سبد خرید
کتاب کتاب صوتی ماورا طبیعی شدن

معرفی کتاب صوتی ماورا طبیعی شدن

نویسنده پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز You Are the Placebo، از تحقیقاتی که از سال ۲۰۱۲ در کارگاه‌های پیشرفته وی انجام شده است استفاده می‌کند تا کشف کند که مردم عادی، برای تغییر شکل دادن خود و زندگی‌شان با عمیق ترین اطلاعات علمی چگونه عمل می‌کنند و چگونه افرادی مانند من و شما می‌توانند زندگی عرفانی‌تری را تجربه کنند و بدین شکل کتاب صوتی ماورا طبیعی شدن به رشته تحریر در می‌آید. در حقیقت از جمله دغدغه‌های ما انسان‌ها امروز داشتن زندگی با کیفیت است. این کتاب درباره آموزش تحول در زندگی است.

شنوندگان کتاب صوتی ماورا طبیعی شدن خواهند آموخت که اگر دانش و آموزش صحیح به ما داده شود، کاملاً به معنای واقعی کلمه، ما فوق طبیعی هستیم و وقتی می‌آموزیم چگونه این اطلاعات را از طریق مراقبه‌های مختلف به کار بگیریم، باید بیان بیشتری از توانایی‌های خلاقیت خود را تجربه کنیم.

ما می توانیم خود را با فرکانس‌های فراتر از دنیای مادی مان و نیز دریافت جریان‌های منظم آگاهی و انرژی هماهنگ سازیم.  همچنین ما می‌توانیم عمداً شیمی مغز خود را تغییر داده و تجربه‌های متعالی عرفانی عمیقی را آغاز کنیم و چگونه اگر این کار را به اندازه کافی انجام دهیم، می‌توانیم مهارت ایجاد جسمی کارآمد، متعادل، سالم، ذهن نامحدود و دسترسی بیشتر به قلمروهای حقیقت معنوی را گسترش دهیم.

این کتاب نشاط آور و بسیار انگیزشی است و با خواندن آن می‌توانید خارق‌العاده شوید. این وسوسه انگیز است که فکر کنیم می‌توانیم فوق‌العاده بشویم. با این حال، این تنها بخشی از تصورات ما است. این کتاب ثابت می‌کند و شواهدی را در اختیار ما قرار می‌دهد که چگونه ما می‌توانیم بدون نقض قوانین طبیعی زندگی، فوق العاده بشویم.

با خواندن کتاب صوتی ماورا طبیعی شدن می‌آموزیم که به چه چیزی باید فکر کرد، چه کاری باید انجام داد و چه کاری نباید انجام داد. نوعی دستورالعمل برای فراطبیعی شدن، اگرچه انجام چنین کاری چندان طبیعی نیست!

مطلب مرتبط : کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن


کتاب صوتی ماورا طبیعی شدن

موضوع کتاب صوتی ماورا طبیعی شدن

نویسنده کتاب صوتی ماورا طبیعی شدن دکتر جو با استفاده از ابزارها و رشته‌هایی از فیزیک پیشرفته تا تمرینات عملی مانند مراقبه، برنامه‌ای را برای قدم گذاشتن به خارج از واقعیت فیزیکی ما و ورود به حوزه کوانتومی و امکانات بی نهایت به همگان ارائه می‌دهد. وی در بیست و شش کشور سخنرانی کرده و به هزاران نفر در سراسر جهان برای رسیدن به اهداف‌شان کمک کرده است. کتاب صوتی ماورا طبیعی شدن موضوعاتی مانند:

  • پاک کردن ۷ مرکز انرژی بدن و اینکه چگونه می‌توانید برای بهبودی آنها را متعادل کنید
  • چگونه می‌توان با ترمیم مجدد بدن به ذهن جدید، خود را از گذشته رها کرد
  • چگونه می‌توانید با تغییر انرژی خود در لحظه سخاوتمندانه واقعیت را ایجاد کنید
  • علم مخفی غده صنوبری دکارت و نقش آن در دستیابی به قلمروهای عرفانی واقعیت
  • تمایز بین واقعیت‌های فضا-زمان در مقابل زمان-فضا را در بر می‌گیرد.

ماوراء الطبیعه چیزی نیست جز اینکه آدمی مسلط بر خود و درون خود باشد و ندای درونی خود را که همان آگاهی است، بشنود سپس با ماوراء خویش که همان جهان لایتناهی است و دنیای کشف ناشده ابناء بشر است، دست پیدا کند. 

انسان ماوراء الطبیعه انسانی که مرگ ظاهری باعث عدم او نیست و هرگز نمی میرد. زیرا به سر منشاء هستی یعنی عشق دست یافته است. شما بعد از شنیدن کتاب صوتی ماورا طبیعی شدن قطعا تغییر خواهید کرد و با عمل به توصیه های کتاب و تمرین آن قادر خواهید بود کارهای غیرعادی انجام دهید. با خواندن این کتاب می توانید بین جهان علم و عرفان پل بزنید و عرفان کیهانی را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید بدانید : جو دیسپنزا کیست؟

 

کتاب صوتی ماورا طبیعی شدن

آشنائی با مفهوم ماوراء الطبیعه شدن در کتاب صوتی ماورا طبیعی شدن

ماوراء الطبیعه شدن یعنی چه؟

 اگر بتوانید با فرکانس‌هایی فراتر از دنیای مادی ماست هماهنگ شوید … شیمی مغز خود را تغییر دهید تا به سطح متعالی آگاهی دسترسی پیدا کنید … آینده جدیدی ایجاد کنید … و زیست شناسی خود را تغییر دهید تا بتوانید بهبود عمیق در زندگی شخصی‌تان ایجاد کنید؟ این همان چیزی است که دکتر جو دیسپنزا در این کتابِ انقلابی ارائه می‌دهد:

مجموعه‌ای از دانش و مجموعه‌ای از ابزارها که به مردم عادی – مردمِ دقیقاً مثل شما – اجازه می‌دهد به حالات خارق العاده‌ای برسند. در بخش آغازین، دکتر جو دیسپنزا معنای “طبیعی بودن” را توصیف می‌کند. داستان زنی به نام آنا به شنوندگان ارائه می‌شود، که پس از مرگ ناگهانی همسرش دچار مشکلات جدی در سلامتی‌اش شد، اما در نهایت توانست خود را شفا دهد. جو دیسپنزا، نویسنده، یک پزشک و مربی است که در زمینه‌های علوم اعصاب، اپی ژنتیک و فیزیک کوانتوم تخصص دارد.

دکتر جو، از تحقیقات هر دقیقه در علوم اعصاب، اپی ژنتیک و فیزیک کوانتوم استفاده می‌کند تا نشان دهد که چگونه این نوع تحول اتفاق می‌افتد و معنای آن برای زندگی ما چیست.  در حقیقت جو با استفاده از تحقیقات علمی و بهره‌گیری از خرد باستانی،Becoming Supernatural،۲۰۱۷ توضیح می‌دهد که چگونه یک فرد متوسط می‌تواند خود را از محدودیت‌های تحمیل شده به خود رها کند و از زندگی خود فراتر رود. 

کتاب صوتی ماورا طبیعی شدن

خلاصه ای از کتاب صوتی ماورا طبیعی شدن

از نقطه نظر علمی، زندگی در استرس، یعنی زنده ماندن.

وقتی یک شرایط استرس زا را درک می‌کنیم که به نوعی ما را تهدید می‌کند، یک سیستم عصبی بدوی به نام سیستم عصبی دلسوز روشن می‌شود و بدن مقدار زیادی انرژی را در پاسخ به عامل استرس زا تحریک می‌کند. وقتی این اتفاق می‌افتد، از نظر فیزیولوژیکی، بدن بطور خودکار در حال استفاده از منابعی است که برای مقابله با خطر فعلی مورد نیاز است. در مورد آنا، خبرهای استرس زای خودکشی شوهرش، مغز و بدن او را در چنین وضعیت زنده ماندن قرار داد.

“همه ما برای مقابله با انفجارهای کوتاه مدت استرس ساخته شده‌ایم.

 با پایان یافتن رویداد، بدن به طور معمول در عرض چند ساعت به تعادل خود باز می‌گردد، سطح انرژی خود را افزایش می‌دهد و منابع حیاتی خود را بازیابی می‌کند. اما وقتی استرس در عرض چند ساعت به پایان نرسد، بدن هرگز به حالت تعادل باز نمی‌گردد. در حقیقت، هیچ ارگانیسمی در طبیعت نمی‌تواند برای مدت زمان طولانی زندگی در حالت اضطراری را تحمل کند. “

امیدواریم شما نیز با شنیدن این کتاب بتوانید از امکانات فیزیولوژیکی، شیمیایی و آناتومیک خود استفاده کرده  و به انسان ماوراء الطبیعه‌ای تبدیل شوید که در درون شما سال ها نهفته بوده و انتظار بیداریش را می‌کشیدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران