سبد خرید
تغییر شخصیت انسان

چگونگی تغییر ژنتیک با ذهن و تغییر شخصیت انسان

چگونگی تغییر ژنتیک با ذهن و تغییر شخصیت انسان:

در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با تغییر ژنتیک با ذهن و همچنین تغییر شخصیت انسان بپردازیم. به طور کلی برخی از افراد معتقدند که امکان تغییر ژنتیکی انسان وجود ندارد، مگر اینکه این تغییر ژن انسان به طور اتفاقی صورت گرفته و ما اصطلاح آن را جهش ژنتیک می‌دانیم. اما دانشمندان دیگری که در علم ژنتیک و روان فعالیت دارند، بیان می‌ کنند که تغییر ژن با ذهن امکان پذیر است و آن را تکامل انسانی می ‌نامند.

تغییر ژن ها همان تغییر دی ان ای موجود در هسته همه سلول های انسان می باشد. وقتی که ما به بررسی کاربرد علم ژنتیک می پردازیم، در می یابیم که تک به تک ژن های ما در حیات و تفکرات ما تاثیر بسزایی دارند. به همین جهت است که ما با تغییر ژن ها می توانیم تغییر شخصیت انسانی را نیز تجربه کنیم.

تغییر شخصیت انسان

سایت سکوی پرتاب:

در این صورت اگر می خواهید اطلاعات بیشتری را به دست آورید، بهتر است که به خرید کتاب‌ های صوتی و متنی سکوی پرتاب بپردازید. سکوی پرتاب یکی از پربازدید ترین و پرمحتوا ترین سایت هایی است که در زمینه ارائه انواعی از کتاب های روانشناسی فعالیت دارد. زمانی که شما به سایت سکوی پرتاب مراجعه می کنید، درمی ‌یابید که محتوا گذاران این سایت چه تلاشی داشته ‌اند و چگونه تمامی این کتاب‌ ها را ترجمه نموده و به صورت فایل صوتی و یا فایل متنی آن را در اختیار کاربران از خود قرار می ‌دهند.

سکوی پرتاب هدف مهمی را برای خود در نظر گرفته و آن هم جلب رضایت مشتریان و هم چنین افکار مثبت در میان عوام است. تغییر در روش زندگی می ‌تواند باعث شود که انسان ها بتوانند شخصیت های خوبی داشته باشند.

نقش کتاب در تغییر شخصیت انسانی

روش های تغییر در زندگی بسیار متنوع است. شما می توانید در سایت سکوی پرتاب کتاب ‌هایی را در این رابطه خریداری کنید و به تغییرات عمده شخصیت خود بپردازید. مسلما همه افراد دارای شخصیت های متفاوت بوده، این شخصیت برگرفته از ویژگی‌ های خوب و بد می باشد. هرچه تعداد ویژگی های خوب یک انسان بیشتر باشد، انسانی متشخص و با فرهنگ تر است.

از این رو همه انسان ها دوست دارند که بسیار با شخصیت و فهمیده باشند تا همگان آن ها را تحسین کنند. اما تغییر در روش زندگی به همین سادگی امکان پذیر نیست. لذا که نیاز به تلاش متداوم داشته و بایستی از برخی عوامل نیز کمک بگیرید. کتاب‌ ها بهترین عوامل برای تغییر روش زندگی هستند. چرا که کتاب ها برگرفته از شخصیت ‌های فرهیخته جهان می باشند و شما می توانید تغییر شخصیت انسانی خود را با استفاده از کتاب‌ ها انجام دهید.

تغییر شخصیت انسان

اهمیت تغییر ژنتیک با ذهن و تغییر شخصیت انسان:

می خواهیم بدانیم که چرا تغییر شخصیت انسان و همچنین تغییر ژنتیک با ذهن بسیار حائز اهمیت است؟ توجه داشته باشید تمام اعضای بدن هماهنگ با مغز هستند. در واقع مغز است که به آن ها فرمان و دستور اصلی را صادر می نماید. به همین جهت زمانی که شما تصمیم می گیرید و یا به مسائلی فکر می ‌کنید، آن مسائل می توانند روی تمام اعضای بدن شما تاثیرگذار باشند. به همین جهت ما به شما توصیه می کنیم که همواره به مسائل مثبت فکر کنید و افکار مثبتی را داشته باشید.

اگر بتوانید در تمام مسائل زندگی خود مثبت ترین وجه را در نظر بگیرید و همیشه مثبت اندیش باشید. در واقع توانسته اید مسیر زندگی خود را تغییر داده و به سمت خوبی ها پیش بروید. از این رو هموارهبایستی با استفاده از روش ‌های مختلف تفکرات خود را تغییر داده و بتوانید مسیر جدیدی از زندگی را طی کنید و با اتفاقات خوب روبه‌رو شوید. این عوامل دست به دست هم داده تا شما خوشبختی را احساس نمایید.

افرادی با افکار مثبت

این افراد دارای قدرت های خارق العاده ای هستند که باید به آن پی ببرند. این افکار در واقع دارای بسته های انرژی به نام کوانتا می باشند. مسلما افکار مثبت دارای بسته های انرژی مثبت و افکار منفی دارای بسته های انرژی منفی هستند. پس اگر فردی همواره افکار مثبت داشته باشد، بسته‌ های انرژی مثبت جذب نموده و خوبی ها را برای خود به ارمغان می آورد. قانون جذب نیز بیان می کند که شما با فکر کردن به هر چیزی می توانید آن را به خود جذب نمایید.

افرادی با افکار مثبت

پس در واقع فیزیک کوانتوم یا میدان واحد کوانتومی توضیح علمی و واضح و شفافی برای بیان و قانون جذب است. شما با استفاده از همین قوانین جالب می توانید ثروت، سلامتی، طول عمر زیاد و خوشبختی را به خود جذب کنید. تغییر ژنتیک انسان امری محال نیست تنها نیاز به باور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران