سبد خرید
ارتعاشات مثبت، جذب افکار مثبت

دستیابی به ارتعاشات مثبت و جذب افکار مثبت

دستیابی به ارتعاشات مثبت و جذب افکار مثبت:

در این مقاله می خواهیم در رابطه با ارتعاشات مثبت توضیح دهیم. همواره از زبان روانشناسان می ‌شنویم که جملاتی را بیان می ‌کنند و در میان به جملات ارتعاشات مثبت اشاره می نمایند. اما می ‌خواهیم بدانیم که ارتعاش جاذب مثبت یا ارتعاش بالا چیست و چگونه این جملات ارتعاش مثبت می توانند به روی زندگی ما تاثیر گذار باشند. به طور کلی باید بگویم که در واقع ارتعاشات مثبت عملکرد ها، نگرش ها، افکار های مثبتی هستند که می توانند باعث شوند که آینده ای درخشان برای ما رقم بخورد و اتفاقاتی که پیش روی ما است به سمت خوبی و مثبت بودن سوق پیدا کند.

لذا شما با یادگیری ارتعاش جذب می توانید هر چیز خوبی را که بخواهید به خود جذب کنید. ارتعاش سلامت یکی از ارتعاش های مثبت است که افراد با تفکرات مثبتی که دارند، می ‌توانند از بیماری ها دور مانده و سلامت خود را به دست آورند. راه های بسیار زیادی وجود دارد که افراد بتوانند به ارتعاشات مثبت دست پیدا کنند. از جمله این راه ها خواندن کتاب هایی با این مضمون است.

ارتعاشات مثبت، جذب افکار مثبت

کتاب های مفید برای کنترل افکار

شما بهترین کتاب ها را می توانید در فروشگاه سکوی پرواز مشاهده کنید. در سکوی پرواز کتاب های بسیار مفیدی به صورت مکتوب تایپ شده و یا صوتی وجود دارد، با دانلود این کتاب ها از سکوی پرواز می توانید به نگرش مثبتی برسید و اتفاق‌ های پیش رویتان را بسیار خوب و خوشبختانه با دستان خود رقم بزنید. خوشبختی در دستان شما است اگر بتوانید افکار خود را کنترل کنید و با جذب افکار مثبت زندگی خوبی را برای خود به دست آورید.

آیا تا به حال، نام قانون جذب را شنیده‌ اید؟ قانون جذب در واقع حداقل یک بار برای همه افراد ها پیش آمده است. وقتی افراد به چیزی فکر می کنند یا چیزی را از ته دل می ‌خواهند، مطمئنا به آن می رسند. این موضوع را قانون جذب انجام می دهد.

قانون جذب و رابطه ی آن با ذهن انسان ها و جذب افکار مثبت:

 ذهن انسان بسیار قوی و قدرتمند است تا حدی که می ‌تواند با افکار خود باعث اتفاق افتادن رویداد های جدیدی شود. به همین دلیل است که همواره ما به افراد توصیه می ‌کنیم به جذب افکار خوب بپردازند. داشتن افکار خوب باعث می‌ شود که شما اتفاقات خوبی برایتان رقم بخورد. هر چقدر که از افکار بد دور تر باشید، روزگار بهتری را خواهید داشت. در رابطه با این سوال که قانون جذب چیست؟ در بالا توضیح دادیم.

ارتعاشات مثبت، جذب افکار مثبت

قانون جذب در واقع بیان می ‌کند که افکار شما می‌ توانند آینده ساز باشند. در واقع سخن و افکار انسان دارای نیروی خارق العاده است که باعث می شود اتفاقات پیش رو با توجه به این افکار و عقیده ها رقم بخورد. لذا قانون جذب افکار مثبت نیز بیان می کند که اگر شما همواره به یک چیز خوب فکر کنید و آن چیز خوب را باور داشته باشید، می توانید به راحتی آن رویا های خوب را به دست آورید.

تمرین و مطالعه برای جذب افکار مثبت

قانون جذب ثروت یکی از المان هایی می باشد که همواره افراد در پی آن هستند. اگر شما باور داشته باشید که به زودی ثروتمند خواهید شد و مانند ثروتمندان رفتار کنید. مسلماً ثروت به استقبال شما آمده و می توانید جذب کننده مال و ثروت زیادی شوید. به همین خاطر است که در قانون جذب ثروت بیان می شود که ، افرادی که همواره تصور دارند مقدار زیادی پول به آن ها خواهد رسید، باید این مژده را به آن ها بدهیم که حتماً این اتفاق برای آن ها خواهد افتاد. لذا با افکار خوب ثروت را جذب خود کنید.

اما داشتن افکار مثبت و به اصطلاح دیگر جذب افکار مثبت کار چندان راحتی نیست. بلکه نیاز به تمرین و مطالعه دارد. با مطالعه ی کتاب های موجود در سایت سکوی پرواز شما می توانید دید بازتری را نسبت به قانون جذب، افکار مثبت و هم چنین ارتعاشات مثبت داشته باشید.

خداوند در انسان نیروی بسیار زیادی را قرار داده است تا خودشان بتوانند زندگی خوبی را برای خود رقم بزنند. اگر یک انسانی دارای یاس و نا امیدی باشد، مسلماً هیچ پیشرفتی نخواهد کرد و انسان های با ایمان و با اعتقاد همواره زندگی خوب و خوشبختانه ای دارند. در سایت سکوی پرواز می آموزید که انسان با افکار خود می تواند آینده ای درخشان و سرشار از خوشی را تجربه نماید.

ارتعاشات مثبت، جذب افکار مثبت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران