سبد خرید
کتاب های موفقیت

شاخص ترین و پرفروش ترین کتاب در بین کتاب های موفقیت چیست؟

کتاب های موفقیت اصطلاحا کتاب هایی هستند که دید ما را به زندگی واقعی تغییر می دهند، رشد و توسعه فردی را شکل و ساختار می بخشند و کمک می کنند به جای آزمون و خطا، با گامهایی استوار و درست در مسیر اهداف مان پیش برویم و زندگی خوبی داشته باشیم.

شاید تعجب کنید، اما همه ی این موارد از کتاب های موفقیت بر می آیند. بهترین کتاب های موفقیت آنهایی هستند که یک دستورالعمل ساده و تکراری را به شما دیکته نمی کنند، بلکه براساس شرایط زندگی و ویژگی های فردی شما، کمک می کنند مسیر خود را در زندگی بیابید.

کتاب های موفقیت

هدف خود را از مطالعه ی کتاب های موفقیت تعیین کنید.

بسیار مهم است که به سن و سال، وضعیت زندگی و شرایط فکری و روحی خود فکر کنیم و برای رفع آنها تلاش کنیم. اصولا کتاب های موفقیت که به رشته تحریر در می آیند برای گروه سنی بزرگسالان هستند. اما برخی کتاب های خاص حتی برای نوجوانان نیز کاربرد دارند و به آنها کمک می کنند در ابتدای مسیر زندگی، راهی درست را در پیش بگیرند.

برای کسب موفقیت در زندگی، موفقیت تحصیلی، موفقیت شغلی برخی از کتاب ها بسیار مفید هستند و منبع مناسبی هستند تا بارها و بارها به آنها مراجعه کنیم و ذهن خود را برای زندگی به روز و آپدیت نگه داریم. تعیین هدف برای انتخاب لیست کتاب های موفقیت بسیار مناسب است. ممکن است شخصی برای بهبود و تغییر ذهن و فکر خود به سراغ این کتاب ها برود در حالی که شخصی دیگر نیازمند دریافت مشاوره با این کتاب ها جهت رسیدن به موفقیت شغلی و کاری است.

پس از تعیین هدف، باید از تجربه ی خوانش دیگران در این رابطه کمک بگیرید، که در این مطلب ما قصد داریم مهم ترین و پرفروش ترین کتاب موفقیت را به شما معرفی کنیم؛ کتاب شکست عادتهای کهنه اثر جو دیسپنزا. اما چرا این کتاب در بین سایر کتاب های موفقیت را انتخاب کنیم؟

کتاب شکست عادتهای کهنه در مورد تغییرات اساسی در زندگی صحبت می کند.

یکی از کتاب های موفقیت که در فروش و جلب توجه مخاطبان موفقیت خوبی کسب کرده است کتاب شکست عادتهای کهنه ی جو دیسپنزا است. اما به چه دلیل؟ در این کتاب دکتر جو دیسپنزا تمامی عوامل موثر برای تغییر دادن زندگی و صفر تا صد افکارمان را همچون ابزار هایی دم دست می بیند که قرار نیست برای پیدا کردنشان راه دوری برویم. این تفکر، در ابتدا تنها توسط این نویسنده ی شهیر در این کتاب بیان شده است.

بهترین کتاب های موفقیت

عادت های جدید می سازد.

یکی از جالب ترین مباحثی که در کتاب مطرح می شود، ساختن عادت است. کتاب شکست عادتهای کهنه به عنوان یکی از بهترین کتاب های موفقیت، فرمول موفقیت را به صورت یک دستورالعمل داخل کتاب مطرح می کند که به واسطه ی آن می توان  نبوغ، ذکاوت، هوش کیهانی، بخشندگی، آرامش و غیره را در خود پرورش داد. می توان این کتاب را کارخانه ی تولید عادت های جدید دانست (مانند معنای پنهانی که در عنوان این کتاب وجود دارد).

مباحث کتاب شکست عادتهای کهنه

از مباحث مهم و مفصل در این کتاب صحبت در مورد غلبه بر بدن، محیط اطراف، از بین بردن خود قدیمی، شما ی کوانتومی، کنترل زمان و مراقبه است. برعکس بسیاری از کتاب های موفقیت که مجموعا دارای جملات موفقیت و انگیزشی است، این کتاب تکیه بر ارائه راهکار جهت کسب موفقیت در زندگی دارد و این موفقیت را وابسته به عوامل مختلفی می داند.

برای اینکه به موفقیت برسیم (به گفته ی دکتر جو دیسپنزا در این کتاب) باید گام به گام پیش برویم و از خود قدیمی مان فاصله بگیریم. شاید در نگاه اول این کار آسان باشد، اما باید به عنوان یک راهنما، از این منبع الهام بگیرید و بتوانید به کرات به آن مراجعه کنید. پس می توان از جنبه ی دیگر، این کتاب در بین سایر کتاب های موفقیت و الهام بخش را یک راهنما در کل مسیر زندگی دانست؛ نه کتابی که فقط برای یکبار خواندن مناسب باشد.

البته صحبت در مورد این کتاب بسیار زیاد است و نمی توان کل آنچه که در صفحات آن درج شده است را در این مطلب توضیح داد. پیشنهاد سکوی پرتاب این است که این کتاب نفیس را که به نسخه صوتی توسط امیر سیاهی خوانده شده است را از سایت ما دریافت کرده و از محتوای آن بهره مند شوید.

چه ویژگی هایی کتاب شکست عادتهای کهنه را متمایز کرده است؟

کتاب شکست عادتهای کهنه که در این مطلب به شما معرفی شد یکی از برترین کتاب های روانشناسی موفقیت در ایران به حساب می آید. امروزه این کتاب ها بسیار محبوب شده اند و البته تعداد آنها نیز به روز قابل توجهی در حال افزایش است که همین مسئله انتخاب یکی از میان آنها را سخت می کند. اما ویژگی های خاص کتاب شکست عادتهای کهنه باعث شده است تا همچنان جزء کتاب های پرفروش باقی بماند. البته نه تنها در ایران بلکه در خارج از ایران نیز این کتاب رقم فروش و امتیاز بالایی را از جانب خوانندگانِ خود کسب کرده است. به عنوان نمونه، این آمار امتیاز کاربران به کتاب شکست عادتهای کهنه در سایت آمازون است که بسیار جالب توجه می باشد:

آمازون

واین تصویر نیز آمار محبوبیت این کتاب در بین کاربران سایت گودریدز است که به طور حرفه ای و تخصصی به کتاب ها امتیاز می دهند:

گودریدز

آنچه که مسلم است، محبوبیت بالای این کتاب در مقایسه با سایر کتاب های موفقیت و مفید بودنِ آموزه های ارزشمند آن به کلیه‌ی گروه های سنی است. در ادامه بیشتر در مورد ویژگی های این کتاب صحبت خواهیم کرد تا اگر برای خرید آن مردد هستید، مصمم شوید و دست کم یک بار آن را بخوانید.

بهترین کتاب ارزشمند برای شما :

کتاب صوتی شکست عادتهای کهنه

محتوای کامل و فاقد زیاده گویی

کتاب شکست عادتهای کهنه دارای یک روند صعودی است. به این معنا که وقتی شروع به خواندن کتاب می کنید از همان ابتدایی ترین صفحات، روند انتقال اطلاعات به شما آغاز می شود و این جریان تا پایان ِکتاب همراه شماست، این به چه معنا است؟ به این معنا که دکتر جو دیسپنزا از ارائه اطلاعات اضافه و بی ربط به بحث دوری کرده است و سعی شده تا از اضافه گویی صرفا برای زیاد تر شدن صفحات کتاب و حجیم تر شدن ِآن جلوگیری به عمل آید. بنابراین خوانندگان تا آخرین صفحه کتاب با وی همراه خواهند بود. همچنین به دلیل داشتن این ویژگی ها، خسته کننده و حوصله سر بر نیست.

محتوای ارزشمند این کتاب در مقایسه با دیگر کتاب های موفقیت

یکی از جالب ترین ویژگی های این کتاب از بین کتاب های موفقیت یا کتاب های روانشناسی موفقیت این است که قانع کننده است. در واقع شما با هیچ نوع ارائه‌ی اطلاعات در قالب رویا و خیال مواجه نخواهید بود، زیرا جو دیسپنزا سعی کرده است واقعیت را در کنار مسائلی که از آنها بی خبر هستید، به شما نشان دهد.

خلاقیت و نوآوری

بسیاری از خوانندگان کتاب های موفقیت / یا کتاب های روانشناسی موفقیت به دنبال یک اثر خلاق هستند؛ یعنی اثری که صحبت های نویسندگان دیگر را مثل طوطی تکرار نکند و حرف نو و تازه ای برای گفتن داشته باشد. وقت و هزینه ای که خوانندگان برای کتاب های موفقیت می پردازند برای آنها ارزشمند است و این کتاب از این حیث نیز موفقیت چشمگیری را کسب کرده است.

ارزان و با قیمت مناسب به فروش می رسد.

یکی از ویژگی های مادی این کتاب از بین کتاب های موفقیت محبوب بین مردم، این است که با قیمت مناسب در دسترس علاقه مندان است؛ البته به شرط اینکه آن را از سایت سکوی پرتاب تهیه کنید زیرا تنها در این سایت قیمت مناسبی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران