سبد خرید
تغییر باورهای ذهنی

دستیابی به خواسته ها با تغییر باورهای ذهنی

تمامی انسان ها دارای یک ضمیر ناخودآگاه هستند. که می توانند ذهنیت های مختلفی را در آن بسازند. این ذهنیت ها را باورهای هر فرد می گویند. این تغییر باورهای ذهنی می توانند شما را به موفقیت و موقعیت دلخواهتان برسانند. یا اینکه منجر به نابودی زندگی شما شوند. به طور کلی تنها چیزی که می تواند انسان ها را محدود نماید باور آن ها است. باورهای اشتباهی که دائما ناتوانی شما را برای رسیدن به خواسته هایتان به شما گوشزد می کنند.

در اینجا تغییر باورهای ذهنی می تواند به شما کمک نماید تا این موانع را از ذهن خود دور کنید. قطعا که تغییر باورهای ذهنی کار راحت و آسوده ای نیست. اما انجام آن می تواند نتیجه ای شگفت انگیز در زندگی شما داشته باشد. بنابراین اگر جزو انسان هایی هستید که دائما باور دارید “نمی شود و نمی توانید”. بهتر است برای تغییر باورهای ذهنی خود اقدام نمایید. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را در دستیابی به خواسته هایتان با تغییر باورهای ذهنی همراهی نماییم.

دستیابی به خواسته ها با تغییر باورهای ذهنی

اهمیت تغییر باورهای ذهنی

اگر از میزان قدرت باور در زندگی خود خبر داشتید، قطعا برای شناخت باورها و تغییر باورهای ذهنی اشتباه و منفی، لحظه ای درنگ نمی کردید. قطعا راجع به قانون جذب و قدرت آن در زندگی شنیده اید. اگر جزو افرادی هستید که این قانون را قبول دارید و از آن در زندگی خود استفاده می نمایید. باید بدانید که بزرگ ترین و اساسی ترین نیاز این قانون باور داشتن است. برای اینکه بتوانید از قانون جذب در زندگی خود استفاده نمایید باید در ابتدا به خواسته های خود باور داشته باشید. زیرا یکی از موانع جذب خواسته ها، باور نداشتن به جذب خواسته هایتان است.

معنای قدرت باور

قدرت باور به معنای ایمان و اعتقاد است که از قدرتمندترین نیروهای موجود در جهان است. فراموش نکنید که باور شما در موفقیت ها و شکست هایی که تا به حال در زندگی شما رخ داده اند، بی تاثیر نبوده است. بنابراین برای جذب خواسته هایتان ابتدا باید به تغییر باورهای ذهنی بپردازید. به طور مثال زمانی که شما می خواهید یک خانه داشته باشید. اما باور ندارید که به خانه مورد نظر خود دست پیدا می کنید، در نهایت آن را جذب نخواهید نمود. بنابراین اگر به دنبال خوشبختی و موفقیت هستید، ابتدا باید برای تغییر باورهای ذهنی اشتباه خود تلاش نمایید.

دستیابی به خواسته ها با تغییر باورهای ذهنی

نحوه تغییر باورهای ذهنی

خالق یکتا بیکران دارد و بیکران می بخشد.” بنابراین زمانی که آرزو و خواسته ای را در ذهن شما جای می دهد. به این معنا است که توانایی رسیدن به آن را در شما مشاهده نموده است. البته فراموش نکنید که هنگام آرزو کردن باید بخواهید که از راه درست و شرافتمندانه به خواسته خود برسید. زمانی که شما برای رسیدن به خواسته ای تلاش می کنید و به آن باور دارید، هیچ مانعی برای رسیدن شما به آرزوهایتان وجود ندارد و قطعا شایستگی دستیابی به آن را دارید. توجه داشته باشید که یکی از بزرگ ترین و مهم ترین دلیل ثروتمند شدن و موفقیت افراد بزرگ، باور درست آن ها است.

شاید اگر از ده فرد موفق در جهان بپرسید که رمز موفقیت آن ها چیست؟ نه نفر از آن ها به شما خواهند گفت که خودتان را باور داشته باشید. بنابراین اگر ما جهان را بی قاعده و قانون می دانیم، ناشی از باورهای غلط و اشتباه ما می باشد. به همین دلیل برای رسیدن به خواسته هایتان در ابتدا باید باورهای اشتباه را از خود دور نمایید و سپس با استفاده از تغییر باورهای ذهنی به آن ها دست پیدا کنید.

دستیابی به خواسته ها با تغییر باورهای ذهنی

راهکارهای موثر در تغییر باورهای ذهنی

سکوی پرتاب با بهره مندی از کتاب های فوق العاده و موثری نظیر قدرت باور، تمامی تلاش خود را در جهت موفقیت شما انجام داده است. برای دستیابی به موفقیت و خوشبختی ابتدا باید باور خود را تغییر دهید. سپس می توانید به خواسته هایتان دست پیدا کنید. در ادامه راهکارهای موثر در تغییر باورهای ذهنی را در اختیار شما قرار می دهیم.

  1. تصویر ذهنی بسازید

    یکی از موثرترین راهکارهایی که می تواند در تغییر باورهای ذهنی به شما کمک نماید، تجسم و تصویرسازی ذهنی است. کافی است خواسته های خود لحظه رسیدن به آن ها را در ذهن خود تجسم نمایید. انجام این کار به صورت هر روزه باعث می شود تا روی آن ها بیشتر تمرکز کنید و رسیدن به خواسته هایتان را باور کنید.

دستیابی به خواسته ها با تغییر باورهای ذهنی

  1. بنویسید

    قدرت تخیل بسیار توانمند است و شما می توانید به راحتی با استفاده از این قدرت به تغییر باورهای ذهنی خود کمک نمایید. اما برای اینکه بتوانید روی تصویرسازی و تخیل خود تمرکز نمایید، بهتر است خواسته هایتان را بنویسید. نوشتن قدرت چند برابری دارد و می تواند تمرکز شما را روی خواسته هایتان افزایش دهد. کافی است هدف و خواسته خود را به صورت کاملا دقیق و با جزئیات در دفتری مخصوص بنویسید. هر چقدر خواسته های خود را با جزئیات بیشتری در نوشته هایتان مشخص نمایید. ذهن تصویرسازی واقعی تری خواهد داشت و در نهایت تبدیل آن به باور راحت تر اتفاق می افتد.

دستیابی به خواسته ها با تغییر باورهای ذهنی

  1. ورودی های ذهن را کنترل نمایید

    همانطور که غذای مصرفی شما در تعیین میزان سلامتی جسمتان بسیار موثر است. ورودی های ذهنتان نیز در تعیین باورهای درست و غلط شما نقش بسیار موثری دارد. بنابراین برای تغییر باورهای ذهنی در ابتدا نیاز دارید تا ورودی های ذهن خود را کنترل نمایید. هر چیزی که موجب افکار منفی در شما می شود را از خود دور کنید و ذهنتان را پاکسازی نمایید. به طور مثال برنامه های تلویزیونی، آهنگ ها، ویدئوها و هر آنچه موجب احساسات منفی در شما می شود را از خودتان دور کنید.

حتی از افرادی که منفی گویی می نمایند و احساسات منفی را به شما نیز منتقل می نمایند، دوری کنید. در صورتی که قادر به دوری کردن از آن ها نیستید (مانند مادر، پدر، برادر، خواهر و … ) بهتر است نسبت به صحبت های آن ها بی توجه باشید. برای این کار می توانید از ویدیو، مطالب و فایل های صوتی انگیزشی استفاده نمایید. این مطالب به شما کمک می نمایند تا راحت تر بتوانید انرژی های مثبت را جایگزین انرژی و افکار منفی کنید و به تغییر باورهای ذهنی خود کمک کنید.

دستیابی به خواسته ها با تغییر باورهای ذهنی

ایجاد باورهای جدید بعد تغییر باورهای ذهنی

همانطور که گفته شد شما به چیزهایی خواهید رسید که ذهنتان آن ها را باور دارد. بنابراین پس از پاکسازی باورهای اشتباه و تغییر باورهای ذهنی نیاز دارید تا باورهای مثبت و جدیدی را در ذهن خودتان ایجاد نمایید. در ابتدا بدانید که جهان پر از نعمت بیکران است و رسیدن به تمام خواسته هایتان خیلی دور از باور نیست. سپس محدودیت های ذهنی خود را از بین ببرید. خواسته هایتان را بنویسید و مشخص نمایید که دقیقا چه چیزی می خواهید. سپس آن ها را در ذهن خود به تصویر بکشید. با این کار ارتعاش مثبت به کائنات می فرستید و بازتاب آن را در کار و زندگی خود مشاهده خواهید نمود.

به طور کلی زمانی که شما چندین بار به یک خواسته مثبت یا منفی فکر می کنید، این خواسته در ضمیر ناخودآگاه شما شکل می گیرد و باور شما را می سازد. به طور کلی هر کاری که در طول روز انجام می دهید و بارها به آن فکر می کنید، پس از مدتی باورهای شما را تشکیل می دهند. بنابراین برای تغییر باورهای ذهنی و ایجاد باورهای جدید، باید ورودی های آگاهانه برای ذهنتان انتخاب نمایید.

به طور مثال به اخبار منفی و ناراحت کننده گوش ندهید.

آهنگ های غمگین گوش ندهید. با افراد منفی باف و کسانی که دائما از همه چیز شکایت می کنند رفت و آمد نکنید و …

ذهنیت خود را تغییر دهید

به طور کلی برای تغییر باورهای ذهنی می توانید با استفاده از راهکارهای فوق ذهنیت خود را تغییر دهید. پس از آن با تکرار هر روزه خواسته هایتان، آن ها را به باور خود تبدیل نمایید. از طرفی چگونگی رسیدن به خواسته هایتان را فراموش کنید و تنها زمانی را تجسم نمایید که به خواسته خود دست پیدا کرده اید. زیرا تعیین راه رسیدن به اهداف می توانند باورهای منفی در رابطه با آن ها ایجاد نمایند.

  • به طور مثال زمانی که خواسته شما یک خانه معقول در بهترین منطقه شهر است. تنها خانه مورد نظر خود را تصور کنید که در آن زندگی می کنید. نیازی نیست تعیین کنید که چگونه پول خرید آن را تهیه نموده اید. زیرا اینگونه ذهن شما به دنبال یادآوری قیمت بسیار زیاد آن خانه و درآمد کم شما است. بنابراین باور شما نرسیدن به آن خانه است.

باور های محدود کننده

بنابراین راه های دستیابی به خواسته خود را مشخص نکنید. تنها این ذهنیت را تصویرسازی نمایید که از راه درست و شرافتمندانه خانه مورد نظر خود را خریداری نموده اید و اکنون در حال زندگی در آنجا هستید. یکی از تمرین های بسیار موثر جهت تغییر باورهای ذهنی کنترل نمودن ورودی های ذهن است. زمانی که بتوانید ورودی های ذهنتان را کنترل نمایید، باورهای محدود کننده ای نخواهید داشت.

باورهای محدود کننده همان صداهایی هستند که در ذهنتان به شما می گویند درآمد شما خیلی کمتر از آن است که بتوانید خانه مورد نظرتان را خریداری نمایید. این باورها مانند یک ترمز دستی از حرکت در مسیر دستیابی به خواسته هایتان و باور به این موضوع جلوگیری می نمایند. می توانید با کمک گرفتن از سکوی پرتاب به راحتی ورودی های ذهنتان را کنترل نمایید و باورهای درست و مثبت ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران