سبد خرید
کوانتوم قانون جذب

بررسی کامل کوانتوم قانون جذب و میدان های انرژی

در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با میدان های انرژی انسان و کوانتوم قانون جذب توضیح دهیم. هر انسان دارای نیرو های بسیار قدرتمندی هست و این نیرو باعث شده انسان به یک میدان انرژی بسیار قدرتمندی تبدیل گردد. قدرت فرکانس و انرژی انسان در این میدان از هر فردی به فرد دیگر قابل تغییر است.

در واقع این میدان به علت شارژ الکتریکی سلول ها به وجود آمده و هرچقدر شارژ آن ها بیشتر باشد، میدان انرژی انسانی یک فرد نیز بیشتر خواهد بود. جالب است بدانید انتقال انرژی در این میدان بسیار قدرتمند هست و می تواند به دیگران نیز منتقل گردد. همه ی شما حتما این امر را تجربه کرده اید وقتی با فردی صحبت می کنید حال و هوای شما تغییر میکند اگر دارای انرژی و احساس خوبی باشد شما نیز حس خوبی را کسب می نمایید و یا اگر در سطح انرژی پایین قرار گرفته باشد به شما احساس منفی انتقال پیدا میکند.

در واقع به اصطلاح می گویند که آن فرد بسیار پر انرژی است و با دیدن آن شاداب می ‌شویم. اما باید بدانید که انرژی میدان مغناطیسی آن فرد بسیار زیاد بوده و همین موضوع است که باعث می ‌شود شما انرژی های مثبت را از آن دریافت نمایید. یک انسان را در نظر بگیرید که هاله ای اطارافش فراگرفته است. اکنون این هاله دایره شکل را میدان های انرژی آن فرد تصور کنید.

میدان های انرژی

فردی که دارای میدان انرژی بیشتری باشد حتی از راه دور و حتی با رد شدن از کنار شما نیز آن انرژی مثبت را به شما منتقل می گرداند. افرادی که همواره افکاری مثبت دارند و وجودشان سرشار از عشق هست جزو آن دسته از کسانی هستند که میدان های انرژی قدرمندی دارند. اما برعکس افراد مضطرب و پر استرس با افکار بد دارای میدان های انرژی کم بوده و انرژی آن ها کاملا منفی است.

اهمیت میدان های انرژی، کوانتوم قانون جذب بر زندگی:

 جالب است بدانید که تمامی توضیحاتی که این روزها به طور علمی دانشمندان به آن ها دست می ‌یابند. گذشتگان از آن ها یاد کرده اند اما آن ها دلیلی برای اثبات سخن های خود نداشته اند. چراکه تنها با یک ضرب المثل سر و ته آن را به هم می آورند. اما مسلماً شنیده‌ اید که درگذشته فردی را نحس می نامیدند. در واقع نحسی همان معنی را می دهد که آن فرد دارای افکار بسیار منفی می باشد یا این که می گویند فلانی دارای سقه سیاه است. یعنی او به افکار منفی فکر می‌ کند و افکار منفی نیز همواره او را جذب می نمایند.

میدان های انرژی

نقد میدان واحد کوانتومی و کوانتوم قانون جذب:

 مسئله دیگر کوانتوم قانون جذب می باشد. نکته مهمی که وجود دارد این است که میدان کوانتومی چیست؟ همه ی ما با قانون جذب آشنایی داریم. شما در کتاب‌ های سایت سکوی پرتاب نیز می توانید اطلاعات بسیار زیادی را از قانون جذب به دست آورید. علاوه بر آن با استفاده از کتاب های موجود در سایت سکوی پرتاب می توانید به فیزیک کوانتوم و قانون جذب پی ببرید و کاملاً با آن آشنا باشید. اما مسئله مهم این است که شما با یادگیری فرمول میدان کوانتومی می ‌توانید به تعریف ساده تری از قانون جذب بپردازید.

میدان کوانتومی را در حدود سال ۱۹۰۰ که یک فیزیکدان آلمانی که ماکس پلانک نام داشت، کشف کرد. همچنین فرمول میدان کوانتومی و فیزیک کوانتوم را نیز او بیان نمود. در واقع او در کنترل قانون جذب بیان می کند که انسان از ذره های کوچک انرژی به نام کوانتا می تواند، استفاده کند و اتفاقات پیش روی خود را رقم بزند که به معنای بسته و دانه های بسیار کوچک انرژی است. اگر شما سعی کنید که این بسته های انرژی را از نوع مثبت جذب کنید، مسلما دارای زندگی شاد و سرتاسر خوشبختی خواهید بود. در غیر این صورت اتفاقاتی برعکس بروز خواهد بود.

میدان واحد کوانتومی و کوانتوم قانون جذب

رابطه کوانتوم و قانون جذب بسیار در هم تنیده است. همواره افرادی هستند که در رابطه با ارتباط مستقیم این دو مورد سوال های بسیار زیادی می پرسند. ما به آن ها می ‌گوییم که می ‌توانند به سایت سکوی پرتاب مراجعه کنند و هر آن چه نیاز دارند، را در سایت سکوی پرتاب به دست آورند. اما به طور خلاصه باید بگوییم که در رابطه با سوال آن‌ ها موضوع مهم دیگری وجود دارد و آن هم این است که افکار ما می‌ توانند بسیار پر قدرت باشند و روی سرنوشت ما تاثیر گذار باشند. پس قدرت خود را بشناسید و از آن استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران