سبد خرید
تقویت چاکرای خورشیدی

معرفی راه های تقویت چاکرای خورشیدی

چاکرای خورشیدی و فعال سازی آن

تقویت چاکرای خورشیدی سبب افزایش اعتماد به نفس در فرد می شود. چاکرای سوم همان شبکه خورشیدی بدن است. بنابراین تقویت آن بسیار مفید می باشد. افرادی که چاکرای خورشیدی خود را تقویت می کنند مثبت بینی و انگیزه درونی خود را افزایش می دهند. در واقع فعال سازی چاکرای سوم در تحقق آرزوها بسیار موثر است. چاکرای سوم ارتباط مستقیمی با نیروی نور در جهان  دارد.

با تقویت چاکرای خورشیدی می توانید اعتماد به نفس و حس احترام به خود را افزایش دهید. در این صورت شما راحت تر و بهتر خود و دیگران را می پذیرید. فعال سازی چاکرای سوم حس آرامش و سرزندگی را با خود به همراه دارد.

 

معرفی کتاب شکست عادت های کهنه اثر جو دیسپنزا

 

در صورت بسته بودن چاکرای خورشیدی احساسات منفی به سراغ فرد می آید. برای مثال بسته بودن چاکرای سوم در فرد سبب ایجاد احساس گناه در فرد می شود. همچنین فرد احساسات خود را سرکوب خواهد کرد. در صورت بسته بودن چاکرای خورشیدی فرد خشم خود را بدون کنترل بروز می دهد. در صورت نامتعادلی در چاکرای سوم خصلت عیب جویی از دیگران افزایش پیدا خواهد کرد.

در مقابل فرد به انتقادات هم واکنش نشان می دهد. در واقع بسته بودن چاکرای خورشیدی گرایش کمال طلبی، سلطه گری و قدرت طلبی را در شما افزایش خواهد داد. بستن چاکرای سوم سبب ایجاد حس نارضایتی و عدم آرامش در فرد می شود. با توجه به اهمیت شبکه خورشیدی بدن شما باید چاکرای خورشیدی را تقویت کنید. در این صورت احساسات خوب در شما افزایش پیدا کرده و راحت تر به آرزوهای خود دست پیدا خواهید کرد.

تقویت چاکرای خورشیدی

راه های تقویت چاکرای خورشیدی

برای متعادل کردن و فعال سازی چاکرای سوم باید حالات تهاجمی خود را کنترل کنید. شما باید عواملی که سبب حساس شدن بیش از حد شما شده اند را کشف کنید. شما با ارزش قائل شدن برای خود و دیگران می توانید چاکرای سوم را متعادل کنید. یک فرکانس فعال سازی چاکرای سوم رنگ زرد روشن است. رنگ زرد روشن به افکار و اعصاب شما نیرو می بخشد. شما با افکار آرام تر راحت تر با دیگران ارتباط برقرار خواهید کرد.

فعال سازی چاکرای سوم

 رنگ زرد با کاهش احساس خستگی درونی فعالیت و تحرک شما را افزایش می دهد. شما با تماشای مزرعه ای از گندم های رسیده در زیر نور آفتاب و یا گل آفتابگردان می توانید چاکرای سوم خود را تقویت کنید. از دیگر روش های تقویت چاکرای خورشیدی رژیم غذایی مناسب است. شما با خوردن فلفل زرد، بلال شیرین، کره، زرده تخم مرغ، زنجبیل، رازیانه، بابونه، موز و آناناس می توانید چاکرای سوم خود را باز کنید. یکی دیگر از روش های فعال سازی چاکرای سوم استفاده از سنگ‌های کهربا،کلسیت، سیترین و یاقوت زرد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران