سبد خرید
شکرگزاری و قانون جذب

شکرگزاری و قانون جذب؛ دو راهکار برای زیر و رو کردن زندگی

همواره سوالی در ذهن بسیاری از مردم وجود دارد این است که شکرگزاری و قانون جذب چه ارتباطی با هم دارند؟ آیا قدردانی و شکرگزاری می تواند زندگی افراد را بهبود دهد؟ در کتاب های مقدس تاکید های بیشماری برای انجام شکرگزاری شده است. شکرگزاری برای یک روز یا دو روز جوابگوی انرژی مثبت و افزایش رزق و روزی و تغییر شرایط جسمی و فکری نیست و باید مانند هر عادت خوب دیگری در زندگی گنجانده شود.

شکرگزاری و قانون جذب با یکدیگر رابطه مستقیم دارند. تصور کنید ما هر روز از مشکلات و دغدغه های زندگی خود شکایت می کنیم، اما بابت یک اتفاق خوب یا نعمت ِخاص شکرگزاری را انجام نمی دهیم. طبق تحقیقات ِانجام شده رابطه بین شکرگزاری و دریافت انرژی مثبت در زندگی از کائنات کاملا اثبات شده است. ما با شکرگزاری انرژی مثبت به کائنات می فرستیم و کائنات در پاسخ به ما انرژی مثبت تحویل می دهند.

شکرگزاری

چرا شکرگزاری و قانون جذب با هم ارتباط دارند؟

شکرگزاری و قانون جذب یک ارتباط دو سویه با یکدیگر دارند. شما به هر میزان که شکرگزاری پیوسته و دنباله دار داشته باشید، به همان نسبت از کائنات انرژی دریافت می کنید. شکرگزاری ارتعاش قوی تری نسبت به سایر ارتعاشات در جهان دارد. به همین خاطر تاثیر بازگشت آن در زندگی تان بسیار شگرف است. شکرگزاری و قانون جذب چندان سخت و پیچیده نیستند و عمل مداوم به آنها می تواند بسیار مثبت و انرژی بخش باشد و به واسطه قانون جذب زندگی تان را از این روبه آن رو کند.

قانون جذب سرراست است و می گوید اگر به چیزی در زندگی تان (به طور دائم) فکر کنید، آن را جذب خواهید کرد. ممکن است چیزی که به آن فکر می کنید را در همان لحظه یا فردا جذب نکنید، اما بالاخره در زمان لازم وارد زندگیتان خواهد شد. در مورد قانون جذب نیز مانند شکرگذاری نیز ارتعاش وجود دارد. در واقع وقتی به چیزی فکر می کنید، در حال ارسال ارتعاش آن به کائنات هستید؛ درست مانند شکرگزاری!

در هر دو این حالات یعنی شکرگزاری و قانون جذب شما به یک نعمت خاص یا یک موضوع یا کالا فکر می کنید، پس در حال ارسال ارتعاش دهید. وقتی شکرگزاری بابت وجود یک نعمت را انجام می دهید می توانید همزمان آن را به سمت خود نیز جلب کنید. به عنوان مثال وقتی بابت روزی و پولی که به دست آورده اید شکرگزاری می کنید همزمان به آن فکر هم می کنید و به واسطه ی قانون جذب آن را به سمت خود جذب می کنید.

قانون جذب

چرا انجام شکرگزاری سخت به نظر می رسد؟

یک پارادوکس وجود دارد که شکرگزاری و قانون جذب را در زندگی ما مختل می کند. پیش از هر چیزی باید از موانع شکرگزاری و اینکه چرا باید شکرگزاری کنیم بدانید. شکرگزاری روزانه ما را شادتر می کند، باعث ارتقای سلامت جسم و روحمان می شود و تعادل شگرفی را در زندگی مان به وجود می آورد. گاهی دلیل دشوار بودن این کار، این است که افراد گمان می کنند با انجام این کار در واقع در حال انجام یک کار بیهوده و عبث هستند. حتی دلیل عدم انجام این کار را می توان این نکته دانست که بسیاری از افراد زبان تشکر از دیگران را ندارند و در نتیجه آن را در زندگی خود و در ارتباط با کائنات نیز به کار نمی گیرند.

البته باید به خوبی بدانید که در مقابل عدم شکرگزاری و قانون جذب، ناسپاسی نیست. ابدا اینطور نیست. بسیاری از ما این عادت را در زندگی خود جای نداده ایم یا از فواید شکرگزاری در زندگی باخبر نیستیم. شکرگزاری و قانون جذب در کنار هم به سبک ِتفکر و تعمل جدیدی نیاز دارند. در اصل شما باید تفکرات و ذهن خود را برای شکرگزار بودن و در پی ِآن موفق بودن و خوشبخت بودن تغییر دهید. اما چگونه؟

سخن آخر

راهکاری که ما در سایت سکوی پرتاب قصد ارائه آن را به شما داریم، خواندن کتاب شکست عادتهای کهنه اثر دکتر جو دیسپنزا است. در این کتاب به این نکته اشاره شده است که چگونه می توانید ذهن خود را تغییر دهید تا هم شکرگزاری و قانون جذب را با هم به کار بگیرید تا زندگی بهتری داشته باشید. این کتاب به صورت صوتی و با خوانش امیر سیاهی در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران