سبد خرید
انسان های هم فرکانس

آشنایی با انسان های هم فرکانس و تعریف فرکانس مغزی

آشنایی با تعریف فرکانس مغزی و انسان های هم فرکانس:

در این مقاله می‌ خواهیم در رابطه با فرکانس انسان صحبت کنیم. در واقع می خواهیم بدانیم که هم فرکانسی انسانها چگونه صورت می پذیرد ولی قبل از هر چیز باید با قانون هم فرکانسی آشنا باشیم. هم فرکانس بودن یعنی اینکه در ذهن شما فکر هایی فعال باشد که دارای فرکانس و همچنین ارتعاشی مشابه با فرد دیگر باشد. در این صورت است که انسان های هم فرکانس به وجود خواهند آمد.

در رابطه با اینکه هم فرکانسی چیست باید بگوییم تطابق و همسو بودن دو فرد را هم فرکانسی می نامند. اما در این میان ما با واژه هم فرکانسی با خواسته نیز روبرو می شویم که معنای خاص خود را دارد. این موضوع به معنای این است که افکار ما دارای جهتی باشد که خواسته و آرزوی ما در آن جهت قرار دارد. در این جهت اگر افکار ما دارای تطابق با خواسته ‌های ما نباشد آن زمان است که می گوییم هم فرکانسی با خواسته خود را داریم.

هم فرکانس شدن با فردی دیگر اگرچه ممکن است اتفاقی باشد اما می ‌تواند با هم نشینی نیز صورت بپذیرد. به همین دلیل است که وقتی دو نفر با یکدیگر رابطه صمیمانه دارند و بیشتر وقت خود را با یکدیگر می ‌گذرانند، هم فکر و هم فرکانس خواهند شد. فرکانس مغزی در تمامی انسان ها وجود دارد.

انسان های هم فرکانس، فرکانس مغزی

انواع فرکانس مغزی و عملکرد آن ها در انسان های هم فرکانس:

به طور کلی مغز انسان دارای فرکانس هایی می باشد که به نام ‌های آلفا، بتا، دلتا، تتا و گاما تقسیم خواهند شد. هر کدام از این فرکانس مغز انسان دارای ویژگی های خاص خود و همچنین مسئولیت های خود هستند. مسئولیت هایی نظیر کنترل کردن اثرگذاری بر بخشی از بدن، عملکرد های ذهنی، رفتار انسان و هیجان او تماماً تحت کنترل فرکانس مغزی انسان است.

همان طور که گفته شد فرکانس مغزی آلفا و فرکانس تتا مغز دو موج از موج های مهم مغز می باشند. افزایش فرکانس مغز باعث افزایش عملکرد ما در زندگی خواهد بود. به طور کلی زمانی که ما در هنگام خواب هستیم دارای فرکانس مغزی پایینی می باشیم. فرکانس برای مغز زمانی افزایش خواهد یافت که ما در هوشیاری و بیداری کامل به سر ببریم.

اما بهترین فرکانس برای مغز فرکانسی می باشد که باعث افزایش هوشیاری ما و همچنین افزایش تمرکز در ما می شود. شما با تمرینات ویژه می توانید به ایجاد فرکانس تقویت مغز دست پیدا کنید. اگرچه در ذهن همه انسان‌ ها فرکانس و امواج وجود دارد، اما ممکن است این فرکانس های مغزی نه تنها موجب تقویت مغز نشده بلکه باعث تحلیل مغز شود. از این رو افراد با تغییر فرکانس مغز خود می ‌توانند به هوشیاری و تمرکز بهتری دست پیدا کنند.

زمانی که شما تمرکز کافی دارید و فرکانس مغز خود را تقویت کرده اید می توانید تصمیمات بهتری در زندگی خود بگیرید و آینده درخشان تری را تجربه کنید. از این رو ما به این موضوع مهم دست می یابیم که فرکانس مغزی در واقع همان افکار ما هستند که اگر مثبت باشند می توانند تاثیر بسزایی در زندگیمان داشته باشند. به همین خاطر افراد منفی گرا با تغییر فرکانس مغزی خود می توانند مسیر بهتری از زندگی را تجربه کنند.

انسان های هم فرکانس، فرکانس مغزی

کتاب ماورای طبیعی شدن با مضمون انسان های هم فرکانس و انواع فرکانس مغزی:

برای تغییر فرکانس مغزی خود نیاز به خواندن کتاب های بی نظیری در این حوزه همانند کتاب ماورای طبیعی شدن اثر دکتر جو دیسپنزا بپردازید. برای دستیابی به این کتاب می توانید به سایت سکوی پرتاب مراجعه کنید و از این سایت این کتاب را دانلود نمایند.

در این کتاب به شما گفته می شود که چگونه به تمرین برای تقویت مغز خود بپردازید و افکار خود را مثبت گردانید. همچنین دلایل کافی برای مثبت اندیشی شما در کتاب ماورای طبیعی شدن وجود دارد. شما با خواندن این کتاب در می یابید که مغزتان تا چه حد می‌ تواند قدرتمند باشد و تا چه حد می ‌تواند روی زندگی و اتفاقات پیش روی شما تاثیر گذار باشد.

جالب است بدانید که انسان های هم فرکانس در زندگی همدیگر را پیدا می کنند. در واقع این قدرت مغز آن ها و قدرت افکار آن ها است که آن ها را به یکدیگر جذب می کند. پس همواره افراد مثبت گرا باعث جذب یکدیگر و افراد منفی گرا نیز باعث جذب همدیگر خواهند شد. با مراجعه به سایت سکوی پرتاب و دانلود کتاب های معروف در این حوزه شما نیز می توانید به تغییر فرکانس مغزی خود بپردازید و انسان های هم فرکانس خود را پیدا کنید.

انسان های هم فرکانس

 

فرکانس انسان می تواند به طور مستقیم در جهت گیری روزانه ی او تاثیر گذار باشد. به طور مثال زمانی که با نیروی مثبت از رختخواب بر می خیزید و به سراغ شروع روز خود می روید، نگرش شما متفاوت است. شاید هنوز برای بعضی ها این سوال باقی مانده است که چرا این انرژی باعث می شود ما بتوانیم فرکانس مثبتی را داشته باشیم؟ فرکانس انسان در حقیقت همان تفکر و انرژی است که در درون خودتان دارید و آن را به محیط پیرامون ارسال می کنید. با این توضیحات سوال های متفاوتی در ذهن خوانندگان و علاقه مندان به این موضوع ایجاد می شود. یکی از سوال هایی که مخاطبان می پرسند این است که: آیا با هم فرکانسی انسانها می توانیم اقدامات مثبتی را انجام دهیم؟ یا اینکه آیا میتوانیم فرکانس خود را بیابیم؟

انسانهای هم فرکانس یکدیگر را جذب میکنند

نقش و اهمیت فرکانس انسان در زندگی

اجازه دهید برای توضیح بهتر از یک مثال واقعی برای هم فرکانس بودن استفاده کنیم. دانشمندان محیط زیست در تحقیقات خود به این نکته پی بردند که یک نهنگ برای مدت زیادی است که تنها می باشد. تنهایی او برای سالهای زیادی بود که دانشمندان باید علت آن را می‌فهمیدند تا بتوانند زیست بوم نهنگ ها را به خوبی نگه دارند. آنها پس از مطالعه زیاد متوجه شدند که این نهنگ فرکانس و ارتعاشی ارسال می کند که در سطح سایر ارتعاش های نهنگ ها نیست. بر همین اساس او از ابتدای زندگی خود، تنها زندگی کرده است. اگر برای شما هم این اتفاق افتاده است یعنی نمی توانید به خوبی با دیگران ارتباط برقرار کنید، باید به دنبال هم فرکانسی انسانها باشید. آیا میدانید که چگونه می توانید انسان های هم ارتعاش خود را بیابید؟

چگونه میتوانم آدمهای هم فرکانس خود را بیابم؟

پیدا کردن افراد هم فرکانس اهمیت فوق العاده ای دارد. سوال بالا نیز بسیار مهم است، حتی بسیاری از فلاسفه و نظریه پردازان اجتماعی در پاسخ به آن نتوانستند موفق عمل کنند. البته این عدم توانایی فقط به خاطر پیچیدگی سوال نیست بلکه هنوز دانشمندان نتوانستند موضوعیت علمی سوال را بپذیرند. اما باید بدانیم که قانون ارتعاش در طبیعت وجود دارد و با توجه به آن می توانید در مسیر موفقیت و حال خوب قرار گیرید. برای اینکه بهتر بتوانید از راهکارهای کاربردی استفاده کنید، مثال های عملی را ذکر می کنم. این مثال ها عبارتند از:

  • بازیابی خویش از طریق انجام تمرین ها و مهارت های مختلفی که می توانند شما را در مسیر رسیدن به خودآگاهی کمک کنند.
  • انجام ورزش هایی که با روحیه و اهداف شما تناسب دارند.
  • رفتن به مسافرت هایی که به طور گروهی به مناطق طبیعی می‌ روند.

چگونه هم فرکانس شویم، انسان های هم ارتعاش

آیا واقعاً انسانهای هم فرکانس یکدیگر را جذب میکنند؟

فرکانس انسان می تواند در موضوعات متفاوت خود را نمایان کند. اما شروع آن از ذهن و یا باورهای شما است. به طور مثال زمانی که می‌خواهید فرکانس انسان ها را بفهمید باید از نوع نگاه، رفتار و موارد مشابه آنها مطلع شوید. مثلاً زمانی که فردی از شنیدن موسیقی های راک و یا ریتم سریع نت ها لذت می برد. این رفتار او به خاطر این است که از سرعت افکار ذهنی بالایی برخوردار است. لذا اگر افراد دیگری را با این ویژگی ها دیدید بدانید انسان های هم فرکانس او هستند. اما این مورد فقط مربوط به ویژگی های رفتاری و افکاری افراد بود. اگر شما و افراد مختلفی دارای اهداف مشترک باشید می توانید با آنها در یک ارتعاش قرار گیرید. زیرا هر دو می خواهید که به یک هدف مشترک دست یابید و مسیر رسیدن به آن هدف فقط یک ارتعاش است. لذا هم شما و هم آنها باید در آن ارتعاش قرار گیرید. آیا میدانید مسیر هم ارتعاشی با دیگران را چگونه انجام دهید؟

مفهوم هم فرکانسی در کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن اثر دکتر جو دیسپنزا 

 

آیا یافتن سطح ارتعاش با دیگران امکان پذیر است؟

یافتن فرکانس انسان قطعاً امکان پذیر است و شما می توانید از طریق ابزارهای مختلف آدم های هم فرکانس خود را بیابید. اولین و مهمترین کاری که شما باید در این مسیر انجام دهید رسیدن به خودآگاهی است. تا زمانی که از خودتان هیچ شناختی نداشته باشید نمی توانید بر روی ارتعاش هایی که ارسال می کنید تمرکزی داشته باشید. به همین جهت اگر تمایل داشتید تا بدانید انسان های هم فرکانس یعنی چه؟ باید پاسخ را در نوع تفکر آنها جستجو کنید. به طور مثال اگر تمایل دارید فرد خاصی را در زندگی خود بیابید در ابتدا باید آن را در خودتان ایجاد نمایید. یعنی اگر می‌ خواهید ویژگی خاصی را در فردی بیابید، اول خودتان را باید مهیا برای پذیرش آن کنید.

ساده ترین توضیح از ارتعاش ذهنی

اگر بخواهم به طور خیلی ساده این موضوع را توضیح دهم اینگونه میگویم: برای اینکه بتوانید یک وام را بگیرید باید شرایط آن را داشته باشید. این شرایط دقیقاً همان ارتعاشی است که باید در خودتان ایجاد کنید. لذا اگر برایتان سوال شد که: با افراد دیگر چگونه هم فرکانس شویم؟ باید بتوانید شرایط فکری او را در ذهن خودتان ایجاد کنید.

هم فرکانس، آدم های هم فرکانس، افراد هم فرکانس، فرکانس انسان ها

آیا برای داشتن ارتعاش فکری فقط بر روی افکاری که داریم تمرکز کنیم؟

فرکانس انسان ها فقط مربوط به نوع افکار آنها نمی باشد زیرا هر آنچه که انسان می بیند باعث تولید میلیونها فکر در ذهن می شود. بر همین اساس بسیاری از مراقبه گران معتقدند که باید بر روی دیده ها و تصویرسازی ها مدیریت و کنترل کامل داشته باشید. زیرا این موارد به همراه شنیده ها و تجربیات باعث شکل گیری تفکر و ارتعاش ذهنی شما می شوند. اگرچه بسیاری ها فقط افکار را عامل ایجاد شدن و جهت دهی به ارتعاش ذهنی می دانند. اما شما مخاطب گرامی باید این نکته را بدانید که این دسته، مراقبه ذهنی را به طور کامل انجام میدهند.

چگونه مراقبه را به طور کامل انجام دهیم؟

یعنی در فضایی عاری از هرگونه استرس و بدون هیچ گونه تخیلات تصویری و ذهنی، افکار خود را جهت دهی می کنند. بر همین اساس مشاهدات تاثیر چندانی بر روی افکار آنها ندارد زیرا اصلاً مشاهداتی ندارند. اگر شما نیز مراقبه را به طور کامل انجام میدهید و هیچ مشاهداتی ندارید میتوانید فقط از افکار خود استفاده کنید. اگر جزو دسته‌ای هستید که نمی توانید فعالیت های روزانه خود را کاهش دهید لذا باید از قدرت ایجاد ارتعاش تصاویر نیز استفاده کنید. آیا میدانید چرا علت تاکید استفاده ی ما برای ارتعاش ذهنی بر تصاویر و مشاهدات است؟ زیرا این راه بیشترین تاثیر را بر روی جهت دهی فکر های ذهنی در بخش ناخودآگاه دارد.

5 comments

  1. پس اگه ما آدم های هم فرکانس خودمون رو جذب می کنیم چرا بعداز مدتی رابطمون باهاش کات میشه؟چرا رهامیشیم؟
    یعنی ممکنه ارتعاش من تغییر کرده باشه یا طرف مقابل که رابطه به جدایی میرسه؟

  2. فکر نکنم خانم بهار، رها شدن و رها نمودن ربطی به فرکانس داشته باشه ، گاهی ما خودمون یک ویژگی هایی داریم که برای فرد مقابل مون تحملش به مدت طولانی ممکن نیست و گاهی برعکسش هست

  3. بعضی آدما ایده آل گرا هستند و بعضی نرمال گرا
    در همه چی
    حواستون باشه این دو ، فرکانس های متفاوت دارند
    اگر نرمال گرا هستید ولی دیدید طرفتون خیلی تو فاز ایده آل گرایی هست اینکه بتونید بلند مدت با هم باشید ۲ درصد هست

    1. یعنی نمیشه رو خودمون کار کنیم و هردو ایده آل گرا باشیم؟

  4. سلام مرسی از اصلاعات خوبتون راستش من همیشه برام سوال بود که چجوری ادمایی که هم و نمیشناسن بعد ها بهترین رفیق هم میشن احساس میکردم یه نیرویی برا اولین بار اونا رو کنار هم قرار میده و کنجکاو شدم تحقیق کنم ولی به نظرم اثرات فرکانس های مغزی علاوه بر اینکه روی کائنات خودمون تاثیر میزاره خیلی هم روی کائنات بقیه موثره مثلا منو دوستم همیشه یا هر دو پیشرفت میکنیم یا هر دو پسرفت حتی اگه تلاش یکی مون بیشتر باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران