سبد خرید
جو دیسپنزا کیست؟

جو دیسپنزا کیست

جو دیسپنزا کیست

احتمالاً زیاد شنیده‌اید و یا دیده اید که عده زیادی توانسته اند با تغییر باورهایشان زندگی خود را تغییر دهند، جو دیسپنزا یکی از همین افراد است. او معتقد است که زندگی هر شخصی مستقیماً در گرو باورهای او می‌باشد و هر شخصی با تغییر باورهایش توانایی دست‌یابی به خواسته هایش را خواهد داشت. جو دیسپنزا متولد سال ۱۹۶۳ میباشد و تا کنون آثار با ارزشی از خود خلق کرده است. از جمله کتاب شکست عادت‌های کهنه، کمال ذهن، از ذهن تا ماده و ماورای طبیعی شدن و کتاب ماورای طبیعی شدن در حال حاضر آخرین اثر جو می‌باشد.

اکنون می‌خواهم کمی از گذشته ی جو برایتان بگویم همان روزهایی که جو براثر تصادف وحشتناکش مهره های کمرش می‌شکند و دیگر قادر به راه رفتن نمیشود، اتفاقی که اگر خدایی نکرده برای هر یک از ما بیافتد ممکن است تا آخر عمر با آن دست و پنجه نرم کنیم و خودمان را با آن حادثه تلفیق دهیم، اما جو چکار کرد؟!

دکتر جو دیسپنزا در سال ۱۹۸۶ در یک مسابقه علمی سه‌گانه در پالم اسپرینگز، کالیفرنیا شرکت کرد، جو پس از اتمام این مسابقه و در راه برگشت به خانه با یک خودروی SUV تصادف می کند. او در آن زمان ۲۳ سال داشت و این حادثه باعث شد شش مهره از ستون فقراتش شکسته شود.

پس از اینکه جو توسط پزشکان معاینه شد، به او پیشنهاد دادند که برای درمان ستون فقراتش باید جراحی شود، اما این یک جراحی ساده نبود؛ یا او به طور کامل می توانست بهبود پیدا میکرد و یا دیگر هرگز قادر به راه رفتن نبود.

جو در آن زمان بر سر دوراهی بزرگی قرار گرفته بود یا باید پیشنهاد پزشکان برای جراحی پر خطر را می پذیرفت یا باید بدون جراحی و با آینده ای نا معلوم به خانه بازمیگشت.

سر انجام جو دیسپنزا پیشنهاد پزشکان را رد کرد و به منزل بازکشت و ترجیح داد به کمک دانسته ها و علوم خود که در رشته ذهن و ضمیر ناخودآگاه بود بتواند بهبودی خود را بدست اورد. درست در کمتر از یکسال بعد جو دیسپنزا توانست به طور کامل سلامتی خود را بدست بیاورد.

این تصادف انگیزه ای شد تا جو بتواند کتاب شما دارو نما هستید (You Are the Placebo) را بنویسد. کتاب شما دارو نما هستید در همان سال به یکی از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز تبدیل شد.

جو دیسپنزا کیست_ سکوی پرتاب
جو دیسپنزا کیست_ سکوی پرتاب

درمان جو دیسپنزا با استفاده از قدرت ذهن

آیا همانند خیلی از افراد در مواقع بروز اتفاق باید تسلیم شد؟ آیا باور داشت که خواست خداوند است و به این امر تسلیم شد؟ خیر، در آن سالها کمتر کسی پیدا می‌شد با قوانین کیهانی آشنا باشد و جو از قوانین چیزی نمیدانست اما مطمئن بود وجود انسان بر روی زمین یکی از شگفتی های دیگر جهان است، جو دیسپنزا وجود هر چیزی را مقدس شمرد و میدانست که انسان موجودی فارق العاده است.

وقتی که جو در بیمارستان بستری است، پزشکان به او می‌گفتن چندین استخوان از کمرش شکسته است و دیگر قادر نخواهد بود راه برود ، اما جو دیسپنزا به قدرت بشر اعتقاد داشت و بر این باور بود که می تواند با استفاده از قدرت ذهن، خودش را درمان کند .

اعتقادات دکتر جو دیسپنزا

جو دیسپنزا معتقد است که هر آنچه از بیماری ها یی که جسم ما خلق می‌کند، در واقع نمایی از بیماری های روح است. با اینکه پزشکان در آن زمان اصرار داشتند که جو باید جراحی شود ولی جو نپذیرفت و تصمیم گرفت قدرت باور و اراده ی خود را به کار گیرد تا بتواند سلامتی اش را بدست بیاورد. خوشبختانه جو موفق شد و بهبود یافت، از آن پس تصمیم گرفت به دنبال کشف واقعیات بیشتر و شناساندن رازهای کیهانی و قدرت باور به اشخاص دیگر باشد، خواسته ی جو دیسپنزا از شما اینست که خودتان را باور کنید و به خود ارزش بدهید تا بتوانید زندگی بهتری برای خود خلق کنید. جو معتقد است زندگی هر شخصی در گرو افکار اوست.

اعتقادات دکتر جو دیسپنز_سکوی پرتاب
اعتقادات دکتر جو دیسپنزا_سکوی پرتاب

شاید دوست داشته باشید: پنج قانون طلایی تجارت که به شدت شما را جلو می‌اندازد

 

توصیه های دکتر جو دیسپنزا

جو دیسپنزا می گوید؛ اگر قصد دارید خودتان را تغییر دهید باید متوجه شوید چه رفتاری در شما وجود دارد که باعث می‌شود نتیجه های یکسان از خود خلق کنید . باید برای تغییرات مثبت، مغزتان را از شرطی شدن دور کنید و کارهایی انجام دهید که تا بحال نکرده اید.

دکتر دیسپنزا معتقد است که به کمک قدرت ذهن و باور هر کاری که بخواهیم را میتوانیم انجام دهیم. در یکی از سمینار های جنجالیش در برلین عنوان کرد که انسان های حتی ژنتیک خود را نیز میتوانند به کمک قدرت ذهن تغییر دهند. در حال حاضر ما در دورانی هستیم که علم تبدیل به زبان بشریت شده است، اگر قسمتی از فیزیک کوانتوم رو با علوم اعصاب ترکیب کنیم وارد دنیای جدید از علم میشویم، ما در بخشی از تاریخ قرار داریم که تنها دانستن کافی نیست، باید به آنچه که میدانیم عمل کنیم.

وقتی چیز های جدید یاد میگیریم در مغز بخش جدیدی اضافه شده و اطلاعاتی که آموخته ایم در آن بخش ذخیره میشود، اما اگر چیزی یاد نگیرید هیچ بخشی به مغز شما اضافه نمیشود و هیچ اطلاعات مفید و کاربردی در آن ذخیره نمیشود. با هر بار تکرار کردن چیز هایی که یاد گرفته اید میتوانید آن بخش در مغزتان را پایدارتر و استوارتر کنید و این کار مسیر های عصبی بیشتری را در مغز تشکیل می دهید و شما را برای دستیابی به تجربیات جدید آماده‌تر میکند. وقتی کاری انجام میدهید و یا تجربه جدیدی کسب میکنید سروتنین مغز افزایش پیدا میکند. به طور مثال وقتی دراز می کشید میزان این ماده در مغز شما بیشتر میشود. و این همان مواد شیمیایی است که در مغز به عنوان  “احساسات” خوانده میشود. در آن لحظه ای که احساس میکنید محدود شده اید یا احساس خوشحالی میکنید یا احساس میکنید طرد شده اید مغزتان در حال خواندن آن مواد شیمیایی است. از همین مثال ساده میتوانید متوجه شوید که دانش برای ذهن و تجربه برای بدن است.

به زبان ساده‌تر ما ژن های جدیدی را تولید میکنیم و آینده را تغییر می دهیم. اگر یکبار این کار را انجام دهید، در این کار مهارت پیدا میکنید و میتوانید دوباره و دوباره انجامش دهید.

حتما بخوانید : آموزش مراقبه برای فراخوانی زندگی نو به شیوه ی جو دیسپنزا

 

جودیسپنزا معتقد است شخصی که میخواهد زندگیش بهبود یابد باید تمام اطلاعات قدیمی را دور بریزد و به دنبال کسب اطلاعات جدید باشد. او پس از تحقیقات بسیار و ترکیب اسناد علمی، مذهبی که بدست آورده، در کتاب ها و سمینارهایش سعی بر این دارد شما به این واقعیت برسید که فرآیند فکر کردن شما روی زندگی تان تأثیر دارد و این گفته را به شما اثبات می‌کند. دکتر جو با توجه به آزمایش‌هایی که بر روی ده ها افراد صورت گرفته، به شما ثابت می‌کند که چگونه تصویرهای ذهنی شما به واقعیت زندگیتان تبدیل می‌شود.

 

 

پیشنهاد جو دیسپنزا به شما

جو دیسپنزا به شما یاد می‌دهد که به عنوان یک خالق تمام عیار چگونه می‌توانید زندگی رویایتان را خلق کنید. در واقع تمام کتابهای جو به طور خلاصه ای می توان گفت در آخرین اثر او، کتاب ماورای طبیعی شدن موجود است. هر چند نکته های ظریفی وجود دارد که مختص هر کتاب است، برای مثال ممکن است نکته هایی در کتاب شکست عادت‌های کهنه اثر جو دیسپنزا باشد که جو در کتاب‌های جدیدش اشاره ای به آن نکرده باشد. بنابراین اگر به دنبال کشف واقعیات جهان کیهانی هستید، جو میتواند گزینه ی مناسبی برایتان باشد. در سایت sakoyepartab.com کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن را که کمک شایانی برای تغییر ذهن دارد را میتوانید تهیه کرده و گوش فرا دهید و قطعا شما را در مسیر موفقیت هدایت میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران