سبد خرید
دکتر جو دیسپنزا متد انقلابی خود را در قالب چندین کتاب پرفروش به جهانیان عرضه کرده است

دکتر جو دیسپنزا، دانشمند یا معلم؟

دکتر جو دیسپنزا کیست؟

دکتر جو دیسپنزا را فرای تمام دستاوردها و تحقیقاتش می‌توان یک معلم دلسوز و دانشمندی پیشرو دانست. اما زمانی که در اوج جوانی بر اثر یک تصادف بر روی تخت بیمارستان افتاده بود و پزشکان احتمال فلج شدن تا آخر عمر را مطرح کرده بودند؛ شاید تنها کسی که به بهبودی و قدرت تغییر باور ایمان داشت خود او بود. دیسپنزا در دانشگاه راتگرز به تحصیل بیوشیمی اشتغال داشت و مدرک لیسانس علوم با گرایش عصب شناسی دریافت کرد.

سپس موفق به اخذ دکترای کایروپراکتیک (رفع مشکلات ستون فقرات به کمک فنون ماساژ) از دانشگاه لایف آتلانتا شد. وی همچنین دوره تحصیلات تکمیلی در رشته های عصب شناسی، شیمی مغز و عملکرد آن، زیست شناسی سلولی، ساختار حافظه و تاثیرات افزایش سن را گذراند. این علوم همگی دیدی وسیع از ساختار ذهن انسان و حواس او در اختیار دیسپنزا قرار داد و دستمایه ارائه تکنیک های فراوانی در تغییر ذهن و باور شد.

معجزه ایی برای جو دیسپنزا

زمانی که دکتر دیسپنزا بعد از یکسال و در کمال شگفتی پزشکان بدون عمل جراحی سلامت خود را به دست آورد شاید همه چیز به معجزه شباهت داشت. جو دیسپنزا بعدها روش هایی که در سخت ترین روزهای زندگی نجات بخش او بودند را با سبکی ساده و دلگرم کننده و دلسوزی ذاتی اش به هزاران نفر آموزش داد. او توضیح داد که در زمان درماندگی روحی و جسمی چطور میتوان سیم کشی مغز را عوض کرد تا دستور بازسازی و ترمیم آسیب های جسمی را صادر نماید.

دکتر جو دیسپنزا و تدریس

وی علاوه بر این انواع دوره های آنلاین و کلاس های از راه دور، کارگاه های سه روزه و کارگاه های پیشرفته پنج روزه را در ایالات متحده و بسیاری از کشورهای دیگر برگزار کرد. از سال ۲۰۱۸ کارگاه های آموزشی به دوره های یک هفته ای بدل شد و امکان ارائه آنلاین کلاسها مهیا گردید.

قدرت باور می‌تواند همه چیز را تغییر دهد

دکتر جو همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه ها و موسسات علمی مختلفی مانند دانشگاه کوانتوم در هونولولو هاوایی، موسسه امگا برای مطالعات کل نگر در نیویورک، مرکز یوگا کریپالو در ماساچوست و رئیس کمیته تحقیقات دانشگاه لایف در آتلانتا است. با این وجود مشغله های گوناگون کاری باعث نشده که او رسالت اولیه خود را فراموش کند. از نظر دکتر جو دیسپنزا بالاترین لذت همانا گسترش مرزهای علوم اعصاب و روان و تلفیق اپی‌ژنتیک و فیزیک کوانتوم با متد درمانی گذشته است. او از این دانش برای کمک به مردم، درمان بیماری‌های مزمن و حتی امراض لاعلاج استفاده کرده و خرسند است که توانسته یک زندگی رضایت‌بخش‌تر و شادتر به مردم دنیا هدیه کند.

متد درمانی دکتر دیسپنزا بر چه اساسی استوار است؟

همانطور که گفتیم یک از دغدغه های جو دیسپنزا همیشه نوآوری و ابداع شیوه های جدید درمان بوده است. با کمک آزمایشات پیشرفته پیرامون اثرات مدیتیشن، بررسی تصاویر مغز با روش الکتروانسفالوگرام (EEG) و اندازه‌گیری میدان های انرژی فردی او دریافت قدرت ذهن بسیار فراتر از تصورات سنتی بشر بوده است. در سخنرانی های دکتر جو برای مشاغل و محیط های کاری پر‌استرس مشخص شد که استفاده از علوم اعصاب تا چه حد می‌تواند بر خلاقیت، ایده پردازی و بهره وری کارکنان تاثیر گذار باشد.

وی همچنین دوره های بخصوص ویژه مدیران ارشد برگزار می نماید. اما به راستی این همه دستاورد چگونه ممکن شده است؟ بر اساس تحقیقات دیسپنزا که بعضی او را پزشک و عارف امروزی می نامند عملکرد مغز و در ادامه آن بدن ما همان خواهد بود که به آن باور داریم. در اینجا لازم است درباره مفهوم باور و اعتقاد صحبت کنیم.

داستان قدیمی دعای باران

همه ما کم و بیش داستان قدیمی دعای باران را شنیده ایم. زمانی که اهالی روستا از قحطی و خشکسالی به تنگ آمدند تصمیم گرفتند همگی در یک روز خاص راهی بیابان شده و از خدا طلب باران کنند.

باور یعنی اطمینان قلبی نسبت به تحقق یک رویداد

در راه برگشت یکی از اهالی در حین گفتگو با روحانی ده اشاره کرد که امروز جمعیت بزرگی برای دعا جمع شده بودند و همگی خالصانه از خدا باران خواستند. روحانی گفت اشتباه می کنی امروز به جز یک نفر هیچ کس نیامده بود و به یک پسر بچه اشاره کرد. پسر بچه ای که با خود یک چتر آورده بود. این داستان مثال خوبی برای تعریف کلمه باور است که در واقع پایه و اساس درمان‌های دکتر دیسپنزا را تشکیل می دهد. این مهم نیست که شما تا چه حد دوست دارید مسئله ای اتفاق بیفتد.

اگر در ذهنتان اما و اگرها و نقشه های شماره دو و سه و… جست و خیز می‌کنند؛ شما به موفقیت تنها به عنوان یک احتمال نگاه می کنید.

ذهن شما در این حالت مشغول برنامه ریزی برای شرایطی است که بعد از شکست این احتمال باید به آنها رو به رو شود. شاید عمیقأ دلتان بخواهد از شر یک بیماری که سالها با آن درگیر هستید خلاص شوید، موفق به شکست عادت های کهنه خود بشوید و یا باورهای مخرب ذهنتان را تغییر دهید. همه این ها خوب هستند اما سوال واقعی این است: آیا با خودتان چتر برداشته‌اید؟

اهمیت تکنیک های مراقبه و خود شناسی

احتمالا کمتر کسی به اندازه دکتر جو دیسپنزا این حقیقت را لمس کرده که تسلط بر ذهن تا چه حد موجب قدرت جسمی و روحی می شود. او می گوید: «اگر نتوانید بر ذهنتان مسلط شوید، دیگران بر آن تسلط خواهند یافت.» زمانی که پزشکان درمان او را منوط بر عمل جراحی می دانستند و حتی آن زمان هم شانس کمی برای نجاتش قائل بودند؛ موفق شد تنها پس از ۱۰ هفته انجام مدیتیشن به مدت چند ساعت در روز، رو به بهبودی برود. او در نهایت از قدرت ذهن برای درمان بدن استفاده کرد. با گذشت ۳۰ سال از آن اتفاق، دکتر جو حتی به ندرت کمردرد داشته است.

کتاب شکست عادت‌های کهنه در نوع خود یک شاهکار محسوب می‌شود

بر اساس یافته های او زمانی که فرد اعتقاد راسخ به موضوعی پیدا می کند پیام های حسی مخابره شده به مغز تغییر پیدا می کنند. این همان اتفاقی است که آرنولد شوارتزنگر در مصاحبه تاریخی خود درباره علت موفقیتش بیان کرد. زمانی که تصمیم گرفت قهرمان جهان شود از هر سو به باد تمسخر گرفته شد و اطرافیان شروع به نصیحت کردند.

شوارتزنگر می گوید:« همه به من نگاه می کردند و با خنده می گفتند نه، غیرممکن است، نمی توانی، در حال حاضر فلان شخص در حال انجام این کار است، فکرت احمقانه است و … با این حال من هر کلمه “نه” را “بله” می شنیدم. هر “غیر ممکن” در گوش من به “امکان پذیر است” تبدیل می شد و در نهایت انجامش دادم.»

دکتر جو دیسپنزا موفق شد به شکل علمی ثابت کند که چنین پدیده ای واقعی است.

کانالهایی در مغز که مربوط به باور

زمانی که شما باور قاطع و خدشه ناپذیری پیدا می کنید شواهد مخالف آن ممکن است کاملا جلو رویتان باشد اما شما آن ها را نمی بینید یا به شکلی کاملا متفاوت درک می کنید. مغز شما در چنین حالتی تنها به نکات مثبت و تایید های پیرامون آن باور توجه می کند و باقی کلمات یا ناپدید می شوند و یا به شکل مثبت به مغز مخابره می گردند. این همان اتفاقی است که در حیطه یکی از مبهم ترین احساسات بشر یعنی عشق پیش می آید. مهم نیست که شما تا چه اندازه از عیب ها و کاستی های یک نفر در برابر عشقش صحبت کنید.

این فرد یا صحبت شما را نمی شنود و یا آنطور که دوست دارد تفسیر می کند. برای اینکه کانالهایی در مغز که مربوط به باور هستند در او فعل شده و شیمی مغز شکل متفاوتی به خود گرفته است.

در زمان داشتن اعتقاد راسخ به چیزی، نحوه عملکرد مغز تغییر می‌یابد

شاید بگویید همه اینها درست اما به من چه کمکی خواهد کرد؟جواب ساده است. از مراقبه و مدیتیشن برای خود شناسی و صلح درونی بهره ببرید. در نتیجه عشق و باوری که بدنتان برای دستیابی به جادوی درون خود نیاز دارد را فعال خواهید کرد.

کتاب های دکتر جو دیسپنزا

همه ما در دوره هایی از زندگی احساس رکود و در خود ماندگی را تجربه کرده ایم. به فکر تغییر افکار و باور ها یا شرایط فعلی‌مان افتاده ایم اما هرگز نتوانستیم چرخه معیوب عاداتمان را شکست دهیم. به اعتقاد دکتر جو خیلی وقتها ما اراده و انگیزه کافی برای رسیدن به خواسته هایمان را داریم اما راه دست یافتن به آنها را نمی‌دانیم. دکتر دیسپنزا که زندگی خود را وقف پیدا کردن راهکارهای تحول فکری و کنترل ذهن کرده است نتایج تجربیات، یافته های نوین و تمرینات خلاقانه خود را در کتاب هایش به ثبت رسانده است.

کتاب های پرفروش دکتر جو دیسپزا

این کتاب ها آنچنان تاثیر شگرفی بر حال و هوای مردم دنیا داشتند که به سرعت در زمره پرفروش‌ترین ها قرار گرفته و جوایز فراوانی را برای او به ارمغان آوردند. کتاب هایی مانند ماورایی شدن، کمال ذهن، شکست عادت‌های کهنه ، از ذهن تا ماده و بسیاری آثار ارزشمند دیگر که هر کدام به عنوان شاهکاری در زمینه خودشناسی و درمان معرفی می شوند. خوشبختانه این آثار به فارسی برگردانده شده و شما می توانید کامل‌ترین مجموعه کتاب های دکتر جو دیسپنزا را از سایت سکوی پرتاب تهیه کنید.

مراقبه و مدیتیشن نقش کلیدی در تکنیک‌های درمانی دکتر دیسپنزا دارند

چنانچه به دنبال نسخه صوتی این کتاب‌ها هستید؛ سکوی پرتاب این مشکل را هم برطرف کرده است. با مراجعه به قسمت کتاب ها می توانید نسخه صوتی این کتب نفیس را تهیه و از دستاوردهای جهانی دکتر جو بهره ببرید. تکنیک ها و تجربیاتی که در تاریک‌ترین روزهای او به دادش رسیدند امروز تنها با چند کلیک در اختیار شما قرار خواهند گرفت.  قدم اول را بردارید و قدرت درونتان را کشف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران