سبد خرید
فرکانس پاکسازی چاکرا

چرا باید از فرکانس پاکسازی چاکرا استفاده کنیم؟

من فکر می کنم همه ما می توانیم موافق باشیم که موسیقی فوق العاده قدرتمند است. موسیقی می تواند ما را بخنداند، می تواند ما را به گریه بیندازد و حتی ما را به رقصیدن وادار کند. بنابراین جای تعجب نیست که بتوان از آن برای متعادل کردن چاکرا هایمان استفاده کرد. ما در این مطلب سعی داریم به بررسی فرکانس پاکسازی چاکرا بپردازیم.

بررسی جامع و کامل مراقبه با شمع

گفته می شود که ۷ نقطه انرژی اولیه در بدن ما وجود دارد. این هاب های انرژی به نام چاکراها شناخته می شوند و از یکی از قدیمی ترین متن های یوگا منشاء گرفته اند. چاکراها می توانند برای رفع علائم فیزیکی مانند سردرد، کمردرد مزمن و موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرند. همچنین می توانیم از آنها برای غلبه بر مبارزات احساسیمان مانند ترس، عشق، اعتماد و شادی استفاده کنیم. هر یک از ۷ چاکرا یک مرکز انرژی هستند که در بدن پر انرژی ما قرار دارند. چاکراها بر زندگی ما تاثیر میگذارند، اما یکی از راه هایی که می توانیم این چاکراها را متعادل کنیم، موسیقی است.

تمرین مراقبه

اگر یوگا و مدیتیشن را تمرین می‌کنید، می‌توان گفت که احتمالاً در کلاسی بوده‌اید یا به موسیقی و صداهایی گوش داده‌اید که با هر یک از ۷ چاکرای اصلی همسو هستند. مدت‌هاست که صدا دارای ویژگی‌های درمانی و شفابخش عمیق است. آوا و موسیقی همچنین می‌توانند روحیه و وضعیت ذهنی ما را عمیقاً تغییر دهند. فرکانس‌ها و ارتعاش‌های مختلفی در ارتباط با موسیقی و صدا وجود دارد، ما می‌توانیم متوجه شویم که به سمت برخی صداها کشیده شده و توسط برخی دیگر دفع می‌شویم.

آنچه در یک شخص طنین انداز می شود ممکن است با دیگری کاملاً متفاوت باشد. برای یک شنونده، صداهای موسیقی متال ممکن است باعث ایجاد احساس خشم و استرس شود، با این حال افراد دیگر، به این سبک موسیقی گوش می‌دهند تا به کاهش استرس کمک کنند و خشم خود را از بین ببرند.

متخصصان حوزه مدیتیشن استفاده از موسیقی به هنگام مراقبه را پیشنهاد میکنند.

آیا واقعا می توانم از موسیقی برای تعادل چاکراها استفاده کنم؟

همانطور که قبلاً گفتم، موسیقی به طور طبیعی ما را پر از احساسات می کند و هر احساس، با یک چاکرا مطابقت دارد. در سطح علمی، ما می توانیم چاکراهای خود را کاملاً با ارتعاش درمان کنیم. چاکراها هاب های انرژی هستند که هر کدام با فرکانس های خاص خود، در حال ارتعاش هستند. ۶ فرکانس اصلی سولفژ وجود دارد که به شرح زیر می باشد.

  • ۳۹۶ هرتز: این فرکانس کم و ملایم است. به پاکسازی احساس گناه، ترس و ضربه روحی کمک می کند. با چاکرای مولادهارا (ریشه) مرتبط است.
  • ۴۱۷ هرتز: به ایجاد تغییرات مثبت و خلاقیت کمک می کند. این فرکانس پاکسازی چاکرا به کاهش استرس و تنش کمک می کند. همچنین باعث شل شدن عضلات و مفاصل سفت می شود، که تحرک فیزیکی را افزایش می دهد. ۴۱۷ هرتز با چاکرا خجی مرتبط است.
  • ۵۲۸ هرتز: این فرکانس باعث دگرگونی و معجزه در زندگی افراد می شود. به ویژه برای اضطراب، تسکین درد، کاهش وزن و کمک به سیم کشی مجدد مسیرهای عصبی در مغز مفید است. با چاکرای مانیپورا (خورشیدی) مرتبط است.

مراقبه ذهن آگاهی را شروع کنیم.

  • ۶۳۹ هرتز: فرکانس عشق و شفا. بسیار عمیق است و با صمیمیت و آسیب پذیری مرتبط است. این فرکانس پاکسازی چاکرا به عنوان پایه ای برای روابط سالم و ارتباط متقابل عمل می کند. رابطه چاکرای آن آناهارتا (قلب) است.
  • ۷۴۱ هرتز: با توانمندسازی و بیان حقیقت افراد سروکار دارد. ۷۴۱ هرتز برای ایجاد ایده، صحبت واضح، تفکر خلاق و افزایش اعتماد به نفس مفید است. چاکرای ویشودا (گلو) ذینفع اصلی ۷۴۱ هرتز است.
  • ۸۵۲ هرتز: این فرکانس پاکسازی چاکرا، فرکانس اتصال مجدد با تفکر معنوی و مرتبه بالاتر است. توهمات را از بین می برد و به فرد کمک می کند تا خود را با وضوح بیشتر در زمان حال ببیند. این فرکانس ما را با رویاهای عمیق، فرافکنی های اختری و همچنین ما را با اصالت خود مرتبط می کند. آجنا (چشم سوم) چاکرای مربوطه می باشد.

استفاده از فرکانس پاکسازی چاکرا می تواند به درک عمیق شما از خود کمک کند.

همچنین ۳ فرکانس سولفژیو از طریق تحقیقات عمیق تر آشکار شده است. ۱۷۴ هرتز، ۲۸۵ هرتز و ۹۶۳ هرتز.

فرکانس‌ سولفژ انطباق‌هایی با چاکرا هستند که فرکانس را برای بهبود و آزاد کردن چاکرا تولید می‌کنند. این بدان معناست که انرژی چاکرا را تسکین می دهد و به جریان کامل در بدن کمک می کند و انرژی مثبت ذهن شما را التیام می بخشد.

  • ۱۷۴ هرتز: پایین ترین مقیاس سولفژو مانند یک حالت بی حالی است، که سرشار از انرژی است. برای کاهش درد عالی است. خاصیت آرام بخشی دارد و احساس امنیت را در ما ایجاد می کند.
  • ۲۸۵ هرتز: با رفع انسدادها و حفره ها در هاله ما و ناهماهنگی در سیستم چاکرا در هدف قرار دادن میدان انرژی شما بسیار سودمند است. ۲۸۵ هرتز فرکانس پاکسازی چاکرا انتخابی برای بسیاری از انرژی درمانی ها است.
  • ۹۶۳ هرتز: ما را با خرد جهانی، قلمروهای بالاتر مرتبط می کند. گفته می شود این فرکانس پاکسازی چاکرا، باعث ایجاد ارتباطات اثیری قوی با جهان های فراتر می شود. ۹۳۵ هرتز می تواند به چاکرای ساهاسرارا (تاج) نیز مرتبط باشد.

چگونگی و چرایی مراقبه روزانه

طول موج فرکانس پاکسازی چاکرا ها.

تمدن های باستانی قرن ها از قدرت فرکانس و ریتم برای هیپنوتیزم، التیام و القای حالات هوشیاری بالاتر استفاده کرده اند و علم عمیق و باستانی مرتبط با فرکانس های سولفژیو وجود دارد. هر فرکانس سولفژ با همان فرکانس یک نقطه چاکرا می لرزد.

همبستگی بین چاکرا و فرکانس ها

چاکرا را به عنوان هسته منبع انرژی که در نقاط مختلف بدن ما قرار دارد، می شناسید. فرکانس های پاکسازی چاکرا نیز به طور متقابل به هر چاکرا اختصاص داده می شود. انرژی ها و فرکانس پاکسازی چاکرا اشکال انرژی آزاد هستند، بنابراین این دو به طور متقابل توسط یکدیگر برجسته می شوند. فرکانس های چاکرا به التیام بدن ما کمک می کند و باعث می شود تا انرژی به طور آزادانه در سراسر بدن ما پخش شود.

نحوه کار با فرکانس پاکسازی چاکرا

مراحل استفاده از فرکانس های سلفژ عبارتند از:

  • حرکت به یک مکان آرام و به دور از هر نوع حواس پرتی.

    مکان ساکت باید جایی باشد که در آن احساس خوشی کنید و در بیان اینکه چه کسی هستید آزاد باشید.

  • مکانی را تهیه کنید که به اندازه ای راحت باشد که بتوانید دراز بکشید یا بنشینید.

    این مکان می تواند یک کاناپه، تخت، یا یک زمین زیبا باشد. خود را به گونه ای قرار دهید که برایتان راحت تر باشد. سبکی که هنگام مدیتیشن کارآمد است، وضعیت نیلوفر آبی است.

  • فرکانس پاکسازی چاکرا مورد نظر خود را انتخاب کنید.

    ترتیب پخش این فرکانس ها اهمیتی ندارد.

  • فرکانس ها را در حجم صدایی که راحت هستید تنظیم کنید.

    صداهای موسیقی مورد استفاده برای شفا بهتر است با صدای کم تا متوسط ​​تنظیم شوند زیرا برای آرامش در نظر گرفته شده است.

  • هنگام گوش دادن خود را آرام کنید.

    سعی کنید تمرکزتان را بر روی چاکراهای بدنتان قرار دهید.

 

در هنگام مدیتیشن چاکرا سعی کنید از موسیقی استفاده کنید.

سخن نهایی

چاکرا منبع انرژی است که توسط فرکانس های مختلف برای جریان دادن انرژی در بدن تعیین می شود. برای آزاد کردن این انرژی و بهره مندی از مزایای چاکرا، باید فرکانس معادل هر چاکرا را بدست آورید. شما می توانید برای آشنایی بهتر با حوزه مدیتیشن و مراقبه و چاکرا ها، کتاب های صوتی ماورای طبیعی شدن و کتاب صوتی از ذهن تا ماده را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران