سبد خرید
درباره سکوی پرتاب

درباره سکوی پرتاب

درباره سکوی پرتاب:

آیا تا به حال شده است که در رابطه با کتاب صوتی ماورا طبیعی شدن یا این که در مورد تاثیر افکار مثبت بر زندگی را تجربه کرده باشید؟ مسلماً این موضوعات برای همگان شفاف و روشن نیست. به همین خاطر بسیاری از افراد به تاثیر افکار مثبت بر زندگی خود اعتقادی ندارند. اما ما می خواهیم یک سایت را به شما معرفی کنیم تا به طور کامل متوجه شوید که چگونه افکارهایتان به روی زندگیتان تاثیر گذار است، این سایت سکوی پرتاب نام دارد.

در سایت سکوی پرتاب می توانید انواعی از کتاب های روانشناسی، انگیزشی و ماوراء طبیعی را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت دانلود و دریافت نمایید. از این رو شما می توانید با خواندن این کتاب ‌ها دید بهتری نسبت به زندگی خود داشته باشید و از تاثیر مثبت افکار خود بر زندگی نهایت استفاده را ببرید.

درباره سکوی پرتاب

مزیت ها درباره سکوی پرتاب:

در سکوی پرتاب برای راحتی حال مشتریان عزیز تمامی کتاب‌ ها به صورت فایل صوتی نیز ارائه می شوند. بسیاری از افراد زمان کافی برای مطالعه کتاب ها را ندارند و به همین جهت از فایل های صوتی استقبال زیادی می کنند. آن ها می‌ توانند با استفاده از این فایل های صوتی حتی در زمانی که در حین انجام کاری هستند نیز استفاده کنند. فایل های صوتی زمان زیادی را از کاربران می گیرند.

چرا که آن ها می توانند همزمان با یک کار دیگر به این فایل های صوتی گوش دهند و آن ها را در زندگی خود اعمال نمایند.

سایت سکوی پرتاب یاری دهنده و الهام ‌بخشی برای روح و روان شما است. با انتخاب این سایت زندگی سرشار از خوشبختی و خوشحالی را تجربه کنید.

با خواندن آن ها در می یابید که طراحان و محتواگذاران این سایت برای افزایش سطح علم و دانش روانشناسی شما تا چه حد زحمت کشیده اند. به همین جهت با مراجعه به سایت سکوی پرتاب، و خرید و دانلود از این سایت می توانید قدردان زحماتشان باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران