سبد خرید
آموزش مراقبه جو دیسپنزا 

آموزش مراقبه جو دیسپنزا 

ایجاد عادت های جدید در هر انسانی نیازمند زمان و تکرار و تداوم کارهایی است که به آن عادت منجر می شوند و پس از زمانی نسبتا طولانی به رفتاری نهادینه و عادتی دائمی تبدیل می شوند.

اما این نکته را باید در نظر داشته باشیم که این کار به آسانی قابل انجام نیست و سختی هایی در این مسیر وجود دارد و ممکن است حتی عملیات ایجاد عادتی جدید در خود با شکست مواجه شود.

حتما همگی شما می دانید که انجام عادت هایی که از قبل در وجود ما نهادینه شده نسبت به انجام کارهایی که به تازگی برای نهادینه شدن عادتی جدید انجام می دهیم، آسان تر است.

اما راهکار چیست تا بتوانیم عادتی جدید را در خود به وجود بیاوریم و آن را نهادینه کنیم و در این مسیر شکست نخوریم؟. چگونه می توانیم این فرایند دشوار را به راحتی پشت سر گذاشته و با موفقیت عادتی جدید را در خود ایجاد کنیم؟

قطعا برای یافتن پاسخ این پرسش ها و پرسش های مشابه نیازمند هستیم تا کتاب های زیادی را مطالعه کرده و تحقیقات گسترده ای را انجام دهیم تا روشی کارآمد را پیدا کنیم.

دکتر جو دیسپنزا در یکی از کتاب های خود روشی را معرفی می کند که می تواند در ایجاد عادتی جدید به ما کمک کند.

آموزش مراقبه جو دیسپنزا یکی از راه های فوق العاده در این زمینه می باشد که در ادامه این بخش از سایت سکوی پرتاب بیشتر با آن آشنا می شویم.

ارتباط مراقبه با دنیای درونی انسان

ارتباط مراقبه با دنیای درونی انسان

یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان انجام مراقبه باید به آن توجه کنیم و آن را مد نظر قرار بدهیم، حفظ کردن تعادل و آرامش درونی خودمان است.

در آموزش مراقبه جو دیسپنزا بیان شده است که ما نمی توانیم تمام مراحل یک کار یا فعالیت را به یک باره انجام بدهیم. در واقع انجام یک کار نیازمند این است که مراحل آن کار به ترتیب و یکی یکی انجام شود و در رسیدن به نتیجه عجله نکنیم، اما برای دستیابی به نتیجه دلخواه و مطلوب بسیار تلاش کنیم.

اگر این موارد را رعایت کنید حتما به مرور زمان به نتیجه خواهید رسید.

همچنین در دوره مراقبه جو دیسپنزا این مورد را باید مدنظر قرار بدهید و در انجام تمرینات آن استمرار داشته باشید.

در آموزش مراقبه جو دیسپنزا تمرین هایی بیان شده است که شما با انجام دادن آن در هر روز و رها نکردن آن در بین راه به علت سختی می توانید به نتیجه برسید.

تمرینات دکتر جو دیسپنزا

دکتر جو دیسپنزا در کتاب خود در این زمینه تمریناتی را برای مراقبه بیان می کند و شما در صورتی که زمان برای مطالعه نداشته و می خواهید در حین رسیدگی به دیگر کارهایتان از این تمرینات و نکات مطلع شوید، می توانید فایل صوتی مراقبه دکتر جو دیسپنزا را گوش بدهید. اما در ادامه یکی از بهترین تمرینات آموزش مراقبه جو دیسپنزا را بیان خواهیم کرد.

دکتر جو دیسپنزا پیشنهاد می کند زمانی که مراقبه را شروع می کنید در این دوره آموزشی برای یادگیری یک فعالیت یا یک کار جدید و تبدیل آن به یک عادت دائمی، باید استمرار داشته باشید و آن را نیمه کاره رها نکنید.

در آموزش مراقبه جو دیسپنزا، او بیان کرده یکی از تمرینات فوق العاده برای دستیابی به نتیجه و ایجاد عادت جدید این است که برنامه ای را طراحی کنید که ۴ هفته و یا بیشتر طول دوره آن باشد و در طول این مدت گام هایی را طراحی و اجرا کنید که شما را به نتیجه برساند.

دکتر جو دیسپنزا برای هر هفته از این برنامه تمریناتی را بیان کرده است که بتوانید عادت های خوب و مثبت و عادت های بد و منفی خود را بشناسید و در نهایت با انجام این تمرینات بتوانید موفق شده و یک رفتار را در وجود خود نهادینه کنید و آن را به عادت تبدیل کنید.

برای آگاهی از این تمرینات می توانی از فایل صوتی مراقبه دکتر جو دیسپنزا استفاده کنید و آموزش مراقبه جو دیسپنزا را به خوبی یاد بگیرید.

دلیل انتخاب این شیوه از مراقبه

دلیل انتخاب این شیوه از مراقبه 

ما از زمانی که به دنیا می آییم و قدم در این جهان هستی می گذاریم بسیاری از کار ها را بلد نیستیم و با تمریناتی که در طول زندگی انجام می دهیم آن ها را یاد گرفته و به عادات ما تبدیل می شوند.

اما گاهی برای اینکه زندگی بهتری را تجربه کنیم و بتوانیم رفتار مناسب تری را از خود در برابر مشکلات و مسائل مختلف نشان دهیم، نیاز داریم تا نکات بیشتری را آموزش ببینیم و این کار را می توانیم با آموزش مراقبه جو دیسپنزا انجام دهیم.

کتاب شکست عادت های کهنه که در آن درباره دوره مراقبه دکتر جو دیسپنزا و تمرینات دکتر جو دیسپنزا صحبت شده است، یکی از آثار دکتر جو دیسپنزا می باشد.

در این کتاب درباره روشی فوق العاده و پایدار و کار آمد صحبت شده است که به افراد در رسیدن به خواسته مطلوبشان کمک می کند.

این کتاب راه های پذیرش شکست، حفظ کردن آرامش خود در این مسیر و تصمیم گیری کردن درباره جنگیدن برای رسیدن به هدف یا تسلیم شدن بیان شده است.

در فایل صوتی این کتاب مدیتیشن فارسی دکتر جو دیسپنزا و آموزش مراقبه جو دیسپنزا به راحتی برای شما در دسترس است و می توانید از آن استفاده کنید.

تعداد افرادی که توانسته آن با آموزش مراقبه جو دیسپنزا به موفقیت برسند و زندگی خود را تغییر دهند، بسیار زیاد است و آن ها با اجرا کردن تمرینات مراقبه دکتر جو دیسپنزا، زندگی دلخواه خود و عادت هایی که همیشه دوست داشتند به آن دست پیدا کنند را توانسته آن برای خود به وجود بیاورد.

فواید مراقبه روش دکتر جو دیسپنزا

انجام مراقبه و تمرینات آن تاثیر بسیار فوق العاده ای بر مغز شما و عملکرد آن دارد.

اگر شما مدتی آموزش مراقبه جو دیسپنزا را فرا بگیرید و تمرینات آن را به خوبی و درستی و به صورت منظم انجام دهید، پس از مدتی از تاثیر فوق العاده آن بر روی مغزتان و عملکرد عصب ها شگفت زده خواهید شد.

مراقبه با تاثیر بر روی سیستم عصبی، باعث می شود تا عصب ها به ویژه عصب های مغزی عملکرد بهتری داشته باشند و ارتباطات این عصب ها با یکدیگر تقویت شود.

اما به صورت کلی مراقبه دارای فواید زیر بر روی مغز و عملکرد بدن ما می باشد.

  • پیدا کردن درک بهتری از زندگی و حال خوب
  • کمک به حفظ سلامت مغز
  • کمک به فعالیت بهتر مغز و افزایش دادن کارایی آن
  • کم کردن و تسکین دادن استرس های ذهنی
  • دستیابی به تمرکز سالم

این موارد همگی از فوایدی است که مراقبه بر روی مغز می گذارد و شما می توانید با آموزش مراقبه جو دیسپنزا و مدیتیشن فارسی دکتر جو دیسپنزا آن ها را بدست آورید و از عملکرد فوق العاده مغز خود در شرایط بحرانی بهره ببرید.

تاثیر مراقبه بر روی خلق و خو

تاثیر مراقبه بر روی خلق و خو 

بعضی از کار ها و تمرینات تاثیرات فوق العاده ای را بر روی خلق و خوی آدمی می گذارند و می توانند یا در جهت بهبود این خلق و خو و یا در جهت تنزل و کاهش کیفیت خلق و خو باشند.

در میان تمامی روش های گوناگون موجود که هر کدام ادعا دارند می توانند در زمانی کوتاه به بهبود خلق و خوی شما کمک کنند، روش هایی که در آموزش مراقبه جو دیسپنزا بیان شده است، از بهترین روش ها در دنیا شناخته شده است.

زمانی که شما روش هایی که دکتر دیسپنزا در دوره مراقبه خود بیان کرده است را قدم به قدم انجام دهید، متوجه تغییرات بر روی خلق و خوی خود خواهید شد.

این بهبود را می توانید در زمانی که با موقعیت های تنش زا و پر استرس و یا در زمان نگرانی به خوبی در خود مشاهده کنید.

معمولا در حالت عادی و بدوم مراقبه نمی‌توانید خونسرد و با آرامش در این موقعیت ها رفتار کنید و بهترین تصمیم ها را بگیرید.

اما با انجام دادن تمرینات گفته شده در آموزش مراقبه جو دیسپنزا پس از مدتی می توانید در این موقعیت ها آرامش خود را حفظ کرده و بهترین کار را انجام دهید.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با آموزش مراقبه جو دیسپنزا آشنا کنیم و نکاتی را در این زمینه برای شما بیان کنیم.

همچنین به این نکته اشاره کردیم که مراقبه می تواند بر روی عملکرد مغز تاثیر بگذارد و باعث بهبود خلق و خو و برخورد ما در موقعیت های تنش زا بشود.

تمامی این موارد از فواید مراقبه است که با گذشت زمان و انجام به موقع تمرینات مراقبه حاصل می شود. امیدواریم که تمامی مطالب بیان شده برای شما مفید بوده باشد و توانسته است به شما در این زمینه کمک کرده باشد.

شما می توانید با گوش دادن فایل صوتی مراقبه دکتر جو دیسپنزا نکات بیشتری را یاد بگیرید و در صورت داشتن سوال آن را در قسمت نظرات کاربران بیان کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به آن پاسخ دهیم.

از همراهی شما تا پایان مقاله آموزش مراقبه جو دیسپنزا، بسیار سپاسگزاریم.

One comment

  1. سلام روزبخیر . ایکاش در مورد نحوه انجام مراقبه مطلب می نوشتید .نتایج مراقبه بر همگان مشخص است ولی مراقبه های دکتر دیسپنزا بسیار سخت و نامأنوس است . مثلا” در مراقبه کمال ذهن ،همان ابتدا بیان می کنه لب های خود را در فضا حس کنید ف بینی تان را در فضا حس کنید یا حجم فضائی را که هر عضوی در فضا اشغال کرده حس کنید و ……. کلا” اینطوری . من مطلقا” نمی فهمم یعنی چی . بنابراین خوشحال میشم روش را یاد بدید. با تشکر و احترام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران