سبد خرید
لحظه اکنون

شفا روح و جسم شما، زندگی در لحظه اکنون است.

اگر تاکنون تصور می کردید، که شفای مشکلات روحی و جسمی شما در دستان کسی یا کسان دیگری به غیر از خودتان است، بهتر است این را بدانید که کاملا در اشتباه هستید. ما پیش تر در این باره صحبت کردیم که بیشتر احساسات و تجربه های شما، در نتیجه نوع واکنش های شما به رویداد های رخ داده در زندگیتان است. هرچه بیشتر درباره یک موضوع، بیشتر فکر، انتخاب و رفتار کنید، نورون های مغز شما آن اثر را بیشتر و بیشتر در زندگی شما ثبت و متجلی میکنند. بنابراین میتوانید ببینید که واقعیت گذشته شما تنها در مغز شماست و تنها چیزی که حقیقت اکنون شما، همین لحظه اکنون و تنها همین لحظه است نه بیشتر.

ماورای طبیعی شدن هم اکنون رخ میدهد

چقدر در طول روز به افکارتان، رفتار هایتان و احساساتتان توجه و نگاه میکنید. به نظرتان چقدر ازین افکار متعلق به لحظه اکنون تان میباشد. آیا هرگز به این فکر کرده اید اگر به عنوان مثال اکنون من مشکل مالی دارم و تمام طی روز به این مشکل فکر کنم، این مشکل حل می یابد؟

قبلا هم گفتیم تجارب امروز شما همه در نتیجه احساسات و افکار دیروز شماست. اگر درمان نمی یابید، این درسی است که شما هنوز گذشته خود را بهبود نبخشیده اید. این درسی است که با ورود به ماورای طبیعی شدن، درمیابید که همه چیز در همین هنگام رخ میدهد. فرقی ندارد خوب یا بد. همه چیز در همین جاست، پیش روی شما. قدرت در ذهن اکنون شماست.

در این جا بگذارید یک راهنمایی کوچک به شما بکنم. اگر میخواهید در لحظه اکنون باشید، باید عادات خود را ترک کنید. عادات شما همان تکرار گذشته شماست. همین عادات خوب یا بد یا هر چیز دیگری، مانع از تجلی قدرت شفابخشی درونی در شما میشود. این را بدانید با عادات خود و در واقع با گذشته خود زندگی کردن، همان نتیجه ای را خواهید دید که هم اکنون میبینید. هیچ معجزه و ماورای طبیعی شدنی نخواهید دید. در مبحث ترک عادت ها، که برگرفته از کتاب صوتب ماورای طبیعی شدن جو دیسپنزا می باشد، به این مسئله بیشتر خواهیم پرداخت.

اگر میخواهید در لحظه اکنون باشید، باید عادات خود را ترک کنید. عادات شما همان تکرار گذشته شماست

ماورای طبیعی شدن و شفای درون

دکتر جو دیسپنزا در کتاب ماورا طبیعی شدن، پرسش فوق العاده ای از خواننده میپرسد. او می پرسد که آیا به نظر شما، ماورای طبیعی شدن و دیدن معجزات، سر و کاری با امور تکراری و روزمره دارند؟

کمی بیشتر به این تفکر جالب بنگرید. شما توقع حل انواع مشکلات خود را دارید، ولی همچنان مانند قبل رفتار میکنید. مانند قبل همان غذا های همیشگی را میخورید، نوشیدنی دلخواه تان را می نوشید، سر ساعت خاصی بیدار می شوید و در ساعت خاصی میخوابید. حتی بیشتر حرف هایتان و محتوی سخنان هر روزتان مانند روز قبل است. شما گمان میکنید که در لحظه اکنون زندگی می کنید، ولی اینگونه نیست. پس چگونه انتظار دارید ناگهان معجزه ای در زندگی شما رخ بدهد و شما شفا یابید. چگونه می خواهید ماورای طبیعی شدن خود را ببینید، هنگامی که تنها یک موج کوچک در لحظه اکنون تان مانند تغییری در برنامه هایتان، شما را همچون دریایی طوفانی و متلاطم، آشفته میکند؟

دنیای عرفان، جهان ماورای طبیعی و معجزات هیچ شباهتی به دنیای ساده و یک شکل و سرشار از عادات همیشگی ما ندارند. اگر میخواهید در این جهان پر رمز و راز قدم بگذارید، باید جا پای همیشگی خود را عوض کنید. افکار جدید، باعث تولید نورون های جدید در مغز و ایجاد یک میدان الکترو مغناطیسی جدید قدرتمند در اطراف شما میشوند. به گفته دکتر جو دیسپنزا در کتاب ماورای طبیعی شدن، افکار شما باعث ایجاد بار های مغناطیسی و الکتریکی در مغز شما میشوند، این بار ها، باعث تولید مواد شیمیایی در مغز شما میشود و در نهایت فرکانس و هاله انرژی اطراف شما را میسازد.

ماورای طبیعی شدن و شفای درون

پس اگر شما هر روز در روز قبل خود زندگی میکنید، انرژی خود را از لحظه اکنون می گیرد و به گذشته میریزید. آینده شما نیز از همان گذشته نشات خواهد گرفت و شفا و عدم شفای اکنون شما به دست نخواهد آمد. به این سوالات کمی بیشتر بیندیشید.

آیا امکان دارد بدن از ذهن پیروی کند و قدم به ناشناخته ها و کشف راه های درمان خود بگذارد؟

با مطالعه کتاب ماورای طبیعی شدن جو دیسپنزا، درمیابید که چقدر عادات هر روز شما و تکرار آن در روز های بعد، واقعیت لحظه حال را از زندگی شما حذف میکند و قدرت به این که شما دارای توانایی خود درمانی می باشید، را از شما میگیرد.

لحظه اکنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران