سبد خرید
قدرت باور

هر آنچه باید درباره قدرت باور بدانیم.

قدرت باور اغلب بالاترین سطوح عملکرد را تقویت می کند. عملکرد با باور یک عامل حیاتی برای دستیابی به موفقیت در هر چیزی در زندگی است. آنچه به آن اعتقاد دارید، کاری را که انجام می دهید هدایت می کند و کاری که انجام می دهید تعیین می کند که چه چیزی به دست می آورید. وقتی باور شما قوی باشد، هوشمندانه تر، بهتر و با انعطاف پذیری بیشتری عمل می کنید.

چیزی که به آن اعتقاد دارید یا به شما قدرت می دهد، یا شما را محدود می کند. باورهای توانمند، عملکرد شما را بالا می برد. باورهای محدود کننده عملکرد شما را پایین می آورد. این امر به ویژه تحت فشار رقابتی یا در پاسخ به موقعیت های چالش برانگیز صادق است. خبر خوب این است که آنچه شما باور دارید انتخاب شماست.

چرا باور اینقدر قدرتمند است؟

قدرت باور در انجام چهار چیز نهفته است:

  • باور، بینش ایجاد می کند.

  • قدرت اراده را ایجاد می کند.

  •  باعث ایجاد صبر می شود.

  •  شعله توانایی را فعال می کند.

قدرت باور باعث ایجاد بینش می شود:

باور نادیدنی ها را می بیند. آنچه را که هنوز محقق نشده است می بیند. باور هدف را می بیند و مسیری را که برای رسیدن به هدف لازم است می بیند.

باور باعث ایجاد قدرت اراده می شود:

قدرت اراده، همسویی قدرتمند تعهد، پشتکار بی امان، نظم و انضباط مداوم است. . نظم و انضباط منسجم یعنی اراده برای نه گفتن به هر چیزی که خارج از مسیر است. قدرت اراده در مورد تعهد به شروع نیست بلکه در مورد تعهد به ادامه است. در مورد بسیاری از “تعهدات مجدد” است که برای حفظ سفر، زمانی که دشوار، خسته کننده و دردناک می شود ضروری است. باور یعنی گفتنِ من انجام میدهم وقتی شرایط سخت می شود. این طرز فکر است که می گوید: «من کار را انجام خواهم داد. آسیب خواهم دید. مهم نیست چقدر سخت است، هرچقدر هم که چالش بزرگی باشد، هر کاری که لازم باشد را تا زمانی که طول بکشد انجام خواهم داد. باور اراده میسازد!

باور باعث ایجاد صبر می شود:

تاب‌آوری توانایی پاسخ‌دهی و پس زدن ناملایمات است. ظرفیت عبور از چالش ها، مشکلات و موانع است. باور نه تنها از مصیبت جان سالم به در می‌برد، بلکه به خاطر آن قوی‌تر می‌شود. باور با دادن عزم تزلزل ناپذیر به افراد قدرت می بخشد. هنگامی که موقعیت های دشوار پیش می آید، باور کاری بسیار قدرتمند انجام می دهد: بینش شما را حفظ می کند و توانایی صبر شما را تقویت می کند. به دلیل سختی هایی که مجبور به تحمل آن هستید، شما را صبور تر می کند.

کتاب صوتی قدرت باور از جو دیسپنزا

با درک قدرت باور حقیقتا می آموزیم چگونه فکر کنیم.

باور تواناییتان را فعال می کند:

باور جرقه‌ای است که توانایی شما را برای کار با حداکثر ظرفیت فعال می‌کند. این به شما امکان دسترسی کامل به استعداد و توانایی خود را می دهد. باور محرکی است که به شما قدرت می دهد تا در بالاترین سطح عمل کنید. تحت فشار رقابت، باور شما تعیین می کند که چقدر به توانایی های خود دسترسی دارید. بیشتر مردم برای توسعه توانایی‌ها سخت کار می‌کنند، اما گاهی اوقات نمی‌توانند به آن قابلیت‌ها دسترسی کامل پیدا کنند، زیرا شک، حواس‌پرتی و تفکر منفی مانع از آن می‌شوند.

قدرت باور یک اهرم قوی برای رسیدن به آرزوها

نظر دکتر جو دیسپنزا در رابطه با قدرت باور

اگر افرادی مانند تونی رابینز، دکتر جو دیسپنزا، گابی برنشتاین، به قدرت باور، اعتقاد دارند؛ پس بهتر است درباره اش بیشتر مطالعه کنیم.

همه ما از انرژی تشکیل شده‌ایم، تک تک موجودات زنده و غیر زنده روی این سیاره از سلول‌هایی تشکیل شده‌اند که در فرکانس‌های مختلف (فرکانس‌های انرژی) ارتعاش دارند. بنابراین، هیچ چیز جامد نیست و همه چیز دارای ارتعاش پرانرژی است.

من حتی سعی نمی کنم توضیح فیزیک کوانتومی یا علوم اعصاب در مورد چگونگی کارکرد انرژی را بفهمم. قدرت جهانی انرژی چیزی نیست که ما هنوز به طور کامل آن را درک کنیم، اما آنچه فیزیک کوانتومی و عصب‌شناسان کشف کرده‌اند این است که سلول‌ها می‌توانند صرفاً با قدرت فکر تغییر شکل دهند. این در واقع در مطالعات ثابت شده است!

باورهای صحیح به ما در به دست آوردن هدف های صحیح، کمک می کنند.

دکتر جو دیسپنزا یک سخنران، محقق، نویسنده و مربی بین‌المللی است که مشتاق یافته‌های حوزه‌های علوم اعصاب، اپی ژنتیک، و فیزیک کوانتومی است تا علم پشت بهبودی‌های خود به خود را کشف کند. او از این دانش برای کمک به افراد، برای درمان بیماری، شرایط مزمن، و حتی بیماری‌های لاعلاج استفاده می‌کند تا بتوانند از زندگی رضایت‌بخش‌تر و شادتر لذت ببرند و همچنین آگاهی خود را تکامل بخشند.

دکتر جو دیسپنزا در کتاب “شکستن عادت های کهنه” می نویسد که:

“…… آزمایش‌های کوانتومی نشان داد که الکترون‌ها به طور همزمان در یک آرایه نامتناهی از احتمالات در یک میدان نامرئی انرژی وجود دارند. اما تنها زمانی که یک فرد توجه خود را بر هر مکانی از یک الکترون متمرکز کند، آن الکترون ظاهر می شود. به عبارت دیگر، یک ذره تا زمانی که آن را مشاهده نکنیم، نمی تواند در واقعیت متجلی شود.”

او در ادامه می گوید:

    “اگر ذهن شما می تواند ظاهر یک الکترون را تحت تاثیر قرار دهد، از نظر تئوری می تواند ظاهر هر احتمالی را تحت تاثیر قرار دهد.”

شما همچنین می توانید کتاب صوتی قدرت باور را تهیه و قدری بیشتر در رابطه با این موضوع مطالعه کنید.

بنابراین اساساً، افکار ما دارای انرژی هستند و بنابراین افکار قدرتمندتر از آن هستند که شما تصور کنید. اینجاست که ما این قدرت را داریم که به معنای واقعی کلمه آنچه را که واقعاً می خواهیم، در زندگی خود تجسم و آشکار کنیم. این بدان معناست که شما انتخاب می کنید که یک نگرش برنده داشته باشید. افرادی که دارای نگرش های برنده هستند عمیقاً معتقدند هر چیزی که در ذهنشان است چیزی است که می توانند به آن دست یابند.

برای ایجاد نگرش برنده باید برنده شدن را تجربه کنیم. به همین دلیل ما نیاز به ایجاد دستور کار با پشتوانه اهداف قابل دستیابی با تعیین تاریخ هدف برای دستیابی به آنها داریم. هنگامی که به باورهای مثبت ثابتی در خود دست پیدا می کنیم، پتانسیل ما به طور تصاعدی افزایش می یابد. وقتی به خودمان اعتقادی تزلزل ناپذیر داریم، این آگاهی عمیق را داریم که آنچه را که برای غلبه بر آن و ادامه دستیابی لازم است را داراییم.

توانایی قدرت باور در تغییر زندگی

باور صحیح به شما قدرت پیشبرد بهتر را میدهد.

سخن نهایی

قدرت باور نزدیک به هسته اصلی عملکرد، باور به خود، اعتقاد به تیم و اعتقاد به دیگران است. در تجارت و زندگی شخصی شما، اعتماد به نفس شرط لازم برای اقدام گسترده است. شما باید بتوانید به خودتان، توانایی ها، مهارت ها و علایق خود، باور داشته باشید تا به سمت کارآفرینی یا هر آرزوی دیگری قدم بردارید. باور به خود، محور رهبری استثنایی است، زیرا اعتماد به نفس به شما امکان می دهد دیگران و شرایط را با اطمینان و جهت گیری مدیریت کنید. علاوه بر این، باورها و تعابیر ما در واقع می توانند واقعیت ما را تغییر دهند. آنچه ما به آن معتقدیم می تواند، به معنای واقعی کلمه، همان چیزی باشد که به حقیقت تبدیل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران