سبد خرید
تغییر باورهای ذهنی

با تغییر باورهای ذهنی آینده جدیدتان را بسازید

داشتن آینده ای روشن و دستیابی به موفقیت در زندگی یکی از مهم ترین و اساسی ترین اهداف هر فرد در زندگی شخصی و اجتماعی او می باشد. اما بسیاری از افراد نمی دانند که برای دستیابی به این موفقیت و داشتن آینده ای روشن دقیقا به چه چیزی نیاز دارند. یکی از مهم ترین و پرقدرت ترین نیروهایی که می تواند به شما کمک نماید تا به آینده ای روشن و رضایت بخش دست پیدا کنید، قدرت باور است. برطرف نمودن باورهای محدود کننده و تغییر باورهای ذهنی می تواند مهم ترین و اصولی ترین قدم برای ساخت آینده ای روشن باشد. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با نحوه تغییر باورهای ذهنی و استفاده نمودن از قدرت باور برای ساخت آینده ای بهتر، به طور کامل آشنا کنیم.

با تغییر باورهای ذهنی آینده جدیدتان را بسازید

شکست عادت های کهنه و تغییر باورهای ذهنی

برای اینکه بتوانید باورهای ذهنی خود را تغییر دهید، در ابتدا باید باورهای قدیمی خود را از بین ببرید. باورهای منفی و محدود کننده اولین و بزرگ ترین مانع برای رسیدن شما به موفقیت است. برای تغییر باورهای ذهنی می توانید از راهکارهای زیر استفاده نمایید.

  1. تصویرسازی کنید

    یکی از ابتدایی ترین و موثرترین راهکارهای تغییر باورهای ذهنی رویا پردازی و تصور کردن است. زمانی که خواسته هایتان را در ذهن خود به تصور بکشید، می توانید به ایجاد باورهای جدید و جایگزین نمودن آن ها به جای باورهای قدیمی کمک کنید. برای این کار بهتر است در ابتدا سعی کنید خواسته های خود را به صورت دقیق و با جزئیات مشخص نمایید. برای تاثیرگذاری بیشتر می توانید آن ها را روی کاغذ بنویسید. پس از آن با توجه به جزئیاتی که مشخص نموده اید، سعی کنید آن ها را در ذهن خود تجسم نمایید. استفاده نمودن از عکس نیز می تواند در این راه به شما کمک نماید. به طور مثال می توانید تصویر گوشی مورد علاقه خود را ذخیره نمایید و هر روز آن را تماشا کنید.

با تغییر باورهای ذهنی آینده جدیدتان را بسازید

  1. از جملات مثبت استفاده نمایید

    از دیگر راهکارهای تغییر باورهای ذهنی استفاده نمودن از جملات مثبت و تکرار نمودن آن ها است. این جملات تاثیر بسیار زیادی در تغییر ذهنیت شما دارند. به همین دلیل بهتر است در طول روز تعدادی از این جملات را به صورت مکرر تکرار نمایید. با توجه به بررسی های انجام شده مشخص گردیده که استفاده نمودن از جملات تاکیدی مثبت می تواند تاثیر فوق العاده زیادی در ساخت باورهای مثبت داشته باشند. برخی از این جملات عبارتند از: من فرد ثروتمندی هستم. من انسان سالم و شادی هستم. من در کارم فرد بسیار موفقی هستم و … فراموش نکنید که این جملات همه در زمان حال می باشند. یعنی نباید بگویید که من به فرد موفقی تبدیل خواهم شد. بلکه باید بگویید من فرد موفقی هستم.

  2. از انسان های منفی نگر دوری کنید

    یکی از مهم ترین عواملی که می تواند در شما احساسات منفی و باورهای محدود کننده ایجاد نماید، افراد منفی نگر هستند. اصطلاحا این افراد را افراد سمی می نامند. که به راحتی می توانند زندگی شما را تحت تاثیرات منفی قرار دهند و شادی و موفقیت شما را از بین ببرند. بنابراین بهترین کار برای ساخت باور جدید و تغییر باورهای ذهنی دوری کردن از این افراد است. به طور کلی برای ساخت باورهای جدید نیاز دارید تا ذهن و اطرافتان را از عوامل و افراد منفی پاکسازی نمایید. بهتر است با افرادی که انرژی مثبتی دارند و یا افراد موفقی در زندگی خود می باشند، ارتباط برقرار نمایید. فراموش نکنید که برای دستیابی به ثروت اولین قدم برقراری ارتباط با افراد ثروتمند است.

با تغییر باورهای ذهنی آینده جدیدتان را بسازید

تغییر باورهای ذهنی در کنار آموزش مراقبه

قطعا برای تبدیل یک فکر به بودن و واقعیت نیاز دارید تا اول فکر کنید، سپس عمل نمایید و در نهایت آن را به واقعیت تبدیل کنید. اما روش هایی وجود دارد که می تواند به شما کمک نماید تا این مسیر را سریع تر طی نموده و از باور به بودن برسید. مراقبه و کنترل ذهن از ابتدایی ترین و موثرترین روش هایی است که می تواند در این مسیر شما را همراهی نماید. قطعا بارها نام مراقبه را شنیده اید. اما شاید به طور دقیق ندانید که مراقبه چیست و چه کاربردی دارد. اگر می خواهید به تغییر باورهای ذهنی خود بپردازید، بهتر است مراقبه را بیاموزید و از آن استفاده نمایید. این تکنیک به شما کمک می نماید تا ذهن و جسم خود را به طور معجزه واری کنترل نمایید و آن را از انرژی های منفی خالی نمایید.

پیشنهاد سکوی پرتاب برای شما:

کتاب صوتی قدرت باور از جو دیسپنزا

با تغییر باورهای ذهنی آینده جدیدتان را بسازید

از طرفی مراقبه به شما کمک می نماید تا خداوند را نزدیک تر و قوی تر در کنار خود احساس نمایید و به قدرت او اعتماد بیشتری داشته باشید. بنابراین استرس و افکار منفی شما به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند. به این باور دست پیدا می کنید که خداوند قادر مطلق است و هر آن چیزی که بخواهد اتفاق خواهد افتاد. از طرفی این تکنیک به شما کمک می نماید تا بتوانید ذهن خود را تقویت نمایید تا تصویرسازی شفاف تر و پرقدرت تری داشته باشد.

اگر به تازگی می خواهید از مراقبه استفاده نمایید، بهتر است از موسیقی های بی کلام برای افزایش تمرکز ذهن خود استفاده کنید. از طرفی در طول مراقبه از خداوند بابت داشته هایتان و خواسته هایتان سپاسگزاری نمایید. فراموش نکنید که قدرت شکرگزاری می تواند ارتعاش مثبت چندین برابر در جهان داشته باشد و به راحتی شما را به خواسته هایتان برساند. البته توجه داشته باشید که شکرگزاری باید با احساس کاملا مثبت و جملات مثبت اتفاق بیفتد.

در این صورت با قدرت چندین برابری می توانید به تغییر باورهای ذهنی خود بپردازید. البته نکته قابل توجه در رابطه با شکرگزاری این است که باید با حس و حال خوب و همچنین رضایت قلبی از خداوند بابت داشته هایتان تشکر کنید و به گونه ای جملات خود را بیان کنید که باور کنید به داشته هایتان علاقه زیادی دارید و آن ها را عمیقا دوست دارید. همچنین بابت خواسته هایتان از او تشکر نمایید و این جملات را به گونه ای بیان کنید که با توجه به قدرت خداوند هیچ کاری غیر ممکن نیست. به طور مثال بیان کنید که خداوندا از تو سپاسگزارم که مرا دوست داری و بیش از آن چه که من می خواهم به من می بخشی. و …

با تغییر باورهای ذهنی آینده جدیدتان را بسازید

نقش تغییر باورهای ذهنی در ساخت آینده ای روشن

اما تغییر باورهای ذهنی چه تاثیری در آینده ما دارند و چگونه می توانند به موفقیت ما در آینده منجر شوند؟ آیا واقعا می توانیم با تغییر باورهای ذهنی و با استفاده از قدرت باور خود آینده را تغییر دهیم؟ اگر این سوالات در ذهن شما نیز نقش بسته اند، بهتر است تا انتها با ما همراه باشید.

ذهن از قدرت فوق العاده ای برخوردار است. بنابراین می تواند مسیر زندگی شما را به طور شگفت انگیزی تغییر دهد. باورهای محدود کننده همان موانعی هستند که به شما می گویند نمی توانید به کار مورد علاقه خود دست پیدا کنید. نمی توانید ثروتمند شوید. قادر به انجام مسئولیت های سنگین نیستید و … بنابراین به راحتی می توانند شما را از تلاش برای دستیابی به موفقیت باز دارند. تغییر باورهای ذهنی محدود کننده به شما این باور را می دهد که می توانید به هر جایگاهی که آرزوی آن را دارید، دست پیدا کنید. باور شما مسیر تلاش و هدف گذاری آینده شما را تعیین می نماید. بنابراین تغییر باورهای ذهنی نمی تواند در ساخت آینده شما بی تاثیر باشد.

با تغییر باورهای ذهنی آینده جدیدتان را بسازید

به طور کلی از مهم ترین روش هایی که می توانند به شما در تغییر باورهای ذهنی و ساخت باورهای جدید کمک نمایند، می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • مراقبه و تقویت ارتباط با خداوند از ابتدایی ترین تکنیک هایی است که می تواند به شما برای تغییر دادن باورهای منفی ذهن خود کمک نماید. این تکنیک مهارت شما را برای کنترل ذهن افزایش می دهد و در نهایت به ساخت باورهای مثبت در ذهن شما منجر می گردد.
  • نوشتن و رویاپردازی از دیگر تکنیک هایی است که می تواند به تقویت و تغییر باورهای ذهنی شما کمک نماید و باورهای مثبت و جدید را جایگزین باورهای منفی و محدود کننده نماید. از طرفی نوشتن به شما کمک می نماید تا برای تصور خواسته هایتان تمرکز بیشتری داشته باشید و آن ها را دقیق تر تجسم نمایید.
  • برنامه ریزی هدفمند داشته باشید و در رابطه با اهدافتان با کسی صحبت نکنید. زیرا انرژی منفی افراد و القای باورهای محدود کننده آن ها به شما می تواند انرژی شما را نیز کاهش داده و باور شما را نیز دچار تزلزل نماید. به طور مثال زمانی که می خواهید یک کار را راه اندازی نمایید، در رابطه با آن تنها با افراد متخصصی صحبت کنید که قرار است شما را راهنمایی کنند. دوستان شما ممکن است در واکنش به هدفتان به شما بگویند که قادر به انجام این کار نیستید. هزینه زیادی می خواهد و شما از پس آن بر نخواهید آمد و … بنابراین تا زمانی که کاری را انجام نداده اید، در مورد آن با کسی صحبت نکنید.

نکته ای که شاید برای بسیاری از افراد سوال باشد، این است که چگونه می توان به تغییر باورهای ذهنی برای رسیدن به خواسته ها پرداخت. جو دیسپنزا تمامی راه های تغییر باورهای ذهنی را در قالب کتاب های مختلفی مانند قدرت باور و شکست عادت های کهنه در اختیار شما قرار داده است. که به راحتی می توانید با استفاده از تمرینات تغییر باور تالیف شده توسط او به تغییر باورهای ذهنی دست پیدا کنید. کتاب های این نویسنده را به راحتی می توانید از طریق سایت سکوی پرتاب تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران