سبد خرید
قدرت شکرگزاری

قدرت شکرگزاری و نقش آن در ساخت باورهای جدید

اگر برای رسیدن به خواسته هایتان از باور درست استفاده می نمایید، قطعا با موضوعی به نام قانون جذب آشنایی دارید. این قانون ارتعاش میان انرژی شما و کائنات است. مطابق با این قانون اگر انرژی مثبت بفرستید، اتفاقات مثبت برای شما رخ می دهد و اگر دائما انرژی منفی داشته باشید، اتفاقات منفی را جذب خواهید نمود. قدرت شکرگزاری یکی از پرانرژی ترین ارتعاشات مثبت در کائنات است.

که می تواند به شما کمک نماید تا خواسته هایتان را جذب نمایید. این کار به شما کمک می نماید تا ذهن خود را نیز کنترل نمایید. ذهن از پیچیده ترین قدرت های جهان است که می تواند شما را به تمام رویاهایتان برساند. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با قدرت شکرگزاری و نقش آن در ساخت باورهای جدید، به طور کامل آشنا کنیم.

قدرت شکرگزاری و نقش آن در ساخت باورهای جدید

قدرت شکرگزاری در ساختار ذهن

برای اینکه بتوانید از قدرت شکرگزاری در زندگی خود استفاده نمایید، نیاز است تا در ابتدا با اهمیت این قدرت به طور کامل آشنا شوید. انرژی هایی هستند که در کائنات ایجاد ارتعاش می نمایند و انرژی را به سوی شما باز می گرداند. بنابراین اگر انرژی های مثبتی را در ذهن و افکار خود بپرورانید، ارتعاشات مثبتی نیز به زندگی شما باز می گردد. افکار منفی نیز انرژی های منفی ایجاد نموده و در نهایت اتفاقات منفی وارد زندگی شما خواهد شد.

قدرت شکرگزاری یکی از مثبت ترین افکاری است که می تواند ارتعاشات فوق العاده قوی و مثبتی ایجاد نماید و اتفاقات مثبتی را وارد زندگی شما نماید. به طور کلی افکار انسان به دو دسته مثبت و منفی دسته بندی می شوند. که در نهایت باور انسان ها را می سازند. قدرت باور می تواند انرژی و ارتعاشات شما را مشخص نماید. افکار و باورهای شما به صورت ناخواسته و ناخودآگاه خواسته ها و اهداف شما را می سازند. احساسی که نسبت به افکارتان دارید، مثبت و منفی بودن آن را تعیین می نماید.

به طور مثال زمانی که باوری را در ذهن خود می سازید و هنگام فکر کردن به آن دچار استرس و اضطراب می شوید، به معنای انرژی منفی باور شما است. برای اینکه بتوانید به موفقیت دست پیدا کنید، باید به شکست عادت های کهنه بپردازید و باورهای جدید بسازید. قدرت شکرگزاری مهم ترین عاملی است که می تواند به شما کمک نماید تا باورهای منفی خود را از بین ببرید. این قدرت بار مثبت فوق العاده بالایی دارد و می تواند راهی برای ورود انرژی و باورهای مثبت به ذهن شما باشد. به طور مثال اگر دائما در حال فکر کردن به بی پولی و بدهی های خود هستید، دارید انرژی منفی وارد ذهنتان می کنید. اما شکرگزاری به معنای تشکر شما از خداوند برای داشته هایتان است. همین موضوع موجب ورود انرژی مثبت به ذهن شما می گردد.

قدرت باور یک اهرم قوی برای رسیدن به آرزوها

قدرت شکرگزاری و نقش آن در ساخت باورهای جدید

نقش قدرت شکرگزاری در تغییر ذهنیت و ساخت باور

قانون جذب و قدرت شکرگزاری می تواند تاثیر فوق العاده زیادی در تغییر ذهنیت منفی و ساخت باورهای جدید داشته باشد. برای استفاده نمودن از قدرت شکرگزاری برای ساخت باورهای مثبت و رسیدن به خواسته هایتان باید به بهترین روش شکرگزاری نمایید. به این منظور که در طول شکرگزاری باید انرژی درونی شما کاملا مثبت باشد. یعنی واقعا برای داشته هایتان از خداوند تشکر نمایید.

به طور کلی برای اینکه بتوانید از طریق کائنات به خواسته خود دست پیدا کنید، باید سه مرحله را پشت سر بگذارید. در مرحله اول باید به قانون جذب و قدرت شکرگزاری ایمان داشته باشید. پس از آن باید خواسته های خود را با انرژی مثبت در ذهن خود به باور تبدیل نمایید. برای ساخت باورهای جدید و از بین بردن باورهای منفی می توانید از تمرینات تغییر باور استفاده نمایید. در نهایت با ایجاد باورهای مثبت مسیر را برای دریافت خواسته هایتان هموار می نمایید.

قدرت شکرگزاری و نقش آن در ساخت باورهای جدید

تکرار شکرگزاری و جملات مثبت می تواند حس خوب ایجاد نماید. این احساس خوب انرژی مثبت را در باورهای شما لحاظ می کنند و در نهایت باورهای منفی و محدود کننده را از بین می برند. به طور مثال زمانی که شما شکرگزاری می نمایید، دائما در حال یادآوری داشته هایتان هستید و از وجود آن ها لذت می برید. مراقبه و مدیتیشن می تواند یکی از بهترین روش های استفاده از قدرت شکرگزاری باشد. این کار موجب تمرکز ذهن شما می شود و با تمام وجودتان از خداوند سپاسگزاری می نمایید. همچنین استرس و اضطراب را از خود دور می نمایید و می توانید احساسات مثبت بسیار زیادی داشته باشید.

از دیگر روش هایی که می توانید از قدرت شکرگزاری برای دستیابی به خواسته هایتان استفاده نمایید، نوشتن است. نوشتن می تواند تمرکز شما را در ایجاد باورهای جدید افزایش دهید. بنابراین می توانید شکرگزاری خود را نیز بنویسید. حتی می توانید خواسته های خود را به زبان حال بنویسید و در نهایت خداوند را بابت داشتن آن شکر نمایید. به طور مثال در صورتی که می خواهید به ماشین دلخواه خود دست پیدا کنید. می توانید بنویسید که ” خدایا من به قدرت تو ایمان دارم و می دانیم که مرا به خواسته ام می رسانی. خدایا بابت قدرت بی پایانت سپاسگزارم.”

کتاب صوتی قدرت باور از جو دیسپنزا

قدرت شکرگزاری و نقش آن در ساخت باورهای جدید

استفاده از قدرت شکرگزاری برای رسیدن به موفقیت در زندگی

یکی از مهم ترین راه های رسیدن به موفقیت استفاده نمودن از قدرت شکرگزاری است. با استفاده از این قدرت می توانید بر استرس و اضطراب های خود غلبه کنید. از طرفی باورهای محدود کننده و منفی را از خود دور می نماید. در نهایت با ایجاد باورهای یاری دهنده و مثبت به بهبود تفکرات ذهنی خود می پردازید و با تبدیل نمودن آن ها به باورهای یاری دهنده، به موفقیت دست پیدا خواهید کرد. برای درک بهتر به مثال زیر توجه نمایید:

تصور کنید که شما می خواهید از قدرت شکرگزاری برای رسیدن به موفقیت در زندگی خود استفاده نمایید. هر روز جملات مختلفی را با عنوان شکرگزاری مانند ” خدایا بابت داشته هایم از تو سپاسگزارم”، خداوندا تو قادر مطلق هستی و به زندگی من برکت می بخشی”، ” خداوندا تو را شاکرم که در هر لحظه از زندگی حواست به من و خانواده ام هست” و … این جملات و کلماتی شبیه به این ها، شما را به این باور می رسانند که خداوند قادر مطلق است و بخشنده ای بی همتا است.

دکتر جو دیسپنزا پیشگام در تغییر باورهای ذهنی

از طرفی در ذهن خود بارها تکرار می نمایید که فراوانی و ثروت در این دنیا بدون مرز وجود دارند و شما می توانید از خوشبختی و ثروت بی نیاز شوید. پس از مدتی این ذهنیت به باور شما تبدیل خواهد شد. بنابراین باورهای منفی و محدود کننده مانند اینکه ” تو نمی توانی”، ” نمی شود” و … در ذهن شما کمرنگ خواهند شد و به مرور زمان از بین می روند. بنابراین قدرت شکرگزاری می تواند به شما کمک نماید تا باورهای مثبت و جدیدی را ایجاد نمایید و به خواسته هایتان دست پیدا کنید.

قدرت شکرگزاری و نقش آن در ساخت باورهای جدید

نکات کلیدی در قانون جذب

اگر می خواهید با استفاده از قانون جذب و قدرت شکرگزاری باورهای مثبت و جدیدی در ذهن خود بسازید، بهتر است با نکات کلیدی و حائز اهمیت در این قانون به طور کامل آشنایی پیدا کنید. از مهم ترین نکاتی که در قانون جذب باید به آن توجه نمایید، می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  1. برای اینکه بتوانید از قانون جذب و قدرت شکرگزاری در رسیدن به موفقیت استفاده نمایید، در ابتدا باید به آن ایمان داشته باشید. در صورتی که نسبت به این قانون تردید داشته باشید، نمی توانید به کمک آن به خواسته هایتان دست پیدا کنید.

  2. اگر می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن به خواسته هایتان دست پیدا کنید. بهتر است خواسته هایتان را دقیق و با جزئیات بخواهید. فراموش نکنید که جذب یک خانه ۶۰ متری و یک ویلای ۶۰۰ متری هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارد. بنابراین فکر نکنید که هر چقدر کمتر بخواهید زودتر به آن می رسید.

  3. برای تقویت ذهن و ایجاد باورهای جدید می توانید از کتاب های تالیف شده در زمینه قدرت باور استفاده نمایید. به طور مثال کتاب های جو دیسپنزا از بهترین و کامل ترین کتاب هایی هستند که می توانند، نحوه استفاده از این قدرت را به درست ترین شکل ممکن به شما آموزش دهند. این کتاب ها را می توانید به راحتی از طریق سایت سکوی پرتاب دریافت نمایید. از طرفی اگر قادر به خواندن کتاب نیستید، این سایت کتاب ها را به صورت صوتی نیز در اختیار شما قرار می دهد.

قدرت شکرگزاری و نقش آن در ساخت باورهای جدید

  1. هنگام استفاده از قدرت شکرگزاری، گله مندی را فراموش کنید. همانطور که از نام این قدرت پیدا است شما می خواهید بابت داشته هایتان از خداوند تشکر نمایید. گله مندی می تواند انرژی مثبت شکرگزاری را مختل نماید و با ایجاد باورهای منفی شما را از خواسته هایتان دور کند. بنابراین هنگام استفاده از قدرت شکرگزاری تنها به تشکر بابت داشته هایتان بپردازید.

  2. به خودشناسی و شناخت اهدافی بپردازید که وجود آن ها می تواند انرژی مثبت شما را افزایش دهند. سپس آن ها را تا جایی که ممکن است در اختیار خود قرار دهید. به طور مثال اگر رنگ سبز منجر به انرژی بهتر شما می شود. توصیه می شود هنگام مراقبه و شکرگزاری از لباس رنگ سبز استفاده نمایید. همچنین در صورتی که گوش دادن به موسیقی بی کلام می تواند میزان اضطراب و استرس شما را کاهش دهد. بهتر است هنگام مراقبه یک موسیقی بی کلام نیز گوش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران