سبد خرید
کائنات

راهنما جامع قانون کائنات

کائنات، مانند قانون گرانش جهانی نیوتن، قوانین تغییرناپذیری در جهان وجود دارد که بر واقعیت و تجربه زندگی ما حاکم است. وقتی این قوانین را درک کنید، می توانید زندگی خود را به روشی بسیار قدرتمند تغییر دهید.

وقتی به قوانین کائنات فکر میکنید، ممکن است ذهن شما مستقیماً به قانون جذب برود. با این حال، به نظر می رسد که یک شبکه کامل از قوانین کائنات به هم پیوسته وجود دارد که می تواند بر هر جنبه از زندگی شما تاثیر بگذارد.

قانون کائنات چیست و چگونه کار می کنند؟

اعتقاد بر این است که در مجموع ۱۲ قانون کائنات وجود دارد که از همان ابتدای پیدایش جهان وجود داشته اند. همچنین این دوازده قانون در طول زمان مقاومت کرده اند. آنها هزاران سال است که در بسیاری از آموزه های عرفانی، از مصر باستان گرفته تا هند و یونان باستان، آموزش داده شده اند. وقتی ارتباط بین قوانین معنوی را درک نکنید، طبیعتاً با موانعی روبرو می شوید.

 ممکن است در مورد هدف خود احساس گمراهی، ناامیدی و سردرگمی کنید. حتی ممکن است احساس کنید که تقریباً همه چیز برای شما اشتباه پیش می رود.

 گفته می شود که این اصول تغییر ناپذیر جهان اساس همه چیز هستند. همچنین می توانند به عنوان اصول راهنما به شما کمک کنند تا زندگی خود را شکل دهید. به عبارت دیگر، یادگیری در مورد این قوانین می تواند به رشد شخصی شما کمک کند. در واقع به شما امکان می دهد درک شهودی تری از دنیای اطراف خود به دست آورید.

قوانین کائنات نوعی مراقبه برای آزادی است.

افرادی که زندگی خود را با آگاهی از قوانین مرتبط به هم می گذرانند، معمولاً احساس می کنند اعتماد به نفس و تامل بیشتری نسبت به قبل دارند.

قاعده یگانگی الهی

 قانون یگانگی الهی قانون اساسی است که طبق آن مطلقاً همه چیز در جهان ما به هم مرتبط است. به عبارت دیگر، هر انتخاب، کلمه، آرزو و باوری که دارید، بر دنیا و افراد زندگی شما نیز تاثیر خواهد داشت. گاهی اوقات این تاثیر فوری و آشکار خواهد بود.

در مواقع دیگر، ممکن است مدتی طول بکشد تا این موضوع آشکار شود. حتی ممکن است هرگز متوجه نشوید که رخ داده است. سعی کنید خود را جزئی از همه چیزِ اطراف خود بدانید تا مطابق این قانون زندگی کنید. همه ما یکی هستیم و آگاهی از این موضوع ما را قدرتمندتر و همچنین همدل تر می کند.

قانون ارتعاش

طبق قانون ارتعاش، هر ذره در کیهان در حرکت دائمی است و دائما حامل انرژی است. این در مورد بخش‌های عظیمی از کیهان، مانند سیارات و ستارگان، صدق می‌کند. با این حال، برای صندلی که روی آن نشسته اید و یا میزی که رایانه شما روی آن قرار دارد نیز اعمال می شود. علاوه بر این، هر چیزی فرکانس انرژی خاص خود را دارد.

ذرات پرانرژی به طور طبیعی با سایر ذرات پرانرژی هماهنگ می شوند و همین امر در مورد ذرات کم انرژی نیز صادق است. اگر هدف شما این است که زندگی پربارتری داشته باشید، در نظر بگیرید که برای افزایش فرکانس انرژی خود چه کاری باید انجام دهید.

قاعده مطابقت

 قانون مطابقت مستقیماً با قانون اساسی یگانگی الهی مرتبط است. ایده کلیدی در اینجا این است که الگوها در سراسر جهان تکرار می شوند. همچنین می توان الگوهای برجسته را در مقیاس بسیار کوچک تکرار کرد. به عنوان مثال، به نمونه محبوب الگوی مارپیچی فکر کنید که در تعداد زیادی از مکان های کهکشان دوباره ظاهر می شود.

به دنبال الگوهایی در زندگی و تفکر خود بگردید و توجه کنید که چگونه آنها در جاهای دیگر جهان تکرار می شوند. در حین انجام این کار، انواع تغییرات الگویی را که ممکن است بتوانید ایجاد کنید را در نظر بگیرید.

قانون جذب

 همانطور که احتمالاً از قبل می دانید، قانون جذب به ما می گوید که مانند، مانند را جذب می کند. بنابراین، برای داشتن چیزهایی که در زندگی آرزو دارید، باید دریابید که چگونه در فرکانس مشابه این چیزها قرار بگیرید. درس کلی تر در اینجا این است که مثبت بودن، فعال بودن و دوست داشتنِ بیشتر، موارد مشابه را به زندگی شما جذب می کند. در این میان، بدبینی، ترس و بی حالی شما را به سمت ایجاد تجربیات منفی بیشتری در تمام جنبه های زندگی سوق می دهد.

دکتر جو دیسپنزا پیشگام در تغییر باورهای ذهنی

قاعده عمل الهام گرفته شده

 تمرین‌کنندگان قانون جذب مرتباً می‌گویند که ای کاش در مراحل قبلی از قانون عمل الهام‌گرفته می‌دانستند. این دو قانون به شدت با هم مرتبط هستند.

 قانون اقدام الهام گرفته به ما می گوید که ما باید به طور فعال اهداف خود را دنبال کنیم. این دو قانون مهمترین قوانین کائنات هستند. بسیاری از مردم فکر می کنند که تجسم یک هدف و ایجاد نگرش مثبت نسبت به آن برای بهره برداری از قانون جذب کافی است. با این حال، شما همچنین باید گام‌های الهام‌بخشی را به سمت چیزی که می‌خواهید بردارید. خواه این یک قدم بزرگ باشد یا کوچک، فوراً به شما کمک می کند تا رابطه و یا شغل بیشتری را جذب کنید.

قاعده تبدیل دائمی انرژی

قانون تبدیل دائمی انرژی بیان می کند که همه چیز در اطراف ما در جریان است. شما نمی توانید همه این تغییرات را ببینید زیرا بسیاری از آنها در سطح سلولی یا اتمی وجود دارند. دلیل اهمیت آگاهی از این قانون، این است که به شما کمک می کند ببینید چگونه می توانید تغییرات مثبت را ایجاد کنید.

 به طور خاص، به خاطر داشته باشید که ارتعاشات زیاد می تواند باعث بهبود در ارتعاشات کم شود. به عنوان مثال، اگر در فرکانس پایین ارتعاش دارید، قرار گرفتن در معرض فرکانس بالای یک دوست شاد و دلگرم کننده به طور طبیعی باعث تغییر انرژی در شما می شود.

قانون علت و معلول

 یکی از صریح ترین قوانین جهان، قانون علت و معلول به ما می گوید که همه کنش ها عکس العملی متناظر دارند. زندگی معنوی شما می تواند بر دنیای اطراف شما تاثیر بگذارد و باعث واکنش های مثبت یا منفی شود. به طور مشابه، محیط فیزیکی شما می تواند بر معنویت شما تاثیر بگذارد.

زندگی ما چیزی است که افکار ما آن را می سازد.

قانون جبران خسارت

 طبق قانون جبران خسارت، هر آنچه را که بکاری، همان را درو خواهی کرد . این قانون کائنات نیز شبیه به قانون جذب است. اما با تمرکز بر این ایده که جبران می تواند به اشکال مختلف باشد.

قانون نسبیت

قانون نسبیت، یکی از مهم ترین قوانین کائنات است. بنابراین، هیچ شخص، تجربه، احساس یا عمل خاصی به عنوان خوب یا بد ارزیابی نمی شود، مگر اینکه آن را در مقایسه با چیز دیگری نگاه کنید. برای مثال، ممکن است فکر کنید فقیر هستید، اما شاید به این دلیل است که سه عموی ثروتمند دارید.

قانون قطبیت

 زمانی که به قانون قطبیت فکر می کنیم، مهم ترین چیزی که باید به خاطر بسپاریم این است که مطلقاً هر چیزی مخالفی دارد. وجود این اضداد است که به ما امکان می دهد زندگی خود را درک کنیم.

در نتیجه، هنگامی که از یک چیز دشوار عبور میکنید، به شما کمک می کند واقعاً از پیشرفت های خوب آینده قدردانی کنید. با یادآوری منظم این موضوع، می‌توانید انعطاف‌پذیری خود را در مواقع مشکل بهبود بخشید. برای مثال، اگرچه جدایی، دردناک است، اما به شما می آموزد که چه چیزی در یک رابطه برای شما مفید نیست. همچنین به شما کمک می کند تا در نهایت آنچه را که مفید است پیدا کنید.

قاعده ریتم

قانون ریتم که گاهی قانون حرکت دائمی نامیده می شود؛ بر حرکت متمرکز است. به طور خاص، به این واقعیت اشاره دارد که همه چیز درون یک چرخه قرار دارد. شما می توانید این قضیه را در طبیعت ببینید. به عنوان مثال، در فصول و در روند پیری انسان. امروز ممکن است خوب باشد، اما هیچ چیز دائمی نیست، پس تا زمانی که ماندگار است از داشته هایتان لذت ببرید. از طرف دیگر، شاید شما در حال حاضر در بخش منفی چرخه هستید، اما ممکن است این همان چیزی باشد که شما را برای تغییر در چرخه در فردایتان آماده کند.

قانون جنسیت

در نهایت، قانون جنسیت ارتباط بسیار کمی با جنسیت بیولوژیکی دارد. بلکه به این واقعیت اشاره دارد که دو نوع عمده انرژی وجود دارد. شما می توانید آنها را مردانه و زنانه، یین و یانگ، یا آنیما و آنیموس در نظر بگیرید. همه ما حاوی مقدار مشخصی انرژی هستیم و اگر بخواهیم شاد زندگی کنیم، باید راهی برای رسیدن به تعادل بین هر دو نوع پیدا کنیم.

دوازده قانون جهانی زمانی که به بهترین شکل اجرا شوند، می توانند شکل زندگی ما را به درستی تغییر دهند.

چگونه طبق قوانین کائنات زندگی کنیم؟

پس از مطالعه درباره ۱۲ قانون کائنات، حتما تعجب میکنید که چگونه می توانید از قدرت این قوانین ابدی برای دعوت به شادی، آرامش و فراوانی بیشتر در زندگی خود استفاده کنید؟ اگر اصلاً این کار را بکنید، آیا هرگز یک زندگی عالی خواهید داشت؟

قوانین کائنات می توانند به شما کمک کنند تا خود و جهان را بهتر بشناسید و از نظر معنوی یک زندگی واقعی داشته باشید.

کاری که ما می توانیم انجام دهیم این است که به سادگی اصول اولیه این قوانین کائنات را درک کنیم. آنها را در زندگی روزمره خود جذب کنیم تا شادی و سعادت را به ارمغان بیاوریم. مفاهیم قوانین کائنات، ساده و در عین حال گریزان است. زیرا بر عهده ماست که یک ذهنیت مثبت ایجاد کنیم و از قدرت های آن به روش های مطلوب استفاده کنیم. همسویی صحیح با این قوانین جهانی طبیعت، فراوانی و رضایت را برای زندگی شما به ارمغان می آورد. این به شما کمک می کند تا درک کنید که چگونه همه چیز در درون و اطراف شما با هماهنگی کامل کار می کند. وقتی یاد بگیرید که طبق این قوانین زندگی کنید، می توانید بهترین ها را در زندگی خود به دست آورید. افکار، ادراکات، باورها و اعمال شما می توانند با هماهنگی عمل کنند و زندگی شما را بسازند.

نکات تکمیلی

اگر ارتعاشات خود را افزایش دهید، باید چیزهای خوب را به زندگی خود دعوت کنید. احساسات مثبت شروع به جریان می کنند و شما می توانید افکار و اعمال خود را با آن هماهنگ کنید. بهبود زندگی یک امر شانسی نیست، بلکه یک انتخاب است. اگر شادی را انتخاب کنید، هیچ چیز نمی تواند شما را از شاد بودن باز دارد. این قوانین همچنین به شما کمک می کند تا در مورد توانایی های خود مطمئن شوید. به همین دلیل سردرگمی و مبارزه کمتر خواهد شد.

همانطور که در مسیر زندگی خود حرکت میکنید، قوانین کائنات به عنوان دستوری عمل می کنند تا به شما کمک کنند به سطوح بالاتری از سطح معنویت برسید. همچنین آنها کنار شما هستند تا در هر کاری که انجام می دهید آگاه تر و موفق تر شوید. شما می توانید زندگی خود را با هماهنگی بیشتر و هرج و مرج کمتر متعادل کنید.

استفاده از قانون جذب نیز ممکن است تاثیرات مثبتی بر سلامت روانی داشته باشد. وقتی باور داریم که لایق چیزهای خوب نیستیم، به گونه‌ای رفتار می‌کنیم که شانس خوشبختی ما را خراب می‌کند. خوش بینی که از قانون کائنات قدرت میگیرد، باعث ایجاد همین تاثیرات مثبت میشود. تحقیقات در مورد خوش بینی نشان می دهد که افراد خوش بین از سلامتی بهتر، شادی بیشتر و موفقیت بیشتری در زندگی برخوردارند. آنها دارای ویژگی هایی هستند که به آنها اجازه می دهد افکار خود را بر موفقیت های خود متمرکز کنند. همچنین از نظر ذهنی شکست های خود را به حداقل برسانند.

کتاب صوتی شکست عادتهای کهنه

آیا حاضرید قدرت کائنات را در زندگی خود به کار ببندید؟

افکار شما واقعیت شما را تعیین می کنند: اگر می خواهید زندگی خود را تغییر دهید، باید با تغییر افکارتان شروع کنید. وقتی “نگرش قدردانی” را در خود پرورش دهید. به خود آموزش دهید تا روی چیزهای خوب در زندگی تمرکز کنید. زندگی خود را پر از افراد و تجربیات مثبت بیشتری خواهید یافت!

برخی از قوانین کائنات با آموزه های هرمتیک و برخی دیگر با تکنیک مراقبه هاوایی به نام هوئوپونوپونو مرتبط هستند.

رویای بزرگ: اگر می‌خواهید کائنات نتایج بزرگی ارائه دهد، باید رویاهای بزرگ داشته باشید. به یاد داشته باشید، کائنات همیشه به انرژی که شما ارسال میکنید پاسخ می دهد.

از جملات تاکیدی مثبت استفاده کنید: بهترین راه برای متمرکز نگه داشتن افکار استفاده از جملات تاکیدی مثبت است. هنگامی که اهداف خود را تایید میکنید، ضمیر ناخودآگاه خود را فعال میکنید تا چشم انداز خود را به واقعیت تبدیل کنید!

اهداف خود را روشن کنید: یک چشم انداز روشن منجر به نتایج واضح می شود. به همین دلیل بسیار مهم است که در مورد آنچه می خواهید، صادق باشید. فراموش نکنید که خواسته های مبهم نتایج مبهم می گیرند.

با تغییر باورهای ذهنی آینده جدیدتان را بسازید

طبق قانون جذب، شما آنچه که هستید(حقیقت وجود) را خلق می کنید. آنچه روی آن متمرکزید همان چیزی است که وارد زندگی شما می شود. برخی از مواردی که برای گنجاندن قانون جذب می توانید انجام دهید عبارتند از:

  • قدردان باشید.
  • اهداف خود را تجسم کنید.
  • به دنبال نکات مثبت در یک موقعیت باشید.
  • یاد بگیرید چگونه تفکر منفی را شناسایی کنید.
  • از جملات تاکیدی مثبت استفاده کنید.
  • وقایع منفی را به شیوه ای مثبت تر بازگو کنید.

کائنات با پیروی از دستورالعمل ها و قوانین خود، جادویی را که برای خلق تجربیاتی که می خواهیم به کار می برد، به ما می آموزد.

سخن نهایی

در مجموع ۱۲ قانون وجود دارد که بر جهان هستی حاکم است و از ابتدا وجود داشته است. آنها شامل قانون یگانگی الهی، ارتعاش، مطابقت، جاذبه، عمل الهام شده، تغییر دائمی انرژی، علت و معلول، جبران، نسبیت، قطبیت، ریتم و جنسیت هستند. همانطور که درک کامل تری از این قوانین ذاتی به دست می آورید، خواهید دید که همه آنها به هم متصل هستند. این قوانین همچنین بر روی یکدیگر همپوشانی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران