سبد خرید
مدیتیشن پیاده روی

معرفی روش های مدیتیشن پیاده روی

مدیتیشن پیاده روی یکی از روش های کاهش استرس است. شما با پیاده ‌روی آگاهانه می توانید به آرامش ذهنی فوق‌العاده‌ای دست پیدا کنید. بیشتر مدیتیشن ها با دراز کشیدن در یک مکان آرام و با چشم های بسته انجام می شود. اما شما مدیتیشن پیاده روی را می توانید در هر مکان و هر زمانی انجام دهید. پیاده ‌روی آگاهانه افکار منفی و نگرانی ها را از ذهن شما پاک می کند.

شما با مراقبه پیاده روی می توانید از لحظات خود نهایت لذت را ببرید. انجام مدیتیشن به شما کمک خواهد کرد تا تکنیک های پیاده روی را یاد بگیرید. در واقع با پیاده ‌روی آگاهانه می توانید به ساتوری بدن خود تمرکز کرده و ذهن خود را آرام کنید و در نهایت ذهن خود را از افکار منفی پاک کنید.

مدیتیشن پیاده روی

روش های مدیتیشن پیاده روی

برای انجام مدیتیشن پیاده روی باید به گونه ای بایستید که وزن شما به زمین منتقل شود. شما باید قبل از پیاده روی صاف بایستید. سپس تعادل بدن خود را حفظ کرده و شروع به راه رفتن کنید. در پیاده ‌روی آگاهانه نیازی به تعویض روش راه رفتن نیست.

بلکه باید از چگونگی راه رفتن خود آگاهی پیدا کنید. شما به هنگام پیاده روی باید به همه ی قسمت های مختلف بدن خود از قبیل مچ پا، زانو، ران، گردن، باسن، شکم و پاها توجه کنید. در حین مراقبه و مدیتیشن باید به عکس العمل تمامی قسمت های بدن خود آگاه شوید. بهتر است نسبت به چگونگی نگهداری قسمت های مختلف بدن آگاهی پیدا کنید.

خرید کتاب صوتی شکست عادت های کهنه

شما باید نسبت به احساسات درونی و خارجی خود از لحاظ صدا مطلع شوید. در اینصورت راحت تر عوامل خوشایند و ناخوشایند درون و بیرون بدن خود را شناسایی خواهید کرد. زمانیکه به میزان مساوی نسبت به بدن و ذهن خود آگاه شدید پیاده روی را به ارامی ادامه دهید. مراقبه پیاده روی به شما کمک خواهد کرد که ذهن و بدن خود را آرام کنید. یکی از مزایای این روش مراقبه و مدیتیشن این است که در هر زمان و مکانی قابل انجام می باشد.

این روش مراقبه پاکسازی ذهن با سایر روشهای مراقبه متفاوت است. زیرا شما با چشم باز این مدیتیشن را انجام می دهید. با انجام روشهای مراقبه می توانید اثرات منفی را در ذهن خود پاک کنید.

پیاده روی آگاهانه

 افراد بسیار زیادی با این روش مراقبه پیاده روی سازگاری دارند. زیرا در حین انجام این مدیتیشن می توانند سایر فعالیت های خود را انجام دهند. شما با مدیتیشن پیاده روی می توانید به آرامش ذهن و کاهش استرس دست پیدا کنید. در واقع با روشهای مراقبه می‌توانید بر افکار و در نتیجه تغییر باورهای ذهنی خود مسلط شوید. در نهایت با ذهن آرام می توانید به موفقیت در زندگی دست پیدا کنید.

یکی از کتاب های معروف و موثر در این زمینه کتاب ماورای طبیعی شدن جو دیسپنزا است. کتاب ماورای طبیعی شدن با ارائه روش های مراقبه و مدیتیشن به تحقق آرزوهایتان کمک شایانی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران