سبد خرید
کتاب ماورا طبیعی

کتاب ماورا طبیعی

کتاب ماورا طبیعی

در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با کتاب ماورا طبیعی شدن توضیح دهیم. به طور کلی کتاب های بسیار زیادی وجود دارند که می توانند بر زندگی انسان تاثیر گذار باشند و دیدگاه و مسیر روشنی را برای آن ها به وجود بیاورند. اما این که بتوان یک کتاب بسیار خوب را انتخاب نمود تا آن کتاب بتواند ما را به روشن ‌ترین راه هدایت کند، کار بسیار دشواری است. در صدر تمامی کتاب ها ما قرآن کریم را می ‌توانیم مشاهده کنیم.

قرآن کریم و کتاب ماورا طبیعی شدن

قرآن کریم کتاب مسلمان ها همواره با توصیه و اندرز های مفید و نفوذ پذیر خود می ‌تواند راه روشنی را به سوی انسان ها باز کند. اما کتاب های دیگری وجود دارند که دارای تاثیر های مستقیمی از دین هستند. در واقع اگر چه مفاهیمی از دین را بیان نمی ‌کنند اما در پیرامون خدا و خداشناسی نگارش شده و می ‌تواند انسان را به تعالی ترین مقام رسانده و او را به خدا نزدیک کند.

قرآن کریم و کتاب ماورا طبیعی شدن

کتاب ماورای طبیعی شدن بیان می کند که انسان خود و خداوند چه ارتباط مستقیمی با هم دارند و تا چه حد به یکدیگر نزدیک اند. متاسفانه این روز ها افراد بسیاری از معبودشان دور شده اند و دیگر از او یادی نمی کنند و در بروز مشکل ها از او یاری نمی جویند. کتاب ماورای طبیعی شدن به ما می ‌آموزد که خداوند برای انسان مقام بسیار بالا و ارجمندی را در نظر گرفته و به انسان قدرت هایی را عطا فرموده تا بتوانند کار های شگفت انگیز و خارق العاده ای را انجام دهد.

روش های مختلفی برای دست یابی به این قدرت ها وجود دارند که از جمله مهم ترین آن ها در کتاب ماورا طبیعی شدن ذکر شده است و آن هم تسلط بر فکر و قدرت افکار خود می باشد. از این رو مراجعه به سایت سکوی پرتاب و دانلود این کتاب را به شما توصیه می نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران