سبد خرید
مدیتیشن جذب عشق

آنچه باید درباره مدیتیشن جذب عشق بدانیم.

ممکن است تعجب کنید که دقیقاً چگونه مدیتیشن می تواند به شما در یافتن عشق کمک کند. ابتدا باید اشاره کرد که مدیتیشن در واقع ما را جذاب تر می کند. به علاوه، به ما کمک می کند تا ذهنیت مهربانی را توسعه دهیم. شفقت و عزت نفس را افزایش می دهد و همه اینها به جذب عشق و همچنین غلبه بر جدایی کمک می کند.

اگر تجلی زندگی رویایی شما فقط مستلزم داشتن افکار مثبت است، پس این گفتگو بی ربط خواهد بود. اگر به سادگی مثبت اندیشی بود، مدتها پیش آن را فهمیده بودید. مدیتیشن جذب عشق بسیار عمیق تر از قسمت سطحی ذهن است. قانون جذب بر اساس آنچه در اعماق ذهن ناخودآگاه شما رخ می دهد فعال می شود.

تکنیک های معنوی زیادی برای صمیمیت وجود دارد که می تواند عشق را در یک رابطه افزایش دهد.

علاوه بر این، تحقیقات ییل نشان می دهد که ذهن آگاهی شکل عمیق تری از عشق فداکارانه را ایجاد می کند. به عبارت دیگر، از شما عاشق بهتری می کند. یکی از روش های تقویت ذهن آگاهی مدیتیشن است.

آنچه باید درباره مدیتیشن جذب انرژی مثبت بدانیم.

بهترین مدیتیشن برای جذب عشق

از این مدیتیشن جذب عشق استفاده کنید تا بتوانید از یک رابطه عالی لذت ببرید.

  1. با نشستن در یک موقعیت راحت شروع کنید. پاهای خود را به اندازه عرض شانه از هم باز کنید. این حالت به شما کمک می‌کند که احساس آرامش کنید. این موضوع هنگام استفاده از مدیتیشن، برای جذب عشق مهم است. بگذارید ستون فقرات شما کمی کشیده شود. چانه خود را کمی به سمت سینه پایین بیاورید و سپس به آرامی گردن خود را بلند کنید. شانه های خود را به عقب برگردانید. به آرامی سر خود را از این طرف به سمت دیگر تکان دهید تا گردنتان شل شود. حالا به حالت عادی بنشینید. در این قسمت، مرحله اول مدیتیشن جذب عشق پایان یافت.
  2. برای این مدیتیشن می خواهیم از مودرا برای عشق استفاده کنیم. مودراها حرکات دستی هستند که در آیین بودا، هندو و یوگا استفاده می شوند. آنها نقاط طب فشاری را برای تحریک ویژگی های خاصی از ذهن فعال می کنند. یوگا پدیا بیان می کند که بهترین مودرا برای عشق، مودرای لوتوس است که برای باز کردن چاکرای قلب استفاده می شود. برای انجام این کار، دستان خود را کنار هم بگذارید. حالا هر دو دست را به سمت بیرون بچرخانید، در حالی که شست ها و انگشتان کوچک را در کنار هم نگه دارید. دستان شما مانند دهانه گل به نظر می رسند.

وقتی مدیتیشن جذب عشق را انجام می دهیم، قلب خود را به روی عشق باز می کنیم.

آماده سازی برای دریافت عشق

  1. از طریق بینی نفس بکشید و نفس خود را حس کنید که از طریق بدن به سمت دیافراگم شما حرکت می کند. حداقل ۲۰ بار نفس بکشید. این سیستم عصبی پاراسمپاتیک شما را تحریک می کند تا به آرامش شما کمک کند. در حالی که سیستم لیمبیک را نیز تقویت می کند، که برای تنظیم هیجان، حیاتی است.
  2. اکنون از شما می خواهم که شروع به خواندن مانترا برای عشق کنید. شعار این است: “من از آمدن عشق به زندگی خود استقبال می کنم”. این مانترا را به آرامی و مکرر بخوانید. همچنان بر تنفس خود تمرکز کنید.
  3. به ناچار هنگام انجام این مراقبه برای عشق، افکار و احساسات منفی و شاید خاطراتی مرتبط با روابط گذشته را تجربه خواهید کرد. برخی از آنها ممکن است دردناک باشند، مانند فکر کردن به جدایی از همسر سابق شما. وقتی فکر یا احساسی را مشاهده می کنید، تصور کنید که یک قدم از آن عقب می روید. اکنون با آرامش فکر یا احساس را مشاهده کنید. به خود بگویید: «این فقط یک فکر یا احساس است. واقعی نیست. من الان اینجا هستم. و من از جذب عشق استقبال می کنم.»
  4. در این مدل از مدیتیشن جذب عشق حداقل بیست دقیقه زمان لازم است. تجربه احساسات در طول این مراقبه کاملا طبیعی است. عشق یک شمشیر دولبه است که به همان اندازه زیباست که دردناک است. این طبیعی است به سادگی خاطرات را مشاهده کنید، بگذارید آنها بگذرند و به مراقبه جذب عشق ادامه دهید.
  5. در پایان جلسه مدیتیشن جذب عشق، به خود بگویید: “من آماده دریافت عشق از کائنات هستم.”

کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن اثر دکتر جو دیسپنزا

ساده ترین مدیتیشن جذب عشق

مودراها حرکات دستی هستند که در معنویات هندی برای اعطای مزایای خاصی به تمرین‌کننده استفاده می‌شوند. آنها با استفاده از نقاط طب فشاری در دست ها برای تحریک مناطقی از مغز کار می کنند.

یکی از نمونه های مودرا، مودرا لوتوس  است که برای عشق استفاده می شود.

وقتی مدیتیشن جذب عشق را انجام می دهید، بر هر احساس منفی در خود غلبه می کنید. ذهن و قلب خود را به روی تجربه عشق ناب باز می کنید.

شما می توانید از نیلوفر آبی برای جذب هم روحی خود استفاده کنید. گفته می شود که درک شما از دیگران را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تا روابط مثبتی داشته باشید. به علاوه، عشق به خود را افزایش می دهد. به یاد داشته باشید، قبل از اینکه بتوانیم عشق دیگران را دریافت کنیم، باید عشق به خود را در خود پرورش دهیم.

  • برای اجرای مراقبه جذب عشق نیلوفر آبی، کف دستان خود را به هم نزدیک کرده و مانند یک گل باز کنید.
  • حالا شست ها و انگشتان کوچک را کنار هم به هم وصل کنید.
  • در نهایت دستان خود را جلوی قفسه سینه قرار دهید و آنها را به مدت ۱۰۸ نفس نگه دارید. این باعث تشویق روابط مثبت می شود.

روش های افزایش تاثیر مدیتیشن جذب عشق

با استفاده از موسیقی عاشقانه و شمع می توانید این کار را موثرتر کنید. یک فضای رمانتیک ایجاد کنید و در حالی که دستان خود را در موقعیتی که در بالا توضیح داده شده نگه داشته اید مدیتیشن کنید. این باعث فعال شدن نواحی مرتبط با شفقت در مغز شما می شود.

مطالعات روانشناسی نشان می دهد که اگر می خواهیم از روابط قوی لذت ببریم، باید عشق به خود داشته باشیم.

شما همچنین می توانید این کار را با معشوق خود انجام دهید. انجام این کار به شما کمک می کند تا درک و شفقت بهتری نسبت به یکدیگر داشته باشید که باعث تقویت رابطه می شود.

سخن نهایی

جذب عشق مطابق با ضمیر ناخودآگاه شما عمل می کند. جایی که تمام باورها، خاطرات، ارزش ها و برنامه ریزی شما در آن ذخیره می شود. انجام این تجسم هم از ذهن خودآگاه و هم از ذهن ناخودآگاه شما استفاده می کند و آنها را با هدفِ کمک به شما برای تحقق عمیق ترین نیات و خواسته های خود، در یک راستا قرار می دهد. به تمرکز بر این تجسم هر روز ادامه دهید. زیرا در مکانی پر از قدردانی، فراوانی و الهام زندگی می کنید. به یاد داشته باشید که عشق و محبت یک شبه ساخته نشده است. تمرین روزانه آن چیزی است که شما را به جنبه‌های جادویی شخصی که هستید متصل می‌کند. همچنین این امر با تجلی سرنوشت، امکانات بی‌پایانی را به ارمغان می‌آورد.

مطالب بیشتر : راهنما جامع قانون کائنات

البته، مراقبه های هدایت شده بسیار زیادی برای عشق وجود دارد. بنابراین اکنون ما به استفاده از مراقبه به جذب عشق پرداخته ایم. روش هایی که در این راهنما به آنها نگاه کرده ایم به شما کمک می کند تا ذهنیت ایده آلی را برای استقبال از یک رابطه مثبت در زندگی خود پرورش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران