سبد خرید
ارتعاشات بدن ما بر خودمان و محیط اطراف اثر می‌گذارد

موثرترین متد بالا بردن فرکانس بدن تنها در چند دقیقه

ارتعاشات با زندگی ما چه می‌کنند؟

همه ما علاقه داریم در طول زندگی خود بدرخشیم، در عالی‌ترین شرایط روحی باشیم و انرژی و حس مثبت را از وجودمان متصاعد کنیم. البته در بسیاری موارد موفق به انجام آن نمی‌شویم و روزمان را به بطالت و بی هدفی می‌گذرانیم. همه ما امیدواریم فردا روز دیگری باشد و به شکلی معجزه آسا همه چیز ناگهان تغییر کند. سکوی پرتاب یک خبر مهم برای ما دارد‌:

« همه چیز به خودتان بستگی دارد. هیچ کس برای نجات یا تغییر روحیه شما نخواهد آمد.»

از همین امروز شروع به یادگیری بالا بردن فرکانس بدن کنید. خواهید دید که‌ شرایط به سرعت عوض می‌شود‌. تمام اساتید به این نکته اذعان دارند که لازمه افزایش ارتعاش، داشتن یک تفکر مثبت و آرام است. افکار بر احساسات حکمرانی می‌کنند و به مرور روحیات شما را تغییر می‌دهند. انرژی درونی شما به انرژی هستی متصل بوده و تنها لازم است ارتعاش خود را با کائنات هماهنگ کنید.

مقالات بسیاری در مورد علم ارتعاش صحبت کرده‌اند. اما ما در اینجا می‌خواهیم به شما یک چکیده جامع از متدی ساده را ارائه دهیم که همگی موجب بالا بردن فرکانس بدن در کمترین زمان می‌شوند. قبل از هر چیز به خاطر داشته باشید که برای رسیدن به یک ذهن متعادل باید ارتباط نزدیکی بین خود و بدنتان برقرار کنید. نیمه خودآگاه ما باید تعامل درستی با نیمه ناخودآگاه داشته باشد. چیزی که ما در اینجا غرایز و شهود می‌خوانیم. به شهود خود اعتماد کنید و شروع به شنیدن و درک ارتعاشات محیط نمایید.

این چیزی نیست که بتوان به کسی آموزش داد. همه ما به طور غریزی این توانایی را داریم. حواس و غرایز خود را تقویت کنید. زمانی در کتاب فارسی دبستان درس مهمی به نام “چشم بینا و گوش شنوا داشته باشیم” به دانش‌آموزان تدریس می‌شد. لزوم آموزش و به خاطر داشتن این مهم در زندگی پیچیده و ماشینی امروز کاملا مشهود است. دیدن و شنیدن درست را دوباره به خود بیاموزید. به شهود خود ضربه بزنید و جهان را به شکل متفاوتی تجربه کنید.

بالا بردن فرکانس بدن سبب جذب انرژی‌های مثبت و بالا رفتن روحیه فرد می‌شود

ارتباط قانون جذب و فرکانس بدن

همه ما کم و بیش با قانون جذب آشنایی داریم. به زبان ساده شما به عنوان یک منبع انرژی، جذب منابع انرژی‌ هم‌تراز و مشابه خود خواهید شد. در این صورت اگر فکر کردن به موضوعات منفی و ناخوشایند در طی روز برای شما عادی است؛ نباید رویای داشتن یک زندگی مثبت و پر انرژی را داشته باشید. شما مرتبا ذهن و بدن خود را با انرژی‌های منفی بمباران می‌کنید و در این میان تمام ارتعاشات مثبت، راه خود را از کنار شما کج خواهند کرد. شما در واقع تمام روز در حال ارسال این پیام به کائنات هستید: «من عاشق غصه، ناراحتی، استرس و ناامیدی هستم. از آنها بیشتر به من بده.» اطمینان داشته باشید که جهان تمام تلاش خود را برای تحقق این خواسته خواهد کرد!

ارتعاش را به مانند امواج یک رادیو در نظر بگیرید. زمانی که به دنبال ایستگاه مورد نظرتان هستید در میان انبوهی از فرکانس‌های اشتباه و آزاردهنده در حرکتید. از آنجا که می‌دانید چه می‌خواهید؛ وقت خود را برای گوش کردن به نویز‌های رادیو تلف نمی‌کنید. شما مستقیما به آدرس ایستگاهی که برنامه مورد علاقه‌تان را پخش می‌کند می‌روید. زمانی که ما نمی‌دانیم چگونه ارتعاشات خود را مدیریت کنیم و راه رسیدن به فرکانس درست را هم بلد نیستیم؛ در میان انبوهی از امواج و نویز های بی‌معنی سرگردان می‌شویم.

برای بالا ماندن ارتعاشات، در هیچ سنی نباید بازی را از زندگی حذف کنید

در طی روز ما به این اصوات آزاردهنده گوش می‌دهیم به امید اینکه سرانجام حرفی برای ما داشته باشند و فردا دوباره این فعالیت معیوب را از سر می‌گیریم. همزمان با بالا بردن فرکانس بدن ارتعاشات مثبت و درست، شما را احاطه خواهند کرد. این همان لحظه‌ای است که انرژی شما سرانجام با جهان هستی هم‌ارتعاش شده و آرامش و صلح درونی به وجودتان سرازیر می‌گردد.

پیشنهادی: کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن اثر دکتر جو دیسپنزا در مورد فرکانس های بدن توضیح میدهد

 

برای بالا بردن فرکانس بدن چه کنیم؟

۱. طبیعت گردی

یک سرگرمی ساده و کم هزینه رفتن به طبیعت است. لازم نیست حتما به خارج شهر بروید یا در تورهای طبیعت گردی ثبت‌نام کنید. قدم زدن در یک پارک یا پیاده روی تا خانه بیشتر از چیزی که تصور می‌کنید  در بالا بردن فرکانس بدن موثر است. تحقیقات نشان داده حتی نگاه کردن به طبیعت سطح استرس فرد را پایین می‌آورد. درختان و گیاهان را لمس کنید. اجازه دهید جریان انرژی از آنها به بدن شما منتقل شود.

۲. ورزش

وقتی شما بدن را به طور فیزیکی حرکت می‌دهید مانند این است که دریافت کننده امواج خود را تقویت و شروع به جذب فرکانس‌های مثبت اطراف کرده‌اید. هیچ چیز به اندازه تحرک، ارتعاشات مثبت را بالا نمی‌برد. حتی اگر آنقدر گرفتار هستید که در طی روز هیچ زمانی برای آن پیدا نمی‌کنید؛ طول یک اتاق را چندین دفعه طی کنید. در حین انجام این کار سعی نمایید ذهن را بسته و جلوی ورود هر تفکری را بگیرید.

۳. تغذیه سالم

خوراکی‌ها، ارتعاشات خاص خود را دارند. یک وعده غذای کامل و ارگانیک  به شکل طبیعی موجب بالا بردن فرکانس بدن می‌شود. احساس خود را بعد از خوردن مقدار زیادی غذای فست فودی با حس‌تان بعد از یک وعده غذای مقوی و سالم مقایسه کنید. غذای ناسالم نه تنها ارتعاشات مثبت را سرکوب می‌کند بلکه از نظر جسمانی هم به سیستم گوارش و فیزیک شما فشار خواهد آورد.

تماس با حیوانات جریان انرژی را در بدن تقویت می‌کند

۴. آب فراوان

 وقتی بدن را کم آب نگه می‌دارید در طی روز حس تنبلی و بی انگیزه بودن دارید. در یک بدن کم آب انرژی به شکل درست جریان ندارد و فرد در شرایط تنش و استرس است. به خاطر داشته باشید که نوشیدن آب کافی یک ابزار قدرتمند در بالا بردن فرکانس بدن است.

۵. بازی

همه ما در زمان کودکی تایم زیادی را به بازی کردن اختصاص می‌دادیم. با ورود به دوران بزرگسالی به مرور از بازی کردن و انرژی خارق‌العاده آن غافل شدیم. در طی روز حتما زمانی را به بازی اختصاص دهید. مهم نیست چه سرگرمی را انتخاب می‌کنید اما تا جایی که امکان دارد از بازی‌ها و سرگرمی‌های دیجیتال و کامپیوتری دوری کنید. این موارد نه تنها فرکانس را افزایش نمی‌دهند بلکه به نوعی موجب نشت انرژی هم می‌شوند. بازی‌ها باید به شکل فیزیکی و واقعی انجام گیرند و فارغ از مسئله برد و باخت باشند.

۶. تماس با حیوانات

نوازش و محبت نشان دادن به یک موجود زنده دیگر، مراکز انرژی را به شدت فعال می‌کند. حیوانات سبب بالا بردن روحیه و حال و هوای انسان می‌شوند. امروزه در بعضی مراکز درمانی برای افرادی با مشکلات روحی و جسمی، بچه‌های مبتلا به اوتیسم و … از دلفین درمانی و اسب درمانی hippotherapy به عنوان یک روش موثر درمان بهره می‌گیرند.

۷. پاکسازی

هیچ چیز به اندازه شلوغی و کثیفی محیط پیرامون شما سبب پایین آمدن ارتعاشات نمی‌شود. وقتی در فضاهای به هم ریخته حضور دارید؛ بدن خود را در شرایطی مشابه حالت standby در کامپیوتر قرار می‌دهد. به این شکل که همه چیز از ورود و خروج انرژی تا تفکرات و احساسات، در یک حالت انتظار و رکود قرار می‌گیرند. هر زمان چنین حسی پیدا کردید به سرعت شروع به سازماندهی و مرتب کردن اطراف کنید. ارتعاشات دوباره بالا می‌روند.

 

خواندن کتابی برای پاکسازی ذهن :

کتاب صوتی شکست عادتهای کهنه

در طول مراقبه و مدیتیشن فرکانس‌های بدن ما با جهان هستی هماهنگ می‌شود

۸. مراقبه و مدیتیشن

بله، باز هم به تکنیک قدیمی خودمان برگشتیم. مراقبه و مدیتیشن را در دستور کار خود قرار دهید. آموزش مراقبه زمانی که به درستی صورت پذیرد به شما یک سلاح ابدی برای مبارزه با افکار منفی و ارتعاشات پایین می‌دهد. یکی از اصولی که هر استاد حاذقی به شما خواهد گفت استفاده از جملات تاکیدی در طول آموزش مدیتیشن است. کلماتی که موجب خوب شدن حس و حالتان می‌شوند را یافته و آنها را یادداشت کنید. در طی انجام تمرینات مدیتیشن این کلمات را بر ذهن و زبانتان جاری نمایید.

۹. رهایی عاطفی

این یک تکنیک فوق‌العاده عالی برای بالا بردن فرکانس بدن است. مشخص نیست از چه زمانی ما شروع به سانسور عواطف و احساسات خود کردیم و یا به چه دلیل این کار را انجام دادیم اما این عمل پیامد‌های بدی بر روی ما و اطرافیانمان داشته است. زمانی که همسر یا دوستتان لباس زیبایی بر تن کرده و شما علیرغم دیدن این زیبایی آن را ابراز نمی‌کنید، یا وقتی همکارتان وظیفه خود را به شکل خلاقانه‌ای انجام داده اما شما واکنشی به آن نشان نمی‌دهید،

یا حتی وقتی بعد از خوردن یک غذا یا قهوه دلچسب به آشپز و باریستا نمی‌گویید که کارشان را عالی انجام داده‌اند؛ همه و همه سبب می‌شود که این انرژی در وجودتان محبوس و فاسد ‌شود. شما چیزی را که متعلق به کس دیگری بود در درون خودتان نگه داشتید. این نه تنها اجحاف در حق شخص مورد نظر است بلکه سبب سنگینی و خستگی روحی شما نیز خواهد شد. دوستی را دیدم که در راه به یک غریبه بابت انتخاب کفش‌های زیبا و هماهنگ با لباسش تبریک گفت. وقتی علت را جویا شدم خندید و به سادگی جواب داد: «خب کفش‌هایش زیبا بود.» دوست من در واقع انرژی دیدن آن زیبایی را در قالب کلمات مثبت به صاحبش برگردانده بود.

حضور در طبیعت تاثیرات شگرفی در بالا بردن فرکانس بدن شما خواهد داشت

۱۰. جایگزین کردن قدردانی به جای شکایت

یکی از عادات مخرب و منفی که تقریبا همه ما با آن درگیر هستیم گله‌گذاری و شکایت کردن است. البته این طبیعی است که انسان در شرایطی نسبت به موضوعی نامطلوب واکنش نشان دهد اما مسئله اینجاست که ما از تمام اعمال و عملکرد مثبت اطرافیان به سادگی می‌گذریم اما با کمترین اشتباه برانگیخته شده و باید مراتب نارضایتی و ناراحتی خود را به جهانیان ابراز کنیم! در کتاب شکست عادت‌های کهنه جو دیسپنزا تکنیک‌های شگرفی برای رهایی شما از عادات نامناسب و مزاحم مطرح شده است. وقتی شروع به قدردانی می‌کنید قدرت ارتعاشات به قدری بالا می‌رود که می‌توانید آن‌ها را حس کنید. گرما و انرژی مثبتی که به رگهایتان می‌دود؛ اتفاقی نیست.

در مقابل وقتی دیگران را نکوهش و سرزنش می‌کنید نه تنها فرکانس‌های خود را پایین می‌آورید؛ بلکه انرژی طرف مقابل را هم مصرف می‌کنید‌. کتاب صوتی شکست عادت‌های کهنه یک دستورالعمل کاربردی برای تمام کسانی است که می‌خواهند تکنیک بالا بردن فرکانس بدن را آموخته و در زندگی به کار ببرند. سکوی پرتاب در جهت دسترسی و استفاده راحت‌تر شما عزیزان، امکان دانلود کتاب صوتی شکست عادت‌های کهنه را فراهم آورده و شروع یک دوره خودآگاهی بزرگ را نوید می‌دهد.

28 comments

  1. نجیب الله

    تشکر عالی بود خسته نباشید.
    تشکر بخاطر جمع آوری و نشر این متن

    1. ممنونم از شما دوست عزیز

  2. تشکر عالی بود.
    لطفا ادامه بدید.
    کاربردی است.
    خیلی …

    1. درود برشما همراه عزیز سایت سکوی پرتاب قععا مطالب جدید قرار داده می شود

    2. مهدی نجاتی

      سلام و عرض ارادت ، مطالب خیلی خیلی عالی بود تشکر ویژه بخاطره اشاعه تکنیک های بهتر زیستن توفیق روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم

      1. خدارو شکر که مطالب مورد توجه شما دوست عزیز قرار گرفته.

  3. ممنون از نوشته ها..تشکر

    1. سپاسگزارم از همراهی شما در سایت سکوی پرتاب

  4. مطالب تون خیلی عالی بود.

    1. ممنون دوست خوبم

  5. عالی بود ممنون

  6. عالی بود خیلی ممنون

    1. سپاس دوست عزیز

  7. بسیارعالی وتاثیرگذار.درودبرشما

    1. ممنون دوست خوبم

    2. تحت تاثیر قرار گرفتم.
      واقعا عالی بود.
      عالیییییییی

  8. درود
    عالی بود خدا قوت

  9. عالییییییییییییییییی و کاربردی بود.

  10. بسیار مفید و تاثیرگذار بود ،ممنون بابت انتشار این متن❤️

  11. محمد رحیمی

    تشکر بابت متن عالیتون

  12. محمد علی مشایخی

    کائنات جمع کلمه کائن عربی است به معنی موجودات. روی این کلمه معنی موهوم بار کرده اند تا آن را جایگزین خداوند کنند. ارتعاش هم ماهیتی فیزیکی است و نسبتی با تفکر مثبت و منفی انسان که غیر مادی است ندارد. اینها تمام چرندیات است. انتهای این خط شیطان پرستی است. به هوش باشید.

  13. ممنون از وقتی که برای آگاهی ما گذاشتید

  14. نسرین عباسی

    ممنونم جامع و کامل بود . من همیشه دنبال این بودم که ببینم مجموعه کارهایی که برای بردن ارتعاش هست کدامند ????

  15. خیلی مطالب کاربردی و جالبی تهیه کردین. سپاس

  16. عالى بود

  17. احمد بهادر

    عالی بود
    سپاس

  18. سعید چوبداری

    سلام و عرض ادب خیلی جالب بود من سطح ارتعاشات بدنم ب شدت پایین اومده بود و تصمیم گرفتم ک ی سرچی داشته باشم ک با سایت عالی شما آشنا شدم بی‌نظیر بودین ….
    موفق باشید

    1. خدارو شکر مطاب سایت سکوی پرتاب مفید بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران