سبد خرید
دوره ماورای طبیعی شدن

دوره ماورای طبیعی شدن، کلید خودشناسی

آیا می خواهید درباره دوره ماورای طبیعی شدن دکتر جو دیسپنزا بدانید؟ اگر جوابتان بله است، پیشنهاد می کنم حتما در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

دوره ماورای طبیعی شدن، توضیح می دهد که چگونه افراد می توانند با استفاده از قدرت درونی خویش به پتانسیل خود دست یابند. این کتاب اصول و شیوه هایی را بیان می کند که به افراد عادی کمک می کند تا سلامت، خلق و خوی، امور مالی و روابط را بهبود بخشند.

درباره کتاب ماورای طبیعی شدن

جو دیسپنزا یک متخصص کایروپراکتیک، شفا دهنده و مرتاض است. او در کتاب فراطبیعی شدن (۲۰۱۳) به خوانندگان می آموزد که چگونه بدن خود را با استفاده از ذهن خود تغییر دهند.

بدن ما توسط میدان های نامرئی انرژی الکترومغناطیسی احاطه شده است که همیشه حامل یک دستور آگاهانه هستند.

در واقع، ما ذاتاً مافوق طبیعی هستیم، اما باید یاد بگیریم که قفلِ آن قدرت را باز کنیم. دکتر جو دیسپنزا مدیتیشن را به عنوان ابزار انتخابی خود برای انجام کاری که از آن به عنوان “غیر معمول” یاد می کند، فرا می

خواند. او می‌گوید که ما توانایی تنظیم فرکانس‌هایی را داریم که ما را فراتر از دنیای مادی می‌برند. همچنین ما را به جریان‌های آگاهی و انرژی متصل می‌کنند. دوره ماورای طبیعی شدن، همان مسیری است که باید انتخاب کنیم.

حتما بخوانید : ماورای طبیعی شدن

هنگامی که یاد گرفتید ذهن خود را در سطح بالاتر فرکانس به کار گیرید، می توانید عمداً ماهیت ذهن و بدن خود را تغییر دهید. کتاب و دوره ماورای طبیعی شدن نیز داستان ها و حکایات زیادی در مورد قدرت خود درمانی ارائه می دهد.

خلاصه دوره ماورای طبیعی شدن

ذهن ابزار قدرتمندی است. می تواند از انرژی، ماده ایجاد کند. ذهن این توانایی را دارد که با افکار و باورهای مثبت بیماری ها را درمان کند. اما اکثر مردم این کار را انجام نمی دهند زیرا در گذشته خود گیر کرده اند. به عنوان مثال، اگر کسی از اتفاقی که امروز می افتد آسیب ببیند، ممکن است تجربیات گذشته خود را به خاطر بیاورد و دوباره نسبت به آنها احساس بدی داشته باشد. این باعث می شود بدن او هورمون های استرس مانند آدرنالین یا کورتیزول تولید کند که او را بیشتر از قبل مضطرب می کند. به همین دلیل است که برخی از افراد به این هورمون‌ها معتاد می‌شوند. بنابراین تغییر روش تفکر برای آنها دشوار است.

یکی از اهداف اصلی مدیتیشن، فراتر از ذهن تحلیلی رفتن است.

اگر به زندگی در گذشته ادامه دهید، فرصت های آینده را از دست خواهید داد. برای شکستن این چرخه، ابتدا باید درک کنید که چگونه ذهن شما، محدودیت ایجاد می کند. با این حال، این نتایج نامطلوب هستند و احساس ناراحتی ایجاد می کنند.

تغییر چرخه‌ی هستی متمرکز بر گذشته، مستلزم ورود به قلمرو ناشناخته‌ها است. این کار با مدیتیشن انجام می شود که به ما امکان می دهد با هر چیزی که وجود دارد و نامحدود است در تماس باشیم. با مدیتیشن، می‌توانیم به پتانسیل کامل مغز خود دسترسی پیدا کنیم و بهزیستی عاطفی خود را بهبود ببخشیم. در نتیجه، سلامت جسمانی و همچنین تجربیات عرفانی را تجربه خواهیم کرد.

حالت منسجم، نتیجه ای مطلوب است. این موضوع محصول احساسات مثبت است و تعادل را در قلب و ذهن شما منعکس می کند. یک مغز منسجم عملکرد بالایی دارد که منجر به افزایش نظم در سیستم عصبی خودمختار می شود که بر تمام سیستم های بدن حاکم است و به طور خودکار عمل می کند. در مقابل، یک حالت نامنسجم زمانی رخ می دهد که برای مدت طولانی تحت استرس هستید.

کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن اثر دکتر جو دیسپنزا

تجربیات جدید زمانی اتفاق می‌افتد که ذهن و قلب با هم هماهنگ باشند. این حالات را می توان از طریق مدیتیشن به دست آورد. مدیتیشن راهی برای ایجاد واقعیت های مثبت با ذهن فرد است. وقتی افرادِ متعهد با نیت روشن و با احساساتی مانند شادی و شفقت ازدواج می کنند، ممکن است اتفاقات معجزه آسایی رخ دهد. درد و بیماری در نتیجه مراقبه های هدفمند ناپدید می شوند. با استفاده از مدیتیشن جذب عشق، روابط می تواند به طور چشمگیری بهبود یابد.

وقتی مردم عشق و آرامش را تجربه میکنند، میدان الکترومغناطیسی آنها به اندازه کافی قوی است که می تواند دیگران را به روش های مثبت تحت تاثیر قرار دهد.

برنامه های کاربردی این کتاب در زندگی واقعی

نکات و کاربردهای بسیاری در کتاب ماورای طبیعی شدن وجود دارد. ما میتوانیم از هر پاراگراف این کتاب چندین نکته کاربردی پیدا کنیم. اما نکاتی که در مش اصلی دوره ماورای طبیعی شدن، قابل مشاهده است، موارد زیر هستند.

  • ما اغلب قدرتمندتر از آن چیزی هستیم که فکر می کنیم.
  • مراقبه خوب است.
  • مثبت فکر کنید و سپاسگزار باشید. این کار هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی به شما کمک می کند.

شما می توانید آینده خود را تغییر دهید.

موضوع اصلی در دوره ماورای طبیعی شدن این است که همه ما دردهای گذشته را با بارها تجدید در زندگی خود یادآوری می کنیم. که این یادآوری دردهای بیشتری را بر ما وارد می کند. در عوض، او می‌گوید ما باید برعکس عمل کنیم و در زمان حال زندگی کنیم و برکت‌های آینده خود را داشته باشیم.

دوره ماورای طبیعی شدن، راهی اساسی برای درک بهتر قدرت ذهن و بدن خود است.

دیسپنزا می‌گوید که اگر احساساتی مانند قدردانی و عشق را نسبت به رویدادهای آینده را احساس کنید، احتمالاً در آن آینده زندگی خواهید کرد.

همه ما توانایی ماوراء طبیعی بودن را داریم. با ورود به میدان کوانتومی “امکانات نامحدود” می توانید آینده ای را که می خواهید بسازید.

سخن نهایی

تجارب آسیب زا به سختی وارد مغز می شوند. این تجربه افکار و رفتارهای منفی را ایجاد می کند که یک مسیر عصبی را می سازد. این مسیر می تواند توسط موقعیت های مشابه در آینده ایجاد شود. تجربیات مثبت باعث ایجاد احساسات مثبت و سلامت کلی می شود.

هر فکر، احساس و تجربه ای مسیرهای عصبی را در مغز ما تقویت می کند. به همین دلیل است که اغلب متوجه می شویم که افکار، احساسات و اعمال مشابه را بارها و بارها تکرار می کنیم. ما می‌توانیم این عادت را با تظاهر به اینکه یک موقعیت یا مشکل برای ما کاملاً جدید است، ترک کنیم.

راه دیگر این است که مغز خود را آموزش دهید تا با ارائه ایده های جدید بدون در نظر گرفتن کاربردی بودن یا نبودن آنها، به طور روزانه خلاقانه فکر کند. درگیر شدن در تجربیاتی که قبلا هرگز انجام نداده اید نیز به ایجاد دیدگاه های تازه کمک می کند، زیرا هر چیز جدید در جهت رهایی از الگوهای منفی افکار و احساسات کار می کند. دکتر جو دیسپنزا در دوره ماورای طبیعی شدن و کتاب شکست عادت های کهنه، به این مسائل می پردازد.

سایت سکوی پرتاب همواره در مسیر ساختن ذهنی آرام در کنار شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران