سبد خرید
برنامه ریزی ذهنی

معرفی روش های موثر برنامه ریزی ذهنی

برنامه ریزی ذهنی برای رسیدن به موفقیت

برنامه‌ ریزی ذهنی یکی از راههای رسیدن به موفقیت است. اغلب انسان ها از موفقیت ترس دارند. در واقع انسان ها  این را باور ندارند که ممکن است به موفقیت برسند. افراد زمانی که به موفقیت نزدیک می شوند دائما به این فکر می کنند که اتفاقی باعث می شود دوباره شکست بخورند. شما با تغییر باورهای ذهنی خود می‌توانید لذت موفقیت در زندگی را بچشید. هر شخصی باید بتواند با ذهن نیمه هوشیار خود ارتباط برقرار کند.

این ارتباط منجر به تسلط بر ذهن نیمه هوشیار می شود. زیرا این تسلط به فهمیدن اسرار ذهن نیمه هوشیار شما کمک بسیاری خواهد کرد. ذهن نیمه هوشیار همان ذهن ناخودآگاه است. زمانی که ذهن نیمه هوشیار موضوع یا موردی را قبول کند در واقعیت و جهان بیرونی آن موضوع برای شما اتفاق خواهد افتاد. برای مثال در بسیاری از مواقع افراد هدفی را انتخاب می کنند اما نمی توانند تصور کنند که به آن هدف می رسند. بنابراین تا زمانی که ذهن نیمه هوشیار چیزی را باور نکند دسترسی به آن هدف امکان پذیر نخواهد بود.

شما باید ابتدا در ذهن هدفی را که می خواهید ببینید تا در واقعیت به آن برسید. شما با همسو کردن ذهن نیمه هوشیار با اهداف خود به اسرار ذهن نیمه هوشیار دست پیدا می کنید. یکی از راههای رسیدن به موفقیت این است که هدف را به ضمیر ناخودآگاه  بفرستید و با تکرار آن را در عمق ضمیر ناخودآگاه خود جا دهید. از طرفی برنامه‌ریزی ذهنی باعث می شود که با هدف فرستاده شده شما در ذهن مخالفتی نشود. ذهن فوق هوشیار به شما کمک خواهد کرد که زودتر به اهداف خود برسید.

برنامه ریزی ذهنی

روش های برنامه ریزی ذهنی

شما با ذهن هوشیار می توانید برنامه ریزی موفق داشته باشید. یکی از روش های برنامه‌ریزی ذهنی نوشتن با ذهن هوشیار است. شما با کمک ذهن هوشیار خود باید اهداف و خواسته هایتان را بر روی کاغذ بنویسید و آنها را جلوی چشم قرار دهید.

در این صورت هدف جزئی از ذهن نیمه هوشیار شما خواهد شد که باید به دست بیاید. برخی از افراد تا مطلبی را نشنوند نمی‌توانند آن را درک کنند. بنابراین شنیدن در برنامه‌ریزی ذهنی بسیار موثر است. برای تسلط بر ذهن نیمه هوشیار باید جملات تاکیدی مثبت را با اعتماد به نفس با خود تکرار کنید. این امر باعث می شود جملات تاکیدی مثبت به یک عادت تبدیل شوند. در نهایت این جملات مثبت به صورت ناخودآگاه در زندگی شما جاری خواهند شد.

ذهن هوشیار

شما با تغییر باورهای ذهنی و استفاده از جملات تاکیدی مثبت می توانید به ذهن فوق هوشیار دست پیدا کنید. همچنین شما با تصویر سازی می توانید آگاهانه بر روی ضمیر ناخودآگاه خود اثر بگذارید و محدودیت های ذهن خود را بشکنید. شما با خواندن کتاب های صوتی جو دیسپنزا می‌توانید ذهن هوشیار خود را آماده کرده و توسط آن برای ذهن نیمه هوشیار خود برنامه ریزی کنید. کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن در ارائه روش های برنامه ریزی به شما کمک شایانی خواهد کرد.

One comment

  1. Hi, i think that i saw you visited my web site thus i came to ?eturn the favor텶’m attempting to find things to enhance my site!I suppose its ok to use a few of your ideas!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران