سبد خرید
ذره کوانتوم و میدان مغناطیسی

توصیف ذره کوانتوم و میدان مغناطیسی از نگاه جو دیسپنزا

ذره کوانتوم چیست؟ در واقع ذره کوانتوم ذره های ریز و کوچکی هستند که دارای انرژی می باشند. به همین دلیل ما کوانتوم قانون جذب را نیز داریم. در قانون کوانتوم بیان می شود که افکار انسان دارای انرژی است. این انرژی ها به صورت طرح کوانتومی باشند و تمام اطراف یک فرد را احاطه می کنند. قوانین کوانتوم بیان می نماید که شما زمانی که افکار مثبتی دارید این افکار مثبت از شما به محیط اطرافتان انتشار پیدا می‌ کند.

از این رو هاله ای از انرژی های بسیار کوچک مثبت دور تا دور شما را فرا می گیرد. هر چقدر میزان انرژی مثبت شما بیشتر باشد در واقع می‌ توانید ذره کوانتوم های خود را به دیگران انتقال دهید. این هاله بزرگ پر از انرژی که اطراف شما را فرا می گیرد میدان ‌مغناطیسی نام دارد. طبق نظریه کوانتومی ذرات، ذره کوانتوم با دیگر ذرات به طور کاملاً منظم در مدار خاصی قرار دارند و شکل هندسی منظمی را دور تا دور شما ایجاد می کنند.

این شکل دایره ای می باشد، به همین جهت باید بدانید که در تئوری میدان یکپارچه گفته می شود که تمامی انرژی ها به طور کاملاً یکدست و یکپارچه در اطراف شما انتشار پیدا می کنند. یعنی در واقع در میدان مغناطیسی شما تمامی ذره های کوانتوم به صورت یکدست پخش شده اند. با توجه به این موضوع نظریه میدان مغناطیسی یکپارچه نیز روی کار آمده است. این نظریه به طور کاملاً علمی بیان می ‌نماید که هر بخش از میدان مغناطیسی دارای انرژی برابر با بخش دیگری می باشد.

ذره کوانتوم و میدان مغناطیسی

بررسی نظریه میدان یکپارچه با توجه به تعاریف ذره کوانتوم و میدان مغناطیسی:

بعضی از فیزیکدانان در قرن نوزدهم به خصوص آلبرت انیشتین در تلاش بوده اند تا بتوانند یک چارچوب و نظری واحد را ایجاد کنند که تمام نیروهای بنیادی طبیعت و نظریه میدانی یکپارچه را حساب کند.

نظریه میدان یکپارچه به اندیشمندان کمک می کند تا آن ها بتوانند ذره کوانتوم و میدان مغناطیسی را بهتر شناخته و همچنین با به کارگیری افکار مثبت تغییرات بزرگی در زندگی افراد به وجود آورند. زمانی که شما وارد دنیای بزرگ تأثیر افکار مثبت در زندگی خود می شوید به دنیای عجیب و غریبی پا گذاشته اید. اما به یقین می‌ توانیم بگوییم که این دنیای عجیب و غریب حقیقتی بیش نیست. این روز ها اگرچه تحقیقات زیادی در رابطه با میدان مغناطیسی و ذره کوانتوم انجام می شود، اما به طور کلی نمی توان گفت که این مسئله در بین افراد رواج دارد.

اکنون از دیگران پیشی بگیرید و  آینده ‌ای زیبا و درخشانی را برای خود بیافرینید. یکی از راه های بسیار مهمی که شما را می‌ تواند به این مسائل نزدیک کند آشنایی شما با افکار مثبت و مطالعه برخی از کتاب ها است.

دکتر جو دیسپنزا در کتاب ماورای طبیعی شدن به شما می اموزد تاثیر تمامی این قوانین را بر زندگی به طور کاملاً مشهود ببینید و مثال هایی کاملا واقعی برای شما بیان کرده است تا بتوانید به این موارد ایمان بیاورید و با به کارگیری آن ها در زندگی خود گام بزرگی در راستای خوشبختی ارامش موفقیت برداشته و به شخصی تبدبل کند که بتواند خالق زندگی خود شوید.

در ادامه بخشی از کتاب صوتی ماورای طبیعه شدن دکتر جو دیسپنزا به فصل سوم اشاره کرده و میگوید در این فصل ورود پیدا میکنید به دنیای شگفت تنگیز کوانتومی و میدان نامرئی از جنس انرژی و اطلاعات که از ورای قلمروی مکانی و زمانی این دنیاست و میتوانیم به آن وارد شویم و آن را درک کنید و واقعیت زندگی خود و دنیا را خلق کنید وقتی یاد بگیرید تمام توجه و تمرکز خود را جسمتان از همسر فرزند خانواده و افراد تاثیرگذار در زندگیتان بردارید آنوقت هویت خود را فراموش میکنید در این لحظه هست که با اگاهی ناب پا به قلمروی میدان کوانتومی میگزارید. اما زمانی که از خود بیخود شدید میتوانید پا به دنیای غیر مادی بگذارید و باید تمرگز خوذ را از مشکلات و برنامه های روتین زندگی،رنج و احساسات و حتی نام خود بر دارید تا بتوانید تجربه در آن بعد را رک نمایید و….

ذره کوانتوم و میدان مغناطیسی

کتاب ماورای طبیعی شدن و درمان جو دیسپنزا: 

در این کتاب بیان می ‌شود که چگونه زمانی که همه پزشکان از بهبود دکتر جو دیسپنزا نا امید شده بودند، او توانست با کنترل افکار خود این مسئله به این مهمی را حل کند و باعث شود که با تفکر درمانی دوباره به زندگی سابق خود برگردد. زمانی که یک نفر می ‌تواند این کار را انجام دهد، چرا شما برای یک بار هم که شده این کار را امتحان نکنید؟ کتاب های بسیار زیادی در رابطه با افکار مثبت نگارش شده اند. در همه کتاب ها مثال هایی از افراد زده شده که توانسته اند با کنترل فکر خود مشکلات خود را حل نمایند.

عامل اصلی تمامی مواردی که ذکر شد، قدرت اندیشه و روح بزرگ انسان است. انسان دارای روح بزرگ و قدرتمندی است که می تواند تنها با اراده و تفکر به حل بسیاری از مسائل زندگی خود بپردازد. اگرچه تا به کنون این قدرت نادیده گرفته شده اما دیر یا زود همه افراد به قدرت بزرگ روح خود پی می برند و سعی می ‌کنند که با آن آشنا شوند. در این میان افرادی می ‌توانند از دیگر افراد پیشی بگیرند که زودتر از همه به این یقین رسیده و به کنترل افکار خود پرداخته اند.

ذره کوانتوم و میدان مغناطیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران