سبد خرید
ضمیر ناخودآگاه، فواید افکار مثبت

ضمیر ناخوداگاه و فواید افکار مثبت

ضمیر ناخوداگاه و فواید افکار مثبت:

در این مقاله به شرح فواید افکار مثبت می پردازیم تا شما بتوانید دید گسترده ای به زندگی خویشتن پیدا نمایید. ما در طول روز افکار متفاوتی را تجربه می کنیم. در واقع این افکار در ضمیر ناخودآگاه ما صورت می گیرند. اگر این افکار خوب باشند، مسلماً شما نیز در زندگی خود موفق تر خواهید بود. در غیر این صورت ممکن است عواقب بدی را به همراه داشته باشید. پس بهترین راه پاکسازی ضمیر ناخودآگاه می باشد. پاکسازی ناخودآگاه اگر چه کمی دشوار است، اما اگر طریقه آن را یاد بگیرید. در واقع راه غلبه بر ضمیر ناخودآگاه خود را آموختید. این ضمیر ناخودآگاه مثبت به شما کمک می ‌کند تا روند زندگی سودمندی را پیش بگیرید. دکتر جو دیسپنزا یکی از معروف ترین افرادی است که در رابطه با علم ماورای طبیعی تحقیقات زیادی انجام داده است.

تمام تلاش های او منجر به انتشارات کتاب‌ های بسیاری شد. یکی از این کتاب‌ ها که ماورای طبیعی شدن نام دارد، بیان می نماید که شما در طول روز می توانید ضامن رویداد های پیش روی خود باشید. حتی استرس هم حاصل افکار شما است. پس زمینه ناخودآگاه خود را به گونه ای تقویت کنید که این رویداد های پیش روی شما، رویداد های خوبی باشند. تقویت ضمیر ناخودآگاه کمی زمان بر است. اما با دستیابی به آن برای همیشه زندگی آرامی خواهید داشت. علت بروز استرس این است که افراد تصور می‌ کنند یک اتفاق بد برای آن ها خواهد افتاد و خود را به طور کامل در آن اتفاق تصور می کنند. گویی که همان اتفاق رخ داده است. از این رو بدن آن ها به آن اتفاق واکنش داده و ایجاد استرس می شود. ما با قدرت ضمیر خود و همچنین قدرت روحی و جسمی بالایی که داریم، می توانیم کار های خارق العاده ای انجام دهیم.

ضمیر ناخودآگاه، فواید افکار مثبت

فواید افکار مثبت چگونه بر زندگی ما اعمال می شود:

از فواید افکار مثبت این است که این افکار می ‌توانند رویداد های پیش روی ما را رقم بزنند. همانند زمانی که در خواب هستید و می ‌توانید یک اتفاق را به طور کامل و سه‌ب عدی تصور کنید. از دیدگاه دکتر جو دیسپنزا معمولاً افراد تمام حوادث بد ‌بینی شده را تصور می ‌کنند و خود را به صورت سه بعدی در آن رویداد ها تجسم می نمایند. همین تجسم باعث می شود که اتفاقات بد را به خود جذب نمایند. در واقع از فواید افکار مثبت می توانیم به این اشاره کنیم که افکار مثبت در ذهن دارای قدرتی طوفانی هستند. قدرت افکار مثبت بسیار زیاد بوده تا حدی که می ‌تواند، موجب تغییر روند زندگی شما شود.

دکتر جو دیسپنزا در حادثه ای که در پیست اسکی برایش پیش آمد، دچار شکستگی شش مهره از کمر خود شد. این حادثه چنان سهیم بود که پزشکان برای او زندگی سرتاسر دردناکی را تصور می کردند. آن ها گفتند که تو برای همیشه قدرت راه رفتن را از دست دادی و نیاز به عمل جراحی داری، اما با استفاده از قانون جذب و افکار مثبت خود توانست در کوتاه ترین زمان به بازسازی سلامتی خود بپردازد. در نتیجه ی افکار مثبت خود، سلامتی اش را باز یافت. در نظر داشته باشید که افکار منفی نیز می توانند قدرت زیادی داشته باشند اما این که کدام یک در زندگی شما غالب شود، بسته به انتخاب شما از بین افکار مثبت و افکار منفی دارد.

ضمیر ناخودآگاه، فواید افکار مثبت

از دیدگاه دکتر جو در کتاب ماورای طبیعی شدن برای هر حس و احساسی که افراد داشته باشند، نوعی ماده شیمیایی درون بدنشان ترشح خواهد شد. بسته به نوع حس و قوی بودن آن تاثیر این مواد بیش تر خواهد بود. در کتاب ماورای طبیعی شدن دکتر جو دیسپنزا مثالی زده شده و شخصیتی به نام آنا آورده شده است. در این کتاب زندگی آنا مانند همه انسان های دیگر است. اما او وقتی با گذشت زمان بر اساس ضمیر ناخودآگاه خود زندگی کرئ، زندگی موفقی داشت.

فواید افکار مثبت در ضمیر ناخودآگاه و دور کردن افکار منفی از خود:

این روز ها افکار منفی برای انسان ها یک عادت بد و اعتیاد به شمار می آید. این عادات بد و افکار های منفی در یک فرد باعث می شود که دکمه های ژنتیک ایجاد بیماری را در آن فعال نمایند. شما می توانید افسار ذهن خود را به دست بگیرید و آن را در هر مسیری که بخواهید ببرید. افکار مثبت باعث می ‌شوند که شما هر روز به سمت اتفاق های مثبت قدم بردارید. لذا در این صورت اتفاق های خوبی برای شما رقم خواهد خورد. ضمیر ناخودآگاه اگر به خوبی پاکسازی نشود، ممکن است دست خوش حمله افکار منفی قرار بگیرد و این افکار منفی باعث نابود شدن زندگی یک فرد شود.

با خواندن این کتاب شما می توانید مانند آنا زنی که دچار بیماری شده بود، برای همیشه خود را از دام مشکلات رهایی بخشید. در مرحله ی اول بایستی به پاکسازی ضمیر خود بپردازید. این مرحله کمی زمان بر است اما می تواند زمینه ی مناسبی برای جایگزینی افکار مثبت در شما شود. همواره در یک حادثه بهترین وقایع را در نظر بگیرید. گویا که اتفاق افتادن وقایع بد هرگز صورت نمی پذیرد. انسان موجودی قدرتمند است چرا که از روح خداوند بزرگ و قادر مطلق آفریده شده است. این قدرت را هرگز نمی توان کتمان نمود. لذا در راستای قوت آن باید کوشید. پس این را آویزه ی گوش خود کنید که نتیجه افکار مثبت و فواید افکار مثبت، می تواند زندگی پر از شادی باشد.

دور کردن افکار منفی از خود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران