سبد خرید
تغییر آینده

آفرینش ذهن جدید برای تغییر آینده

برای تغییر آینده، تغییر تفکر و تغییر شخصیت باید از خود قدیمی یا ذهن قدیمی تان عبور کنید و به منِ جدید یا ذهن جدید برسید. انجام این کار، پروسه ای یک روزه یا یک شبه نیست که به راحتی بتوانید به آن دست پیدا کنید، اما امکان پذیر است. برای اینکه بدانید باید دقیقا چه کنید، نیاز است تا کل کتاب شکست عادتهای کهنه را خوانده یا نسخه ی صوتی آن را شنیده باشید که به این منظور توصیه می کنیم حتما سری به بخش خرید کتاب صوتی شکست عادتهای کهنه در سایت سکوی پرتاب بزنید که با صدای امیر سیاهی خوانش، و تنظیم شده است.

پس از درک تکنیک های منظم مطرح شده داخل کتاب می توانید با مفهومی به اسم ِخود جدید آشنا شوید. در این مطلب از سایت سکوی پرتاب ما با فرض آشنایی شما با این مفهوم، تلاش می کنیم شما را بیشتر با مفهوم چگونگی تغییر آینده، ایجاد شخصیت و خود جدید و یا آفرینش خود جدید آشنا کنیم.

تغییر آینده

کاشت بذر ِخود جدید برای تغییر آینده و تغییر تفکر

تغییر آینده و کاشت منِ جدید میسر نمی شود مگر اینکه بذر های جدید به دست بگیرید و آن را در باغچه ی ذهن تان بکارید. هیچ تازه ای با کاشتن و درو کردن ِفکر های قدیمی و اهداف ِپوسیده یا نخ نما شده میسر نمی شود. همچنین باید از این باغچه مراقبت به عمل آورید تا نتیجه ای که مد نظرتان است را دریافت کنید. مراقبت از بذر های کاشته شده اجازه نمی دهد تا آنچه که تا به امروز کاشته اید، دچار مشکل شود یا از دست برود. همچنین باعث می شود خلاقانه تر عمل کنید، به دنبال موضوعات جدید بروید و هویت جدید خود را آرام آرام رشد دهید. در نهایت این شما هستید که موفق شده اید برای تغییر آینده گام بردارید و محصولی را که انتظارش را می کشیدید درو کنید.

آفرینش ذهن جدید و تغییر آینده با بازخوانی آن

دور ریختن منِ قدیمی برای تغییر خود و تغییر آینده بسیار حیاتی و ضروری است. برای اینکه من جدید بتواند اجازه ی حیات و زندگی داشته باشد، باید آن را فرا بخوانید. طبق گفته ی دکتر جو دیسپنزا این کار باید با آفرینش ذهن جدید به طور مستمر انجام پذیرد. اما این کار چه سودی دارد؟ برای اینکه بتوانید با ذهن جدید تان همخوانی پیدا کنید و برای تغییر آینده اعمال ِمفید انجام دهید باید ذهن جدید تان را بارها با خودتان مرور کنید.

این کار باعث می شود که آماده شدن تان برای پذیرش تغییرات نیز محتمل تر شود. مابین این مرور کردن ها است که باعث می شود احساس کنید دیگر ذهن جدید تان عضو ناآشنایی از شما نیست و یک بخش خودآگاه و یک بخش ناخودآگاه دارد. بخش ناخودآگاه فعال تر است و کلیه ی اعمال جدید را به تکرار در خود جای می دهد تا با انجام آنها به تغییر آینده و تغییر زندگی تان کمک کنید. این کار مانند یادگیری یک مهارت جدید است.

اگر با تکرار آن را به عادت تبدیل نکرده و در بخش ناخودآگاه تان جای ندهید، در واقع شما هنوز آن مهارت را نیاموخته اید. بنابراین، عدم آشنایی و پیشروی با رویداد های جدید به اجبار و بدون اختصاص وقت به تغییر آینده منجر نمی شود و زندگی تان را نیز تحت تاثیر نیز قرار نخواهد داد.

برنامه ریزی

چگونه برای تغییر آینده برنامه ریزی کنم؟

برای رسیدن به شکل یا چارچوب یا الگوریتمی صحیح که به شما می گوید منِ جدید باید چه خصوصیاتی داشته باشد تا تغییر آینده را شامل شود باید به چند پرسش به طور دقیق پاسخ دهید تا به آنچه فکر می کنید، برسید. این پرسش ها باید مقولات زیر را هدف قرار دهند:

  • ایده آل شخصی تان در زندگی
  • تصور آینده ی خویش براساس آنچه دوست دارید باشید.
  • الگوی شخصی
  • طرز فکر
  • نحوه برقراری ارتباط با خود
  • نحوه برقراری ارتباط با دیگران ( دوست، آشنا، غریبه، …)
  • احساس و اعتقادات

موارد نامبرده تنها بخشی از همه ی آن چیزی هستند که به شما دیکته می کنند، منِ جدید برای تغییر آینده باید چه باشد و چه نباشد. پس از پر کردن لیستی از باید ها و نباید ها مقابل این گزینه ها، می توانید به تغییراتی که باید در شخصیت خود ایجاد کنید برسید. برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پیش زمینه ی ذهنی حتما کتاب صوتی شکست عادتهای کهنه ی دکتر جو دیسپنزا را از سایت سکوی پرتاب دریافت نمایید.

مطلبی شگفت انگیز از باور ذهن شما حتما بخوانید :

 

آشنایی با تاثیر باور ذهن و قدرت ضمیر ناخودآگاه بر عملکرد زندگی

تغییر کن!

برای تغییر آینده نمی توان به شیوه‌ی امری عمل کرد. مثلا نمی توانید به خودتان یا دیگران با یک جمله‌ی امری بگویید: تغییر کن! تغییر کردن قبل از اینکه جزئی از رفتار یا ویژگی خاص یک شخص تبدیل شود باید ایجاد شود، به عمل برسد. تنها کاری که می توانید برای تغییر کردن انجام دهید، ممارست و تمرکز بر روی آن است.

تغییر آینده

آیا می توان به تغییر آینده کار خاصی انجام داد؟

چرا که نه؟ به عنوان مثال، شما می توانید یک آزمایش انجام دهید که سالهای بسیار زیادی را لازم دارد تا به نتیجه برسد؛ می توانید دو کودک را در دو شرایط مختلف بزرگ کنید و ببینید که این شرایط و تشکیل ذهنیت برای آنها تا چه حد سرنوشت ِآنها را تغییر می دهد. حتی دو کودک با زندگی در یک خانواده بازهم طرز فکر های متفاوتی خواهند داشت و این «فکر» ِآنها که می تواند روی شکل گیری آینده شان تاثیر بگذارد. بنابراین برای تغییر آینده باید این نکته را در ذهن داشته باشید که آینده‌ی شما از حالا ساخته می شود.

تغییر آینده از همین لحظه

تغییر آینده از حال حاضر با یک تصمیم آنی ممکن نیست. شما نمی توانید با تصمیم گیری کاری کنید مگر اینکه طبق نکته ای که در بخش «تغییر کن» بیان شد، دست به عمل بزنید و برای آن ممارست داشته باشید. صرفا تغییر فکر به تغییر دادن آینده منجر نمی شود.

افکار برای تغییر کردن به یک برنامه‌ی عملی نیاز دارند.

تغییر آینده با داشتن یک برنامه‌ی روشن و مشخص، بسیار بهتر انجام می شود. وقتی برنامه دارید می توانید کارهایی که باید انجام دهید را تعیین کنید و آنهایی که از انجام شدن باز می مانند را راحت تر شناسایی کنید و مجددا به آنها رسیدگی نمایید.اما پیش رویِ کورکورانه و بی هدف، خیر، شما را به نتیجه ای که انتظار دارید نخواهد رساند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران