سبد خرید
ماورا طبیعی کتاب صوتی

دانلود ماورا طبیعی کتاب صوتی

آیا شما هم امید دارید غیرطبیعی بودن را تجربه کنید و بودن در متافیزیک را تجربه کنید؟

شما هم می خواهید تمام ترس‌هایتان از بین برود.

علاقمندید خارق العاده باشید.

دوست دارید تجربه‌های فراتر از این دنیا داشته باشید؟

شما هم دوست دارید امکانات ناشناخته درونتان را کشف کنید؟

دوست دارید عادت خود بودن را بشکنید.

اگر مایلید زندگی تان را متحول سازید.

زخم‌های عاطفی دارید که دوست دارید در خلاء آنها را از بین ببرید و به موفقیت در زندگی برسید؟

شما هم معتقدید ابعادی فراتر از ادراک انسان وجود دارد؟

اگر هنوز هیچ یک از کتاب‌های جو دیسپنزا را نخوانده‌اید، هم اکنون می‌توانید بر روی فرایندهای مغز خود کار کنید و آن را تکامل بخشید. با تمرین های این کتاب عادت خود بودن را در هم بشکنید و فوق العاده شوید. ما مطمئن هستم که از مطالعهpdf  کتاب ماورا طبیعی کتاب صوتی لذت خواهید برد. پس زمان را از دست ندهید و آن را دانلود کنید.

اگر میخواهید درباره کتاب ماورا بدانید کلیک کنید:

کتاب ماورای طبیعی شدن

ماورا طبیعی کتاب صوتی

معرفی نویسنده کتاب ماورا طبیعی کتاب صوتی

طی این ۱۰ سالی که گذشت، دکتر دیسپنزا دربیش از  ۳۲ کشور جهان در شش قاره سخنرانی داشته است و به مردم در زمینه نقش و نحوه عملکرد مغز انسان آموزش ارائه داده است. دیسپنزا به هزاران نفر از انسان ها آموخته است که چگونه با کاربرد اصول عصبی-فیزیولوژیک که از طریق علمی اثبات شده، تفکر و باورهای خود را مجددا برنامه ریزی نمایند. در نتیجه ارائه این اموزش ها، و با دادن این اطلاعات به بسیاری از افراد در مکان های مختلف دیسپنزا به آنها آموخته است که چگونه با از حذف عادات خودتخریبی شان به اهداف مورد نظرشان برسند. رویکرد دیسپنزا که از طریق روشی ساده آموزش داده می شود، بین ظرفیت های واقعی درونی انسان و نظریه‌های نوین علمی در زمینه پلاستیک عصبی پل می زند. او توضیح داده است که چطور تفکر با روش‌های نوین و تغییر دادن باورهای شخصی  به معنای واقعی کلمه مغز فرد می‌تواند رهبری کند. پیش فرض کار دیسپنزا اعتقاد او به این مساله است که هر فردی در این جهان ظرفیت های درونی نهفته و توانایی‌های نامحدودی دارد

درباره جو دیسپنزا بیشتر بدانید: جو دیسپنزا کیست؟

نویسنده کتاب ماورا طبیعی

با خواندن کتاب جو دیسپنزا واقعیت‌های جدید بسازید

ماورا طبیعی کتاب صوتی یکی از آن دسته از مراقبه‌هایی است برای افرادی که می‌خواهند به مرحله بعدی از زندگی‌شان برسند و علاقه‌مند به تفسیر علمی از چگونگی و چراهای واقعیت های زندگی هستند. با خواندن ماورا طبیعی کتاب صوتی خواهید فهمید که تغییر فرکانس چگونه می‌تواند واقعیت جدیدی ایجاد کند. لیستی از مدیتیشن‌ها وجود دارد که به شما کمک می‌کند غده صنوبری شما فعال شود و تجربه غواصی عمیق در آن را به شما ارائه دهد. روش‌های مراقبه، به ویژه تکنیک‌های تنفس، در ماورا طبیعی کتاب صوتی جذاب هستند. اگر می‌خواهید پتانسیل ناخودآگاه خود را بیدار کنید، پس باید آن را بخوانید.

با خواندن ماورا طبیعی کتاب صوتی از طبیعی بودن لذت ببرید

مراقبه در ماورا طبیعی کتاب صوتی

شما هم نمی توانید شب ها بخوابید؟

وقتی نمی‌توانید شب بخوابید، معمولاً به این دلیل است که ذهن شما در حال مسابقه است و مشغول پردازش افکار در مورد خانواده، شغل، سلامتی، یک اتفاق ناراحت کننده‌ای هستید که در اوایل روز اتفاق افتاده است و البته – بدترین سناریوی آینده که در واقع وجود ندارد. تمرین مراقبه جو دیسپنزا را امتحان کنید!

هدف از مدیتیشن کاهش سرعت امواج مغزی و فراتر رفتن از ذهن تحلیلی تفکر است. چیزی که دیسپنزا گفته این است که شما از قبل می‌دانید چگونه کاری را انجام دهید، زیرا این کار را هر روز انجام می‌دهید. اگر می‌توانید تمرین خود را با این درک شروع کنید که تمام کاری که انجام می‌دهید این است که بدن خود را آرام کنید (دقیقاً مانند وقتی که به خواب می رود) در حالی که ذهن خود را هوشیار و بیدار نگه دارید – و اگر می‌توانید به طور مداوم به این حالت آرامش بیشتر بروید در حالی که روی هیچ چیز تمرکز نکنید (یا فکر نکنید) – شما فقط راه را برای ذهن آگاه و ناخودآگاه باز کرده‌‌اید.

مراقبه در ماورا طبیعی کتاب صوتی

از طریق تمرین مدیتیشن ما می‌توانیم به ضمیر ناخودآگاه وارد شده و برنامه‌های ناخواسته خود را تغییر دهیم. ناخودآگاه را به عنوان سیستم عامل مغزتان در نظر بگیرید. با قرار گرفتن در سیستم عامل مغز، می‌توانیم عادات، رفتارها را تغییر دهیم و جای زخم‌های عاطفی را برطرف کنیم. اگر نمی‌خواهید چیزی را تغییر دهید، می‌توانید با دریافت امکانات ناشناخته حس جدیدی ایجاد کنید

با ماورا طبیعی کتاب صوتی به عرفان برسید

وقتی می توانید بدن خود را کاملاً شل کنید و هوشیار بمانید، این قلمرو، قلمرو ناشناخته و عرفانی است.

با فهمیدن وسعت فضای اطراف و تبدیل شدن به هیچ جسمی، هیچ کس، هیچ چیز، جایی که در هیچ زمان – بدن، افراد دیگر، چیزهای موجود در محیط و رویدادهای گذشته و آینده دیگر مورد توجه شما نمی شوند . شما (هوشیارید – نه بدن شما!) دیگر اطلاعات حسی اطراف خود را نمی گیرید، به این معنی که دیگر با هورمون‌های استرس زندگی نمی کنید. در این حالت، شما بیدار نیستید، نمی خوابید و خواب نمی بینید. شما در حالت متعالی هستید، این قلمرو ناشناخته است و اینجا جایی است که در به روی رویدادهایی مانند تجارب خارج از بدن، بهبودی خود به خود و لحظات عرفانی باز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران