سبد خرید
باور ذهن

آشنایی با تاثیر باور ذهن و قدرت ضمیر ناخودآگاه بر عملکرد زندگی

باور ذهن و قدرت ضمیر ناخودآگاه هدایتگر اعمال شما در زمان حال و آینده است. زمانی که اعتقادات و باورهای خود را تقویت کنید شما هوشمندانه تر، با کیفیت تر و با مقاومت بیشتری اعمال خود را انجام خواهید داد. تقویت باورها عملکرد شما را افزایش می دهند. از طرفی اطلاعات ورودی ضمیر ناخودآگاه تشکیل دهنده نظام باورهای شما می باشند. به عبارت دیگر وقایع اتفاق افتاده در اطراف زندگی به قدرت ضمیر ناخودآگاه شما  وابسته است. انسان با تسلط بر ضمیر ناخودآگاه می تواند کنترل دستاوردهای زندگی خود را به دست بگیرد. ضمیر ناخودآگاه موثرترین پارامتر سازنده در زندگی هر فرد به حساب می آید. به مجموعه فعالیت های غیر ارادی تابع احساسات ضمیر ناخودآگاه گفته می شود.

باور ذهن

تاثیر باور ذهن و قدرت ضمیر ناخودآگاه بر عملکرد زندگی

یک عامل موفقیت در زندگی عملکرد همراه با باور ذهن است. هیچ کسی در شرایط پرفشار رشد نمی کند، اما افراد به میزان یادگیری خود رشد خواهند داشت. شرایط دشوار و چالش برانگیز سبب ایجاد فشار روحی و روانی بر ذهن شما می شود. از طرفی استعداد و تمرینات بدنی برای رسیدن به عملکرد صحیح کافی نیست. شما باید تعهد ذهنی داشته باشید. در واقع شما باید به باور ذهنی برسید. زیرا تمام اعضای بدن شما تحت فرمان ذهن عمل می کنند.

قدرت ضمیر ناخودآگاه

باور ذهن یا به شما قدرت می دهد یا قدرت شما را در رسیدن به هدف کاهش می دهد. شما با تسلط بر ضمیر ناخودآگاه، تغییر باورهای ذهنی، نیروی باور و قدرت باور ذهن می توانید به موفقیت در زندگی دست پیدا کنید. یکی از راه های رسیدن به موفقیت در زندگی تمرینات تغییر باور است. تغییر باورهای ذهنی در چگونگی عملکرد شما بسیار موثر می باشند.

با انجام تمرینات تغییر باور می‌توانید موانع ذهنی از قبیل استرس، ترس، خشم، بی حوصلگی و تنبلی را برطرف کنید و قوای ذهنی خود را افزایش دهید. با استفاده از قدرت باور ذهنی و قدرت ضمیر ناخودآگاه سریعتر به به اهداف خود خواهید رسید. شما با مراجعه به سایت سکوی پرتاب می‌توانید راه های رسیدن به موفقیت و تمرینات تغییر باور را یاد بگیرید.

در سایت سکوی پرتاب نکات بسیار مهم و با ارزشی برای تغییر باورهای ذهنی شما آورده شده است. نکات گفته شده  نتیجه تحقیقات انجام شده روانشناسان می باشد. شما با تمرین و تکرار این نکات می توانید باورهای ذهنی خود را تغییر دهید. این تمرینات باعث می شوند شما افکار کهنه و باورهای قدیمی خود را دور بریزید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران