سبد خرید
ایجاد تغییر در زندگی

ایجاد تغییر در زندگی با کتاب صوتی شکست عادتهای کهنه

برای ایجاد تغییر در زندگی نمی توان تاثیر ذهن بر جسم و محیط اطراف را دست کم گرفت. اگر اطلاعاتی در مورد تاثیر قابل اندازه گیری ذهن بر روی ترک عادت های بد یا ورود دادن عادت های خوب و کسب موفقیت در زندگی نداشته باشید، تعجبی ندارد که به کارایی ذهن تان شک داشته باشید و کلیه افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند یا در پی ارائه اطلاعات به دیگران هستند را نقد کنید.

اندیشه های شما واقعیت را می سازند. در واقع فکر های شما در گذشته بخش مهمی از حال حاضر تان را تشکیل می دهند؛ در واقع فکر هایی که در گذشته داشته اید، امروز شما را ساخته اند و اگر برای تغییر ِ آینده تلاش می کنید، باید امروز تان را تغییر دهید که تغییر امروز با تغییر فکر میسر می شود. اگر به ایجاد تغییر در زندگی فکر می کنید با ما در سکوی پرتاب همراه باشید.

تغییر در زندگی

ایجاد تغییر در زندگی با ایجاد تغییرات در فکر

اگر همیشه در یک شغل ِ مشخص که اتفاقا درآمد بالایی هم ندارد باقی بمانیم، اگر ناخودآگاه برای باقی ماندن در رابطه های هرچند ناسالم برای ترس از تنهایی یا دوری از افرادی که دوستشان داریم باقی بمانیم، اگر هر روز و تا ابد یک مدل لباس بپوشیم، بدیهی است که تغییرات هرگز به سراغ ما نمی آیند. ما در واقع همان چیز هایی هستیم که ده یا بیست سال پیش بوده ایم.

این کاملا مشابه تغییر افکار برای ایجاد تغییر در زندگی است. تکرار اندیشه ها و احساسات قبلی به ما کمکی نمی کنند تا با آدم های بهتر معاشرت داشته باشیم، شغل بهتری پیدا کنیم، پیشرفت کنیم و .. با تغییرات افکار، ایجاد تغییر در زندگی استارت می خورد و به نتیجه ی درستی منجر می شود. اگر همیشه و دائما به مشکلات زندگی تان فکر می کنید، بدیهی است که در چرخه ای گرفتار شده اید که از آن راه گریزی نیست. آن مشکلات دائما برای شما تکرار می شود و دشواری هایی که در زندگی تجربه می کنید سر جایشان تثبیت می شوند.

بزرگ فکر کنید؛ بزرگتر از آنچه هستید.

برخی ها می گویند ما همیشه افکار بزرگی داریم اما این بزرگی تا چه حد است؟ اگر به اندازه آنچه هستید فکر کنید، فکرتان بزرگ نیست بلکه به اندازه ی خودتان است. باید بیشتر و فراتر از آنچه هستید فکر کنید تا پیشرفت کنید و ایجاد تغییرات را در زندگی تان شاهد باشید. وقتی فراتر از آنچه هستید فکر کنید مانند گیاهی خواهید شد که به جایی که حضور دارد قناعت نمی کند و از آن فراتر خواهد رفت. این طرز فکر بزرگ حتی در قوانین فیزیک هم اثبات شده است.

برای ایجاد تغییر در زندگی باید یک فکر آرمانی داشته باشید.

الگو داشته باشید تا بتوانید به آن هدفی که دارید نزدیک شوید و ایجاد تغییر در زندگی را رقم بزنید. الگو می تواند یک فکر آرمانی یا یک چارچوب باشد که کلیه ی فاکتور های لازم را برای تقلید در اختیار دارد. این الگو می تواند به شما کمک کند به ترتیب به آرزوها و اهدافی که دارید برسید تا به مراتب هم احساس بهتری داشته باشید و هم ایجاد تغییر در زندگی را شاهد باشید. طی کردن این گام ها یک شبه میسر نمی شود. یکی از راه های تغییر عادت، یک تفکر آرمانی است. وقتی برای تغییر عادتهای بد بی پروا پیش بروید، نه تغییری را شاهد خواهید بود نه ترک عادت برایتان میسر خواهد شد.

تغییر باورهای ذهنی

انجام برنامه ریزی ذهن برای تغییر باورهای ذهنی

برای ایجاد تغییر در زندگی باید یک برنامه مشخص برای ذهن تان ترتیب دهید. اما چطور می توان این تغییر را شکل داد و به ثمر رساند؟ باید یک راهنما داشته باشید. در این مطلب بارها اشاره کردیم که ایجاد تغییر در زندگی با یک الگو، چارچوب و تفکر بزرگ میسر می شود. ما یک کتاب را به شما معرفی می کنیم. کتاب صوتی شکست عادتهای کهنه یک کتاب راهنما جامع در این زمینه است.

برای ایجاد تغییر در زندگی این کتاب را مطالعه نمایید.  این کتاب به قلم دکتر جو دیسپنزا نگارش شده است که به شما کمک می کند ترک عادت های بد را راحت تر رقم بزنید و تغییر در زندگی تان را جلوه ای دیگر ببخشید. شما می توانید این کتاب صوتی را به راحتی از سایت سکوی پرتاب تهیه نمایید. برای خرید کتاب صوتی شکست عادتهای کهنه اینجا کلیک کنید.

 

برای ایجاد تغییر در زندگی، نگاه به جزئیات بسیار کمک کننده است. در اینجا برخی جزئیاتی که اصولا مردم را می ترساند (اما برای شما به عنوان خواننده‌ی خوش شانس ِاین مطلب مفید عمل می کند)، آورده شده است که کمک می کند کارهای بزرگ را با هر سختی به اتمام برسانید؛ تا به این واسطه ترک عادت یا تغییر عادتهای بد را به خوبی انجام دهید و موفقیت در زندگی را به یک اصل اساسی تبدیل کنید.

ایجاد تغییر در زندگی

 

کوچک فکر کنید، سنگ ِبزرگ علامت نزدن است.

برای درک بهتر کوچک فکر کردن برای ایجاد تغییر در زندگی، جهت شروع عادت های خوب و ترک عادتهای بد و برنامه ریزی ذهن، می توانید مثال نویسنده شدن را در نظر بگیرید. نوشتن یک کتاب ۵۰۰ صفحه ای برای یک نویسنده‌ی تازه کار از دور بسیار سخت و نشدنی به نظر می رسد. اما اگر آن شخص تصمیم بگیرد فقط روزی ۲ صفحه بنویسد، خواهد دید که بعد از حدود ۲۵۰ روز توانسته است آن کتاب ۵۰۰ صفحه ای را تمام کند. برای کلیه ی امور دیگر نیز باید چنین عمل کرد؛ به بزرگی ِآن کار فکر نکنید. آن را کوچک کنید و بشکنید.  چرا انجام این کار مهم است؟ به خاطر اینکه به جای تمرکز روی آنچه که بعد از وارد کردن عادات جدید به زندگی تان حاصل می شود، یا فکر کردن به اینکه چه نتایجی کسب کرده اید، انجام ِآن عمل مهم است. در نتیجه فشار روانی و روحی بر روی شما کمتر خواهد شد.

غیر قابل پیش بینی باشید.

برای ایجاد تغییر در زندگی باید دست به کارهایی زد که قبلا از انجام آنها ترس داشته اید یا اصلا به فکر  انجام دادن‌شان نبوده‌اید! بله! برای اینکار می توانید یک بار در هفته از حوزه‌ی امن خود خارج شوید و کارهای جدید انجام دهید. مثلا غذایی درست کنید که تا به حال درست نکرده اید، برای انجام ورزش اقدام کنید یا از یک فروشگاه جدید خرید کنید ( در اینجا هم منظور انجام کارهای ساده و کوچک است، درست مانند توصیه قبلی).

انجام کارهای جدید چه کمکی به ایجاد تغییر در زندگی میکند؟

طبق توصیه دکتر دیسپنزا، انجام تجربیات جدید یکی از راه های تغییر عادت است که کمک می کند شادتر باشید، فرصت های جدید را بیابید، خلاق تر باشید و انرژی بیشتری داشته باشید تا در نهایت تغییر باورهای ذهنی برای شما، ممکن شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران