سبد خرید
مدیتیشن جذب انرژی مثبت

آنچه باید درباره مدیتیشن جذب انرژی مثبت بدانیم.

ما دوست داریم در طول زندگی خود فکر کنیم که ذهن و افکار ما دنیای ما را شکل نمی دهد. حقیقت این است که قطبیت، ماهیت و کیفیت افکار شما عمیقاً با واقعیت فیزیکی شما (سلامت، شغل، موفقیت، روابط و غیره) در هم تنیده است. از زوایای مختلف به این می پردازیم که چرا مدیتیشن جذب انرژی مثبت بهترین ابزار جذب انرژی مثبت و افزایش ارتعاش است.

انرژی مثبت چیست؟

گفته شده است که همه چیز نوعی انرژی است. چه آن را ببینید و چه آن را احساس کنید. مثبت، خنثی یا منفی، شما در هر لحظه از هر روز انرژی ایجاد می کنید. هر چیزی که فکر می کنید، هر چیزی که می گویید، هر کاری که انجام می دهید و هر کاری که انجام نمی دهید ارتعاش مربوطه را منتشر می کند. تمام این ارتعاشات به کائنات و جهان ارسال می شوند.

اگر افکار، گفتار و اعمال خود را روی ایجاد انرژی مثبت بیشتر متمرکز کنید، زندگی شما به طور خاصی تغییر می کند. چقدر عالی خواهد بود که به یک فانوس انرژی مثبت تبدیل شوید، که نور زیبایی را به هر کجا که میروید بتاباند.

مدیتیشن چاکرا ریشه می تواند به درک و دریافت انرژی مثبت کمک کند.

ما همه یکی هستیم

تصور کنید که همه ما به سادگی دانه های شنی در ساحل هستیم، که هر کدام جلوه ای جداگانه از یک ساحل بزرگ داریم. تغییر در آگاهی که از طریق مدیتیشن جذب انرژی مثبت به دست می آید به طور طبیعی شما را از بالاترین و شاید به شدت محافظت شده ترین حقیقت آگاه می کند. همه ما یکی هستیم!

سیاه یا سفید، جمهوری خواه یا دموکرات، ثروتمند یا فقیر؛ ما انسان ها خیلی بیشتر شبیه هم هستیم تا متفاوت. همه ما نیازها، خواسته ها و انگیزه های اولیه یکسانی داریم؛ سلامتی، شادی، هدف و عشق.

قدرت شکرگزاری و نقش آن در ساخت باورهای جدید

مدیتیشن به شما کمک می کند به یاد داشته باشید که همه ما در این موضوع با هم شریک هستیم. اگر کشتی غرق شود، همه می میرند. وقتی چهره خود را در دیگران میبینید، یک اتفاق معجزه آسا رخ می دهد. همه به «خودِ دیگر» شما تبدیل می شوند. آنها فقط شما هستند در شکلی دیگر. درنتیجه مسیر فعلی شما مهم نیست، همه ما در حال بازگشت به منبع هستیم.

چگونه  توسط قانون جذب انرژی مثبت ایجاد کنیم؟

به طور اساسی، قانون جذب بیان می کند که افکار و سیستم های اعتقادی شما “ارتعاشات” خاصی را به کیهان می فرستند. به نوبه خود، کائنات با ارائه نوعی مجموعه تجربیات سفارشی شده به شما پاسخ می دهد که مستقیماً افکار و باورهای گفته شده را تأیید می کند.

این قانون کیهانی الهی شامل یک پارادوکس قدرتمند است: ترس ها و نارسایی های شما برابر با اعتقادات و اعتماد به نفس شما تلقی می شوند. کائنات بین “خواستن” و “نخواستن” تمایز قائل نمی شود. به هر دو آن ها یک پاسخ را خواهد داد.

کتاب صوتی شکست عادتهای کهنه

جذب انرژی مثبت کلید موفقیت است.

سپس، راز همسویی مستقیم با قانون جهانی جذب چیست؟ در حالی که به طور موثر هرگونه محدودیتی را که خود تحمیل می‌کند حذف می‌کنید وقت آن است که مدیتیشن جذب انرژی مثبت را شروع کنید.

بهترین راه برای بالا بردن ارتعاش، تولید انرژی مثبت و پاکسازی ذهنتان، مدیتیشن جذب انرژی مثبت است.در ادامه با سکوی پرتاب همراه باشید تا با مراحل مدیتیشن جذب انرژی مثبت آشنا شوید. انرژی مثبت از طریق ذهن وارد بدن ما می شود. مدیتیشن به ذهن ما کمک می کند تا برای دریافت این انرژی آرام و متمرکز باشیم.

مراحل مدیتیشن جذب انرژی مثبت

هر روز صبح  شب به مدت ۱۵ تا ۳۰ دقیقه مدیتیشن کنید. بهتر است قبل از خوردن غذا مراقبه کنید. سعی کنید در یک مکان ساکت مدیتیشن جذب انرژی مثبت را انجام دهید. اما اگر مکان آرامی برای مدیتیشن ندارید به خودتان سخت نگیرید. سر و صدا مانعی برای مدیتیشن نیست.

مدیتیشن جذب انرژی مثبت مانند یک آهنربا حس خوب را دریافت می کند.

ساکت بنشینید، چشمان خود را ببندید و برای یک دقیقه یا بیشتر کاری انجام ندهید. افکار می آیند می روند. داشتن افکار در طول مدیتیشن طبیعی است. بعد از یک دقیقه یا بیشتر، بدون تکان دادن زبان یا لب هایتان، آرام آرام شروع به گفتن مانترای خود کنید. به آرامی مانترا را تکرار کنید تا زمانی که مدیتیشن تمام شود. وقتی مدیتیشن را تمام کردید، ۴ تا ۵ دقیقه دراز بکشید و استراحت کنید.

دانشمندان مدیتیشن را مطالعه کرده‌اند و دریافته‌اند که مدیتیشن منظم می‌تواند استرس را کاهش دهد، آرامش درونی را افزایش داده و روابط را بهبود بخشد.

چگونه انرژی منفی را حذف کنیم؟

ترسیدن از چیزهایی که نمی‌خواهیم احساس یا تجربه کنیم بسیار آسان است. ترس از تحقیر، ترس از شکست، ترس از بی کفایتی، ترس از ناراحتی، نمونه های این قضیه هستند. اگرچه همه ما این کار را انجام می دهیم، اما نگرانی در مورد آینده هرگز چیزی را حل نمی کند. کاری که واقعاً انجام می دهد این است که پتانسیل شما را محدود می کند، وضعیت جریان شما را مسدود می کند و احساسات مثبت شما را فلج می کند. در نهایت، اضطراب مشکلات بسیار بیشتری ایجاد می کند.

بهترین راه برای بالا بردن آگاهی خود به بالاترین سطح، مدیتیشن است. مراقبه شما را با داستان فرضی و خودساخته ای که ترس است روبرو می کند.

مانند مکانیکی که قطعات ماشین شما را جدا می کند تا دلیل واقعی خاموش نشدن چراغ چک موتور شما را بیابد، مدیتیشن لایه های ذهن شما را تا هسته میشکافد و بهترین مجموعه ابزار را برای رفع دائمی اضطراب شما به ارمغان می آورد.

کتاب صوتی قدرت باور از جو دیسپنزا

آگاهی خالصی که از طریق مدیتیشن به دست می‌آید به شما کمک می‌کند متوجه شوید که چه زمانی فکرتان شلوغ می‌شود. با تبدیل شدن به فردی که در لحظه حال زندگی می کند، مدیتیشن به طور خودکار نوعی منطقه بدون ترس ایجاد می کند. شما را به یک فرد بی نهایت شادتر و بسیار مثبت تر تبدیل می کند.

انرژی مثبت در زندگی ما، مانند نوشیدن یک انرژی را، باعث بهبود عملکرد ما می شود.

سخن نهایی

بدن و ذهن ما توسط یک میدان انرژی احاطه شده است که توسط انرژی کیهانی تغذیه می شود. این انرژی مثبت همیشه به شفای بدنی، ذهنی و معنوی کمک می کند. انرژی کائنات منفی گرایی را کاهش می دهد، به بهبودی کامل کمک می کند و هماهنگی را در زندگی ایجاد می کند. مدیتیشن جذب انرژی مثبت از تنظیم جریان خون پشتیبانی می کند و استرس روی قلب را کاهش می دهد.

در طول مدیتیشن، ذهن و بدن تمایل به یکی شدن دارند. بنابراین آن ها را برای دریافت انرژی مثبت آماده می کند. توجه کنید که با مدیتیشن چاکرای ریشه و جذب انرژی از زمین، فرد می تواند انرژی مثبت بدن را مدت کوتاهی، افزایش دهد. به طور خلاصه، می توان استنباط کرد که انرژی مثبت را می توان از طریق تمرین منظم مراقبه احساس و دریافت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران