سبد خرید
مراقبه و مدیتیشن یکی از تکنیک‌های کلیدی بالا بردن ارتعاش مثبت است

بالا بردن ارتعاش مثبت با چند راهکار ساده

بالا بردن ارتعاش مثبت چگونه ممکن می شود؟

زمان آن فرا رسیده است که شما هم به آن دسته افرادی بپیوندید که با شناسایی نیروهای درونی و بالا بردن ارتعاش مثبت توانسته اند نسخه قدرتمند وجودشان را شناسایی و به خدمت بگیرند. حضور شما در این صفحه خود بیانگر درک و شناسایی این مهم و تلاش برای به دست آوردن آن است. می‌دانیم در تمام مراحل خودشناسی، صلح درونی و کنترل ذهن تمرینات مدیتیشن اهمیت ویژه دارند. قبل از ورود به این بحث لازم است یک نکته را یادآوری کنیم که کلمه Meditation در زبان ما به دو شکل مراقبه و مدیتیشن ترجمه می‌شود که کاملا مترادف هم بوده و هیچ تفاوت معنایی ندارند. برای مثال زمانی که درباره مراقبه‌های ارزشمند دکتر جو دیسپنزا صحبت می‌کنیم اساسا هیچ تفاوتی بین متد‌های مراقبه و متدهای مدیتیشن این استاد وجود ندارد.

به بحث فرکانس‌های درونی برگردیم. ارتعاش در معنی به حالت یا کیفیت انرژی یک شخص، مکان، فکر یا شی اطلاق می‌شود. بسیاری از این مفاهیم شهودی است. مثلا همه ما کم و بیش این تجربه را داشته‌ایم که با ورود به یک مکان یا روبه‌رو شدن با یک فرد جدید، بدون هیچ دلیل خاصی حس مثبت یا منفی گرفته‌ایم. با مشاهده بحث و دعوا بین دو نفر، تنش بین آنها را حس کرده و با دیدن کودکی در آغوش مادر موج گرما به رگهایمان جریان یافته است.

اساس ارتعاش درونی چیست؟

قطعا بسیار شنیده‌اید که هر آنچه به جهان عرضه می‌کنید، توسط کارما به شما باز خواهد گشت. این قانون به همراه قانون جذب می‌گوید که شما مسئول زندگی خود هستید و می‌توانید با هدایت افکار و احساسات، تغییرات شگرفی را رقم بزنید. آلبرت انیشتین می‌گوید:« تمام زندگی بر پایه ارتعاش است.» این جمله به ظاهر ساده اساس بسیاری از تکنیک‌های آموزش مراقبه و خودشناسی است.

در طی روز، ارتعاشات بدن ما با دیگران و محیط اطراف تعامل دارد

می دانیم تمام اجزای دنیا از مولکول تشکیل شده و این مولکول‌ها مدام و با سرعت‌های مختلف در حال ارتعاش هستند. ارتعاشات ما می‌تواند همه چیز را تحت‌الشعاع قرار دهد. از آنجا که برخی مولکول‌ها سریعتر و برخی آرام‌تر نوسان می‌کنند؛ شاهد مفهوم ارتعاشات بالا و پایین خواهیم بود.

وقتی در سطوح بالای ارتعاش هستید، احساس سبکی، شادی و رهایی بیشتری می‌کنید، در حالی که در ارتعاشات پایین حس خمودگی، تاریکی و سردرگمی خواهید داشت. یکی از اهداف آموزش مدیتیشن، رساندن فرد به ارتعاش بالا است. این حالتی است که شما در طی راز و نیاز با خدا، خلسه‌ها و آزادی‌های ذهنی و در طول مراقبه و مدیتیشن ممکن است تجربه کرده باشید. یکی از راهکارهای بالا بردن ارتعاش مثبت در متد شکست عادت‌های کهنه جو دیسپنزا بیان شده است. در این روش که به تفصیل در کتاب صوتی شکست عادت‌های کهنه شرح داده شده؛ شما با خلق یک “من جدید” از کمند عادات مخرب خود رها شده و فرکانس بالا را دوباره تجربه می‌کنید. دانلود کتاب صوتی شکست عادت‌های کهنه پیشنهاد ویژه سکوی پرتاب به شما عزیزان است. در ادامه چند راهکار ساده اما مطمئن برای بالا بردن ارتعاش مثبت ارائه خواهیم داد:

۱. شکرگزاری

قدردانی یکی از کوتاه‌ترین راه‌ها برای تقویت ناگهانی ارتعاش است. در هر لحظه و هر جا حتی در میانه خواندن این مقاله می توانید شروع به قدرشناسی کنید. کافیست توجه خود را به آنچه در این لحظه دارید و برایش قدردان هستید؛ معطوف کنید (همیشه چیزی برای سپاس‌گزاری پیدا خواهد شد). این موضوع ممکن است آفتاب پشت پنجره، کیف دستی شما، گلدان پرپشت کنار اتاق یا فرزندتان که مشغول بازی است باشد. آنتونی رابینز می‌گوید: “شما نمی‌توانید وحشت زده یا خشمگین باشید و در عین حال قدردانی کنید.” بنابراین، زمانی که احساس می‌کنید فرکانس‌ ضعیف شده است؛ توجه خود را به سپاسگزاری معطوف نمایید.

ارتعاش حالت یا کیفیتی از انرژی است که می‌تواند از شی یا موجود زنده ساطع شود

شکرگزاری را به یک عادت روزمره تبدیل کنید. با شروع آگاهی معنوی و قدردانی نسبت به چیزهای کوچک، نگرش شما به زندگی تغییر خواهد کرد.

۳ نکته در مراقبه ذهن که باید بدانید

۲. عشق

یکی از افراد دوست داشتنی زندگی‌تان را به یاد بیاورید. کسی که دوست داشتنش آسان است و در قلب شما جایگاه دارد. او را مجسم کنید که در مقابل شما نشسته و احساس انبساط خاطر، سبکی و شعف از وجودش به قلب شما جریان دارد. این همان لحظه جهش ارتعاشی است که به دنبال آن هستید. عشق یکی از قوی‌ترین فرکانس‌های هستی را ساطع می‌کند و این قدرت را دارد که شما را حتی از تاریک‌ترین لحظات زندگی‌تان بیرون بکشد. قلب خود را با عشق هماهنگ کنید، می‌بینید که انرژی شما شروع به اوج گیری خواهد کرد.

پیشنهادی: برنامه ریزی مجدد ذهن دکتر جودیسپنزا

۳. سخاوت

به خاطر داشته باشید هر زمان که نسبت به چیزی حریص شوید (محبت، شهرت، مسائل مادی و …) فرکانس افت کرده و احساس بدی به شما دست می دهد. در واقع، هر زمان که شادی خود را به مفهومی خارج از درون خودتان متصل کنید؛ بدن درمانده می‌شود. درمان این حالت روحی، سخاوتمند بودن است. سعی کنید از هر چه در زندگی خود می‌خواهید مقداری به دیگران ارائه دهید.

بخشش و گذشت، فشار را از روی ذهن و روح شما برداشته و فرکانس‌ها را مجددا تنظیم می‌کند

۴. مراقبه و تنفس

یک نکته مهم برای بالا بودن همیشگی فرکانس، حضور مداوم در زمان حال است. گذشته و آینده یک توهم و زاده ذهن ماست. تنها حقیقت واقعی زمان حال است. مدیتیشن و تنفس آگاهانه همچنین سیستم عصبی را آرام کرده، خلق و خو را بهبود می بخشد و احساس آرامش بیشتری را به ارمغان می‌آورد. این تمرین ها به افزایش سریع سطح ارتعاش کمک کرده و بسیاری از مشکلات جسمی را نیز التیام می بخشد.

۵. بخشش

همان‌قدر که سرزنش در پایین آوردن فرکانس موثر است؛ بخشش و گذشت سبب بالا بردن ارتعاش مثبت می‌شود‌. بسیاری از ما در تمام مدت عمر با انبوهی از پرونده‌های باز در ذهنمان سر و کله می زنیم که هرگز موفق به عبور و گذشتن از آنها نشده‌ایم. این پرونده‌ها مانند یک زخم همیشه باز در طول زندگی ما را آزار داده و انرژی مان را مصرف کرده اند. یک بار برای همیشه ببخشید و از احساس قدرت و آرامش ذهن پس از آن لذت ببرید. اجازه دهید فرکانس‌های ضعیف شده در آن ناحیه به شرایط اولیه خود برگردند.  وزنه‌های سنگین را رها کنید تا اوج بگیرید‌.

۶. غذای سالم بخورید

هرچه که مصرف می‌کنید چیزی از جهان را به وجود شما اضافه خواهد کرد. اگر مقدار زیادی انرژی «مرده» بخورید (به شکل گوشت سرخ شده یا خوراکی‌های فرآوری شده)، ارتعاشات خود را کاهش خواهید داد. با خوردن غذاهای سالم و غنی از مواد مغذی مانند میوه‌ها و سبزیجات و غذاهای خانگی، بدن شما شروع به بالا بردن ارتعاش مثبت کرده و سبک بال‌تر، سرزنده تر و خوشحال‌تر خواهید شد.

یک رژیم غذایی سالم و ارگانیک سوخت فرکانس مثبت شما را تامین خواهد کرد

۷. الکل و سموم را از خود دور کنید

شاید الکل بتواند به طور موقت یک حس خوب کاذب ایجاد کند ولی در ادامه به دلیل افت فرکانس، فرد احساس افسردگی و خستگی خواهد کرد. الکل ‌هاله را تیره کرده و سلامت ذهن را به مخاطره می‌اندازد. وجودتان را از تمام سموم و مواد مضر پاک کنید. این شروع خوبی برای شفاف شدن ‌هاله و بالا بردن ارتعاش مثبت خواهد بود. در نتیجه بی حسی و خمودگی جای خود را به انرژی و سلامت می‌دهد.

کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن اثر دکتر جو دیسپنزا

۸. تفکر مثبت را تقویت کنید

موریس مترلینگ می‌گوید: ” آدمی، زاده افکار خویش است. فردا همان خواهد شد که امروز می اندیشیده است.” اگر در طی روز مرتبا با تفکرات بدبینانه، اضطراب، حسادت، نفرت و … درگیر هستید می‌توان با اطمینان گفت که در زندگی هم تنها به همین مفاهیم دست خواهید یافت. بر اساس یک تحقیق فقط ۱۷ ثانیه طول می‌کشد تا یک تفکر، نگرش مشابه خود را جذب کند. مثبت اندیشی را انتخاب کنید چرا که کلید بالا بردن ارتعاش مثبت است.

 

۹. از تلویزیون، اخبار و رسانه‌های اجتماعی فاصله بگیرید

مطمئن شوید که سرگرمی‌های شما دارای ارتعاش بالایی هستند و به جای خالی کردن انرژی تان، مخزن سوخت فرکانس شما را پر می‌کنند. آیا رسانه‌های اجتماعی به شما احساس عدم امنیت می دهند؟ اخبار تلویزیون موجب اضطراب شما می شود؟ مدتی از همه اینها فاصله بگیرید. دقت کنید که حتی آهنگی که زیر لب زمزمه می‌کنید بر فرکانس شما تاثیرگذار است. هر کلامی که از دهان خارج می‌شود و هر فعلی که از شما سر می‌زند پیامی به جهان هستی و بدن مخابره خواهد کرد. شما نهایتا مانند یک بومرنگ تمام پیام‌هایی که فرستاده اید را مجددا دریافت خواهید کرد.

برای بالا بردن ارتعاش، اطراف خود را با زیبایی ها احاطه کنید

۱۰. اطراف خود را با زیبایی‌ها احاطه کنید

محیط کار، خانه و دوستانتان باید سرشار از  انرژی و انگیزه باشد. در مکان‌های پر نور حاضر شوید. لباس‌هایی با رنگ روشن استفاده کنید. از کسانی که ارتعاش شما را پایین می‌آورند دوری کنید. شما برآیند ۵ نفری خواهید بود که بیشترین تعامل را در طی روز با آنها دارید. ارتعاشات این افراد بر شما تاثیرگذار است. زمانی که جان دیویی گفت: « عواطف مسری است.» شاید تصوری از مکانیسم این سرایت و نحوه انتقال آن نداشت. امروزه می‌دانیم بالا بردن ارتعاش مثبت بدون توجه به تأثیر فرکانس اطرافیان بر ما تقریبا غیر ممکن است. سکوی پرتاب حسن ختام این مقاله را شعر زیبای قائم مقام فراهانی قرار می‌دهد که می‌گوید:

«در محفل خود راه مده همچو منی را / افسرده دل افسرده کند انجمنی را »

5 comments

  1. عالی و آموزنده.ممنون از سایت عالی تون

  2. عالی

  3. رضا روستائی

    خیلی خیلی عالی دم تک تکتون گرم خدا بی نهایت روزی براتون بیاره امین

  4. بسیار عالی بود ما فقط به پرورش جسم می‌پردازیم ولی پرورش روح با غذا نخوردن و ریاضت کشیدن و ذکر گفتن هست،،، امیدوارم دست از گاو صفتی برداریم و به پرورش روح با بالا بردن ارتعاشات مون برسیم

  5. بسیار عالی تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران