سبد خرید
چاکرا

دکتر جو دیسپنزا و چاکراهای بدن!

آیا قبلاً در کلاس یوگا یا جلسه مدیتیشن شرکت کرده اید؟ آیا واژه “چاکرا” را شنیده اید؟ چاکراها مراکز انرژی در بدن ما هستند. کلمه چاکرا به معنای “چرخ” است. چرخی از انرژی است که در آن نصف النهارهای مختلف انرژی بدن در آن مراکز یا اتصالات به هم می رسند. ۷ مورد از آنها، ۷ مرکز اصلی انرژی هستند.

آشنایی با چاکراهای بدن

چاکراها از مراکز انرژی تشکیل شده اند که با غدد خاص و عملکردهای بدن از جمله شخصیت، ارتباطات، تولید مثل و بسیاری دیگر مطابقت دارند. سیستم غدد درون ریز نیروگاه بیوشیمیایی بدن است که عملکردهای بدنی مشابه چاکراها را تنظیم می کند. اساساً، این مراکز انرژی و سیستم غدد درون ریز برای تعدیل و حفظ هموستاز یا تعادل فیزیولوژیکی در بدن انسان کار می کنند. هفت مرکز اصلی انرژی با هفت غده اصلی درون ریز پیوند دارند و از پایین ترین فرکانس یا جنبه فیزیکی تا بالاترین فرکانس یا جنبه ذهنی مرتب می شوند.

نماد چاکرا های هفتگانه بدن

چاکرای تاج:

در بالای سر قرار دارد و به ما امکان دسترسی به حالت های بالاتر آگاهی را می دهد. این دروازه و نقطه منبع به سوی روشنگری است. رنگ چاکرای تاج، بنفش است. بنابراین رنگ بنفشِ سنگ جواهر آمیتیست، کندر و روغن اسطوخودوس به حفظ تعادل بدن کمک می کند.

چاکرای چشم سوم:

در بین ابرو و در قسمت میانی مغز جایی که غده صنوبری شما قرار دارد. این نقطه تلاقی بین دو جریان مهم انرژی در بدن است. همچنین نشان دهنده شهود و شناخت درونی است. رنگ چاکرای چشم سوم آبی است، استفاده از این رنگ در مدیتیشن، توسط سنگ های قیمتی یاقوت کبود یا لاجورد و روغن اسطوخودوس می توان استفاده کرد.

 چاکرای گلو:

این چاکرا که در گردن شما قرار دارد، چاکرای بیان شما و مرکز قدرت شما است و مسئول مهارت های گفتاری و شنیداری ما است. رنگ این چاکرا آبی روشن یا فیروزه ای است. استفاده از این رنگ در مدیتیشن پوشیدن سنگ های قیمتی فیروزه ای یا آکوامارین و استفاده از روغن اکالیپتوس باعث تعادل این مرکز می شود.

چاکرای قلب:

گفته می شود که در مرکز قفسه سینه، چاکرای قلب قوی ترین مرکز و جایگاه روح است. قلب این ظرفیت را دارد که بالاترین جنبه های وجود انسان را منعکس کند. دو رنگ دارد. رنگ اصلی سبز و رنگ ثانویه صورتی است، پوشیدن سنگ های یشم یا رز کوارتز این رنگ را متعادل نگه می دارد و بوییدن یا استفاده از روغن گل رز به تعادل و باز کردن این مرکز انرژی کمک می کند.

چاکرای شبکه خورشیدی:

در جایی نزدیک به شکم و ناف قرار دارد. نیروی اراده، انرژی فیزیکی و مرکز انرژی هدف شما است. رنگ این چاکرا زرد روشن است. استفاده از این رنگ در مدیتیشن پوشیدن سنگ های قیمتی چشم ببر یا سیترین و بوییدن روغن دارچین در صورت کم کاری یا روغن نعناع در صورت فعالیت بیش از حد این چاکرا را متعادل می کند.

چاکرای خاجی:

در زیر ناف عضلات و ناحیه لگن قرار دارد. نشان دهنده عنصر آب در بدن است و مسئول تولید مثل و خلاقیت ما است. وقتی باز و متعادل باشد، توانایی ما برای خوددرمانی را افزایش می دهد. رنگ این چاکرا نارنجی است. استفاده از این رنگ در مدیتیشن با استفاده از سنگ های قیمتی عقیق یا کارنلین و بوی روغن یلانگ یلانگ و چوب صندل باعث تعادل این مرکز می شود.

نماد چاکرا خاجی

چاکرای ریشه:

در انتهای ستون فقرات قرار دارد. نشان دهنده ارتباط ما با زمین است و ما را در قبال نیازهای غریزی و مهارت های بقای خود مستقر و مسئول نگه می دارد. از ترس ها ما را حفظ می کند. رنگ این چاکرا قرمز است. استفاده از این رنگ در مدیتیشن با استفاده از سنگ های قیمتی گارنت یا روبی یا روغن پاتچولی باعث تعادل این مرکز می شود.

برای درک بهتر مراکز انرژی کتاب فراطبیعی شدن، اثر دکتر جو را مطالعه کنید. جو دیسپنزا که معمولاً با نام دکتر جو شناخته می شود، یک متخصص و محقق، عصب شناس و نویسنده مشهور جهانی است.

دکتر جو دیسپنزا هشتمین مرکز انرژی را کا می‌نامد، اما نام‌های مختلفی برایش وجود دارد. مرکز انرژی هشتم، زمانی که به طور کامل فعال شود، عشق الهی، ارتباط معنوی و تعالی را در شما ایجاد می کند.

بخشی از کتاب ماورای طبیعی شدن

در بخشی از این کتاب گفته شده است که همه چیز در جهان شناخته شده ما از نور و اطلاعات یا انرژی و آگاهی تشکیل شده یا ساطع میشود. این بدان معناست که بدن شما نه تنها از این انرژی ها تشکیل شده است، بلکه به طور پیوسته نور و اطلاعات یا انرژی و هوشیاری را ارسال و دریافت می کند. مراکز انرژی در بدن شما مراکز اطلاعات هستند. هر مرکز دارای یک شبکه نورون است که با غده خاصی در بدن شما مرتبط است.

هرگاه این شبکه‌های عصبی ناهماهنگ می‌شوند، به این دلیل است که مغز ناهماهنگ شده است. وقتی این اتفاق می‌افتد، شبکه‌های عصبی شروع به تغییر بیان هورمونی و هدایت عصبی اندام‌ها، بافت‌ها و سلول‌های متناظر مختلف در سراسر بدن می‌کنند.

در طول این مدیتیشن هدایت شده، شما شروع به فعال کردن سیستم عصبی خودمختار خود خواهید کرد تا مراکز انرژی بدن شما در تعادل بیشتری قرار گیرند و میدان انرژی اطراف بدن شما نیز متعادل شود.

کتاب ماورای طبیعی شدن، یکی از کتاب های معتبر در زمینه انسان و چاکراها است.

دکتر جو از شما می خواهد که هوشیاری خود را در هر یک از مراکز هفتم اول بدن و سپس فضای بالای سر و میدان اطراف بدن خود قرار دهید. وقتی از شما می خواهد که توجه خود را روی هر یک از مراکز متمرکز کنید، سعی نکنید چیزی ایجاد کنید، فقط از آن مرکز آگاه شوید. سپس، دکتر جو شما را با دستورالعمل هایی در طول حالت انسجام خود راهنمایی می کند تا تحول را در خود ایجاد کنید.

نسخه اصلی pdf کتاب ماورای طبیعی شدن

او شما را با دانش و ابزاری برای حذف عادات مخرب و روزمره توانمند می کند تا بتوانید به چشم انداز و اهداف خود برسید. او در این کتاب توضیح می دهد که چگونه می توانید به معنای واقعی کلمه مغز خود را دوباره بهینه کنید. تا یک ذهن جدید ایجاد کنید و نتایج جدیدی در زندگی خود بسازید. برای تهیه این کتاب میتوانید از سایت سکوی پرتاب اقدام کنید.

سخن نهایی

بدن انسان ظرف روح انسان است. این روح مغز را قادر می‌سازد تا سیگنال‌های الکتریکی را فعال کند و اجازه حرکت بافت عضلانی را بدهد. تعامل بین چاکراها و غدد درون ریز نشان می دهد که روح یک نیروی معنوی را بر بدن انسان اعمال می کند. روزی که علم چاکراها بیشتر مورد مطالعه قرار گیرد و بیشتر شناخته شود، ممکن است نه تنها منبع انرژی برای بدن باشد بلکه برای کاربردهای پزشکی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران