و تغییر بدن با ذهن غافل شد. برای تغییر بدن با ذهن شما باید فراتر از این احساسات فکر و عمل کنید. به گفته دکتر جو دیسپنزا نیز تغییر به معنای «یک گام فراتر از آنچه هستید، فکر کنید» می باشد. بنابراین نباید خود را در احساسی که نسبت به خودتان دارید، محبوس و اسیر نگه دارید.

اما چرا تا وقتی این احساسات را تغییر ندهید تغییر بدن با ذهن حاصل نمی شود؟ زیرا همانطور که اشاره کردیم (در ابتدای این مطلب) اگر همواره به طور خودآگاه یا ناخودآگاه در پیِ تولید احساسات خشم گینانه یا مایوسانه نسبت به خودتان باشید، در واقع تغذیه ای که به بدن تان می دهید، همان احساسات است. و در نتیجه ی آن بدن شما چه خواهد کرد؟ بر این افکار و احساسات صحه خواهد گذاشت.

تغییر بدن با ذهن

چطور می توان به طور کامل تغییر بدن با ذهن را اجرایی کرد؟

برای پاسخ به این سوال، شما باید در میان پاراگراف های کتاب صوتی شکست عادتهای کهنه دکتر جو دیسپنزا بگردید و آن را کاملا درک کنید. تکنیک حال خوب، تغییر باور، و راههای رسیدن به موفقیت سایر مسائلی هستند که در این کتاب به طور کامل مطرح می شوند. بررسی پله ای و جزء به جزء این موارد به شما کمک می کند تا علاوه بر تغییر بدن با ذهن، بتوانید تسلط احساسات و موفقیت خود را به دست گرفته و پویا تر عمل کنید. این کتاب صوتی با صدای امیر سیاهی در سایت سکوی پرتاب جهت خرید شما، با قیمت مناسب درج شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با سایت سکوی پرتاب همراه باشید.

یکی از راههای رسیدن به موفقیت تغییر بدن با ذهن و تغییر باور است. تغییر بدن با ذهن دقیقا به محض اینکه افکار منفی را تغییر دهیم، آغاز می شود. ما می توانیم احساسات و اعمال منفی خود را تغییر دهیم؛ به شرط اینکه بدانیم اعمال و احساسات منفی چه هستند و چه ماهیتی دارند!

برای مثال، تحقیقات نشان می دهد که استرس روی زندگی ما تاثیر می گذارد و انتقال دهنده های عصبی را با خود درگیر می کند. این روند باعث می شود تا بدن خود را برای مقابله با خطرات احتمالی آماده کند؛ بنابراین فشار خون بالا می رود، سیستم ایمنی درگیر می شود و سرکوب این سیستم احتمال ابتلا به بیماری ها را افزایش می دهد. این چرخه به خوبی نشان می دهد که یک استرس بیجا تا چه حد می تواند روی جسم تاثیر بگذارد.

تغییر بدن با ذهن

زندگی کردن در لحظه را فراموش نکنید

برای داشتن حال خوب و تغییر باور به همراه تغییر بدن با ذهن، باید بتوانید همیشه در لحظه متمرکز شوید. دائم خودتان و حال ِحاضرتان را به خودتان یادآوری کنید. افرادی که در گذشته زندگی می کنند، همیشه استرس دارند و ترس های بیهوده را با خود حمل می کنند.

برای تغییر بدن با ذهن، ورزش روزانه را آغاز کنید

ورزش منظم برای تغییر احساس بدن، و دریافت تاثیر حال خوب بهترین گزینه قلمداد می شود. ورزش از پیر شدن ذهن و جسم جلوگیری می کند و می تواند سلامت روحی و بدنی را برای شما به ارمغان بیاورد.

از تکنیک های حال خوب کمک بگیرید: مراقبت از خود

استراحت برای دریافت انرژی از دست رفته اولین کاری است که می توانید برای تغییر بدن با ذهن انجام دهید. اگر هرروز تحت فشار شدید کاری یا درسی هستید حتما زمان ِمشخصی را به مراقبت از خودتان اختصاص دهید. بدون انجام این کار، رشد شما از نظر جسمی و روحی پایدار نخواهد بود.

One comment

  1. کامران شکوفه

    سلام ، بنده تجربه ایی که بعد از یک سال تلاش از تصویر سازی ذهنی فرا گرفتم ، این بود که باید خود را در واقع بصورت شفاف و با تمام جزئیات در قالب همان خواسته خود متصور شوید و این به تکرار بیشتر همراه با تمرکز بیشتر نیاز دارد ، دوستانیکه ناامید میشوند یا در تصویر سازی ذهنی دچار مشکل هستند و یا در نتیجه آن دچار شک، توصیه من برای شما عزیزان این هست، اگر به دنبال هر تغییرو خواسته ایی در زندگی هستید با تمرکز و تصویرسازی صحیح و واضح به همراه جزییات آن قطعا آن خواسته در شما پدید خواهد امد، من اعتقاد دارم این کلید در داخل بدن ما انسانهاست که متصل به خداست و خواسته های ما در صورت پذیرش آن بصورت عمیق محقق میشود، برای مثال ساده شما برای بدنسازی مثلاً حرکت بازو را یکبار با وزنه تجربه کنید و دفعات بدی را در آرامش کامل با تمام جزییات و فشار و خستگی در ذهن خود انجام دهید ،اگر صحیح انجام دهید خیلی زود رشد عضله خود را حتی بدون یک وزنه و کوچکترین حرکت فیزیکی خواهید دهید، سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران