سبد خرید
کتاب شکست عادت های کهنه

آنچه باید درباره کتاب شکست عادت های کهنه اثر دکتر جو دیسپنزا بدانید.

شما محکوم به ژن های خود نیستید. ذاتا تا آخر زندگی در یک راه معین قدم نمی گذارید. علم جدیدی در حال ظهور است که به همه انسان ها قدرت می دهد تا واقعیتی را که انتخاب می کنند خلق کنند. در کتاب شکستن عادت های کهنه، نویسنده، سخنران، محقق و متخصص کایروپراکتیک مشهور، دکتر جو دیسپنزا، زمینه های فیزیک کوانتومی، عصب شناسی، شیمی مغز، زیست شناسی و ژنتیک را با هم ترکیب می کند تا به شما نشان دهد که چه چیزی واقعا ممکن است.

نمایی از کتاب شکست عادت های کهنه.

درباره کتاب

کتاب شکست عادت های کهنه در سال ۲۰۱۳ توسط دکتر جو دیسپنزا نوشته شد. این کتاب ۳۶۰ صفحه ای نه تنها دانش لازم برای تغییر هر جنبه ای از خود به شما داده می دهد، بلکه گام به گام به شما آموزش داده می دهد تا آنچه را که می آموزید به کار ببرید. تا تغییرات قابل اندازه گیری در هر زمینه ای از زندگی خود ایجاد کنید.

دکتر جو از درک باستانی ابهام زدایی می کند و شکاف بین علم و معنویت را پر می کند. از طریق کارگاه ها و سخنرانی های قدرتمند او، هزاران نفر در ۲۴ کشور مختلف از این اصول برای تغییر از درون به بیرون استفاده کرده اند. وقتی عادت خودت بودن را ترک کنی و واقعاً نظرت را عوض کنی، زندگی ات هرگز مثل قبل نخواهد شد!

 پیشنهاد سکوی پرتاب برای شما : برنامه ریزی مجدد ذهن دکتر جودیسپنزا

درباره کتاب شکست عادت های کهنه اثر دکتر جو دیسپنزا

جو دیسپنزا که معمولاً با نام دکتر جو شناخته می شود، یک متخصص کایروپراکتیک، محقق، عصب شناس و نویسنده مشهور جهان است.

نمایی از کتاب شکست عادت های کهنه.

دکتر دیسپنزا کلینیک کایروپراکتیک خود را در رینیر، واشنگتن در سال ۱۹۹۸ افتتاح کرد. او به ۳۳ کشور سفر کرده است تا در مورد چگونگی کشف پتانسیل کامل مغز انسان و نحوه استفاده از آن برای بهبود شخصی سخنرانی کند. او به بیش از پنجاه هزار نفر آموزش داده است. همچنین سه کتاب پرفروش نیویورک تایمز را به نام خودش ثبت کرده است.

دکتر جو دیسپنزا می خواهد به شما قدرت دهد که باورهای منفی را کنار بگذارید و باورهای مثبت را در آغوش بگیرید. کتاب شکست عادت های کهنه، به شما کمک می‌کند تا بهترین و آزادترین انسان باشید به این دلیل که همانطور که دکتر جو می‌گوید، بتوانید به سوی سرنوشت خود گام بردارید.

دکتر جو دیسپنزا در شکستن عادت های کهنه، جنبه های پرانرژی واقعیت را با علمِ درست بررسی می کند و ابزارهای لازم را برای ایجاد تغییرات مثبت مهم در زندگی خواننده را در اختیار وی قرار می دهد. هرکسی که این کتاب را بخواند و مراحل را به کار ببندد از زحماتش سود خواهد برد. محتوای پیشرفته آن به زبانی ساده توضیح داده شده است که برای همه قابل دسترسی است. همچنین راهنمای کاربرپسندی برای تغییرات پایدار از درون به بیرون ارائه می دهد.

 معرفی کتابی شگفت انگیز از دکتر جو دیسپنزا :

کتاب صوتی شکست عادتهای کهنه

شکستن عادت های کهنه ترکیبی قدرتمند از علم پیشرو و برنامه های کاربردی زندگی

کتابچه راهنمای سرگرم کننده و بسیار در دسترس جو دیسپنزا برای سیم کشی مجدد مدارهای ذهنی و احساسی شما حاوی یک پیام ساده اما قدرتمند است:

آنچه امروز فکر می کنید؛ تعیین می کند، فردا چگونه زندگی کنید.

شکستن عادت های کهنه ترکیبی قدرتمند از علم پیشرو و برنامه های کاربردی زندگی واقعی است. همچنین توسط فرمولی عالی برای زندگی روزمره ساخته شده است. سلسله مراتب دانش علمی به ما می گوید که وقتی اکتشافات جدید دانسته های ما در مورد اتم را تغییر می دهند، آنچه از خود و مغزمان می دانیم نیز باید تغییر کند. از طریق ۱۴ فصل مختصر این کتاب، دکتر جو دیسپنزا از یک عمر تجربه استفاده می کند. تا توضیح دهد که چگونه تغییرات ظریف در نحوه استفاده از مغزمان، کلید کوانتومی برای تغییرات تأیید کننده زندگی در بدن، زندگی و روابط ما است.

در این کتاب راهنمای مسئولانه، کاملاً تحقیق شده و عملی که می‌خواهید برای تمرین شخصی خود در اختیار داشته باشید، قرار دارد. از تمرین‌های قدرتمندی که تفکری را که ما را در باورهای قدیمی نگه می‌دارد، تا تمرین‌های ساده‌ای که ما را فراتر از باورهای محدودمان منجنیق می‌کند، در این کتاب قرار داده شده است. کتاب شکستن عادت های کهنه، راهنمای مالکان زندگی موفق است. زندگی موفقی که از کلاس اول به ما می آموختند.

تکنیک‌های گام به گام دکتر جو به همه این فرصت را می‌دهد تا با میدان کوانتومی خود آزمایش کنند.

کتاب شکست عادت های کهنه و تغییر باور

 کتاب شکست عادت های کهنه، احتمالاً برخی از باورهای دیرینه در زمینه روانشناسی را تغییر خواهد داد. نتیجه‌گیری‌های دکتر جو، که به خوبی در علوم اعصاب پایه‌گذاری شده‌اند. ایده‌های ما را در مورد اینکه چه کسی هستیم و چه چیزی را ممکن می‌دانیم به چالش می‌کشد.

ما در بحبوحه یک دوره جدید بی‌نظیر رشد شخصی هستیم، که در آن یک حلقه بازخورد سازنده بین آخرین اکتشافات علوم اعصاب و شیوه‌های باستانی مراقبه ایجاد شده است. این کتاب، استادانه و در عین حال به وضوح نحوه عملکرد مغز و بدن ما را توضیح می دهد.

دکتر جو این کتاب را عملاً در یک برنامه چهار هفته‌ای درباره تغییرات اساسی شخصی به کار می‌گیرد. همچنین نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم از یک برنامه مدیتیشن ساختاریافته برای بازسازی آگاهانه شبکه عصبی خود برای خلاقیت و شادی استفاده کنیم.

ایجاد تغییر در زندگی با کتاب صوتی شکست عادتهای کهنه

اکثر مراقبه کنندگان خواندن کتاب شکست عادت های کهنه را پیشنهاد می دهند.

جو دیسپنزا راهنمای تبدیل شدن به یک انسان موفق را برای ما به ارمغان می آورد. او به ما نشان می دهد که چگونه از چنگال احساسات خود رها شویم تا زندگی های شاد، سالم بسازیم.

خلاصه مزایای خواندن کتاب شکست عادت های کهنه

قبل تر به بررسی مزایای این کتاب پرداختیم. به طور خلاصه، همانطور که دکتر جو می‌گوید، اگر برای درک، تمرین و تجسم آنچه در این کتاب به سادگی درباره آن صحبت می‌شود، وقت بگذارید، نتایج ملموسی را در عرض یکی دو روز به دست خواهید آورد.

باید این مفهوم را بپذیریم که تصور ذهنی شما بر دنیای عینی ما تأثیر می گذارد. ما باید محیطی مثبت در اطراف خود ایجاد کنیم و دیدگاه مثبتی در مورد آینده خود در حال حاضر داشته باشیم.

این کتاب، حقایق علمی و بینش دکتر جو را در مورد اینکه چگونه هوش الهی به طور شهودی با مغز در کمک به داشتن یک زندگی هدفمند، ترکیب می کند!

این کتاب را دوست خواهید داشت. زیرا تجربه‌ای است که زندگی را تغییر می‌دهد. آن را تجزیه می‌کند و می‌توانید بفهمید که چگونه فکر می‌کردید و چگونه باید فکر کنید. که این امر یک تجربه تغییر زندگی است.

شکست عادتهای کهنه و شروعی تازه

سخن نهایی

کتاب شکست عادت های کهنه، احتمالا بهترین کتابی است که تا به امروز خوانده اید. این کتاب حاوی جملات الهام‌بخش بسیاری است. این کتاب، اهمیت وجود شما را خلاصه می‌کنند. من درک کردم که ذهن و بدن چگونه از نظر علمی کار می کنند. این به شما کمک می کند به فرآیند خلاقانه مدیتیشن که در کتاب توضیح داده شده است اعتماد کنید. سکوی پرتاب از همه نویسندگانی که دانش خود را برای پیشرفت و گسترش بشریت توزیع می کنند از جمله دکتر دیسپنزا تشکر می کند.

One comment

  1. نور مهرروش

    با سلام و احترام
    پیام آور و راهنمای چگونگی صلح با دنیای درون و خلق دنیای شگفت انگیز بر طبق اراده شخصی در بیرون
    کتابی مرجع و آموزشی شگرف از سوی خالق نور
    بر قرار باشید و پرفروغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران