سبد خرید
فعال سازی چاکراهای بدن

فواید فعال سازی چاکراهای بدن

فعال سازی چاکراهای بدن سبب ایجاد آرامش و خودآگاهی می‌شود. غلظت انرژی در چاکراهای بدن بسیار زیاد است. این انرژی سرشار از قدرت ذهنی و معنوی می باشد. فعال سازی چاکراهای بدن سبب ترشح انرژی های قدرتمند در بدن می شود. در نهایت شما با فعال سازی چاکراهای مختلف بدن می توانید احساس سلامت و آرامش داشته باشید. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا چاکراه واقعیت دارد؟ بله چاکراه های بدن در واقع همان نقاط کانونی انرژی بدن هستند. شما با تنظیم آگاهانه و مدیتیشن می توانید سبب متعادل سازی چاکراهای بدن خود شوید.

فعال سازی چاکراهای بدن

فعال سازی چاکراهای بدن چه فوایدی دارد؟

زمانیکه چاکراهای بدن نامتعادل و ناسالم می شوند ما به سمت تصمیم‌گیری‌های غیرعاقلانه سوق پیدا می کنیم. در نهایت احساس افسردگی به ما دست خواهد داد. شاید این سوال برای شما پیش بیاد که اول کدام چاکرا را باز کنیم؟ شما باید قبل از هر چیزی چاکراهای بدن خود را شناسایی کنید و بفهمید کدام چاکراه فعال است. همه چاکراهای بدن با یکدیگر ارتباط دارند. بنابراین در صورت اختلال در یکی از چاکراها کل سیستم و چاکراهای دیگر تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

دانلود کتاب : شکست عادت های کهنه

چاکرای دوم ارتباط مستقیمی با جریان انرژی و برانگیخته شده جنسی دارد. به عبارت دیگر چاکرای دوم به احساسات و خواسته های احساسی شخص ارتباط دارد. در صورت بسته شدن چاکرای دوم بیماری های مختلفی از قبیل سفتی مفاصل، اختلالات خونی و ارگانهای تناسلی در بدن ایجاد خواهد شد.

اما با فعال سازی چاکرا دوم می توانید سطح انرژی خود را افزایش دهید. شما از طریق مدیتیشن چاکرای دوم می توانید بر مشکلات مختلفی از قبیل مشکلات جنسی، پولی، ترس از رها شدن، هتک حرمت، جرم و گناه غلبه کنید. همچنین با مدیتیشن چاکرای دوم می توانید احساسات آشفته خود را نظم دهید.

مدیتیشن چاکرای دوم

افرادی که انرژی در چاکرای دوم آنها جریان دارد شادتر، با اعتماد به نفس تر از سایر افراد هستند.همچنین قدرت تاثیرگذاری در این افراد بیشتر خواهد بود. شما با تست چاکرا دوم می توانید بسته یا باز بودن آن را تشخیص دهید. در صورتیکه چاکرای دوم به درستی کار کند شما در همه حال از زندگی خود رضایت کامل خواهید داشت. اگر چاکرای دوم سالم باشد شما خوشبین و امیدوار خواهید بود و به راحتی با دیگران ارتباط برقرار خواهید کرد.

اما اگر شما فردی احساساتی هستید و زود عاشق می شوید باید بگوییم چاکرای دوم شما پرکار است. افرادی که چاکرای کم کار دارند بیشتر در لاک خود فرو می روند. این افراد با مدیتیشن چاکرای دوم می توانند بر این احساس خود غلبه کنند.

برای اطلاع از چگونگی فعال سازی چاکراه های بدن می توانید کتاب ماورای طبیعی شدن جو دیسپنزا را مطالعه کنید. این کتاب صوتی با صدای تاثیرگذار امیر سیاهی شما را به موفقیت در زندگی نزدیک تر خواهد کرد. برای تهیه کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن می توانید به سایت سکوی پرتاب مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران