سبد خرید

قدرت ذهن در موفقیت

وابستگی قدرت ذهن به افکار شما

معمولاً ما به افکار خود کم توجهی می کنیم. آنها ظاهر می شوند، از ذهن ما عبور می کنند و دیگر هرگز دیده نمی شوند. افکار نیز غیر مادی هستند، به همین دلیل است که ما اغلب فراموش می کنیم که حتی وجود دارند. در نتیجه، تاثیر قدرتمندی که افکار می توانند بر زندگی ما داشته باشند را دست کم می گیریم. با این حال، ذهن انسان دارای قدرت زیادی است. متاسفانه، قدرت های آن تا حد زیادی نادیده گرفته می شود. با این حال، قدرت ذهن یکی از بزرگترین قدرت هایی است که می توانید از آن بهره ببرید.

قدرت ذهن تا حد زیادی به افکار شما بستگی دارد. شما در واقع به آن چیزی که فکر می کنید، تبدیل می شوید. افکاری که برای سرگرم کردن انتخاب می کنید، به شدت بر آنچه در زندگی برای شما اتفاق می افتد تاثیر می گذارد. باورها، طرز فکر و نگرش شما بر نحوه رفتار و واکنش شما به رویدادهای خاص تاثیر می گذارد.

قدرت باور یک اهرم قوی برای رسیدن به آرزوها

می توانید از افکار خود برای تاثیرگذاری بر تغییرات دنیای اطراف خود استفاده کنید. با این حال، این فرآیند نیاز به صبر و تمرین مداوم دارد. این کاملاً شبیه روش کاشت بذر توسط باغبان است. همانطور که می توان دانه ها را در زمین کاشت، افکار را نیز می توان در ذهن کاشت. برای رشد یک گیاه دقت لازم است. مانند باغبان، شما باید به طور مداوم افکاری را که می خواهید تجلی کنید، آبیاری و بارور کنید.

همانطور که به آرامی افکاری را که می خواهید تجلی کنید کاشت و پرورش می دهید، آنها به آرامی در ذهن شما ریشه می گیرند. هنگامی که این اتفاق می افتد، افکار شما شروع به سرازیر شدن به ضمیر ناخودآگاه شما می کنند و خود را در آنجا جاسازی می کنند. این به نوبه خود جایی است که قدرت ضمیر ناخودآگاه شروع به نفوذ می کند. با گذشت زمان، شروع به تاثیرگذاری بر رفتار شما خواهد کرد. با این کار به شما کمک می کند تا اقدامات لازم را برای دستیابی به اهداف خود بردارید.

اگر افکار مفید و حمایتی را بکارید، آنها شما را در دستیابی به اهدافتان یاری خواهند کرد. متاسفانه اکثر مردم از این روند آگاهی ندارند، بنابراین هیچ توجهی به آن نمی کنند. در نتیجه، بسیاری از باورها و طرز فکرهای غیر حامی در ذهن آنها ریشه دوانده است که به نوبه خود بر رفتار آنها تاثیر منفی می گذارد.

نقش قدرت ذهن در موفقیت چیست؟

قدرت ذهن یکی از قوی ترین و مفیدترین قدرت هایی است که شما در اختیار دارید. قدرت ذهن از توجه شما، تصاویر ذهنی و افکار شما تشکیل شده است. افکار انرژی هستند. اگرچه ظریف و نامرئی هستند، اما می توانند بر واقعیت تاثیر بگذارند. درست مانند باد که نامرئی است، اما می تواند قدرتمند باشد، ذهن و افکار شما نیز چنین هستند.

قدرت ذهن

وقتی نوبت به ناخودآگاه شما می‌رسد، اگر روی «خواستن» تمرکز کنید، شبکه‌های عصبی قوی‌تری در مغزتان حول «خواستن» خواهد چرخید. با این حال، از طریق قدرت ضمیر ناخودآگاه خود، می توانید بر روی «داشتن» تمرکز کنید که گویی قبلاً اتفاق افتاده است. تحقیقات نشان داده است که مغز شما تفاوت بین آنچه را که در ذهن خود تجسم می کنید و آنچه در واقعیت شما اتفاق می افتد نمی داند.

دکتر جو دیسپنزا پیشگام در تغییر باورهای ذهنی

اگر می خواهید در سطح جدیدی زندگی کنید، باید یاد بگیرید که از ذهن خود در سطح مطلوب خود استفاده کنید. ذهن رمز موفقیت است. بر ذهنت مسلط شو وگرنه بر تو حکومت خواهد کرد. آنچه در مورد آن فکر می کنید چیزی است که به زندگی خود وارد خواهید کرد، شما باید خود را همان کسی ببینید که می خواهید شوید.

در اینجا ۱۰ قدم “قدرت ذهن” برای موفقیت آورده شده است که می توانید برای ایجاد نسخه زندگی شاد خود بردارید. این مراحل را به یک عادت منظم تبدیل کنید و از نتایج شگفت زده خواهید شد.

مرحله ۱: دقیقاً تصمیم بگیرید که چه چیزی را می خواهید ایجاد کنید و داشته باشید.

این معمولا بزرگترین مشکلی است که مردم دارند. آن‌ها نمی‌دانند دقیقا چه می‌خواهند. سپس وقتی به آن نمی‌رسند ناراحت می‌شوند.

مرحله ۲: هدف خود را به وضوح با هر جزئیات فنی بنویسید.

هدفی که مکتوب نمی شود فقط یک آرزو است. وقتی آن را با جزئیات کامل می نویسید، به ضمیر ناخودآگاه خود سیگنال می دهید که واقعاً می خواهید به این هدف خاص برسید.

مرحله ۳: هدف خود را با کلمات ساده و زمان حال بنویسید.

هر روز صبح بعد از بیدار شدن و درست قبل از خواب برگه آرزوها را بخوانید.

مرحله ۴: برنامه ریزی معکوس.

هدف خود را مشاهده کنید و تمام مراحل مورد نیاز برای تحقق آن را شناسایی کنید. تهیه فهرستی از تمام این مراحل میل شما را تشدید می کند و باور شما را عمیق تر می کند که دستیابی به هدف در حال حاضر اتفاق افتاده است.

مرحله ۵: هر روز حداقل یک قدم از موارد موجود در لیست خود را بردارید.

هر روز کاری انجام دهید. حتی اگر فقط یک قدم کوچک باشد، که شما را به سمت هدفتان سوق دهد تا بتوانید حرکت خود را حفظ کنید.

لیست خواسته ها

مرحله ۶: هدف خود را به طور منظم تکرار کنید.

هرچه تصویر ذهنی شما از هدفتان واضح تر باشد، سریعتر وارد زندگی شما می شود.

گام هفتم: احساس موفقیت را طوری احساس کنید که گویی هدفتان در همین لحظه محقق شده است.

احساس شادی، رضایت و لذتی را احساس کنید که پس از رسیدن به هدفتان به آن دست خواهید یافت. این موفقیت را حداقل برای ۲۰ ثانیه تجسم و احساس کنید.

مرحله هشتم: «تا زمانی که درستش کنی، جعلش کن!»

با اطمینان طوری رفتار کنید که انگار ضمیر ناخودآگاه شما از قبل هدف شما را به واقعیت تبدیل کرده است. بپذیرید که شما به سمت هدف خود حرکت می کنید و آن به سمت شما حرکت می کند.

مرحله ۹: ذهن خود را آرام کنید.

هر روز زمانی را به نفس کشیدن و دعا کردن اختصاص دهید. استرس را رها کنید و آرامش را تجربه کنید. یک حالت ذهنیِ آرام، به مغز شما اجازه میدهد تا به مسیرهای عصبی تازه تشکیل شده دسترسی پیدا کند.

مرحله ۱۰: هدف خود را با ضمیر ناخودآگاه خود رها کنید.

وقتی هدف خود را به قدرت جهان می سپارید، اقدامات درست در زمان مناسب اتفاق می­افتد.

از امروز شروع کنید، سعی کنید از قدرت باورنکردنی ذهن خود استفاده کنید. فقط با یک هدف یا ایده شروع کنید و به طور مداوم آن را تمرین کنید تا زمانی که در رسیدن به آن هدف موفق شوید. آن را به یک بازی تبدیل کنید و از آن لذت ببرید!

ذهن در واقع قدرتمندترین ابزاری است که انسان در اختیار دارد.

مدیتیشن در پاکسازی ذهن مفید است زیرا به از بین بردن حواس پرتی کمک می کند. وقتی مدیتیشن می کنیم، بر ارتباط ذهن و بدن تمرکز می کنیم و در بسیاری از موارد اساساً به افکار خود فکر می کنیم. این یک دیدگاه جدید برای بسیاری از ما است، اما می تواند بسیار آرام بخش باشد. به این کار، اصطلاحا مدیتیشن پاکسازی ذهن میگویند.

کتاب صوتی قدرت باور از جو دیسپنزا

سخن نهایی

ذهن قدرتمندترین ابزاری است که انسان ها در اختیار دارند، می توان از آن برای رسیدن به موفقیت استفاده کرد یا می تواند شما را به اعماق شکست ببرد.

اگر توجه فردی به شدت بر روی ترس ها و اضطراب های او متمرکز شود، این موارد را به زندگی خود جذب می کند. به همین ترتیب، فردی که بر فراوانی، موفقیت، شادی و خوشبختی تمرکز می کند، به احتمال زیاد این چیزها را به زندگی خود جذب می کند. یا بهتر است بگوییم، در موقعیت هایی که با آنها مواجه می شوند، بیشتر به شادی و خوشبختی دست خواهند یافت. پس نباید قدرت ذهن را در نظر نگرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران