سبد خرید
ماورای طبیعی شدن

ماورای طبیعی شدن

شاید بخواهید بدانید، مقصود جو دیسپنزا از نوشتن کتاب ماورای طبیعی شدن چه بوده است. قصد جو از تحریر نگارش این کتاب شناساندن واقعیات به افرادی است که هماکان منتظر فهمیدن موضوعات کیهانی هستند، همان اشخاصی که گاهاً اتفاقاتی عجیب در زندگی‌شان می افتد که دلیلش را نمی‌دانند، جو دلیل تمام اتفاقات زندگیتان را در این کتاب به شما می گوید جو دیسپنزا در کتاب ماورای طبیعی شدن تمام تلاشش را کرده تا قادر به درک این باشیم که برای رسیدن به رفاه، آرامش، ثروت و هر چیزی تنها خود ما کافی هستیم و به تنهایی قادریم زندگی ایده آلی برای خود فراهم کنیم.

 

کتاب ماورای طبیعی شدن

 

چرا باید کتاب ماورای طبیعی شدن را مطالعه کنیم

با اطلاعات مفیدی چون قابلیت درک احساسات و هر نوع رویدادی که جو دیسپنزا در کتاب ماورای طبیعی شدن به آن اشاره کرده براحتی می توانیم زندگی مان را تحت سلطه خود درآوریم. مطالعه ی این کتاب می‌تواند برای هر شخصی مفید باشد از جمله کسانی که به دنبال ثروت  و موفقیت  هستند یا شکست عشقی خورده اند و همینطور افرادی که به دنبال آرامش و سلامتی هستند. همه ی ما به نوعی در زندگی اختلالاتی با خود و یا دیگران داشته ایم و همیشه دلمان خواسته کسی با منطق ما را آرام کند. در چنین مواقعی چه کسی بهتر از خود ما می تواند به ما کمک کند؟ قطعاً هیچ کس جز خود ما تأثیری در بهبود ما نخواهد داشت مگر اینکه دلمان اینگونه بخواهد که با وساطتت دیگران حالمان خوب شود. جو به ما یاد میدهد چطور حالمان را بدون پا درمیانی دیگران خوب کنیم.

شاید دوست داشته باشید: جو دیسپنزا کیست

 

شگفتی های جهان کوانتومی در ماورای طبیعی شدن

شاید تابحال موارد بسیاری درباره‌ی جهان یا میدان کوانتوم شنیده باشید شاید هم فقط در حد اسمی از کوانتوم مطلع باشید در کتاب ماورای طبیعی شدن بحث های عمیقی درباره‌ی جهان کوانتوم ذکر شده است، بهتر است کمی وارد این فضا شویم، تصور کنید تمامی افراد، اشیاء، حیوانات، قاره ها و اقیانوس ها و حتی زمین نابود شدند بعد تصور کنید هیچ هوا و نوری وجود ندارد که بتوانیم قادر به دیدن چیزی باشیم فقط تاریکی مطلق است، خود را در فضایی بدون هوا تجسم کنید که فاقد حس پنجگانه اعم از بینایی، شنوایی، لمس کردن، بویایی و چشایی هستید چون حواس پنجگانه در آن قلمرو به هیچ کاری نمی‌آید. شاید وارد شدن به میدان کوانتوم کار آسانی نباشد اما قطعاً با انجام نکته هایی که در کتاب ماورای طبیعی شدن ذکر شده است امکان ظهور در این قلمرو برای هر شخصی ممکن است.

چطور بفهمیم در میدان کوانتوم حضور داریم؟

جو دیسپنزا اعتقاد دارد که هوش برتر و بی همتایی وجود دارد که تماماً انرژی است و به تمام کائنات و جهان هستی نظم می‌دهد. او در کتاب ماورای طبیعی شدن می گوید، اگر در قلمرو کوانتوم گمان کردید به چیزهای شناخته شده و آشنای زندگی خود فکر می‌کنید شما به دنیا برگشته اید، در میدان کوانتوم باید در سکوت مطلق بود نه به آینده فکر کرد نه به گذشته، دنیای شگفت انگیز کوانتوم می‌تواند در پاسخ به فرکانسهای تان واکنش سریع بدهد کتاب ماورای طبیعی شدن پدید آمده تا جهان درون ما را به رخ مان بکشد، جهانی که با تسلط به آمورش هایش، هر ناممکنی برای انسان ممکن می شود. در آخر کوانتوم یک علم است نه جادو، با این حال کاری که کوانتوم می‌کند بیشتر به جادو شباهت دارد.

چطور بفهمیم در میدان کوانتوم حضور داریم؟

هدف جو دیسپنزا از نگارش ماورای طبیعی شدن

جو دیسپنزا در کتاب ماورای طبیعی شدن می گوید، چندین سال تلاش کرده ام تا بتوانم اطلاعات علمی را طوری آماده سازی کنم که برای همه ی مردم کار ساز باشد و بتوانند از آن بعره بگیرند . با این کتاب مردم عادی می توانند کارهای غیر عادی انجام دهند در کتاب ماورای طبیعی شدن آموزه ها و تمرین هایی ذکر شده است تا بتوانیم با دنیای علم و عرفان ارتباط برقرار کنیم. شما تمام امکانات آناتومیک، شیمیایی و فیزیولوژیکی را در اختیار داریم و می توانیم به موجود ماورای طبیعی تبدیل شویم.

جو می گوید اسکن های مغزی بیشماری را قبل و بعد از طی کارگاه دوره پیشرفته روی افراد انجام داده ایم که در کتاب ماورای طبیعی شدن با سند و شواهد علمی به شما نیز یاد می دهیم چگونه در عرض چند روز اطلاعات مغزتان را تغییر دهید. پس اگر آنها توانسته اند تغییراتی در خود به وجود بیاورند قطعا شما هم می توانید تغییراتی مثبت و عملکردی عالی داشته باشید.

با ماورای طبیعی شدن آینده ای بهتری برای خود خلق کنید

همانطور که متوجه اید، افکار و احساسات ما می توانند بر جسم و روح ما تاثیر بگذارند و اینطور است که ما می توانیم به نسخه ای جدیدی از خود برسیم. جو دیسپنزا می گوید اگر برای آینده تان برنامه چیده اید و از صمیم قلبتان رویاهایتان را تصور می کنید و احساسی مثبت به برنامه ها و رویاهایتان دارید بنابراین وقتش رسیده که با تمرینات پی در پی ای که در کتاب ماورای طبیعی شدن برایتان آماده کرده ام، تعیین کنید آینده تان باید چگونه باشد. وقتی شیوه احساس یا فکر خود را عوض می کنیم در دنیای بیرون تغییراتی مشاهده می کنیم و وقتی نتیجه را می بینیم مشتاق می شویم همان کار را تکرار کنیم و وقتی تبدیل به عادتی برایمان شود منجر به قدرتی بسیار کاربردی برایمان می شود.

چگونه آینده موفق داشته باشیم؟

چگونه با کتاب ماورای طبیعی شدن سلامت خود را بهبود ببخشیم

در کتاب ماورای طبیعی شدن یاد می گیریم چگونه به ضمیر ناخودآگاه دسترسی پیدا کنیم تا آن را برنامه ریزی کنیم و تمامی رفتارها، باورها و عادتهای بدرد نخور و محدود کننده خود را از بین ببریم و نه تنها موجبات سلامتی بیشتری برای بدن خود فراهم کنیم بلکه باورها و افکارهای محدود کننده را با افکاری بی انتها و باورهایی قدرتمند جایگزین کنیم. جو دیسپنزا در کتاب ماورای طبیعی شدن به ما یاد می دهد چگونه از راه دور و نزدیک بر دیگران تاثیر بگذاریم جو می گوید شاید تصورش برایتان کمی سخت باشد ولی با شواهد علمی و معنوی که در کتاب ماورای طبیعی شدن ذکر کرده ام متوجه می شوید که در اطراف ما میدان های نامرئی از جنس انرژی و اطلاعات وجود دارد که می تواند بر ما و دیگران تاثیر بگذارد.

چگونه با کتاب ماورای طبیعی شدن سبب پیشرفت اقتصادی شویم

بیش از  ۲۳ مقاله معتبر و بیش از ۵ پروژه ی صلح طلبانه نشان داده است که با جمع شدن ده ها یا صدها نفر، همزمان با احساسات مثبت در کنار یکدیگر می تواند فرکانس این سیاره و تمام ساکنین آن را بالاتر ببرد، نقش ما در این میان چیست؟ نقش ما اینست که عضوی از این افراد باشیم البته نیازی نیست به دنبال جمع آوری افراد برای قدرت گرفتن فرکانس هایمان باشیم همین که به تنهایی موفق شویم فرکانس درستی ارسال کنیم این قدرت را ناخوداگاه به دیگران القاء می دهیم و موجبات خشونت، جنگ، گناه، جنایات، تصادفات و … در جامعه را کاهش می دهیم و در این حال موجب پیشرفت اقتصادی می شویم.

کتاب ماورای طبیعی شدن

 

شگفتی های کتاب ماورای طبیعی شدن

جو دیسپنزا در کتاب ماورای طبیعی شدن سه داستان متفاوت از افرادی که زندگیشان را بعد از اتفاقات ناگواری را که برایشان رخ می دهد و زندگی خود را متحول کرده اند در فصل اول برایتان تعریف میکند. داستان های بسیار شگف آوری هستند و قصد جو دیسپنزا از گفتن این داستان ها به شما اینست که بدانید در بدترین شرایط هم باشید، انرژی و پتانسیل تغییر شرایط زندگی در تک تک شما وجود دارد و همینطور می خواهد شما را برای کسب تجربه های جدید و یکسان آماده کند. در کتاب ماورای طبیعی شدن متوجه می شوید که شما اسیر ژن های خود نیستید و خیلی آزادانه با تغییر رفتار، افکار و عملتان می توانید ژن هایتان را تغییر دهید.

<< شاید بخواهید بدانید که در فصل های کتاب ماورای طبیعی شدن جو دیسپنزا در چه مواردی صحبت می کند >>

کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن از جو دیسپنزا یک دوره کامل برای هوشیاری و سلامتی ذهن و بدنتان می باشد که بخشی از آن به غده پینه آل اختصاص داده شده که توصیه می شود این دوره فوق العاده را حتماً گوش کنید

 

فصل اول کتاب ماورای طبیعی شدن

با شروع سه داستان از زندگی افرادی که بعد از مشکلات و اتفاقات عجیب و غریبی که در زندگیشان داشته اند  شرو می شود که این افراد توسط ماورای طبیعی شدن توانسته اند خودشان را نجات دهند و اکنون زندگی ایده آلی دارند سخن گفته است و در واقع در این فصل جو قصد دارد مغز شما را برای ظاهر شدن در قلمروی کوانتومی آماده کند و از اتفاقاتی که برایتان پیش خواهد آمد برایتان می گوید. جو می گوید هر چند که اوضاع بعد و ناگوار جلوه دهد باز هم پتانسیل تغییر شرایط در شما وجود دارد.

فصل دوم کتاب ماورای طبیعی شدن

در این فصل جو دیسپنزا سعی می کند در مورد نحوه عملکرد ذهن، احساسات و استرس، امواج مغزی، توجه و انرژی و … اطلاعاتی به شما بدهد تا ذهنتان را برای انجام مراقبه هایی که در کتاب ماورای طبیعی شدن آورده است آماده کند. این فصل مورد علاقه جو دیسپنزا است زیرا تجربه ماندن در زمان حال را به ما آموزش می دهد و ما را کاملا از گذشته و آینده رها می کند. این مرحله نیازمند تلاش و البته اراده ای قوی است بنابراین جو به تمام دوست داران کتاب ماورای طبیعی شدن کمک می کند تا شاهد شگفتی ها در بُعد کوانتومی و لحظه حال باشند.

چگونه در لحظه زندگی کنیم

فصل سوم کتاب ماورای طبیعی شدن

فصلی که قرار است در آن به دنیای شگفت انگیز کوانتومی که دارای میدانی نامرئی از جنس انرژی و اطلاعات است وارد شویم، دنیایی جدید و غیره قابل رویت که به دور از حواس پنجگانه ( بویایی، چشایی، بینایی، شنوایی، لامسه ) ما است، ولی میتوانیم به آن وارد شویم و درک کنیم. با ورود به این دنیا میتوانید واقعیت زندگیتان را خلق کنید جو در کتاب ماورای طبیعی شدن به شما یاد می دهد که چگونه تمرکز خود را از روی مشکلات، رنج، احساسات و حتی خوانواده و … بردارید و انرژی خود را با فرکانس آن چه که می خواهید، که از قبل در میدان کوانتوم وجود دارد هماهنگ کنید. جو توسط مراقبه هایی که خودش ساخته است به شما امکان حضور در قلمرو کوانتومی یا بُعد پنجم ( لحظه حال ) را می دهد.

فصل چهارم کتاب ماورای طبیعی شدن

در این فصل جو دیسپنزا مراقبه ای پر طرفدار به نام پاکسازی مراکز انرژی برایتان فراهم کرده است که تحت کنترل سیستم عصبی خود مختار است در این فصل شما می توانید سلامتی تان را بهبود دهید، سطح انرژی تان را بیشتر کنید و کیفیت زندگیتان را ارتقاء دهید.

فصل پنجم کتاب ماورای طبیعی شدن

در این فصل نیز شیوه تنفسی قدرتمندی را فرا می گیرید که به شما این امکان را می دهد که میدان انرژیکی اطراف خود را قوی تر نمایید. جو در این فصل یاد می دهد که چگونه با استفاده از کیفیت نفس کشیدنتان نتیجه بهتری خلق کنید و هم اینکه قبل از اینکه محیط روی شما تاثیر بگذارد شما به ژن های جدید سیگنال های جدید بدهید. شما در این فصل یاد می گیرید که چگونه با احساس کردن چیزی که می خواهید، آن را به زندگیتان دعوت کنید.

«در ماورای طبیعی شدن، افراد عادی می توانند کارهای غیر عادی انجام می دهند»

 

کتاب ماورای طبیعی شدن
کتاب ماورای طبیعی شدن

فصل ششم کتاب ماورای طبیعی شدن

در این فصل جو سعی میکند برای درک بهتر موضوع، شرایط چند تن از دانشجویانش را که توسط مراقبه هایش توانسته اند تغییراتی مثبت در خود پدید آورند را برایتان شرح بدهد. جو میگوید، این افراد هیچ تفاوتی با شما ندارند و می توانید با تجربه هایشان ارتباط بگیرید و اگر آنها توانسته اند کارهای غیر عادی انجام دهند شما نیز می توانید.

فصل هفتم کتاب ماورای طبیعی شدن

در این فصل جو دیسپنزا در مورد ضربان قلب منسجم صحبت می کند، جو می گوید برای هماهنگ کردن قلب و مغزمان باید قلب خود را مملو از احساسات متعالی کنیم تا ذهن ما امکانهای جدید را از پیش بپذیرد. کار مغز فکر کردن و تجزیه و تحلیل است ولی کار قلب ایمان آوردن است. آیا می دانستید که قلبتان رابط شما با میدان کوانتوم است؟ آیا می دانستید که قلبتان مرکز وحدت، سلامت و یکپارچگی است؟ و اگر چاکرای قلبتان فعال باشد از خود بی خود می شوید و می توانید براحتی بر محیط و شرایط تسلط داشته باشید. این فصل را از دست ندهید.

فصل هشتم کتاب ماورای طبیعی شدن

جو دیسپنزا به شما یاد میدهد که چگونه می توانید ذهن خود را در حالت خلسه گی یا ریلکسیشن قرار دهید تا ذهنتان بدون هیچ گونه تحلیل و بررسی ضمیر نا خوداگاه شما را با ورودی جدید برنامه ریزی کند. جو در این فصل از اقداماتی که در کارگاه پیشرفته خود انجام داده اند شرح می دهد و می گوید وقتی شاگردان ما ضمیر ناخوداگاهشان را برنامه ریزی کردند توانستند فرصت های شگفت انگیزی برای خود خلق کنند وآنچه در ذهن خود می ساختند در نهایت به وقوع می پیوست. در این فصل جو راه حل هایی به شما می دهد که واقعیت زندگیتان را خلق کنید.

فصل نهم کتاب ماورای طبیعی شدن

 در این فصل جو مراقبه ای بنام مراقبه ی قدم زنان آماده کرده است که به ما کمک میکند به طور ذهنی وارد آینده شویم. بنظرمن این فصل بسیار مهم و جو انگیز است. جو دیسپنزا می گوید، این مراقبه را هم با چشم باز و هم با چشم بسته می توان انجام داد و توصیه می کنم این مراقبه را حتماً انجام دهید چرا که در اثر این مراقبه یاد میگیرید چگونه همانند یک فرد ثروتمند و موفق فکر و عمل کنید یا اینکه احساس شاد بودن کنید و چون شما همه ی اینها را باور میکنید بدنتان نیز تابع شما شده و از شما دستور می گیرد تا به آن شخصی که میخواهید تبدیل شوید

مراقبه در پیاده روی

فصل دهم کتاب ماورای طبیعی شدن

در این فصل  جو مطالبی را با زاویه دید تازه تری برای شما فراهم کرده است تا به درک بهتری از مباحث برسید، جو می خواهد با داستان هایی که در این فصل ذکر شده بتواند نقش مهمی در تلاش و پیگیری شما داشته باشد بلکه، بتوانید حقایق جهان را به شخصه تجربه کنید

در فصل یازدهم کتاب ماورای طبیعی شدن

این فصل در مورد امکان های دنیای بین ابعادی است که خارج از حواس ما می باشد جو از تجربه های ناب واقعی خود در این مسیر می گوید و شما را دعوت به سفری می کند که از قلمروی آشنای خودمان آغاز می شود تا ورود به بُعدی نا شناخته که به لحاظ زمانی و مکانی خارج از مختصات دنیا می باشد. با این سفر دیدگاهتان تغییر می کند. این سفر به صورت ذهنی انجام میشود و در صورتی می توانید به جهان کوانتوم سفر کنید که این مطالب برایتان جا افتاده باشد. شاید لازم باشد برای پذیرش و هضم، مطالب را چندین بار مرور کنید

فصل دوازدهم کتاب ماورای طبیعی شدن

از ورود شما به میدان کوانتوم میگوید که سرشار از امکان های بی نهایت است در این فصل جو دیسپنزا راجع به غده پینه آل که در مغز قرار دارد میگوید، که این غده انرژی غیر مادی آن فضا(میدان کوانتوم) را به تصاویر واضح در ذهن ما تبدیل میکند و در واقع مانند یک آنتن فرکانسها و اطلاعات میدان کوانتوم را به ما نشان می دهد. دقیقاً مشابه تلویزیون که ما امواج را به شکل صدا یا تصویر دریافت میکنیم. در این فصل یاد خواهید گرفت که چطور غده پینه آل خود را فعال کنید تا تجربه های بی نظیری در زندگی کسب کنید.

غده ای به نام پینه آل

فصل سیزدهم کتاب ماورای طبیعی شدن

در مورد پروژه ی اتحاد قلبی می باشد. در این فصل جو دیسپنزا تعداد زیادی از شاگردان خود را در یک مکان و زمان، به طور همزمان با یک قصد ونیت که همان خیر خواهی برای یکدیگر است وارد مراقبه ی یکسانی می کند و اتحاد قلبی که بین آن ها بوجود می آید موجب تاثیر گذاری انرژیکی آنها بر روی  یکدیگر می شود که این عمل می تواند عامل سلامتی بیشتر، زندگی بهتر، تحقق آرزوها و موهبت های دیگر برایشان باشد. جو دیسپنزا برای اینکه شما را از نظر علمی توجیه کند و در این خصوص اطلاعات زیادی  در این فصل برایتان ذکر کرده بلکه بتواند بر شما تاثیر گذاشته و شما را هم به فردی تاثیر گذار تبدیل کند.

 در فصل آخر کتاب جو دیسپنزا باز هم از چندین مورد از تجربه های عرفانی افراد صحبت کرده است که می گوید هنگامی که در حال نوشتن کتاب ماورای طبیعی شدن بوده ام بدستم رسیده اند. بنابراین جو میگوید اگر شما هم در این راه با باوری قدرتمند، تمرین و مراقبه کنید به شما این اطمینان را می دهم که بی نظیر ترین رویدادها در انتظارتان نشسته است.
اگر برای ماورای طبیعی شدن آماده اید کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران