سبد خرید
کتابهای صوتی جو دیسپنزا

خرید کتابهای صوتی جو دیسپنزا

خرید کتابهای صوتی جو دیسپنزا

اگر دوست دارید طی روز احساسات کمتری به سراغ تان بیاید؟

اگر علاقمندید عرفانی شدن را تجربه کنید؟

اگر دوست دارید کارهایی انجام دهید که دیگران نمی توانند؟

اگر قصد دارید غیرممکن ها را ممکن کنید؟

اگر دوست دارید زندگی در فضاهای جدید را تجربه کنید؟

اگر شما هم به برنامه ریزی دوباره فکرتان علاقمندید؟

اگر شما هم معتقدید اگر بتوانید ذهن تان را تغییر دهید، زندگی تان تغییر می کند؟

کتابهای صوتی جو دیسپنزا را گوش داده و یا فایل PDF آن را مطالعه کنید.

یکی از تمرین هایی که دیسپنزا برای تجربه متافیزیک معرفی می‌کند، مراقبه است. برای انجام این تمرین موسیقی ملایم، همراه با صدای خوش آهنگ گوش دهید تا، احساس راحتی کنید. همانطور که احساس می کنید فضایی در بدن تان در حال باز شدن است، حس می کنید منبسط شده اید. فکر خود را آزاد کنید، تنش‌ها را از بین ببرید و در فضایی که امکان الهام واقعی و آگاهی عمیق وجود دارد باقی بمانید. همین حالا شما در حال تجربه متافیزیک هستید! در کتابهای صوتی جو دیسپنزا نشان داده شده است که وقتی ذهن خود را تغییر می‌دهیم، مغز ما نیز تغییر می‌کند و می توانیم با ترک عادت‌های خاص مغز را دوباره برنامه ریزی کنیم.

 برای متفاوت شدن و تجربه دستیابی به فضاهای عرفانی به کتابهای صوتی جو دیسپنزا گوش دهید و یا فایلPDF این کتاب را از سایت دانلود کنید.

دانلود PDF کتاب ماورای طبیعی شدن

معرفی یکی از کتابهای صوتی جو دیسپنزا : کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن

جو دیسپنزا کیست؟

دیسپنزا، نویسنده، محقق و مربی در حوزه مغز بشر است که از کالج ایالتی Evergreen فارغ التحصیل شده و مدرک دکترایش را از دانشگاه لایف، دریافت کرده است. دوره تحصیلات تکمیلی و ادامه تحصیل وی در زمینه مغز و اعصاب بوده است. علوم اعصاب؛ عملکرد مغز و شیمی؛ زیست شناسی سلولی تشکیل حافظه؛ و پیری و طول عمر. در سکوی پرتاب به فایل کتابهای صوتی جو دیسپنزا گوش دهید و یا PDF آن را دانلود کنید.

آشنایی بیشتر با دکتر جو دیسپنزا : جو دیسپنزا کیست ؟

کتابهای صوتی جو دیسپنزا

چند تمرین مراقبه‌ای در کتابهای صوتی جو دیسپنزا

مراقبه عملی است که در آن فرد برای آموزش توجه و آگاهی، و دستیابی به وضعیتی روان و آرام و پایدار ذهنی، از تکنیکی – مانند ذهن آگاهی، یا تمرکز ذهن روی یک موضوع، فکر یا فعالیت خاص – استفاده می‌کند. دیسپنزا توصیه می کند در حالی که همه مراقبه‌های خود را انجام می‌دهید، به موسیقی گوش دهید. بهترین نوع موسیقی، موسیقی بدون آواز است. بهتر است از موسیقی استفاده کنید که فکر شما را متوقف کند و خاطرات گذشته را برانگیزد. با خیال راحت از خود تان فارغ شوید. مکانی آرام و خلوت پیدا کنید. ممکن است بخواهید از ماسک چشم برای از بین بردن نور استفاده کنید. این یک مراقبه نشسته است، بنابراین مطمئن شوید که یا روی صندلی راحت نشسته اید یا روی زمین نشسته اید و پاها را روی هم گذاشته اید و یک بالش زیر لگن قرار داده اید. پشت شما باید صاف باشد. به این ترتیب فراتر از زمان خطی می روید – فراتر از فکر کردن درباره آینده قابل پیش بینی یا به خاطر سپردن گذشته آشنا.

در کتابهای صوتی جو دیسپنزا توصیه شده با انجام مراقبه برای تجربه رسیدن به عرفان حداقل ۱۰ تا ۱۵ دقیقه حرکت در خارج از مکان و زمان را تمرین کنید.

کتابهای صوتی جو دیسپنزا

داستان دارونما در کتابهای صوتی جو دیسپنزا

جو دیسپنزا در تصادفی دچار مشکل از ناحیه کمر می شود و علی الرغم ارار پزشکان جهت درمان از طریق جراحی، بر روی باورها و عقاید خود و انجام تمرین هایی بر روی مغزش می پردازد و شفا می یابد و بدین ترتیب به یک دارونما تبدیل می شود. دارونما بر روی بسیاری از افراد تأثیرات درمانی عمیقی داشته است. اما، اگر قدرت شفابخشی در ماست، آیا ما واقعاً به قرص نیاز داریم؟ دکتر جو دیسپنزا در اعماق ذهن افراد وارد می شود تا بتواند ارتباطات میان باورها، ادراک، زمینه‌های ایجاد انرژی و رمز و رازهای دارونماها را فاش نماید.

از جمله تکنیک های معرفی شده در کتابهای صوتی جو دیسپنزا، تمرین تنفس است.

برای انجام این تمرین شما باید به پشت و صاف بنشینید. سپس، در حالی که نفس شما طولانی و آهسته می‌آید، زیر شکم و سپس بالای شکم خود را جمع می کنید. وقتی ریه های شما پر پر هوا شد، عضلات شکم را بیشتر بکشید. چلاندن و فشار دادن. بعد از ۵ دقیقه انجام این تمرین احساس سبکی سر خواهید داشت. با انجام چنین تمارینی جو از یک بیماری مزمن رهایی یافت. شما هم امتحان کنید.

خرید کتابهای صوتی جو دیسپنزا
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران