سبد خرید
قانون جذب

آنچه باید درباره قانون جذب بدانیم.

قانون جذب رازی است که بیان می کند افکار مثبت، نتایج مثبتی را در زندگی ما به وجود می آورند در حالی که افکار منفی، نتایج منفی را به همراه دارند. این بر این باور است که افکار نوعی انرژی هستند و انرژی مثبت باعث موفقیت در تمام زمینه های زندگی از جمله سلامتی، مالی و روابط می شود.

قوانین جذب

اصول جهانی وجود دارد که قانون جذب را تشکیل می دهد:

  • مانند، مانند را جذب می کند: این قانون نشان می دهد که چیزهای مشابه به یکدیگر جذب می شوند. مردم سعی دارند افرادی را جذب کنند که رفتاری شبیه به خودشان دارند. همچنین نشان می دهد که افکار افراد تمایل به جذب نتایج مشابه دارند. اعتقاد بر این است که تفکر منفی باعث جذب تجربیات منفی می شود، در حالی که تفکر مثبت تجربیات مطلوب را ایجاد می کند.
  • طبیعت از خلاء متنفر است: این قانون جذب نشان می دهد که حذف چیزهای منفی از زندگی شما می تواند فضایی را برای چیزهای مثبت بیشتری ایجاد کند. بر اساس این تصور، غیرممکن است که یک فضای کاملاً خالی در ذهن و زندگی خود داشته باشید. طرفداران این فلسفه می گویند از آنجایی که چیزی محیط و هوای طراف ما را پر می کند، مهم است که این فضا را با انرژی های مثبت پر کنیم.
  • در لحظه زندگی کن: این قانون بر روی این امر تمرکز دارد که همواره کارهایی وجود دارد که می توانید برای ارتقا حستان، اکنون انجام دهید. این قانون پیشنهاد می‌کند که به جای احساس ترس یا ناراحتی، باید انرژی خود را روی یافتن راه‌ درست متمرکز کنید. امر سبب میشود تا لحظه حال را به بهترین شکل ممکن بسازید.

شکرگزاری و قانون جذب؛ دو راهکار برای زیر و رو کردن زندگی

نحوه استفاده از قانون جذب

طبق ای قانون، شما واقعیت حقیقی خود را می سازید. بر هر چه تمرکز می کنید، در واقع همان چیزی است که وارد زندگی خود می کنید. همچنین نشان می دهد که آنچه شما معتقدید در زندگی شما اتفاق می افتد، همان چیزی است که اتفاق می افتد.

بعضی از کارهایی که می توانید برای قرار دادن قانون جذب در زندگی خود انجام دهید، عبارتند از:

  • قدردان باشید.
  • اهداف خود را تجسم کنید.
  • به دنبال نکات مثبت در یک موقعیت باشید.
  • یاد بگیرید چگونه تفکر منفی را شناسایی کنید.
  • از جملات تاکیدی مثبت استفاده کنید.
  • وقایع منفی را به شیوه ای مثبت تر بازگو کنید.

در حالی که قانون جذب ممکن است راه حلی فوری برای همه چالش های زندگی نباشد، اما می تواند به شما کمک کند که دیدگاه خوشبینانه تری نسبت به زندگی داشته باشید. همچنین ممکن است به شما کمک کند انگیزه خود را برای ادامه کار برای رسیدن به اهداف خود حفظ کنید.

قانون جذب، تفکر جهان را به روی قدرت مثبت اندیشی باز کرد.

تاریخچه قانون جذب

در حالی که قانون جذب در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است، این مفهوم جدید نیست. این ایده ریشه های فلسفی دارد که به رویکرد اوایل قرن نوزدهم معروف به «اندیشه جدید» بازمی گردد. در قرن بیستم، به ویژه با اکران فیلم «راز» در سال ۲۰۰۶ که بعداً به پرفروش‌ترین کتاب با همین عنوان و دنباله آن «قدرت» در سال ۲۰۱۰ تبدیل شد، دوباره علاقه به این ایده پیدا شد. “

مطالب بیشتر : راهنما جامع قانون کائنات

تاثیر قانون جذب

افراد بسیاری می گویند قانون جذب می تواند تغییرات مثبتی در زندگی فرد ایجاد کند. برخی از دلایلی که چرا افراد ممکن است مزایای این فلسفه را تجربه کنند عبارتند از:

جلوه های معنوی:

قانون جذب ممکن است نتایجی را به همراه داشته باشد. معنویت به خودی خود با مزایای سلامتی مختلفی از جمله کاهش استرس، سلامتی بهتر، افسردگی کمتر و رفاه کلی بهتر مرتبط است.

قانون جذب فقط بر اساس افکار شما نیست، بخش بزرگی از آن اعمال شماست.

بسیاری از مردم معتقدند که این فلسفه با همسو کردن خدا یا جهان با خواسته های ما کار می کند. این تصور نشان می دهد که مردم همه از انرژی ساخته شده اند و این انرژی در فرکانس های مختلف عمل می کند. به همین دلیل، مهم است که فرکانس انرژی را با افکار مثبت تغییر دهیم. به ویژه قدردانی از آنچه در حال حاضر داریم.

با استفاده از افکار و احساسات مثبت و با تمرکز بر رویاهای خود به جای ناامیدی، می توانیم فرکانس انرژی خود را تغییر دهیم و قانون جذب چیزهای مثبتی را وارد زندگی ما می کند. آنچه جذب می کنیم بستگی به این دارد که کجا و چگونه توجه خود را متمرکز کنیم. اما باید باور داشته باشیم که قبلاً مال ما بوده یا به زودی خواهد بود.

رفاه بهتر:

استفاده از قانون جذب ممکن است تاثیرات مثبتی بر سلامت روانی داشته باشد. با تمرکز بر دستیابی به یک واقعیت جدید و با باور به امکان پذیر بودن آن، تمایل داریم بیشتر ریسک کنیم، فرصت های بیشتری را متوجه شویم و خود را به روی فرصت های جدید باز کنیم. برعکس، وقتی باور نداریم که چیزی برای ما در قلمرو احتمالات است، تمایل داریم فرصت‌ها را بدون توجه از خود بگذرانیم.

وقتی باور داریم که لایق چیزهای خوب نیستیم، به گونه ای رفتار می کنیم که شانس خوشبختی ما را خراب می کند. با تغییر خودگویی و احساسات خود در مورد زندگی، الگوهای منفی زندگی خود را معکوس می کنیم. همچنین الگوهای مثبت، سازنده و سالم تری ایجاد می کنیم.

قدردانی از آنچه در حال حاضر دارید، یکی از قدرتمندترین راه‌ها برای افزایش ارتعاش و استفاده از قانون جذب است.

تحقیقات در مورد خوش بینی نشان می دهد که افراد خوش بین از سلامتی بهتر، شادی بیشتر و موفقیت بیشتری در زندگی برخوردارند. آنها دارای ویژگی هایی هستند که به آنها اجازه می دهد افکار خود را بر موفقیت های خود متمرکز کنند. همچنین از نظر ذهنی شکست های خود را به حداقل برسانند.

یکی از پایه های بسیاری از انواع درمان این است که تغییر گفتار با خود می تواند زندگی شما را در جهت مثبت تغییر دهد. درمان شناختی و رفتاری، یک درمان پرکاربرد و مؤثر برای بسیاری از بیماری‌ها است. همچنین بر این ایده استوار است که شناسایی و تغییر خودکار افکار منفی می‌تواند تاثیرات مثبتی داشته باشد. همچنین به ما در دستیابی به رفاه روانی بهتر کمک کند.

پیشنهاد شگفت انگیز سکوی پرتاب :

کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن اثر دکتر جو دیسپنزا

نکاتی برای تمرین قانون جذب

چند تمرین وجود دارد که می تواند به شما کمک کند قانون جذب را در زندگی خود به اجرا درآورید. برخی از ایده ها عبارتند از:

  • روزنامه نگاری: نوشتن افکارتان می تواند به شما کمک کند بهتر یاد بگیرید. همچنین الگوهای فکری همیشگی خود را بشناسید تا ببینید که آیا به خوش بینی یا بدبینی گرایش دارید. از طرفی در مورد تغییر الگوهای منفی افکار بیشتر بدانید.
  • یک تابلوی خلق و خو بسازید: یک یادآوری بصری ایجاد کنید که به شما کمک می کند ذهنیت مثبتی داشته باشید، با انگیزه بمانید و روی اهداف خود تمرکز کنید.
  • پذیرش را تمرین کنید: به جای تمرکز بر آنچه در زمان حال اشتباه است یا آنچه باید تغییر کند، روی پذیرش چیزها همانطور که هستند کار کنید. این بدان معنا نیست که شما به کار برای آینده ای بهتر ادامه نمی دهید. فقط به این معنی است که با آرزوی متفاوت بودن اوضاع در حال حاضر گرفتار نخواهید شد.

درست مانند یک دفتر خاطرات سپاسگزاری، مدیتیشن یک راه سریع و قدرتمند برای افزایش انرژی مثبت و افزایش ارتعاش است.

  • خودگویی مثبت را تمرین کنید: اگر با انتقاد بیش از حد از خود دست و پنجه نرم می کنید، هدف خود را تعیین کنید که هر روز درگیر خودگویی مثبت باشید. با گذشت زمان، این ممکن است بسیار آسان تر شود و ممکن است دریابید که حفظ یک ذهنیت منفی دشوارتر است.

سخن نهایی

تا آنجا که ما می دانیم، قانون جذب (LOA) توانایی ما برای جذب هر آنچه که منتشر می کنیم (ارتعاش، سیگنال، فریاد زدن) است. چیزی که ما از مطالعه فیزیک کوانتومی در طول مسیر به دست آورده‌ایم این است که کیهان پیام‌هایی را که از ذهن ناخودآگاه و خودآگاهمان پخش می‌کنیم تنظیم می‌کند و سپس افکار و باورهای ما را به واقعیت تبدیل می‌کند. قانون جذب می تواند تاثیر مثبتی بر احساسات، خلق و خوی، روابط و سبک زندگی ما داشته باشد.

و هنگامی که یاد می گیرید که چگونه از “شایستگی ناخودآگاه” استفاده کنید و ذهن خود را طوری برنامه ریزی کنید که به طور خودکار اقدامات جذب ثروت، سلامت و روابط را انجام دهد در حالی که در بالاترین سطح نبوغ خود انجام می دهید، قدرت واقعی و مثبت LOA را خواهید دانست. جهت آشنایی بیشتر با قانون جذب پیشنهاد ما به شما کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن، اثر دکتر جو دیسپنزا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران